Mitä v-kirjaimella alkavia poikien nimiä olisi tarjolla. Tuttuja ovat Ville, Viljami, Valtteri, Vesa, Veli, Veeti..'mitä muita?
V-alkuiset pojat
35
23512
Vastaukset
- heta
Vertti, Vincent, Vilppu, Volmar, Valdemar, Voitto, Verneri..
- heta
Yksi aivan ihana on Vanja!
- aada
Verneri, se on ihana! Muita: Vilho, Vili, Valentino, Vertti, Väinö... onhan noita..
Mistä itse pidätte?- venni__
niin että myös venni
- nella
ainakin se
- Volpi
Väinö
Väinämö
Vilhelmi
Vilppu
Valio
Valo
Valto
Veini
Vilho
Voitto
Valdemar - prinne
olisi yksi... plus Viktor, Valentin, Veijo, Visa, Vili.
- Harstena
Volter(i)
Volmar(i)
Valeri(o)
Vito
- tarja
mutta ihan veikeä on Veikka,sitten yhdistelmä Ville-Veikko on minusta kiva....
- ida708
tiedätkö nimiä mun koira tartee nimen se on poikka ja haluun et se alkaa v kirjaimel ja mun pikku veliki tarvii nimen
- sinulla
ole almanakkaa?????
Kannattaa ostaa, ei maksa paljon.- mie taas
Kuinkakohan monta v-alkuista nimeä suomessa on, joita ei allakasta löydy... Osaatkos yhtään arvata? Minä en ainakaan ryhdy arvailemaan. Tuskinpa kukaan kyselisi täältä, jos noita vaihtoehtoja olisi almanakassa enemmänkin...
- terkiltismuan mudisl
mie taas kirjoitti:
Kuinkakohan monta v-alkuista nimeä suomessa on, joita ei allakasta löydy... Osaatkos yhtään arvata? Minä en ainakaan ryhdy arvailemaan. Tuskinpa kukaan kyselisi täältä, jos noita vaihtoehtoja olisi almanakassa enemmänkin...
esim valteri vili voitto ville viljami oskari sami vaahto
- Vaseli
voisivat myös olla nimet tyyliin Valo-Veikka, Vili-Vertti, Veliville, Vesaville, Villematti jne
Vallu
Valtu
Veksi
Venno
Verno
Vikke
Vinski - aakkosjärjestyksessä
Katso sieltä
- ...nimikirjasta poimittu
Vaito, Valdemar, Valio, Valto, Venzel, Viki, Villehard, Vilppu, Visa, Voitto, Väinämö, Väinö
- mie taas
Tässä joitan väestörekisteristä löytyneitä. Taitaa olla jokainen näistä olla sieltä harvinaisemmasta päästä.
Valmis
Valjo
Valio
Valmo
Valpas
Vali
Valte
Valtimo (:D)
Valtti
Vankka
Voima
Veino
Velimies
Velu
Velmeri
Veeni
Virmo
Vietti
Vilkas
Voittaja
Vänni
Vaino- vjoyderh
Kivoja nimiä...ravihevoselle tai koiralle
- Angus Miller
Venja, Volmar, Vittorio, Venni, Venny, Vladimir, Vitalji, Vesa..
- ...on...
...naisen nimi! Vain yksi mies on saanut sen nimekseen joskus viime vuosisadan alussa.
Venni nimeä kantaa lähes 200 miestä ja lähes 60 naista.
Ajatelkaahan Venny Soldan-Brofeldia. Hän oli taidemaalari ja kirjailija Juhani Ahon puoliso.
- mummo
nimestä VÄINÖ? Ihana, perinteinen suomalainen nimi. Sopii tähän päivään, nimi kasvaa lapsen mukana yms.yms. VALLANMAINIO, vai mitä?
Tai sitten hiukan perinteisempi ehdotus... VEIKKA? - Harstena
Oletko kiltti ja kerrot joko olette päättäneet nimen? Olet saanut todella paljon vastauksia, joten olisi mukavaa kuulla sinusta, mami.
Terv. utelias Harstena. - tämmösiä
Valtti
Valder
Valtti
Verne
Vilmar(i)
Vilmer(i)
Vilkko
Vilppo
Vilpas
Viking - ISMO LAITELA
VÄTYS
- way4
Valle, Vihtori, Valdo, Valto, Visa, Veikka, Vertti, Vilpo, Väinö, Vladimir, Valdemar, Velmeri, Vilho, Velmeri, Valmari...
- Sebastian-Tuuba
Vittuli-Ulina
- Harry-Potter
Voldemort
- VisaJaVesa
Visa <3, ihana nimi!
- PaskojaNimiäVuodesta1995
Voitto on ihana nimi!
Myös Visa, Vesa, Veli-Matti ja Vinsent on ihania<3 - kysylapsenisältä
Lapsen isä päättää nimen-
- hdfhdf
Psst, 12 vuotta vanha viesti
- hdfhdf
hdfhdf kirjoitti:
Psst, 12 vuotta vanha viesti
Psst, 69 vuotta vanha viesti
- Oleitsevilkku
Olisiko Vilkku
- Anonyymi
Veera
- Anonyymi
Valle <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1557072Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142588Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481858Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141441Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901325Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271129- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481075- 691007