joo, eilen oltiin pijjaan kanssa vähän heittelemässä taas, ja saalis oli yhtä hyvä kun tähänkin asti, ei ainuttakaan tärppiä....
Mikähän helvetti on oikeen menossa, kaiku näytti, että kalaa olisi ollut vaikka kuinka hemmetisti, mutta ei mihinkään vieheeseen ottanut kiinni...
Ja muillekkin tiedoksi, oltiin siinä hansklopin edustala pyörimässä, että kyllä siellä ahventa on, mutta mihin se ottaa kiinni onkin toinen juttu.... pilkillä meinasin mennä tänään kokeilemaan, ellei siihen ota, niin ei sitten mihinkään.
Mutta kun tota tuulta pukkaa 10m/s, ei ihan just tarvi mennä kokeilemaan..
Rauman edustalla
juustopää
2
1088
Vastaukset
- Samppa
Olin sunnuntaina puuvallin suntin pohjoispuolella. Aamulla kahdessa tunnissa 2,5kg ja illalla 2,5 tuntia ja 3,5kg.
Pikkuvaaput, lipat (myös painolipat) saivan uida yksinään ilman tärpin tärppiä.
Siirryin nopeasti jigihommiin ja jo rupes tulemaan. 4-5 tuumaa ja värit moottoriöljyn sävyiset. Todella hidasta uittoa, olivat vähän aralla päällä. - *sade*
harmi kun huomasin viestin vast nyt.rapala magnum vetoon niin kyllä olis tullut niin haukea kun ahventa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus165823- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811846En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698