Glock 17 .22

Onko tietoa

Onko kokemuksia .22 kaliberissa myytävistä Glock 17 mallista? En siis tarkoita vaihtosarjaa vaan kokonaista pössykkää

9

3983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

      Ei ole eikä tule tietoa ko. aseesta, koska sellaista ei ole olemassa. Glock 17:aa valmistetaan vain 9mmLuger-kaliiperissa.

      • Neuvoa kaivataan

      • AndyS
        Neuvoa kaivataan kirjoitti:

        Tässäpä sinulle sitten uutinen. Advantage Arms tekee Glockiin .22 kaliiberin vaihtosarjaa jonka voit ostaa lisukkeeksi Glockiisi tai jos et omista moista runkoa, vois ostaa koko aseen .22 kaliiberissa. Suomessa sitä myy esim Armoria, tsekkaapa http://www.armoria.net/modules.php?name=uutiset&file=article&sid=63

        Paitsi että tunnen asemarkkinoita, osaan myös lukea. Kysyjähän nimenomaan sanoi, ettei ole kiinnostunut vaihtosarjoista, jollainen tuokin on.


      • Neuvoa kaivataan
        AndyS kirjoitti:

        Paitsi että tunnen asemarkkinoita, osaan myös lukea. Kysyjähän nimenomaan sanoi, ettei ole kiinnostunut vaihtosarjoista, jollainen tuokin on.

        Taisin olla hieman epäselvä ensimmäisessä kysyessäni kokemuksia Glock 17 .22 pistoolista. Minulla ei ole runkoa valmiina, joten olen harkinnut hankkia Armoriasta Glock 17 rungon varustettuna ko. Adv. Armsin osilla, joka maksaa jotain 590 euroa. En siis halua ostaa 9mm palikoilla varustettua asetta, vaan ainoastaan .22. Jos tällaisesta tällaisesta aseesta jollain on kokemuksia, olisin hyvin kiitollinen tiedosta


      • AndyS
        Neuvoa kaivataan kirjoitti:

        Taisin olla hieman epäselvä ensimmäisessä kysyessäni kokemuksia Glock 17 .22 pistoolista. Minulla ei ole runkoa valmiina, joten olen harkinnut hankkia Armoriasta Glock 17 rungon varustettuna ko. Adv. Armsin osilla, joka maksaa jotain 590 euroa. En siis halua ostaa 9mm palikoilla varustettua asetta, vaan ainoastaan .22. Jos tällaisesta tällaisesta aseesta jollain on kokemuksia, olisin hyvin kiitollinen tiedosta

        Aha. En tajunnut,että olet ketjun aloittaja, kun jostain syystä vaihdoit nimimerkkiä kesken ketjun.

        En ole valitettavasti kokeillut juuri tuota vehjettä ja veikkaan, ettei ole kovin moni muukaan, koska se on melko uusi tulokas markkinoilla.

        Kerran kokeilin Glockin vaihtosarjaa, jossa oli kaasutoiminen rekyylinkovennin. Idea kuulostaa naurettavalta, mutta toimi yllättävän hyvin. .22lr:n rekyyli vastasi hyvinkin mietoa N310-ruudilla tehtyä ysin latinkia. En valitettavasti muista sarjan merkkiä.


      • Neuvoa kaivataan
        AndyS kirjoitti:

        Aha. En tajunnut,että olet ketjun aloittaja, kun jostain syystä vaihdoit nimimerkkiä kesken ketjun.

        En ole valitettavasti kokeillut juuri tuota vehjettä ja veikkaan, ettei ole kovin moni muukaan, koska se on melko uusi tulokas markkinoilla.

        Kerran kokeilin Glockin vaihtosarjaa, jossa oli kaasutoiminen rekyylinkovennin. Idea kuulostaa naurettavalta, mutta toimi yllättävän hyvin. .22lr:n rekyyli vastasi hyvinkin mietoa N310-ruudilla tehtyä ysin latinkia. En valitettavasti muista sarjan merkkiä.

        Juu, kiitosta vaan vastauksesta. Sorry vaan sekoilusta. Ilmeisesti sellaisen .22 vaihtosarjan tilalle voi sitten haluttaessa vaihtaa 9mm kalut kunhan paperiasiat on hoidettu asianmukaisesti.


      • AndyS
        Neuvoa kaivataan kirjoitti:

        Juu, kiitosta vaan vastauksesta. Sorry vaan sekoilusta. Ilmeisesti sellaisen .22 vaihtosarjan tilalle voi sitten haluttaessa vaihtaa 9mm kalut kunhan paperiasiat on hoidettu asianmukaisesti.

        Kyllähän se 9mm yläkerta on mahdollista hankkia erikseen jälkikäteen, kun anoo luvat aseen osalle. Eri asia sitten, mistä sellaisen löytää, kun myyjälle jää herkästi ylimääräinen ja vaikeasti myytävä alakerta hyllyyn.


      • Kimi
        AndyS kirjoitti:

        Kyllähän se 9mm yläkerta on mahdollista hankkia erikseen jälkikäteen, kun anoo luvat aseen osalle. Eri asia sitten, mistä sellaisen löytää, kun myyjälle jää herkästi ylimääräinen ja vaikeasti myytävä alakerta hyllyyn.

        saa Glockiin kaikki varaosat piipuista, yläkerroista ja muista "viritysosista" lähtien.. MidwaySuomi on toinen mistä löytää varaosia. Glockiin on onneks yksinkertasta vaihtaa kaikki osat ite, ettei tarvi viedä mihinkään sepälle..


      • Minäminäminäminä
        AndyS kirjoitti:

        Kyllähän se 9mm yläkerta on mahdollista hankkia erikseen jälkikäteen, kun anoo luvat aseen osalle. Eri asia sitten, mistä sellaisen löytää, kun myyjälle jää herkästi ylimääräinen ja vaikeasti myytävä alakerta hyllyyn.

        Onko saatavana glock 17 jossa hylsyt poistuvat vasemmalle eli vasenkätisille tehtyä mallia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe