sotka?

jappe

kertokaapa ihmiset kokemuksianne työstä sotkassa, olen itse kohtapuoliin aloittamassa..olen alkubriiffauksen perusteella ilmeisesti töissä sekä varastossa että myymälän puolella myyntihommissa..(myynnistä ei ole kokemusta päivän päivää!) vinkkejä?

12

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sotkalainen

      Varaudu vaan olemaan varastolla. Sanoivat minullekin että pääsisin myyjäksi, mutta ensin pitäisi olla hetki varastolla. Nyt olen 2v ollut varastolla, eikä myyjän paikasta ole vieläkään kuulunut mitään... kovista kyselyistä huolimatta.

      • nipa

        Kyllähän se on aivan itsestä kiinni että pääseekö sinne myymälän puolelle vai ei.
        Jospa on vain katsottu ettet ole kykenevä myyntityöhön.

        Meillä täällä ainakin on varastomiehet omat ja myyjät omat. Jos varastomiehet on vapaalla niin sitten myyjät käy varastossakin, mutta ei varastomiehillä ole asiaa myymään ;)


      • Janne
        nipa kirjoitti:

        Kyllähän se on aivan itsestä kiinni että pääseekö sinne myymälän puolelle vai ei.
        Jospa on vain katsottu ettet ole kykenevä myyntityöhön.

        Meillä täällä ainakin on varastomiehet omat ja myyjät omat. Jos varastomiehet on vapaalla niin sitten myyjät käy varastossakin, mutta ei varastomiehillä ole asiaa myymään ;)

        En tiedä muista mutta itselleni jäi sotkasta huono maku suuhun, työajat persiistä, epäkäytännölliset atk-laitteet ja järjestelmät varastokirjanpito tehty mahd. hankalaksi.. kaiken maailman ykkösbonustarjoukset, tarjouslehtiset, nettitarjoukset, etusetelit ja kupongit olivat omiaan sekoittamaan ainakin meikäläisen pään..työ oli välillä täyttä höyryämistä koko työvuoron ajan (olin töissä suht suuressa myymälässä) koska työvoimaa ei ollut riittävästi..ja palkka oli myös aika hanurista! nämä siis täysin omia mielipiteitä, esittäkää ihmeessä vastaväitteitä ja omia kokemuksianne.


      • Yksi sorsa
        Janne kirjoitti:

        En tiedä muista mutta itselleni jäi sotkasta huono maku suuhun, työajat persiistä, epäkäytännölliset atk-laitteet ja järjestelmät varastokirjanpito tehty mahd. hankalaksi.. kaiken maailman ykkösbonustarjoukset, tarjouslehtiset, nettitarjoukset, etusetelit ja kupongit olivat omiaan sekoittamaan ainakin meikäläisen pään..työ oli välillä täyttä höyryämistä koko työvuoron ajan (olin töissä suht suuressa myymälässä) koska työvoimaa ei ollut riittävästi..ja palkka oli myös aika hanurista! nämä siis täysin omia mielipiteitä, esittäkää ihmeessä vastaväitteitä ja omia kokemuksianne.

        Lisäisin vielä sen, että provisio tekee työntekijöistä eläimiä!


    • ent. sotkalainen

      Myynnissä:
      Ole ahne!
      Vaani asiakkaita!
      Ole kiero!
      Älä tee muuta kuin myy!


      Varastossa:
      Tee työtä perse ruvella minimipalkalla!
      Haistata vitut välillä myyjille!

      • janne

        ihan totta joka sana!


    • sotkalainen

      Kuulin mitä skeidaa täällä levitellään. Lopettakaa.

      Minä olen aloittanut varastomiehenä ja siirtynyt myyjäksi. Myyjän työ on antoisaa ja hyvinpalkattua. Kaikki riippuu sinusta itsestäsi. Voit kouluttaa itseäsi ja ylentyä myymäläpäälliköksi jos haluat.

      • läheltä seuraava

        varasto huonosti palkattua


      • Yksi sotka

        Mitään toiveita ei ole kouluttautua. Samaa on työ vuodesta toiseen. "MYY, MYY, MYY ja vielä kerranMYY!". Jos et myy riittävästi niin ala vetää tai siirry varastoon.

        Eipä ole mikään ihme, että suurin osa henkilöstöstä on enemmän tai vähemmän alkoholisoituneita. Ei sitä muuten jaksa.


    • Irtisanoutunut toukokuussa

      Mieti todella ennenku lähet siihe remmiin mukaan,ensinnäkin tavara on suurimmaksi osaksi pelkkää paskaa ja entä palkkaus... voi voi kun profiikasta puhutaan niin se on Sotkalla todella surkee...puhumattakaan pohjapalkasta... voit vain kuvitella että liikkeen parhaan myyjän liksaksi voi jäädä tonni kuussa kouraan...

      • tottataruatotta

        Valitettavasti osa näistä viesteistä pitää paikkansa. Mallistoon läiskitään maailmalta välillä ihan mitä sattuu. Itse työnteko on ihan ok, atk-järjestelmä on toimiva mutta vanhentunut. Myymälässä matriisikirjoitin, koska laserkirjoittimeen ei ole varaa. Älytöntä höyryämistä/juoksemista välillä isoimmissa myymälöissä. Työajat huonohkot (mutta tietysti kaupan alalla niin on). Mutta on kuitenkin suhteellisen turvallinen työnantaja. mallisto verrattuna Iskuun ja askoon esim. hieman erikoinen. Mutta hyvä vaihtoehto työttömyydelle.asiakas kunta on kyllä jotenkin samasta muotista vedetty. Mutta kannattaa olla onnellinen kun on töitä.


    • Anonyymi

      Sotkasta kokemusta työssäoppimisesta. Päivät olivat lähinnä mattopakettien availua, roskien vientiä ja "kasaa tämä päivä 50 jakkaraa" päiviä. Pomo vietti aikansa takahuoneessa ja nakitti minun ohjeistuksen muille muutenkin elämäänsä kyllästyneille työntekijöille. Päivät matelivat ja en kokenut saavani mitään irti koko paikasta. Kassajärjestelmäkin oli 90- lukua, mutta ehkä se oli juuri täydellinen boomereista koostuvaan henkilökuntaan ja todella levottoman sotkuiseen myymälä sisustukseen. Noh, päätin sitten lopettaa työharjottelun koska halusin etsiä VÄHÄN mielenkiintoisemman paikan, niin tämä pomo antoi minulle arvosanaksi 2, niin että en saanut perusteluja. Eihän hän edes nähnyt kun siellä yritin kaikkeni ja ahkerasti suoritin niitä paskaduuneja. Olen vaatinut nyt uudelleen arviointia, katsotaan millainen paskamyrsky tästä syntyy :) Mutta siis en suosittelisi kenellekkään kellä aivoissa raksuttaa muutakin kun herätyskellon ääni työaamuisin. Meni kyllä fiilikset täysin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe