OTTAKAA KANTAA!!

ujo

Olen 16 vuotias tyttö ja tapasin tässä vähän aika sitten 23 vuotiaan miehen. Mies kertoi kiinnostuksestaan minuun, mutta en ole vielä varma asiasta, sillä onhan meillä ikä-eroakin 7 vuotta..onko se liian suuri ikä-ero???! (HALUAISIN REHELLISIÄ KOMMENTTEJA) sitten toinen kysymys samaan juttuun liittyen...olen aika kokematon tyttö näissä suhde asioissa, ja pelkään, että miehen kiinnostus lopahtaa sen huomattuaan...mitä pitäisi tehdä?? KERTOKAA REHELLISESTI JA KIITOS JO KAIKILLE VASTANNEILLE ETUKÄTEEN! :)

9

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

mikään kokenut, että olisi mielenkiintoinen. Eri ihmisiä kiinnostaa erilaiset ihmiset, eikä se kokeneisuus liity asiaan millään lailla. Se on enemmänkin siitä ihmisestä se koko seurusteluasia kiinni. Vaikka oletkin ujo, voit olla silti todella hyvä kumppani. Kyseessä on vain oman aikansa ja vaivansa uhraaminen suhteelle.

Ja tuosta ikäerosta sitten: se on aika suuri ero vielä tässä vaiheessa. Missä sinä tapasit tuon miehen? Kiinnostaisi kuulla... ei tietenkään kritisoivassa mielessä, vaan ihan siksi jotta olisin enemmän tilanteen tasalla.

• ujo

tapasin miehen työn merkeissä..eli olimme samassa paikassa töissä.

• Poikavompatti89

Sanoisin ettei tuollainen ikäero ole liian suuri, ja se onko hän tosissaan. Sen tietää vain hän itse. Ota ihmeessä selvää ja tee hänelle selväksi että olet ujo ja kokematon jne jne.. Niin ei tule siitä sitten mitään pään vaivaa myöhemmin:)

• sillon näät

totuuden mikä mies on

• tyttönen vain

Ei tuo ikäero ole välttämättä liian suuri. Se riippuu teistä ihmisinä. Tilastoja tuijotellen sinun kannattaa ehkä hieman pitää varasi, ettet jää kuin nalli kalliolle, mutta jos ei koskaan uskalla heittäytyä tilanteeseen, ei voi voittaakaan mitään.

Minä tapasin 14-vuotiaana 23-vuotiaan miehen. Ihastuimme ja rakastuimme. Olen kyllä äärimmeisen tietoinen siitä, miten sairaalta tuo ikäero kuulostaa, mutta eri asia se oli ihmisille jotka tunsivat meidät. Nyt olemme viisi vuotta myöhemmin hyvinkin onnellinen avopari, ja iät ovat edelleen vain numeroita.

• 2005

eiks olis parempi jutella suoraan sen "jampan" kanssa halki nämä sua askarruttavat asiat. pyydä aikaa. jos välittää, antaa kyllä sun miettiä painostamatta. ikäero ei ole ongelma - ihmetyttää tuo ainainen siihen tuijottaminen. se on niin yksinkertaista, että jos kaksi ihmistä (lain sallimissa rajoissa tietty) rakastaa toisiaan, niin mikä estää? ympäristön ihmetys/ paine? höh! antaa muiden ajatella ihan mitä lystää, se on heidän oikeutensa ja omaa rajoitteuneisuuttaan, kukaties monissa tapauksissa silkkaa kateuttakin. mutta kuten sanoin, keskustele poikaystäväsi kanssa, mieti ja kuuntele sydäntäsi ja tee niistä omat päätöksesi, älä anna ulkopuolisten liikaa vaikuttaa niihin, ellei ole kunnollisia perusteluita.

• ujo

KIITOS KAIKILLE YSTÄVÄLLISILLE IHMISILLE, JOTKA KERTOIVAT MIELIPITEITÄÄN TÄSTÄ. NYT MENEN VARMASTI ERI MIELELLÄ ELÄMÄSSÄ ETEENPÄIN... :) KIITOS! saa toki vieläkin kertoa mieleipiteitään asiasta.

• hymytyttö

itselläni on juttua 5v vanhemman jätkän kanssa,täytän siis tänä syksynä 17. moni ystävä sanoi minulle että on aika suuri ikäero mutta kumpaakaan ei haitannut se ja jatkettiin :) jos kumpikin ovat tosissaan ja ikäero ei haittaa niin voihan jutusta tullakin jotain:)
      ethän sä voi olla kokenut tossa iässä vielä. jätkän täytyy ymmärtää se ja antaa aikaa..jos se tajuu sen ni oot löytäny aarteen :) oma jätkäni otti minut nuorena aikuisena mutta kuitenkin sen mukaan etten tosiaan ole kokenut ja olen kiitollinen siitä:)
      ei muuta kuin onnea matkaan!

• no aika reipas ikä ero teil on kyllä.. tosi reipas.. kerrot suoraan? ehk vähän huono juttu.. =/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe