Lukekaahan Frodon ja muiden salaiset päiväkirjat. Ai hitsi että nauroin xD
Tässä Frodon:
http://homepages.nyu.edu/~amw243/diaries/frodo.html
Tässä muiden:
http://homepages.nyu.edu/~amw243/diaries/
Mielestäni Frodon oma on hauskin mutta myös Gandalfin todella salainen päiväkirja nauratti.
Hauska juttu
10
977
Vastaukset
- Heini
...osaiski Englantia..
- tik
kunpa niin
- Iltatähti-91
tik kirjoitti:
kunpa niin
Aika hölmöjä.
Gandalfin purkka ja Legolaksen hiukset olivat kaikkein hauskimmat.
Gandalfin ja Klonkun päiväkirjat olivat kuitenkin parhaita.
- Mellon
Ai ne oli nuo päiväkirjat, juuh onhan nuo nähty. Eri asia sitten kenen mielestä ne ovat hauskoja, itseäni ei naurattanut kertaakaan mutta voipi olla että olen sitten jotenkin TSH:n suhteen tosikko. Minun mielestäni nuo ovat jotenkin köyhiä juttuja, eikä tuollaisten kirjoittaminen nyt niin mielikuvitusta vaadi :P
- jawetus
Parodia on vaikea laji!
Minusta nuo ovat aina olleet aika köyhiä "Lorun" jäljitelmiä. Ei iske.
Näissä jutuissa pahin puute on mielikuvituksen ja kielikuvien puute. Mielikuvitus on piiskattava liikkeelle, muuten jälki on tuon näköistä.
Tosikko siis täälläkin päässä :-)
- Nimloth
Minusta nuo ovat ihan hauskoja!
- biggest loser
Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan
- Iltatähti-91
biggest loser kirjoitti:
Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan
Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.
Loru Sorbusten Herrasta oli niin SURKEA että kukaan ei voi ylittää sen rajaa.
Olen sanonut suoraan sen ennenkin:
Alapäävitsit ja vessahuumori ei naurata jos se on tehty mauttomasti ja rumasti.
Minusta koko kirja on yhtä roskaa.
Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.
Googlesta sanaksi Taru mainonnan uhreista.
Kannattaa lukea. - pks
Iltatähti-91 kirjoitti:
Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.
Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.
Kannattaa lukea.Noi Taru mainonnan uhreista jutut oli iha hyvii, tosin jutut revitty mainoksista joita ei enää oikeestaan musta, joten eivät ehkä olleet niin hauskoja kuin olisivat voineet olla...
- banaanimies2
Iltatähti-91 kirjoitti:
Kannattaa lukea.oli ihan hyviä. lsh on vain ihan liian lyhyt niinkuin on toi toinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933