Mistä saisi edullisesti tilatuksi julisteen omasta valokuvasta?
Näin hiljattain mainoksen, mutta missä ?????
Juliste seinälle
8
10136
Vastaukset
- haaveilija
Kun kukaan ei vastaa, vastaan itse.
Julisteen sain tulostamalla kuvani neljässä osassa A-neloselle. Liimasin ne yhteen. Näin sain mieleiseni edullisesti. :-) - minäminäminä!
ifi hehkuttaa sivuillaan, että:
"Juliste ½-hintaan!
Tilaa nyt digikuvista julistekokoinen suurennos vain 3,95/kpl (norm. 7,95)
Tarjous on voimassa 31.8.2005 asti. "- Juuujjjuuu
Edullisuudesta en tiedä mutta omaa projektia varten halusin nähdä kuvan suuressa koossa, joten teetin siitä ensin kopioliikkeessä julisteen. Koko oli 50 x 70 cm ja maksoi 25 euroa. Olin ihan tyytyväinen, joten siitä oli hyvä varmoin mielin lähteä teettämään suurensuuri valokuva. Se olikin sitten kalliimpaa mutta sen arvoista. Juliste oli laadultaan ihan hyvä mutta taiteellisessa mielessä 'paperiversio' ei ole tietysti ihan sama juttu.
- rita
Juuujjjuuu kirjoitti:
Edullisuudesta en tiedä mutta omaa projektia varten halusin nähdä kuvan suuressa koossa, joten teetin siitä ensin kopioliikkeessä julisteen. Koko oli 50 x 70 cm ja maksoi 25 euroa. Olin ihan tyytyväinen, joten siitä oli hyvä varmoin mielin lähteä teettämään suurensuuri valokuva. Se olikin sitten kalliimpaa mutta sen arvoista. Juliste oli laadultaan ihan hyvä mutta taiteellisessa mielessä 'paperiversio' ei ole tietysti ihan sama juttu.
Missä teetit ison julisteesi?
- esa
rita kirjoitti:
Missä teetit ison julisteesi?
Suutulosteita voi tilata monista paikoista. Yleensä isot kopiofirmat tekevät niitä. Ne, jotka tekevät uusilla suurtulostimilla, tekevät parhaat kuvat, koska laatu on uusissa parantunut. Hintaerot on aika suuret. Esim Juutiprintissä hinta on 35 euroa per neliö, jos tiedosto on valmis pdf. Se on ilmeisesti aika lähellä pohjahintaa yksittäisestä kuvasta. Ja laatu on tosi hyvä. Paperi 190g valokuvapaperi.
Juutiprint on Tapanilassa on on muutenkin tosi hyvä digipaino. - Pepe
esa kirjoitti:
Suutulosteita voi tilata monista paikoista. Yleensä isot kopiofirmat tekevät niitä. Ne, jotka tekevät uusilla suurtulostimilla, tekevät parhaat kuvat, koska laatu on uusissa parantunut. Hintaerot on aika suuret. Esim Juutiprintissä hinta on 35 euroa per neliö, jos tiedosto on valmis pdf. Se on ilmeisesti aika lähellä pohjahintaa yksittäisestä kuvasta. Ja laatu on tosi hyvä. Paperi 190g valokuvapaperi.
Juutiprint on Tapanilassa on on muutenkin tosi hyvä digipaino.Juutiprint on nykyään Myyrmäessä Myyrmäentie 4 kerrostalon alakerrassa talon pohjisella sivulla. Vaikea löytää ellei tiedä tätä mitä mainitsin. Esa on omistaja ja mukava henkilökunta. Nopea tarvittaessa. Suosittelen. Asiakkaana ollut pitkään. Eksyin tänne kun hain yhteystietoja l. kotisivua. Terveisin Pepe
- Anonyymi
Juutiprint nykyään lähempänä Tikkurilaa, karkeasti Kehä III:n ja Tuusulanväylän kainalossa (Koivuhaka). Eipä sinne sattumalta vieläkään eksy, pitää tietää mitä hakee.
Näyttävät olleen yli 30v busineksessa, laaja kirjo tulostukseen liittyviä palveluita. Ilmeisesti kansalaisjärjestöt käyttävät jonkin verran joten oletan että laatu ja hinta hyvässä suhteessa.- Anonyymi
Itse olen käyttänyt Aseman Kuvapistettä. On ainakin tehnyt ihan hyvää jälkeä. Peruskartonki, mitä käyttävät, on aika ohutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2802259- 452019
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1161929Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721609Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?861416- 781304
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031303Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2211220- 571175
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821034