Olen mieslesbo

Mieslesbo

Mieslesbot (male lesbians) ovat miehiä, jotka toivovat olevansa naisia. He eivät halua rakastella miesten kanssa, eivätkä he halua vaihtaa sukupuolta. He ovat tavallaan lesbonaisia miehen ruumiissa eli he tuntevat vetoa naisiin niinkuin normaalit miehet. Mieslesbot tuntevat silti lievästi vetoa myös miehiin, mikä johtuu heidän naisellisesta luonnostaan. Mieslesbot ovat myös yleensä transvestiitteja, sillä siten he haluavat ilmaista sisäistä naistaan.

Onko täällä ketään muita mieslesboja? Muun muassa koomikko Eddie Izzard kuvailee itseään mieslesboksi.

22

5665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Transbat

      Tuo nimitys "mieslesbo" pistää aika pahasti silmään. Ensimmäisenä tulee mieleen lesbopiireissä kulkeva transmies, haukkumanimi rekkalesbolle, tai mies joka yrittää päästä sänkyyn lesbon kanssa sillä verukkeella että onkin "lesbo". Nuo kuvaukset luettani tuli kuitenkin sellainen kuva, että kyseessä olisi vähän tunnettu ja tunnustettu sukupuolisuuden variaatio. Nimi ei vain ole paras mahdollinen.

      Uskoakseni tunnen ainakin yhden tällaisen ihmisen, joka elää kuin transvestiitti, on naimisissa naisen kanssa, antaa itsestään aika naisellisen vaikutelman, mutta ei tunne tarvetta korjaushoitoihin tai laajempaan "crosslivingiin". Joiltain ihmisiltä on tullut myös kuultua kommenttia, että "tyttönä olen lesbo", mutta jotenkin tuo vain särähtää korvaan. Voiko androgyyni olla lesbo? Minusta ei, koska androgyyni ei ole nainen, jos kohta ei mieskään. Mieslesbo on vielä äärimmäisempi esimerkki samasta asiasta.

      • UllaCD

        Olen tyttöilevä mies. Pukeutuessani olen edelleen kiinnostunut naisista mutta myös toisista CD/TV-tytöistä. Tällöin koen olevani "lesbo". Mikä lie sitten on oikea termi minunlaisilleni. Miehenä ollessani en ole kiinnostunut toisista miehistä, CD/TV-tytöistä kylläkin.


    • ulkona?

      Et ilmeisesti. Mene ihmeessä. Ehkä saat jotain ajateltavaa.

    • Transämmä

      Vai mieslesbo. Minulle jäi epäselväksi, mikä sinut erottaa tavallisesta bi- tai heteroseksuaalista transvestiitistä?

    • lepakko-mies

      Hehehe =)

    • draqqueen

      Koen tunnusmerkit sopivaksi itselleni. Eli toivon voivani olla naiseksi pukeutuneena naisroolissa naisen kanssa. Miehiin en tunne vetoa ja penikseni haluan pitää mukana naisen kanssa sekä miehenä että naisena.

      • gila

        Minua kiehtoo ajatus mieslesbosta. Mutta olenkin biseksuaali.


    • nainen

      hmmn.. voisi olla todella kiihottavaa rakastella sellaisen kanssa ;)

    • rooleistanne

      Taitaapa olla niin, että suurin osa meistä "transuilija" miehistä ovat ihan tavallisia heteroja ja useinmiten suhteessa naisen kanssa... mitä nyt joskus fantasioidaan antautumisesta miehelle naisena. Itse olen ollut vuosia tällainen ja vasta viime aikoina oppinut nauttimaan ja hyväksymän myös bi-taipumukseni. Ja mikäs sen upeampaa kuin saada nauttia vapautuneesti kaikista rooleista, jotka itsestä löytyvät. Partnerillekin antoisampaa ;)
      ...ja mukava kuulla, että täältä löytyy asiasta kiinostuneita naisiakin.

    • malelesbian

      Olen aina ajatellut, että olisi mukavaa olla tyttö ja minulla on myös paljon tyttöjä ystävinä. On vaan niin mukavaa heitää läppää tyttöporukassa! Mutta toisaalta olen kyllä tyytyväinen miehenä, enkä sukupuoltani keinotekoisesti haluaisi vaihtaa.

      Tykkään jutella naisten kanssa esim. kauneudenhoidosta(stereotyyppinen keskutelu aihe blondeille :P). Miesten auto- ja urheilujutut eivät ole koskaan kiinnostaneet. Pidän kyllä monista miehisistä aktiviteeteista. Eikä minua voi edes pitää kovin tyttömäisenä. Luonne on jotenkin tyttöpoika-poikatyttö :). Vaikea tätä on tosiaan selittää, kun itsekkin vasta olen sen tajunnut kuka olen ja muitakin samanlaisia on. Inhoan miehissä, kuitenkaan yleistämättä paljoa :), heidän porsasmaisia tapojaan.

      Joillekkin naisille on vaikeaa, jos sinussa on tyttömäisiä piirteitä esim. on mukavaa pyörittää pyllyä :P, ajella säärikarvoja ja pientä huomaamatonta ehostusta (ripset, kulmakarvat). Tiedä sitten kokevatko uhkana jotenkin vai huomaavatko he jotenkin alitajuisesti, että olen "lesbo nainen", vaikka olemus on miehen ja tietenkin jos he ovat täysin heteroita niin ei sitten miellytä. Täysin hyväksyvää kumppania tuntuu olevan jotenkin vaikea löytää.

      Mutta en tosiaan ole kovin neitimäinen, vaikka minussa on paljon naisellisia piirteitä, enkä myöskään olisi jos olisin nainenkin. Jos siis olisin nainen, niin olisin poikamainen tyttö mutta en suinkaan miehinen nainen. Great.. hyviä lauseita :).

      Kadehdin ja tietenkin ihailen naisia, että voi miten ihana ja olisinpa minäkin ja tietenkin että saisinpa hänet vielä omakseni :).

      Seksissä haluan kyllä pitää peniksen mukana ja naisella voisi olla kanssa :), mutta se hoituu myös strapillä, jos vaan löytää sellaisen jota tuollainen ei hirvitä :(. Pidän myös tosi naisellisista transuista, koska ajattelen heidät naisina ja heillä on vielä luonnostaan penis. Itselleni haluaisin kaikki vehkeet. Pippelin ja pimpin :).

      Soulmatea ei tunnu vielä löytyneen.. ehkä joskus. On tosi vaikeaa, jos ei voi olla oma itsesi.

      Pitäisi ehkä yrittää etsiä ensin jotenkin anonyymisti seuraa ettei ainakaan tule yllätyksiä ja pettymyksiä.

      Tuntuipas hyvälle hieman purkaa itseään. Olisi mukavaa kuulla lisää muidenkin mieslepakoiden ajatuksia.

      • ...PENIKSELLÄ:)

        Tuli tässä itselleni mieleen, että näin lepakkona oma ihannenaiseni olisi kaunis nainen (esim.kun nelosella oli tämä transu Miriam:)Antasin heti:D ), mutta sillä voisi olla se miehinenkin varustus. Olis toi seksin harrastaminen, joissain tapauksisa, paljon helpompaa x)...

        Miehisen näköisen miehen kanssa en vois olla; ei kiihota yhtään.

        Hmm, olenks mä sittenkään lepakko...No, sama se:) Tulipa vaan mieleen.


    • Mieslesbo?

      Laitoin tässä jonkin aikaa sitten itsekin tällaisesta aiheesta juttua tälle palstalle. Aika yllättävää, että tälle löytyy määritelmä ja en ole ainoa, joka on tehnyt tällaisen analyysin itsestään.
      Minä todellakin rakastan ja ihailen naista ja lesboutta yli kaiken. Haluaisin rakastella naisen kanssa, naisena. Tunnen olevani nainen, miehen ruumiissa, mutten koskaan haluaisi suhdetta miehen kanssa. En myöskään pidä omasta alastomuudestani.
      Onhan se ristiriitaista, mutta aika pitkään on tältä tuntunut....
      t. mies-lesbo?

    • Anonyymi

      Kellään kokemusta?

    • Anonyymi

      Kyseessä on autogynefilia, jossa mies kiihottuu ajatuksesta siitä että hänellä on naisen vartalo.

      "Mieslesbo" on kyllä aika hullunkurinen kiertelynimitys.

    • Anonyymi

      Näissä vanhoissa kirjoituksissa pistää aina silmään hieman vanhentuneet ajatukset ja juuri tuo, että itse on lesbo mutta normaalien miesten olevan kiinnostuneita naisista ym. Ehkä aloittajan ajatukset ovat 17 vuodessa selkiintyneet? Muusu? Tai sitten juuri autogynefiili, mutta myöntääkö kukaan olevansa sellainen?

    • Anonyymi

      Kiiluuko silmä?

    • Anonyymi

      Voit tietysti ajatella itsestäsi ihan mitä mielit, mutta mies ei voi olla lesbo.
      Lesbo on naiseksi syntynyt nainen joka haluaa naisia, sinä olet mies joka haluaa naista eli olet transuileva heteromies.
      Sukupuoltahan pukeutumisleikit tai hormonihoidot eivät muuta, se on aina se sama minkä kanssa syntyi.
      Sinulla ei ole naisena olemisesta realistista kuvaa, et ole koskaan joutunut pelkäämään raskautumista tai raiskausta,kokemaan kuukautiskipuja tai tyttöjen välistä ei-seksuaalista mutta tiivistä best friend-ystävyyttä, mustasukkaisuutta, naisten välistä narttuilua ja sisaruutta.
      Miehenä sinua muovaavat miehen biologian omaavan kokemukset.
      Minä en ikinä voisi mieheksi muuttua (en haluaisikaan todellakaan!) koska en tiedä miltä miehenä olo tuntuu, en tiedä miltä tuntuu omistaa penis, millaiselta seksuaalisuus ym miehestä tuntuu.

      • Anonyymi

        Lesboilla tuskin on raskautumisen pelkoa :D

        Sokea ei koe ihmisen perusjuttuja, kuten ei vuodepotilaskaan - silti he ovat ihmisiä. Transsukupuoliset jäävät paitsi monista keskeisistä oman sukupuolensa kokemuksista, siinä olet oikeassa. Sitä ei tarvitse hieroa naamaamme. Siinä tosin olet oikeassa, ettei aloittaja ole nainen. Keskustelu on myös aloitettu vuonna 2005, joten antaa hieman yksinkertaisen kuvan alkaa paasata aloittajalle :D


      • Anonyymi

        Tuolla logiikalla maskuliininen lesbo, joka leikki ja kaveerasi nuoruutensa poikien kanssa eikä kokenut kuukautiskipuja ei myöskään ole nainen...


      • Anonyymi

        Et tietenkään voisi muuttua mieheksi, koska olet nainen. Transmiehenä vierastin kaikkea tuota mainitsemaasi ja koin jatkuvasti, että haaroistani puuttuu penis. Aina, jos erehdyn kirjoittamaan jotain vauva-palstalle saan vastaukseksi "mansplaining". Kumma, vaikka biologisena naisena minullahan oli mielestäsi automaattisesti naisen ajatusmaailma.


    • Anonyymi

      Tuskin tiedät itsekään että mikä olet .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      246
      2670
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1633
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1462
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      865
    Aihe