KIELARI?? AUTAKAA LUKEKAA PLIIS

AVUTON

Kertokaa miten kielari tehdään??????

PLIIS

31

15091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhän se...

ihan ensiks sä pyydät äipältäs luvan sellaseen. jos saat sen, astelet lupalappu kourassa alan liikkeeseen ja isket sen plus fyffet tiskiin ja sanot vaan sille rumalle, karvaselle, tatuoidulle sedälle tai tädille että haluat kielarin. no sen tökkää sun kielees sit sen reiän (se sattuu vähäsen, joo) ja sit se panee siihen sellasen korun, jonka sä etukäteen oot valkannu.

• minähän se

Kielarin kysyjä taisi tarkoittaa vähän toisenlaista kielaria :) Vai kuinka..?

• Mei Mei

kysymyksessä ei tainnut olla lävistys! :DDDD

• Opetteleppa muuten ihan ensin olemaan käyttämättä isoja kirjaimia otsikossa, se on hieman häiritsevää.

Kielari eli kielisuudelma, simppelisti suudellessa kielellä kevyesti (tai vähemmän kevyesti ;) ) koskettelee toisen huulia, kieltä ja hampaita.

Taitolaji. Tosin suudelmakin kannattaa antaa vain sellaiselle pojalle josta todella välittää. Itse suutelin ensimmäisen kerran 18 vuotiaana ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja on sitä ehditty vanhemmallakin iällä. ;)

• melinda

mitä huulien kuuluu tehä? kumma kysymys kyllä, :D mutta onko ne vaan paikoillaan kun kieli vatkaa vai liikkuuko nekin "auki.kiinni.auki.kiinni." samaan tahtiin... õ_O jotenki tuntuu että mä päästän jonki ihme "ssslurahduksen" suustani...

• melinda kirjoitti:

mitä huulien kuuluu tehä? kumma kysymys kyllä, :D mutta onko ne vaan paikoillaan kun kieli vatkaa vai liikkuuko nekin "auki.kiinni.auki.kiinni." samaan tahtiin... õ_O jotenki tuntuu että mä päästän jonki ihme "ssslurahduksen" suustani...

No voin sanoa että huulet liikkuvat luonnostaan, jotta voit käyttää kieltä. ;) Sitä ei tarvitse sen kummemmin miettiä. Mutta ilman kieltähän voi aina pikkuisen näykkiä, imeä, suukottaa pieniä suukkoja pitkin huulien kaaria jne. ;)

• djvenla

se on ihan helppoo, kun sen osaa...

• suuhun

siinä neuvo... pistä oma kielesi kaverisi suuhun ja pyörittele sitä siellä.

• pistät kielesi

kaverin suuhun ja teet sillä mitä mieleen tulee...ja hän tekee samoin sulle.
      jos tuo tuntuu sust ällöttävälle nii oot sit vähän liian nuori siihen.

• nawanda

tunget koko kielesi jätkän suuhun, pyörität ja vispaat niin, että kyseinen kaveri on tukehtumisen partaalla ja naama limassa.

jos pitää tällaista netissä kysyä, taitaa olla parasta pussailla vaan niitä pehmoleluja siellä kotona.

• mariiawaa

/,,/,

• PateJee

iso ongelma apuaa.
      kielari = kielisuudelma.
      suudellaan , ja leikitellään kielillä. yksinkertaista :D
      varoituksen sana, älä työnnä kummiskaan sitä kieltä ihan kurkkuun asti , sillon tuntuu että oksennus tulee. :)en sitten vakuuta että joku minun valaistuksen sana olis helppo ymmärtää , en minä ole hyvä selvittämään. =)

• tykkääjä

player

• nassu94

mä oon 13 vuotta ja oon nuollu ainaki 30 tyypin kaa en kyl tykkää kenestäkää mut nuolen vaa niittenkaa. ei kolmetoista vuotta oo nuori oon harrastanu sitä paitsi seksiä kahdesti. täällä pohjanmaalla on pari 96 jotka on harrastanu seksiä

• asdasdasdasdasd

just just... enpä taida olla ihan samaa mieltä, kielarit nyt on viel ihan ok, mut seksi on jo "pikkasen" liikaa...

• fghjolkijuytr

Onneks olkoon sulle ja hyvää loppu elämää sitte samalla. -.- Miettisit ennen ku teet, oot vielä ihan lapsi

• munapää 26

kaikki täällä päin on melkein harrastanu seksiä ,aika moni mun kavereistaki menetti neitsyytensä 5 lk ihan normaalia :D hyvä nassu94!!

• KarkkiKarkkanen :D

Kun mä suutelin ekan kerran... niin se tuli itsestään. kun tekee kielarin se tulee itsestään.. :DDDD

• sonninkötkö

kieli vaa nii syväle kugee että tuntuu.

• ellipoika47

Se on ihan helppooo! 11v

• taxi driver

jos te pussaattee ni imettekö te sillee? vedätteks henkee?

• ...........

ÖÖÖÖÖööö......EI!

Jos nyt vaikka ensin opettelisitte halaamaan ja tulisitte sitten kysymään lisää neuvoja. =)

• altti1337

Osta kalapuikkoja. Jos suutelu menee perseellee, tunget kalapuikon hänen suuhunsa ja lähdet karkuun. Simple as that!

• ...

Omasta mielestäni ja parin muunkin mielestä sen osaa kun oikea hetki tulee ei se ole mikään opeteltava juttu vaan kun aikoo tehdä kielarin niin silloin se tulee luonnostaan.

• niiji

Ite olin tällä sivustolla kyselemässä tuota noin vuosi sitten...
      Kerran vain tyttöystäväni kanssa suudeltiin ja hän työnsi kevyesti huulia pitkin kielen suuhuni ja minä tein samoin. Pyöriteltiin kieliämme toistemme kieliä vasten.
      SE EI TODELLAKAAN OLE VAIKEATA

• jjjjn

Kerran kun sen tekee niin sen osaa ja siinä ei ole äytännössä mitään opeteltavaa.

• Imatosoona

Mä haluisin seksii! Oon 13v. ja oon tehny kielareita!:-)

• yksiwaa

oon 12, eli kuutos luokalla. oon yli rakastunu yhtee poikaa, ja oon khyll senkaa yhes parhaillaa, ollaa pussailtu ja tälleee haluisin kokeilla kielarii xd miten se tehää*?

• JOoMOro

12 vuotias on iha pikkunappi viel. Kasva muutama vuosi vielä ennen ko alat kielarijuttuja säätään. siinä ootellessa voit vaikka tomaatilla tai luumulla harjotella....

• 12 vuotias ?

ööh kui nii 12 vee on liia nuori? kielareitaha voi kokeilla sillon ku siltä tuntuu, ja jos siihe on valmis nii kyllä se sitte tulee luonnostaa :)
      oon 12 ja oon kyllä jo kahesti kokeilu kielarii ja ei se nyt mitenkään vaikeeta ollu ? :D

• en suosittele.

kuinka paljon on suussa bakteereita ???????????
      jäis pussaukset pusuttelematta yök.
      toisilla on tapa olla pesemättä hampaita aikoihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe