Kielari....AUTAKAA!! LUKEKAA PLIIS

Osaamaton ja pulassa!

Mun poikaystävä haluis tehä kielarin/kielareita mutat mul EI OO mitää hajuu miten se tehää, mitä mun pitää tehä ja tollee???

suora kysymys;
KUINKA TEHDÄÄN KIELARI??

JOTEN TE KONKARIT KERTOKAA

222

88131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mc-geronimo

      ei voi sanoo muuta kun kysy siltä jätkäkaveriltas epäilen että osaakos se ees ite suudella ollenkaan. harjotelkaa molemmat tekee iha hyvää jätkäkaverillekkis. ja jos se on sun "poikaystävä" niin sun pitäs pystyy puhua sen kanssa ihan mistä vaan. jos et pysty jätä suhde myöhemmälle iälle.

      • taavitonttu

        sitänyt vaan ei voi noinvain opettaa. voi kertoa että kun teet jonkun kanssa kielarin ensimmäistä kertaa pääset silloinjo siihen mukaan. no tajuut sitten mitä tarkotan. ei se siis ole vaikeaa kunhan olet vain mukana siinä mitä toinen tekee.


      • Nickfan

        Se ei ole mitenkään vaikeaa. Olen kokenut sen myös poikaystövöni kanssa monta kertaa ja se on ihan ällöä. Pistä omas kieles sen kieltä vasten tietenkin. Ei se sen vaikeempaa oo.


      • Ancka
        Nickfan kirjoitti:

        Se ei ole mitenkään vaikeaa. Olen kokenut sen myös poikaystövöni kanssa monta kertaa ja se on ihan ällöä. Pistä omas kieles sen kieltä vasten tietenkin. Ei se sen vaikeempaa oo.

        Kun aloitatte kielarin, suutelet muuten tavallisesti, mutta laitat kielesi hänen kieleään vasten.

        PS. Muista nuolla hyvin! ;)


      • Hihhula

        Ai miten kielari tehää?? no tässä aika lyhyesti:D jos et saa näist mun selityksist selvää nii hyvä neuvvo et kysy silt kaveriltas vaik se ei ookkaa helppoo tai no riippuu minkä ikäinen olet:D mutta ei siinä ole mitään vaikeeta... kielet vastakkain ja sit niinkuin kissa ja hiiri leikkiä:D eli hierotte kieliä vastakkain;D eka kerta on kaikille semmonen JÄNNITYS:D mut sit ku eka kerta on menny ohi niin toinen kerta menee automaattisesta eli ei mitää vaikeuksii;D että onnee


      • boböööööö

        suutelet ja työnnät hieman kieltä pojan suuhun. jos poika vastaa kielellään, työnnä syvemmälle ja anna kielesi vaellella pojan suussa. muisrta nuoleskella kerralla ainakin puolituntia. muuten katoaa hauskuus. ;) onnea yritykselle :P


      • HulabaLooooo

        Siis me ainaki harjoteltiin vaan poitsun kaa, kyl se siitä ;) Me vaan vedellään kieliämme toistemme suuhun vuorotelle, ei sen vaikeempaa.
        Tottakai sen voi tehä muullaki tapaa, ei yhtä oikeeta tapaa oo :D


      • vuhuu
        Nickfan kirjoitti:

        Se ei ole mitenkään vaikeaa. Olen kokenut sen myös poikaystövöni kanssa monta kertaa ja se on ihan ällöä. Pistä omas kieles sen kieltä vasten tietenkin. Ei se sen vaikeempaa oo.

        ei se nyt niin 'ällöä' ole.
        maku kysymys sekin, toiset tykkää ja toiset ei.:D


      • ....................
        vuhuu kirjoitti:

        ei se nyt niin 'ällöä' ole.
        maku kysymys sekin, toiset tykkää ja toiset ei.:D

        Kyllä se ainakin mun mielestä on ällöttävää. Muistan vieläkin ekan kielisuudelman. Odotin pojalta normia, viatonta pusua, mutta tämä tunkikin kielensä suuhuni ja tunnusteli sillä mun poskihampaita. :X
        Että mielummin tavallisia pusuja, eivät ole läheskään yhtä vastenmielisiä.


      • Miss_Sitruunahappo
        .................... kirjoitti:

        Kyllä se ainakin mun mielestä on ällöttävää. Muistan vieläkin ekan kielisuudelman. Odotin pojalta normia, viatonta pusua, mutta tämä tunkikin kielensä suuhuni ja tunnusteli sillä mun poskihampaita. :X
        Että mielummin tavallisia pusuja, eivät ole läheskään yhtä vastenmielisiä.

        Kuulostaa ällöltä. En oo ite ikinä kokeillu.


      • moiiiii
        Miss_Sitruunahappo kirjoitti:

        Kuulostaa ällöltä. En oo ite ikinä kokeillu.

        minkä ikäinen oot


    • >>>>>

      kielareita on just niin monenlaisia kuin on meitä immeisiäkin, eikä missään tieteellisessä julkaisussa käsittääkseni ole määritelty oikeanlaista kielaria. kieliä voi pyöritellä toisen suussa ihan vapaasti, kietoa niitä toistensa ympärille (jos mitta riittää), imeskellä toisen kieltä jne. mutta! pieleenkin voi mennä. nimittäin...silloin kielari on mennyt vähän överiksi kun toinen tukehtuu toisen kieleen > kieli on mennyt hiukkasen liian syvälle kurkkuun! sinne sitä yleensä ei ole hyvä tuikata. (saattaa aiheuttaa myös oksennusreaktion > ei miellyttävä kummalekaan) jos näin kuitenkin tapahtuu peli ei ehkä vielä ole kokonaan menetetty, joten kannattaa aloittaa pikainen elvytys ja/tai soittaa ensiapuryhmä paikalle. saattaa olla näet myös vain pelkkä tajunmenetys.

      • dutbare1111

        juuri näin :D


      • sadfgfd

        No jaa... Mun tyttöystävä vaa kiihottuu, kun työnnän kielen syvälle sen kurkkuun ;>
        Mut ei mun kieli oo mikää ylipitkä tai mitenkää tollee :D


      • ==D

        Hyi vitsi, yrjöt suuhun D: Kuvottaa!


    • poika

      mun muistaakseen sun pitäs vaan pyörittää sun kieltä sen kielen kansa ei siin muuta kai ollu kokeile

    • kortsujertsu

      kielari on helppo jos sen osaa evo... et vain osaa ja osaisit ehkä mut ooks ees kosaaa kokeillu mäki ttein ekan kielari 10 vuotiaana

    • kielarintekijjöö

      höh.kielari on tietysti kielikoru.serllanen lävistys.ei niitä kannata montaa antaa.

      • jepsel

        Kielikoru..voi evo -_-"

        Mutta kielarin oppii tekee sitten kun sitä harjoittelee. Ei kyl muuta voi sanoo..eikä sitä välttämät tarvii ees harjotella..se onnistuu joka tapaukses jossain vaihees


      • Essi-Pöö:)

        Öö totaa... kielari on pusu taino niinku kieipusu...!! ei ****u mikään kielikoru xD EI PAHAL SRYY KU SERWAILEN :))


      • onks hienoo
        jepsel kirjoitti:

        Kielikoru..voi evo -_-"

        Mutta kielarin oppii tekee sitten kun sitä harjoittelee. Ei kyl muuta voi sanoo..eikä sitä välttämät tarvii ees harjotella..se onnistuu joka tapaukses jossain vaihees

        Evo xD


      • Anonyymi

        -__-"


    • fdsaf

      kieli suoraan kurkkuun

      • Mitä tosikkoja täällä on? Ihminen pistää jonku mukavan kommentin nii saman tien on 54.2 dislikee menossa


    • moioonmaija

      olen11w, ja minulla on jo poikaystävä.. Onko se tavallinen suhde, vai käyttääkö poika minua hyväksi?

      • (o)(o) <- :P:P

        kyllä se pitäs ite tietää käyttääkö joku hyväksi vai ei :D mua tuskin kukaa hyväksi käyttää ja vaik käyttäskii ni ei se paha ois :P:P:P:P:P :D:D


      • asdd

        ei yhtään outoo, mulla oli eka naikkonen 9w (;


      • pppppppp.
        (o)(o) <- :P:P kirjoitti:

        kyllä se pitäs ite tietää käyttääkö joku hyväksi vai ei :D mua tuskin kukaa hyväksi käyttää ja vaik käyttäskii ni ei se paha ois :P:P:P:P:P :D:D

        ookoo jos jotain ei haittaa jos joku käyttää hyväks :O Good life for you :D


      • -tytsykkä -
        (o)(o) <- :P:P kirjoitti:

        kyllä se pitäs ite tietää käyttääkö joku hyväksi vai ei :D mua tuskin kukaa hyväksi käyttää ja vaik käyttäskii ni ei se paha ois :P:P:P:P:P :D:D

        Ensinnäkin en osaa auttaa ongelmassasi, koska en ole saanut ensisuudelmaani.
        Olen jo 15-vuotias tyttö ja alan olemaan kärsimätön.. no katotaan sit jos jonain päivänä.
        Onnea sulle ; )


      • -.-

        no vähä riippuu siitä onko poikaystävä 11v vai 45v.......


      • perrylerry
        -tytsykkä - kirjoitti:

        Ensinnäkin en osaa auttaa ongelmassasi, koska en ole saanut ensisuudelmaani.
        Olen jo 15-vuotias tyttö ja alan olemaan kärsimätön.. no katotaan sit jos jonain päivänä.
        Onnea sulle ; )

        mäkin oon 15 enkä oo koskaan ees ollu kenenkään kanssa. Koitan olla kärsivällinen ja ajatella, että kyllä vielä joku löytyy, aikaa on. Mutta silti ei jaksa vaan odottaa !


      • perrylerry kirjoitti:

        mäkin oon 15 enkä oo koskaan ees ollu kenenkään kanssa. Koitan olla kärsivällinen ja ajatella, että kyllä vielä joku löytyy, aikaa on. Mutta silti ei jaksa vaan odottaa !

        mää oon kohta 15v ja kaikki mun kaverit on jo saanu ensisuudelman ja mua rupes tympimään.sitte menin kaverin kaa diskoon ja sain mun ensisuudelman;D tai no se tais kyllä olla kielari... siellä ol helppo sitte harjotella niit suudelmia ku joku jätkä vaa otti kiinni musta ja siitä se alko ja ku oli pimeetä ni en ees tiiä niitten tyyppien nimiä..:D:DDDDD:D:D:DD


      • moiiiii

        millainen suhde teillä on ?
        halailetteko vaan vai ootteko nuollu jo


      • hzetnjetgj

        Vai JO on poikaystävä. Monet saa kuules sua nuorempanaki poikaystävän!
        Ja vaikee tietää, pyyteleekö se sulta paljon vai onks se sellane "normi jätkä" :)


      • I<3BF
        effgh kirjoitti:

        mää oon kohta 15v ja kaikki mun kaverit on jo saanu ensisuudelman ja mua rupes tympimään.sitte menin kaverin kaa diskoon ja sain mun ensisuudelman;D tai no se tais kyllä olla kielari... siellä ol helppo sitte harjotella niit suudelmia ku joku jätkä vaa otti kiinni musta ja siitä se alko ja ku oli pimeetä ni en ees tiiä niitten tyyppien nimiä..:D:DDDDD:D:D:DD

        Hejj! oon 13vee,mulla on poikaystävä ja me tehään kielareita KOKOAJAN! sit ku sen on tehny ekan kerran, nii sit sitä voi harjotella kokoajan lisää....se on tosi ihanaa ku sen on ekan kerran tehny:))


      • Anonyymi
        perrylerry kirjoitti:

        mäkin oon 15 enkä oo koskaan ees ollu kenenkään kanssa. Koitan olla kärsivällinen ja ajatella, että kyllä vielä joku löytyy, aikaa on. Mutta silti ei jaksa vaan odottaa !

        Kyllä se oikea vielä löytyy kaverikin sai ensimäisen vasta 16 vuotiaana


      • Anonyymi

        mitäs muilta kysyt? itehän se pitäs selvittää 👅


    • tytsy

      Hejj, oon ollu ihan samassa tilanteessa kun sä ^^
      Se tulee automaattisesti jos sun jätkäs tekee alotteen! Mulle kävi niin että se vaan yhtäkkii laitto sen kielen mun suuhun ja mä menin mukaan ja laitoin kielen sen suuhun ja liikuteltiin ja kosketeltiin niil toistemme kieltä ja kitalakee ym... kyl se automaattisesti tulee ^^ eikä se oo yhtää kamalaa vaikka muut väittää ^^ jos kumppani on hyvä, nii ei se tunnu kamalalta ollenkaan...

      • tuikku^^

        kannattaa harjotella tomaatilla. :D tehä siihen niiku reikä ja sinne vaan kieli :D nii mä ainakin harjottelin. :P


      • miivaaahhjkilurt
        tuikku^^ kirjoitti:

        kannattaa harjotella tomaatilla. :D tehä siihen niiku reikä ja sinne vaan kieli :D nii mä ainakin harjottelin. :P

        en ymmärtäny tota tomaatti juttuu mite se tuntuu aidolta? se ei tod tunnu silta niinku oikee..


      • ankkis-
        miivaaahhjkilurt kirjoitti:

        en ymmärtäny tota tomaatti juttuu mite se tuntuu aidolta? se ei tod tunnu silta niinku oikee..

        Luin joskus aiemminkin asiasta olevaa keskustelua ja siellä oli kans tää tomaatti juttu. Meiän oli pakko kokeilla mun poikkiksen kans tätä, vaik siis ei meil mitää ongelmaa ollu kielareitten suhteen, mut huvikseen otettii tomaatit kouraan ja mentiin pötköttelee sängylle. Siinä vaa sitten kävi semmoi harmillinen juttu et ne tomaatit katos vähän parempii suihin. ei mekään kyl ymmärretty sitä oikeastaan miten se kielareihi liitty tai tuntu.. :)


      • i8rx6kityki
        miivaaahhjkilurt kirjoitti:

        en ymmärtäny tota tomaatti juttuu mite se tuntuu aidolta? se ei tod tunnu silta niinku oikee..

        Tuikku sano et sil voi HARJOTELLA, ei kokeilla miltä tuntuu LUONNOLLINEN kielari, pölkky.


      • Anonyymi
        tuikku^^ kirjoitti:

        kannattaa harjotella tomaatilla. :D tehä siihen niiku reikä ja sinne vaan kieli :D nii mä ainakin harjottelin. :P

        Vai otteekos jo harrastanus?? 😏


    • helppo juttu

      Ai miten kielari tehään ? Siis kai nyt tiiät et miten se suurinpiirtee tehää. siis kieli vaa toisen suuhu ja sillee. Siis mäki tein ekan kerran sen vähän aika sitte, ja se oli kivaa. siis ihan normaalii. ei sitä nyt netin kautta oikee voi kysellä . ei täällä voi kunnolla niitä neuvoja antaa. koita ite. Ja sano sun
      poikakaverilles ettet oo ikinä tehny mitää semmost , ja voitte yhes harjotella. kyl se siitä.

      • ´:D:D

        älä missään nimessä kuiteskaan paina kieltäsi väkisin suuhun, se on iljettävää ja yhtään hauskaa kummallekkaan. tiedän itse muutamia poikia jotka eivät osaa yhtään ja tunkevat kielen kurkkuun. kielen täytyy mennä luonnollisesti suussa eikä kulkea tökkyräisesti ja oman tahdon mukaan. se on helppoa! kannattaa kokeilla ;)


    • rakastunu&lt;3

      mäkin haluasin tehä kielarin mutta mä en osaa ja mun poikaystävä osaa,voitko auttaa?????

      • ♥♥LoVe♥♥

        Joo oon siis ute uusiks alottanu mun poikkiksen kaa alust nii yää ei kyl liity tähä mut voiko olla niin että hän voi taas särkeä mun sydämmen en kestäis sitä enää♥♥:'(:'(


      • brokenheart3

        voi. se riippuu kylläö suhteen vakavuudesta esim pelkkä ihastus suhde vai hiukan vakavempaa


    • LOLHELOL

      siis sillä ei ole mitään väliä kuin vanha on.Oon itekkin 12 ja mun tyttöystävä 11 ja me ollaan vedetty kielareita vaikka kuinka paljon...

      • SAARA

        ei sil välii o jos välittää , mä oon 12 ja mä oon mun poikakaverii 4h vanhempi ,mut ollan saman päivän :)


      • entinenki
        SAARA kirjoitti:

        ei sil välii o jos välittää , mä oon 12 ja mä oon mun poikakaverii 4h vanhempi ,mut ollan saman päivän :)

        oli kans syntyny mun kaa samana päivänä:)


      • moooooooooooooooooi
        SAARA kirjoitti:

        ei sil välii o jos välittää , mä oon 12 ja mä oon mun poikakaverii 4h vanhempi ,mut ollan saman päivän :)

        MUn ihastuski synty samana päiväs samas sairaalas (täällä kaupungis ei oo sairaalaa joten oli jossai muual) no sit asutaa kuitenki samas kaupungis mentii samaa kouluu ja samalle luokalle:D


      • moooooooooooooooooi
        moooooooooooooooooi kirjoitti:

        MUn ihastuski synty samana päiväs samas sairaalas (täällä kaupungis ei oo sairaalaa joten oli jossai muual) no sit asutaa kuitenki samas kaupungis mentii samaa kouluu ja samalle luokalle:D

        btw teitä kinosti :P


      • What

        OOKS NII NUORI??


    • ihmine95

      Tereeve..
      Miks ihmees et sano su poikaystäväl et sä et osaaa nii si se voi opettaaa :P

      • saff

        Sanoin mun tyttöystävälle sillai leikillä et en oo koskaa tehny kielaria er voiko se opettaa :D sit jälkeepäin kyl sanoin et oon tehny ennenki ;D


    • -Buble-

      HAHAHHA! :D se pitää ite testaa, nii kyl se siittä alkaa luistaa!! Ü

    • -Buble-

      Tomaatti on kyl aika kätevä juttu... :P Määki vetelin sil ekat kielarit. olin lukenu sen jostain ihanasta teini lehdestä otsikon " Jännittääkö eka kielari?" Nii sit siin vaa oli, et tomaatti on tähän tehtävään loistava keksintö... :) JOo o, mut mun mielestä sen oppii parhaite vaan käytännössä.. Onks muut samaa mieltä?? :D

    • tätääthähä

      Siis jos sun poikaystävä osaa tehä, ni meet vaa mukana. :-D Huulet kiinni ja kielellä sillai jänskästi ;)

    • Tyddö

      Ei kielaria voi opettaa sillee oikein ja ei sitä usien kannata väkisin yrittää,se on paljon ihanmpaa ku se tapahtuu jonain sopivana ajan hetkenä :)

    • Nasuu :D

      No, se on ihan yksinkertainen juttu! :) ei mitään hatää. siitä ei kannata stressata eikä kannata ottaa huolta siitä. Siis jotkut luokitelevat kielarin eli siis kielisuudelman sääntöihin. Esim. tytön pitää kääntää päätään kielaria tehdessä tai esim. tyttö pyörittää kieltään oikeaan suuntaan ja poika vasempaan, mutta näihin asioihin ei kannata aina luottaa. Niistä voi toki olla apua, mutta poika tai tyttö voi saada kielarista sellaisen kuvan, että hän ei ole jaksanut harjoitella ja kehittää siitä omaa tapaansa tehdä se vaan, että se on kuin "kopioitu" jostakin. Joten ei kun ajatelemaan ja pohtimaan kuinka sen voisi tehdä. itse vain pyöritelen kieltäni mahdollisimman suuresti ja melko nopeaan tahtiin. Sinulla ei ole mitään hätää. sinun ei tarvitse ryhtyä siihen mihin et vielä ole valmis! Eli ei hätää. :)

    • hh

      jos toinen osapuoli, eli täs sun poikas osaa yhtään mitään ni siihen on helppo päästä mukaan, itekki olin iha paiseis siit mut sit koulun päättäreis tuli se tulee itteksee vaikkei uskoiskaa :D

      • <3

        *Itaelläni on ollut jo 4 poikakaveria ja olen tehnyt varmasti yli 50 kielaria ei se ole vaikeeta harjoittele


    • petraaa

      joo siis khyllä se mustaki tuntu sillon yhissä bileissä tosi vaikealta, mut sitte ku kahto muilta mallia ja teki tosi monta kertaa niin se alka sujuu, hei sanotvaa että koitetaa ja kysyt miten se tehää ja tämmöst. laita vaan monta kertaa sinne sitä kiletä ja mussuta, ja muista RELAX!

      SE TULEE ITSESTÄÄN!

    • jorain

      älä koske kielellä toisen hampaita se on ällöö ja sit vaa pyörittelet jotenki :DD

    • SUUTELEE JA

      JOMPIKUMPI TYÖNTÄÄ KIELENSÄ TOISEN SUUHUN LOPPU HOITUU ITSESTYÄÄN

      • 12345678909090

        nonii se menee näi,

        1.työnnät kielesi sen suuhun ja se työntää kielensä sun suuhun
        2.annatte kieltenne mennä minne haluaa
        3.otatte kielet pois ja ootte tavallisesti
        (; helppoa


      • latu 95
        12345678909090 kirjoitti:

        nonii se menee näi,

        1.työnnät kielesi sen suuhun ja se työntää kielensä sun suuhun
        2.annatte kieltenne mennä minne haluaa
        3.otatte kielet pois ja ootte tavallisesti
        (; helppoa

        kuin kauan sitä kieltä pitää pitää toisen suussa


    • kokematoooon

      mä e oo myöskää ikää kokeillu vaik niit jätkii o tullu ja menny, oon 13 ja aina ku oon pussaamas mun poikakaverin kaa ni kaverit o tietenki siin josai lähäl ja sanoo: "suu suuta vaste ja kieltä pelii" ni e voi tietää mite se tehää ja muutenki, mut saan kai tietää myöhemmi ku me aijjotaa harjotellaa kaikkee nykyse poikakaverin kaa...

      • DowneyLOVE

        Juuhh, tuttu tilanne mullekin. Itse olen kerran tehnyt kielarin/kielisuudelman ja ei se nyt niin vaikeaa ole, ehkä vähän "outoa" mutta ei se mitään, rohkeasti vaan kokeilemaan.
        Lykkyä pyttyyn! :D t. ikä 13w.


    • KarkkiKarkkanen :D

      Minä kun suutelin ekan kerra... ja teimme kielareita.. olin sillee miten se tehdään... hmm... en sanonut mitään ja kun aloime suuutelemaan niiin se luontui itsestään.... ei saa miettiä miten se tehdään. se tulee itsestään kun sen tekeee. mutta ensimäinen on ylensä todella pitkä. :D
      Terv. Karkka


      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kielari

      • anskuuu123

        joo,tomaatti on iha hyvä harjoitus mutta se ei myöskää tunnu miltää oon ite 11w tyttö ja mulla on ollu 4 poika ystävää en oo tehny ku 2 kertaa kielarin yhen mun poikaystävistä ja se onnistu kivasti


      • ricu 97
        anskuuu123 kirjoitti:

        joo,tomaatti on iha hyvä harjoitus mutta se ei myöskää tunnu miltää oon ite 11w tyttö ja mulla on ollu 4 poika ystävää en oo tehny ku 2 kertaa kielarin yhen mun poikaystävistä ja se onnistu kivasti

        joop ite oon 12 vuotias poika ja oon ollu mun tyttö ystävän kaa yhessä vuoden kielarit menee ihan luonnostaan! kyl se siitä se on helppoo!!!!!!!!!!!!!!


      • evooooo
        anskuuu123 kirjoitti:

        joo,tomaatti on iha hyvä harjoitus mutta se ei myöskää tunnu miltää oon ite 11w tyttö ja mulla on ollu 4 poika ystävää en oo tehny ku 2 kertaa kielarin yhen mun poikaystävistä ja se onnistu kivasti

        mut jos pitää harjotella nuorena, eikä oo poikaystävää jonka kaa se tehä, ni nuoleeko sit seinää vai? :o


      • kkkkkko
        evooooo kirjoitti:

        mut jos pitää harjotella nuorena, eikä oo poikaystävää jonka kaa se tehä, ni nuoleeko sit seinää vai? :o

        EI TÄYDY HARJOITELLA herranjumala:D kyl sitä nyt jaksaa venaa, cmon. tänki viestin kirjoittaja on varmaa jo huimat 11v:D


      • Joku vaan
        kkkkkko kirjoitti:

        EI TÄYDY HARJOITELLA herranjumala:D kyl sitä nyt jaksaa venaa, cmon. tänki viestin kirjoittaja on varmaa jo huimat 11v:D

        Kieltämättä aika ärsyttävää kun noi 9-11 vuotiaat tulee tänne ns. "neuvomaan". Sitten näitä 11 vuotiaita, joilla on ollu 3-6 poika/tyttöystävää? Okei, joko ne alotteli tota hommaa kaheksan vuotiaana tai sit ne "suhteet" kesti ööh.. päivän?


      • Boom boom boom!
        Joku vaan kirjoitti:

        Kieltämättä aika ärsyttävää kun noi 9-11 vuotiaat tulee tänne ns. "neuvomaan". Sitten näitä 11 vuotiaita, joilla on ollu 3-6 poika/tyttöystävää? Okei, joko ne alotteli tota hommaa kaheksan vuotiaana tai sit ne "suhteet" kesti ööh.. päivän?

        Jeps, täällä on toinen samaa mieltä. Jotkut tyylii 9-12 v. tulee neuvoo jotaa 14-> olevaa tyyppiä.

        Odottelen vain SitäOikeaa...


    • pullopää14

      mä jännitin tota kans mut se menee luonnostaan kyllä(Y) :D

      • kilililiiii

        Älä työnnä kieltäsi liian syvälle muuten poikaystäväsi tukehtuu siihen ja se tuntuu todella pahalle ku kielesi hipoo kitarisoja. Itselläni ollut partneri joka kieli lipoi koko suuta samalla hyijjj.. ei siihen ole tiettyä opetustekniikkaa. Kokeilkaa ja harjoitelkaa :)


    • vastatkaa!!

      Mää en oo ite tehny kertaakaa eikö mun tyttöystäväkää,nii voiko se mennä iha päin persettä???

      • JMOOOOO

        No emmäkää mitn kielaria osannu 13 vuotiaana ees :D nii kerroin vaa toiselle rehellisesti vaikka se osas ,mutta sittepä se vain opettii minutttt. :D


    • Ei saanut kielaria:(

      Kieli kurkkuun vaan. ;) No juu, ei se noin mene, paras, että puhut asiasta poikaystävällesi, hän osaa parhaiten auttaa! ;))

    • tässssssssssss

      Kielari on sellane et suudellaa pitkää ja huulet on yhes ja kielet on yhes.

      • Lonely heart?

        Haluisin et saisin joskus ihanan ja luotettavan poikaystävän :)
        Oon seiskalla ja kohta meen kasille , ja monella on ollu jo vaik miten monta poikaystävää. Ite tahtoisin oottaa sitä oikeaa. :D Että oikeasti ihastuttaisiin eikä vaan ulkonäön perusteella ja sit ' alaks? ' ja heti seuraavana viikkona se jättäis mut jollai tekstiviestillä. Tyyliin tommosii suhteita on ollu niil meiän luokkalaisil, en tiiä onks se sit joku muotijuttu D;
        Huoh..


      • ei kuulu sulle
        Lonely heart? kirjoitti:

        Haluisin et saisin joskus ihanan ja luotettavan poikaystävän :)
        Oon seiskalla ja kohta meen kasille , ja monella on ollu jo vaik miten monta poikaystävää. Ite tahtoisin oottaa sitä oikeaa. :D Että oikeasti ihastuttaisiin eikä vaan ulkonäön perusteella ja sit ' alaks? ' ja heti seuraavana viikkona se jättäis mut jollai tekstiviestillä. Tyyliin tommosii suhteita on ollu niil meiän luokkalaisil, en tiiä onks se sit joku muotijuttu D;
        Huoh..

        Miksei kukaan kerro miten suun pitää olla pitäskö sen olla sepposen selällään vai miten??


      • Lemonberry
        Lonely heart? kirjoitti:

        Haluisin et saisin joskus ihanan ja luotettavan poikaystävän :)
        Oon seiskalla ja kohta meen kasille , ja monella on ollu jo vaik miten monta poikaystävää. Ite tahtoisin oottaa sitä oikeaa. :D Että oikeasti ihastuttaisiin eikä vaan ulkonäön perusteella ja sit ' alaks? ' ja heti seuraavana viikkona se jättäis mut jollai tekstiviestillä. Tyyliin tommosii suhteita on ollu niil meiän luokkalaisil, en tiiä onks se sit joku muotijuttu D;
        Huoh..

        yleensä mitä myöhempänä seurustelun alottaa ja mitä kauemmin on tuntenu toisen kaveripohjalta ni sitä kauemmin suhde myös kestää :) ite oon vasta/jo 15v. ja mulla on nyt vasta ekaa kertaa poikaystävä, joka on maailman ihanin♥ ollaan oltu yhessä 2kk vaiks seurustelen ekaa kertaa, Ja kyllä; kielaritkin on tehty :) eikä se oo yhtään vaikeeta


    • asdsghef

      työnnetään kieli suuhun

    • wulwi

      Ite oon tuntenu pojan 2 vuotta ja seurustellut kohta 4 kk, mutta mitään pusuja ei olla edes vaihdeltu, mikä on kyllä musta perin outoa =) Jotenkin ei vain pysty.
      Ompas nuorta porukkaa täällä...

      • assfdfhfhfd

        Se menee omalla painollaan. Minullekin tullut tällainen ihan yllättäen. Meni niin luonnostaan ku vettä vaan, en osannut edes hermoilla.


    • minä...

      kun tehään kielaria niin pysyykö suu koko ajan auki ja kieli ulkona vai laitetaanko kieli ulos ja takasin sisään sillai suutelun tahtiin?

      • joku lol

        ku olin 11v ni olin bileissä siellä mulla tuli yhen tyypin kaa tappelu yhestä tytöstä mut mä löin sitä kerran naamaa ni se lähti itkien kotii :) mut sit mä seurustelin sen kaa vaan bileitten ajan ja viikon ja siellä bileissä oli 8 henkee ja vedin pari 3 kielarii sen kaa se tykkäs siit ja mä ei se hirveen kauheeta oo mut eka kerta jännitää aika paljon eli kielarin vedät näin 1: suutelette sen kaa josta pidät sitten pikku hiljaa alat työtämään kieltä hänen suuhun ja katsot häntä silmiin iloisesti :) 2: sitten kummankin kielet ovat suussa ja hierot sitä sen kieltä vastaan aika helppoo.


      • konkari.
        joku lol kirjoitti:

        ku olin 11v ni olin bileissä siellä mulla tuli yhen tyypin kaa tappelu yhestä tytöstä mut mä löin sitä kerran naamaa ni se lähti itkien kotii :) mut sit mä seurustelin sen kaa vaan bileitten ajan ja viikon ja siellä bileissä oli 8 henkee ja vedin pari 3 kielarii sen kaa se tykkäs siit ja mä ei se hirveen kauheeta oo mut eka kerta jännitää aika paljon eli kielarin vedät näin 1: suutelette sen kaa josta pidät sitten pikku hiljaa alat työtämään kieltä hänen suuhun ja katsot häntä silmiin iloisesti :) 2: sitten kummankin kielet ovat suussa ja hierot sitä sen kieltä vastaan aika helppoo.

        pieni lisäys tuohon edelliseen; älä vain tuijota häntä samalla kun suutelette! kukaan ei halua suudellessaan hetkeksi silmät aukaistessaan huomata toisen tuijottavan siinä silmät sikkurassa.
        kielari tulee ihan luonnostaan, sitä ei kannata alkaa harjoittelemaan tai hermoilemaan siitä etukäteen. kun sen aika koittaa, annat vain mennä, kyllä se siitä sitten luonnistuu (: kunhan vaan et ole liian innokas ja ala tunkemaan sitä kieltä liian syvälle toisen suuhun tai vispaamaan sitä täyttä vauhtia.
        hellästi ja luonnollisesti, tarkoitus ei ole näyttää toiselle kuinka vahva kielilihaksesi on :D
        ja mitä kauemmin odottaa, sitä mukavampi se on. itse sain ensimmäisen kielarini vasta 14-15-vuotiaana, ja vaikka niin monet täälläkin väittävät saaneensa ensimmäisiä kielareitaan jo 10-vuotiaina ja tekevänsä sitä koko ajan, useimmat puhuvat kuitenkin täyttä puppua, joten ei kiirettä :D
        älä hermoile, kyllä se siitä! (:


    • :D

      mä rakastan kielareit! sitä vaa laittaa oman kielensä mukaan toiseen kieleen tai miten sen nyt sanotaan..

      jos kumppani on kiva nii sit on kiva tehä kielareit, jotkut tykkää ja jotkut ei..

      mun yks kaverin mielestä se on ällöö, niinku tehä kielareit mut mä tykkään tehä kielareit toisen kaa!

      kokeilkaa, kyllä sitä oppii ihan niinku sillee.. et ei siin mitää oppimist oo.. et vaa niinku.. kielet hieroo jne. ei sitä voi sanoo miten tehä vaan kuin se. et kyl se on ihan kivaa, ensin pussailua ja sitä kielarit :D

      no jaa.. mut aina kaikki ei ymmärrä kun mä selitän jotai mut se on helppo thä sitä ja siit pitää myös nauttii ku tekee sitä ja jaaa

    • sori ny vaa

      sis jos.. niinku harjoittelee tomaatin kanssa nii vittu mitä paskaa!
      Selittäkää; Jos kielen pitää laittaa jonkun suuhun SISÄÄN nii.. siis voi piip!
      Tomaatillahan ei ole SUUTA niin miten muka voi HARJOITELLA TOMAATIN KANSSA?!
      minne muka sit laittaa kieli? eli älkää tulko tänne nevomaa, jos teiän neuvo on harjoitella kielaria tomaatin kanssa!?!!!!! ja sit; Nuoleile seinän kanssa.. eihän sitäkään voi tehdä! SEINÄLLÄhän ei ole kieltä tai siis niinku suutakaan! ajatelkaa nyt hei ihmiset sentään! KIELARI tulee ihan luonnollisesti, ja sen voi sitten harjoitella IHMISEN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sitten niinku kuin KUMPPANINSA KANSSA! arvon ihmiset sentää! mutr emmä tullu tänne vittuilemaa mut mä ny vaan sanon että te liiottelette vähän yli ton kaa! mut jos on joita jotka on tomaatin tai seinän kaa hyvä nii.. siitä vaa

      • jeBa!

        mä voin näyttää ;)


    • Kokenut pappa

      Kerron etappi kerrallaan.

      1. Avaa suusi.
      2. Pussaa poikaa/tyttöä suu auki.
      3. Laita kieli pojan/tytön kieleen.
      4. Pojan/tytön housut alas
      5. Slurps slurps!

      Muista ottaa kunnolla :)

    • Dadada

      Mulla oli tää sama ongelma että en osaa en osaa, mutta sitten kun sen tekee niin se tulee ihan luonnostaa joten ei kannata huolehtia (:

      • D44444444

        Ei mun ainakaan pitäny mitenkään harjotella!


      • Pullanalle
        D44444444 kirjoitti:

        Ei mun ainakaan pitäny mitenkään harjotella!

        Mä oon seukanna mun jätkän kans viikon päästä vuoden


    • ei oo

      PUssaatte ja eiku kielä pyörittämää :DD

    • roskapostirobotti<69

      mullaki eka kerta, pitäs pussata mu poikaystävää joka o pussannu helposti yli 100 kertaaa.. ettt.. me harjotellaaa mu parhaa kaverinkaaa, seon tyttö.. hyvi menee(==

      • pöööööööööö

        Anteeks mut en voinu olla repeemättä : D työnnät sen kielen sinne toisen suuhun ja pyörittelet sitä siellä! ;D


      • shalalamsfgsdf

        ja kumpi sä oot


    • Töröhuuli

      Pyydäppäs kundiasi opettamaan. Kyllä se varmasti osaa :)) Jos teidän suhde ei oo sillä tasolla, ettei kehtaa pyytää ni sit tuskin kantsii mitään pussailuu ees alottaa.

      • s-i-n-k-k-u

        moi kaikki mä oon 13 wee girl ja mulla on ollu jotai 3-4 poikaystävää vaa ja en oo ees ikinä pussannu tai vetäny kielareita! musta tuntuu et en ees enää uskalla ryhtyä mihikää suhteesee, ku ensinnäkää kukaa hyvännäköne poika ei oo kiinnostunu musta ja oon vaa säälittävä jos meen jotai kysyy et alax? ku ei oo ees mitää säätöö kenekää kaa ja sit mä en osaa tehä kielarii..oonks mä nyt iha jälkeen jäänyt paska??


      • 1321
        s-i-n-k-k-u kirjoitti:

        moi kaikki mä oon 13 wee girl ja mulla on ollu jotai 3-4 poikaystävää vaa ja en oo ees ikinä pussannu tai vetäny kielareita! musta tuntuu et en ees enää uskalla ryhtyä mihikää suhteesee, ku ensinnäkää kukaa hyvännäköne poika ei oo kiinnostunu musta ja oon vaa säälittävä jos meen jotai kysyy et alax? ku ei oo ees mitää säätöö kenekää kaa ja sit mä en osaa tehä kielarii..oonks mä nyt iha jälkeen jäänyt paska??

        no et oo


      • -jjokU
        s-i-n-k-k-u kirjoitti:

        moi kaikki mä oon 13 wee girl ja mulla on ollu jotai 3-4 poikaystävää vaa ja en oo ees ikinä pussannu tai vetäny kielareita! musta tuntuu et en ees enää uskalla ryhtyä mihikää suhteesee, ku ensinnäkää kukaa hyvännäköne poika ei oo kiinnostunu musta ja oon vaa säälittävä jos meen jotai kysyy et alax? ku ei oo ees mitää säätöö kenekää kaa ja sit mä en osaa tehä kielarii..oonks mä nyt iha jälkeen jäänyt paska??

        s-i-n-k-k-u: ei sitä opikkaa jos ei opettele tai kokeile jonku kans :D ja miks aina pitäs saada hyvännäkönen poika? tutustu johonki joka vaikuttaa mukavalta ja sillee :) et oo jälkeenjääny, on joitain aikuisiaki jotka ei oo koskaa pussannu. kielariin on helppo päästä mukaa sitku sitä alkaa tekeen jonku kaa :D ite en vaa tykkää jos kieli tungetaa heti ekalla kerrralla kauhee pitkälle :d


      • Haluaisin kielarin
        s-i-n-k-k-u kirjoitti:

        moi kaikki mä oon 13 wee girl ja mulla on ollu jotai 3-4 poikaystävää vaa ja en oo ees ikinä pussannu tai vetäny kielareita! musta tuntuu et en ees enää uskalla ryhtyä mihikää suhteesee, ku ensinnäkää kukaa hyvännäköne poika ei oo kiinnostunu musta ja oon vaa säälittävä jos meen jotai kysyy et alax? ku ei oo ees mitää säätöö kenekää kaa ja sit mä en osaa tehä kielarii..oonks mä nyt iha jälkeen jäänyt paska??

        mä haluaisin poitsukaverin mutta en vaan millään oo saanu vaikka oon yrittäny:/
        oon kuitenkin jo 13 vuotta!haluaisin kovasti kokeilla kielariakin ja se tomaatti juttu vaikuttaa hyvälle.....


      • Miksi kiire!?
        Haluaisin kielarin kirjoitti:

        mä haluaisin poitsukaverin mutta en vaan millään oo saanu vaikka oon yrittäny:/
        oon kuitenkin jo 13 vuotta!haluaisin kovasti kokeilla kielariakin ja se tomaatti juttu vaikuttaa hyvälle.....

        Ei 13-vuotiaana ole vielä mikään kiire hyvät ihmiset!!!! : D Ei mitään hätää! Itselläkin ensimmäinen poikaystävä oli muutama kuukausi ennen kuin täytin 17!! Ja pidempäänkin oisin voinut odottaa. Mihin tämän päivän nuorilla on kiire!?!? Ymmärtäähän sen kokeilunhalun, mutta huomattavasti hauskempaa on kun on joku josta oikeesti tykkää. Ei sellanen ettimällä etitty.


    • en osaaa

      Mulla on ihan sama ongelma paitsi et mä haluisin tehä kielarin mut mä en tiiä miten se tehää?? =)

      • Todennut toimivaksi

        Kielari

        Se on loppujen lopuks aika simppeli juttu :D Toimintatapaa voi toki vaihdella:

        Hitailla, pitkillä suudelmilla on aika jees alottaa. Pikkuhiljaa työnnät kieltäsi hänen suuhunsa, mutta ei kannata sätkiä vallattomasti. (


    • tietämätön >.<

      Pitääks kielarin ajan huulet olla kiinni vai sillee vähä auki? :DD; :S
      Nii ja pitääks siin liikutella toisen suusta toisen suuhun kielii vai vaa niiku toisen suussa liikutella niit kielii? :OO

      • fhuekdiebiebivajlvnl

        kiinni tietenki.....................................huijasin, eihä ne kielet pääse ees ulos omasta suusta jos et avaa huulias :D


    • osaan selittää

      Eiks se lähinnä tehä nii et alotetaa tavallisesta suudelmasta ja siit sit laitatte kielenne toistenne suuhun ja tietenkin kielet vastakkain niin eiköhä se siit...

    • sipulisoma

      hohhoijjaa, mikä helkkarin järki kaikenmaailman neuvoilla ja treeneillä? pussailette, kieli sisää ja hinkkaatte ja that's it. jos jännität jotain kielisuudelmaa kannattaa ihan oikeasti miettiä että onko edes valmis sellaiseen, puhumattakaan jostain tomaatilla treenaamisesta? äly hoi!

      tulee jos on tullakseen ja jos tulee niin menee ittestään. no big deal

    • Tyyyppii

      MMoi :) ensimmäisen kerran tein kielarin 11 vuotiaana.. ite en harjotellu yhtää se hetki tuli vaa yhtä äkkii (: Mut aina sitä voi harjotella, onhan sanonta "harjoitus tekee mestarin" ..
      Ps: Te 9-11 -vuotiaat, on turha seurustella tossa iässä, koska ei ne suhteet kestä kauaa, koska ette te ymmärrä tossa iässä suhteen merkitystä.. Se oikea tulee sitte ajallaan..

      • jeeee!!

        mä olin 11 ja mun suhde kesti 2 ja puol kuukaautta ((:


    • Mädchen :))

      joo mullaki on vähä tämmöne sama ongelma, mut enhä mää ny noi vaa voi alkaa työntää mun kieltä sen suuhu!:D entä jos se ei tykkää siit vaik must tuntuu et se tykkäis. ootan vaa mieluummi et se alkais työntää kieltänsä ensi mun suuhu. jotenki sen vaa munki mielest pitäs mennä nii et pojan pitäs tehä kaikes alote eiks nii?:)

      • Näin

        Mädchen :)) Jos pussaatte nii eka teijän silmät kohtaa ja sit se ihana tunne vaan tapahtuu näin helppoa se onkin. :)


    • gfhrugru

      Ainkun kun me tavataan tulee kauhee juttu. Meidän on aina pakko suudella tai tehä kielari.Kauheeta kun on vasta 12 ja poikaystävä on 15.

      P.S Kuuluu aina kauhee ääni kun tekee kielarin kun kileikoru :P
      PP.S Tyyyppi Olen seurustellut jo 9 vuotiaasta asti ja suhdeparanee ainá vaan rakastan häntä ylikaiken!

    • villepoika 99

      Mä oon ite 11v (poika) ja tein ekan kielarin viime lauantaina. Ei se oo vaikeeta, suutelette vaan ja sit niinku koskettelet sun omalla kielellä sen toisen kieltä!=P. =)

    • jotenkin

      tein ekan ns kielari pari päivää sitte mut se oli vähä paska tilanne ju kaks kaverii katto silmä kovana vieres :(

    • CandyApple

      Muaki kiinnostais että miten tuo kielari käytännössä tehdään koska en ole ikinä kokeillut ja olen jo 14 vuotias ;)

    • Matteus84

      On sulla murheet. Mee kotiis kasvamaan ja koita viiden vuoden päästä uudelleen.

    • onneayritykselle

      Moi mun eka kerta oli aika yllättävä. Tapahtui ensimmäisen kerran ulkomaalaisen TODELLA komean pojan kanssa olessani 16. Ei ainakaan tullut valituksia vaikka en ehtinyt asiasta keskustella. Se tulee kuin luonnostaan, vaikka itsekin panikoin aluksi mutta päätin heittäytyä tilanteeseen. Kyseinen kerta oli myös ensisuudelmani. 3 min ensisuudelma, ei valittamista;)

      • ronja.netta33

        oii söpöö! :))


    • mÄkkäri`

      jooooo siis mun ensimmäine kielari, ah se oli iha täydellinen :D PAITSI, et purin mun poikaystävää kieleen :D:D:D ! mut siis joo muute meni hyvi ;) sitä on vaikee selittää mite se tehdään, itekki panikoin todellaki alus mut ei se sen vaikeempaa sit ollukkaa :) ja harjotus tekee mestarin ;)

    • peter.koponen

      No siis Teen tänää kielari eli tänää on öö ... 7.7 torstai nii Totaa teen tyttikse Kaa Kielari mut se on se en oo ikin tehny ja Oon itekki 12v ja se 13v mut juu Mejä pitää kai sit harjotella Jännittää ..

    • lickidup

      voieeeeei, oon ite jo 19 mut muistan ku olin 11 ja eka kielari oli maailman jännittävintä, voi niitä perhosia mahan pohjassa, mutta älä stressaa kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen:) onnea!

    • SuklaaOmena

      Moi! Tässä 14- vuotias tyttö, joka tarttis vähän apua. Mulla on poikaystävä joka asuu Ylöjärvel ja itte asun jossain Kiikas. Mitä mä niinku teen? Toimiiko kaukosuhde yleensä? Antakaahan nopeasti vastaus.

    • Konkari rompali!

      Noh alotetaan ihan tavallisella suudelmalla mut sitten ku huulet niinku kosketta niin työnnät kieles se kieltävaste ja rupeette niinku hieroo niitä vastakkain!





      Mutta tapoja on tietysti monia monia monia monia...

    • Huolestunu!

      Nyyh!:(

      Onks mus joku viika? Ku tääl o näit 7-11.v tyypei jotka on jo tehny kielarin! Niin onk mussa joku vika ku mä en oo tehny viel kielarii ja mull ei ees oo poikistakaa!

      • Kokematon :)

        Ei sussa oo mitään vikaa! kaikki tekee sen sillon ku on siihen valmis :)


    • tyttö avun tarpeessa

      Hei! Auttakaa pliide. Mulla on kaks poikkista ja en tiedä, kumman valitten. Se toinen on kauhee nörtti, Mut se on iha tosi kiva ja mukava. Sit se toinen on semmone kovis. Se nörtti on ruma, mut oon silti sen kaa, kovis: se on söpö...;)

    • Kokematon :)

      Tapahtuu aivan luonnostaan ^^ oon 14v ja minä tein sen ekan kerran eilen ja se oli aika ihanaa :))

    • menehtymyt

      mun pitäs rehä se leffas

    • sticktomygun95

      voi hyvä luoja......... tämähän on melkein kuin kysyisi "miten tehään seksiä". ja neuvomiset on kans sitä luokkaa että "ota pippelistä kiinni ja jos se on kova niin laita se pinppiisi ja sitten uh ah".
      ikää iteltä löytyy 15 vuotta mutta kertaakaan ei ole tarviinnut tänne tulla kyselemään että miten tehään kielari (ku poiccis haluu enkä mä osaa ;_;) tai että miten nussitaan (ku poiccis haluu enkä mä osaa ;_;). ja seurustelu- ja seksikumppaneita löytyy parikin.

      että muuten osataan olla uusavutonta tälläkin foorumilla.

      • ÄÄÄLLLÖÖÖ

        Tää poikkes ny vähä aiheest


      • Seksionkivaa

        Mitä tehdä jos miehen penis on pehmee?


    • WazZup?

      Oonnee vaa iha •••••••

    • :D¨

      Tääl on ilmeisesti jotai teinejä ku "yök kielareita" :D Aika normaalia ja kyllä se siitä, musta suutelemises ei ole mitää jujua jos ei tehdä kielareita samassa :) Eikä ne pöpöt nyt niin pelottavia ole, samat pöpöt saat pussaamisestaki :)

    • adfdgdf

      Voi vitun 6 vuotta vanha keskustelu, eiköhän aiheesta ole jo keskusteltu tarpeeks?

    • olikoseoikeel

      Eiköhä tuo alottaja jo osaa sen kielarin :--D

    • paskaasd

      no huoh ei oo sen vaikeempaa ku suut yhtee ja kielillä nuolette:D

    • ky11ä57yny7

      Joo ei kaikkien vit**u tarvii tulla antaa tota samaa "kieli suuhun ja pyörittäkää" neuvoa. Se riittäis jos sen sanois kerran ku on täällä iha tarpeeks muuta pas**a jauhettu ;)

    • situation

      Itse tein ekan kielarin kännissä ja muistaakseni ihan hyvältä tuntu...tuli silleen automaattisesti! (:

    • ronja_netta

      oon 13 ja oon seurustellu nyt 2kk,..Sinä päivänä ku poikkis eli Atte pyysi mua ni pussattiin vaa mut pari päivääm,myöhemmi katottiin rakkausleffaa vähä isommalla porukalla ni sitte knu siinä leffassa mies suuteli naista ni ensiks atte paino huulet mun huulii vasten ja sitten se laitto kielen mun suuhu ja mä vaa tein peräs ;DD en ikinä ollu ees pussannu ketää muuta poikaa paitsi tietty attee...se vaa tapahtu automaattisesti

    • harenoneko

      ku oot suudellu jätkäs kans jonku aikaa nii työnnät vaa kieles sen suuhun, yritä tunkee se kurkuun nii sen on pakko tehä omalllaan jotain ::D

    • namanv

      Hei tarvisin apuu oon 13v poika ja oon ollu mun tyttöystävän kans nyt joku ehkä 2-3 viikkoo ja ei olla pussattu vielä kertaakaa nii mietin että miten mun pitäs tehä
      ''Ensi suudelma'' Niinku et pitäs tehä kielari vai mitä?

    • ei hajuukaa

      hei sä et todellakaa oo ainoo joka ei osaa kielarii mä ite oon 12w ja oon ollu 7 jätkän kaa eikä yhen yhtäkää kielarii.... mut jos se sun ''poikaystäväs'' tekee sulle kielarin nii mee säki sit siihe....

      Onnee teille (;

    • Minulle kävi kerran

      Jos se on sun elämäs ensimmäinen kielari niin älävaan työnnä kieltäsi ensimmäisenä toisen suuhun ! Se on noloo, koska et tiedä mitää pitää tehdä. Siksipä odotat että toinen henkilö tekee sen ensin. Kun sitten seuraavalla kerralla tiedät mitä pitää tehdä ei sinulla ole enään mitään paineita ja tiedätkin jo miten se suunnilleen menee voit aloittaa kielarin ennen toista.

    • 10-13 v... :D:D:

      jjoo en mäkään tiedä, siks luenki näit :D:D:D:: mut ku mä,mun poikkis ja sen kaveri oltii yksien patjojen päällä, ni si se sen kaveri vaa sano et vetäkää kelari. Joo mä en osannu, enkä oo varma osasko mun poikkiskaa mut näytti silt kyl et se ois osannu... sit ku mä en tienny et miten se tehää ni jälkeepäi nolotti iha sikana! :((

    • huulet yhteen ja tietynlaista kielipeliä(ei K18 kielipeliä!!!) :D ei oo vaikeeta... oon 13 ja osaan jo...hygienia kannattaa, eikä ruokailun jälkee...mut onnee sullekki

      • hoooohoohoo

        aaaaai, mäku luulin et oot 12 profiilis mukaa O.o


    • Menossa mukana

      Mä tein vaan :) Mä en ajattelu ku tein ekan kerran sen mun poikakaverin kanssa :)
      Eka ihmetytti mitä toi yks alko työntää sen kieltä mun suuhun.

    • Mabexi
    • en ole ammattilainen

      se jännitää aluks mut ei se oo paha kun sen vaa vetää

    • minäjokaeiosaamitää
    • cirsi ....

      heii auttakee miua onko laitonta että 15.ja 19 vuotias seurustelis jos niitten välillä ei oo pussaamista tai yhdyntää vastakun naimisissa ?? oon tosissaan rakastunu yhteen tyyyppiin mut en oo varma että saadaanko lain mukaan seurustella ??

    • Seurusteluonkivaa

      Nuolin tänään ekan kerra tyttöystävän kaa ollaa oltu ylikuukaus ja sit se vaa meni että suudeltii ja sitte työntää kielen sen toisen kieltä vasten ja sitte se onki kivaa :))
      puspus ja onnea yrityksii (; ps. Kiitti teille jotka on kirjotellu tänne koska täält sain sen ymmärryksen et miten :):)
      Ekaks kannattaa vaa pussaa jos ei tajuu heti sitte voi jossai vaihees kokeilla suuteluu ja sen jälkee työntää kieltä vähän.... Esim. Pullonpyöritykses muistan joskus ku kaverit nuoli ekan kerran siinä.

    • Seurusteluonkivaa

      Nuolin tänään ekan kerra tyttöystävän kaa ollaa oltu ylikuukaus ja sit se vaa meni että suudeltii ja sitte työntää kielen sen toisen kieltä vasten ja sitte se onki kivaa :))
      puspus ja onnea yrityksii (; ps. Kiitti teille jotka on kirjotellu tänne koska täält sain sen ymmärryksen et miten :):)
      Ekaks kannattaa vaa pussaa jos ei tajuu heti sitte voi jossai vaihees kokeilla suuteluu ja sen jälkee työntää kieltä vähän.... Esim. Pullonpyöritykses muistan joskus ku kaverit nuoli ekan kerran siinä.

    • Seurusteluonkivaa

      Nuolin tänään ekan kerra tyttöystävän kaa ollaa oltu ylikuukaus ja sit se vaa meni että suudeltii ja sitte työntää kielen sen toisen kieltä vasten ja sitte se onki kivaa :))
      puspus ja onnea yrityksii (; ps. Kiitti teille jotka on kirjotellu tänne koska täält sain sen ymmärryksen et miten :):)
      Ekaks kannattaa vaa pussaa jos ei tajuu heti sitte voi jossai vaihees kokeilla suuteluu ja sen jälkee työntää kieltä vähän.... Esim. Pullonpyöritykses muistan joskus ku kaverit nuoli ekan kerran siinä.

    • Ömmmö,m

      Mun eka kielari (siitä on paljon aikaa) meni hian hyvin vai en sitä "osannu" sii tavallinen suudelma mut laitat kieles sen toisen suuhun ja ööö sit tejän kielet osuu yhteen ja niin edellen huomaat sit:) ps:se on mukavaa:)

    • mushumushu

      HEI PAHVIT! HERÄTKÄÄÄ!

      Kattokaa millon alotusviesti on päivätty ;) Siitä on nii kauan et alottaja vois varmaan tulla nyt neuvomaan MEITÄ siinä kielarin tekemisessä :D

    • Vitun epätoivoiset

      Vitun epätoivoiset te kaikki 11 w jotain kielisuudelmii, antaa nyt kasvaa ja myöhemmin on aikaa tehdä kaikkii tollasii ... -.-

      • Nelli.Ihqua

        Joo vähän vanha aihe mut oon 12 ja eka kielari edes tosi suositun pojan kaa joka on tehny sen miljoona krtaa mitä teen??osaan melki mut mitä lisäneuvoja? Kiits:)


      • jejejeetyty96
        Nelli.Ihqua kirjoitti:

        Joo vähän vanha aihe mut oon 12 ja eka kielari edes tosi suositun pojan kaa joka on tehny sen miljoona krtaa mitä teen??osaan melki mut mitä lisäneuvoja? Kiits:)

        mä oon kuule 15 ja vasta toissapäivänä eka kielari. en todellakaan tiiä mitä ois pitäny tehä mut yritin parhaani :D plus en kyllä ollu ihan vesiselvänäkää... jos se tykkää susta nii vaik menis ekal kerral pieleen nii se ei haittaa, koska jos se osaa kunnolla nii se kyl opettaa sit sua ;)


    • vtun-jonnet2002

      oidaa kielari niin uskomatonta:O Ei siinä mitää niin erikoista ooo

    • miko667

      mää vedän yleensä kielareita mun velipuolen kaa se on tosi kivaa sitte me hässitää aina.

    • haluusaadatnää

      kieli vaa toisen suuhu:D:D:Deks osaaaA?

    • oumaigaas

      kielaamine ei oo mitenkää vaikeeta , olin itekki tilanteessa ku ensimmäistä kertaa kielasin pojan kanssa ja se meni hyvin . ei kielaamista pysty muuten harjoittelemmaan paitsi pojan/tytön kanssa . elikka tomaatti ja seinä jutut ovat humpuukia . ja muutenkin noin 11 vuotiaat ovat vähä liian nuoria kielaamaan tai muutenkaan pussailemaan . se jotenkin ällöttää heidän puolestaan kun noin 4 - 5 vuotiaat jossain kylillä nuoleskelemassa toisiaan , odottaisivat että löytäisivät jonkun kunnon pojan/tytön ettei kadu sitäkään että on ollut jonkun " ällöttävän " kanssa . itse sen päätätte , mutta kielaaminen on herkkää koskettelua toisen suun sisäpuolella .

      • oumaigaas

        4- 5 nuoremmat *


    • epätoivonen

      auttakaa mua mää en ees osaa suudella mut en tiä haluuks mun poikakaveri ees suudella vaiks mää haluisin mut en ite haluu tehä alotetta ja me molemat ollaa 12v auttakaa pliis

    • 14w

      oon 14w ja mun kaikilla kavereilla on ollu poikaystävä paitsi mulla. mut yks tyyppi haluis nuolla mun kaa mut en osaa! auttakaa mua!!!

      • Itsemurha

        Sen on aivan helppoo ihanku pussailu mut mun rakkaus elämä ei oikee toimi ku nykyinen tyttöystävä yritti itsemurhaa mutta estin sen puhumalla järkeä


    • lololol..

      siis kielari tehdään sillee et suudellaa aluksi iha tavallisesti jätkää ja sitte laitetaa kieli suuhun ja ruvetaan pyörittään sitä kieltä siellä suussa !

    • Hyi kielari :S

      sanon vaan että on väliä iällä!!! musta vasta 14 v ois hyvä ikä alottaa vetää kielareita. toki riippuu ihmisestä. mulla on 12 v tyttöystävä ja mä oon 13v ja ei tulis pieneen mieleenkään joku kielari!!!!!

    • ap

      no siis se on semmonen et kielet ns.tanssii toistensa suissa.ite en ole kyllä kokeillut.

    • ValittajaBBQcluB

      Noin pieneen ikään ei vielä pitäisi edes tulla mieleenkään mikään kielari, mutta nyt itse asiaan.

      Tyttöystävän kanssa ennen nukkumaanmenoa tulee välillä/aina tunteita jotka kertovat minulle että minun pitäisi suudella häntä, kun suuteleminen alkaa tulee ensin pussata huulipusuja, mutta siinä vaiheessa kun alkaa adredaliini (tai mikä helvetti se nyt olikaan) jylläämään niin kielisuutelu alkaa, aikansa niiden kanssa kähmäiltyä voi tapahtua paljon muutakin josta molemmat osapuolet nauttii :)

      K18

      • jeeejjjh

        Dopamiini.


    • kielikoru tiellä ?

      äwwäw... otan kielikorun joulun , ku saan joululahjaks ja pelkäään et se vaikee vetää kielareit sen kans .. :D haha onks kellää kokemust ?

      • kkkkko

        Millä tavalla se ois tiellä? Ei se tunnu mitenkää erikoiselta, emmä ainakaa kieltä tunge niin syvälle toisen kurkkuun et se koru tunkis sinne. Pari kertaa jätkä on kysyny saako leikkiä korulla ja kielellä sitä kosketellu, mut ei sitä muuten välttämättä edes huomaa. :D


    • k4sp3ric

      Mua suuteli yks tyttö ja oon 12v... Se oli ekakerta ja laitoin kielen sen suuhun vähäks aikaaa :D empä tiiä millo ens kerralla :(

    • Ihme asia4

      Miksi mun tyttöystäväni ei ikinä haluu suudella mua ja ollaan oltu yhes 2 vuotta?

    • jemu-93

      Mun eka kielari poikaystävän kaa tuntu vähä ällöl ko olin sillo (14v) miten sen ny sanois,et ällötti aatella sen sylkynen kieli mun suuhu :s sillai se alko et suudeltiin ja sit me ruvettii kieli kielee vasten hieroo ja mä totuin kuiteki siihe :) se oli ihanaa

    • mitä teen..

      Oon 13w. ja en osaa ees pussailla mitä teen ja mul on poikaystävä

      • joo5

        mee sanoo päin naamaa


    • Vittu

      vittu mua vituttaa näää pikkulapset jotka ees puhuu kielareeist ku olin niitten ikäne mä likin viel barbeeil

    • joku poika

      Mä oon 13.v enkä oo itekkää ikinä tehny kielarii ku en uskalla tehä alotetta. En tiiä mitä mun tyttöystävä tekee jos mä vaa meen sen luo et työntääks se mut pois vai jatkaaks se :/ eikä mullakaa oo mitää hajuu et miten se tehää... ELI KERTOKAA!!!

    • Ei oo totta!

      Ei vittu , poikkis haluu tehä kielarii! Mitä teen? mitä pitäs tehä ku en tajuu koko hommaa xDD siis kieli pojan suuhun ja pyörittelee kieltä siel???

      • RANDOM APUNA

        Kyl se siitä ;) työnnät sen kielen sin jne , se tulee itestää :)


    • oho se lipsahti

      Onko vaarallista jos on mennyt sängyn puolelle suutelemaan ja yms... ja oon muutes 13v ja poika

    • ensisuudelma<3<3

      juu siis itehän just viikko sitten eka suudelma.tää menee vähän sekavaks mutta oltiin etottu jo sillon.sen kahen kuukauden aikana kun oltii yhes ei muistaakseni edes halailtu mutta nytten kun se on erään tutun kanssa yhes nii tulee tehtyä sen kaa enemmän. itehän toivoisin et palattais yhteen koska se on ihanin ihminen jonka tiedän. mutta en kumminkaan halua erottaa väkisin vaikka välillä mieli tekisikin. sii sitten jotenkuten jo asiaan. eka kerra suudellu tosiaan viikko sitten kun estin exää jäädyttämästä ittensä kuoliaaksi kun vihdoin pääsin hänen luokseen olin peloissani koska hänen oikea poski sinersi jo aika pahasti. palkinnoksi suudeltiin ja sain hänet lähtemään kotiin ja se oli ensi suudelmani joka loppujen lopuksi luonnistui kuin itsestään tältä pohjalta (ja koko palstan luettuani) epäilen että mahdollisen kielarin kanssa ei tule ongelmia.pitäisi siis mennä aivan itsestään ohi. ja onnea kaikille jotka tätä odottelevat.

    • Apuaa1

      Olen seurusteelu poitsuni kanssa jo muutaman kuukauden ja haluaisin jo pussailla/tehä kielreit mut en tiä miten kertoisin sen poitsulleni. Neuvoi? ;)

    • dbgdfjfhrd15v

      Minkä ikäsii ootte?

    • Apuaa1

      Molemmat 12 mut täytetää 13 parin kuukauden pääst

    • vähän myöhään mut ..

      Suutelet, raotat suuta, laitat kieles sisään ja pyörittelet sitä.
      Älä tunnustele toisen (mahd. rautoja) hampaita.

    • Apuaa1

      Vastatkaa mun vähän ylempään viestiin, pliis

    • siinä apuaa1

      sanot vaan suoraan. ja mistä arvasinkaan tosta mun aikasemmasta viestistä jokusen pv. ja oon ton tyypin kannsa yhdessä ja kielareita tehty jo montakin... siihen pääsee äkkiä mukaan

    • janscune

      Mulla ainaki se ensimmäinenki kielisuudelma meni siinä samalla tavalla kun ensisuudelma, vähä oli varmaan toiselle osapuolelle outoo ku en oikeen osannu, mut se meni aika pitkälti itsestään ja edelleen välillä koko kielisuudelma kusee jotenkin, mut nauretaan vaan tyttöystävän kanssa ja jatketaan :---3 Ei oo vaikeeta, yleensä kielisuudelma tapahtuu aika luonnostaan kunhan sen uskaltaa alottaa.

    • 13vP

      Se tulee iha itestää :) Itelläki tuli tosta vaa vaikken mitenkää ollu aatellu sitä :D

      • kihloissa 13v

        Siis oon ite 13 vuotias tyttö ja oon seurustellu yli puolvuotta mun poikaystävän kaa joka on vuotta nuorempi. Joku kerta vaa suudelles kieli pikkuhiljaa suuhun ja sieltähän Se rakkaankin kieli tuli :3


    • supergirl2

      Mie ainaki vaan pyörittelin poikaystävän suussa ei vaikeempaa:3 !¨

      Muista nuoleskella kunnolla se on kivaa;) !

    • rgrewgjs

      Vähä aikaa sitte tein poikkikseni kaa ekan kielarin:DD
      No kivaaha se oli::D
      Mutta kaverini sano et kielarista voi tulla sairaaks tai jotai sinne päin.......
      Onko totta? XD

    • Espärpär

      Oon kohta 11 ja oon vetäny jokaisen meidän luokkalaisen kaa kielarin :33

    • suukko <3

      itellä kans oli eka ihan kauhuissani :D kyl oikeest ku eka kerta vedetty kunnolla ja molemmat tykkää sitä tekis vaiks joka päivä ei sen vaikeempaa, jos kieli tulee suuhun ni ota se vastaa ja "leiki sen suulla" ja muutenkin IMPROVISOI ps. saatetaa olla ainoita jotka rakastaa tehä sitä kokoajan :D onnee yritykseen (:

    • tietäjä69

      ekana suu auki ihan niin auki ku saa ja sitten kieli niin pitkälle ku saa ja sitte nuole leuasta otsan asti 10 kertaa ni kyllä tykkä kielarista

    • doko

      TÄÄ TOIMII!!!

      1. Start off wih slow kisses
      2. When he's least expecting it jam your tongue down his throat so no one can hear his screams
      3. Swallow him whole

      Slither away you fiesty anaconda

      SUOMEKSI:

      1. Aloita hitailla suukoilla
      2. Kun hän sitä vähiten osaa odottaa, työnnä kielesi hänen kurkkuunsa niin ettei kukaan kuule hänen huutojaan.
      3. nielaise hänet kokonaisena
      4. Luikertele pakoon kuin ärhäkkä anakonda

      Kaikki sanat ei ole oikein englannin kielisessä eikä suomenkielisessä versiossa sillä otin englannin kielisen version netistä ja suomensin itse niin hyvin kuin pystyin.

      mut kuitenkin ton pitäis toimii ;)

      • ÄÄÄLLLÖÖÖ

        ...


    • OnneeVaan

      1. suukottele hiljalleen 2. tunge kieles sen kurkkuun ettei kukaan kuule sen huutoo 3.nielase se kokonaisena 4. luikertele pois niinku vihanen anakonda

      Onnee yritykseen

    • emilia2

      Olen ollut samassa tilanteessa kun sinä eli pokaystävä haluaa tehä kielarin/kielareita tuosta tilanteesta ei pääse ohi paitsi sanomalla että et ole valmis , erota hänestä tai tehä se kielari alotat pelkällä suutelulla ja tyonnät kieltä sisään ja siitä se lähtee olen tehnyt sen useasti niin minulla on kokemusta vaikka olenkin 14w

      • Rauhottukaa lapset

        Siis voi herran jumala teit lapsii! Teil ei oo MIKÄÄN KIIRE saaha poikaystävii tai käyä koko luokka läpi niinku joku huora. Älkää ees miettikö mitää kielareit! Te ootte pienii lapsii keiden kuuluis leikkii ulkona kaiket päivät :D seurustelee ja pusuttelee ehitte kyl myöhemminki :) mä rupesin seurustelemaa 15 vuotiaana ja nyt oon naimisissa sen jätkän kanssa :D koskaa en oo ees suudellu ketää muuta poikaa/miestä mun elämän aikana :) ja näin on hyvä :) neitsyyski meni vasta hääyönä ;) kyl te ehitte kokee kaiken :D terv. Onnellinen 19 vuotias aikuinen


    • ilmapallo1

      Tää on 8 vuotta vanha palsta

    • -96 typy

      ei oo vaikeeta. kannattaa alottaa ihan vaa normi suudelmilla ja sit jossain vaihees koskee varovasti kielellä toisen huuleen ja sit kattoo mitä toinen vastaa siihen, avaako enemmän suuta? että pääsee työntää vähä kieltä toisen suuhun, ja sit vaa hieroo kielii vastakkain. ja sillo pitää lopettaa viimestää ku alkaa tuntuu liian kuolaselta, ei oo kiva jos kuola alkaa valuu kesken kaiken, nielase ja uudestaa! :D

      ittellä eka kielari tuli ihan puoli vahingossa. makasin jätkän päällä sen sängyllä. halailtiin ja suudeltiin siinä ja vahingossa kieneni hipaisi jätkän alahuulta. sitten jätkä kääns vähä päätä ja avas suuta enemmä ja tehtii eka kielari :D ei ollu mitenkää ees ällö tai mitää, tykkäsin :P

    • Isbeeh

      Tää on jo iha sika vanha keskustelu mut oman jätkän kaa tää eka pusu oli jotai tosi outoo ja mä ite jäädytin siinä ja oli jotai tosi awkwardii sen jälkee mut kyl se siitä sitte. Tosin kivempaa se pussaamine on ku on pehmeet huulet eikä sellaset koppurat. Mielipidekysymys mut mun mielest iha normaali pusu on se juttu

    • lel111

      se on melkein tavallinen suudelma johon työnnetään kieli mukaan sen kyllä hoksaa tilanteessa ps.olen 13 v tyttö ja oon tehny sen 300 kertaa

    • shhhhhhhh

      oho xD olen 17v enkä ole suudellu ketää ikinä. Alkaa olla jo haikee olo kun näitä lukee :D noh ehkä joskus sitten

    • syljenvaihtoa
    • HakkaajaPedo

      kieli kurkkuu jos ei osaa hakkaa

    • Anonyymi

      Sun pitää vaa kuulemma työntää sun kieli toisen suuhun, tai jotai tollasta mä kuulin

    • Anonyymi

      Teijän pitää avata suut ja koskee kielillä toistenne kieliin.

    • Anonyymi

      mä sain ekan kielarin 10-11 vuotiaana noin. 2 vuotta vanhemman kanssa. eikä sitä tarvii opetella tai jännittää!!! koska se tulee itsestään:) joo tiedän liian nuorena:,)

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe