Hauska juttu

123456

10

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heini

      ...osaiski Englantia..

      • tik

        kunpa niin


      • Iltatähti-91
        tik kirjoitti:

        kunpa niin

        Aika hölmöjä.
        Gandalfin purkka ja Legolaksen hiukset olivat kaikkein hauskimmat.
        Gandalfin ja Klonkun päiväkirjat olivat kuitenkin parhaita.


    • Mellon

      Ai ne oli nuo päiväkirjat, juuh onhan nuo nähty. Eri asia sitten kenen mielestä ne ovat hauskoja, itseäni ei naurattanut kertaakaan mutta voipi olla että olen sitten jotenkin TSH:n suhteen tosikko. Minun mielestäni nuo ovat jotenkin köyhiä juttuja, eikä tuollaisten kirjoittaminen nyt niin mielikuvitusta vaadi :P

      • jawetus

        Parodia on vaikea laji!

        Minusta nuo ovat aina olleet aika köyhiä "Lorun" jäljitelmiä. Ei iske.

        Näissä jutuissa pahin puute on mielikuvituksen ja kielikuvien puute. Mielikuvitus on piiskattava liikkeelle, muuten jälki on tuon näköistä.

        Tosikko siis täälläkin päässä :-)


    • Nimloth

      Minusta nuo ovat ihan hauskoja!

      • biggest loser

        Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan


      • Iltatähti-91
        biggest loser kirjoitti:

        Luettuani nuo tekisi mieli lukaista Loru Sorbusten Herrasta uudestaan

        Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
        Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.

        Loru Sorbusten Herrasta oli niin SURKEA että kukaan ei voi ylittää sen rajaa.
        Olen sanonut suoraan sen ennenkin:
        Alapäävitsit ja vessahuumori ei naurata jos se on tehty mauttomasti ja rumasti.
        Minusta koko kirja on yhtä roskaa.
        Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
        Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.

        Googlesta sanaksi Taru mainonnan uhreista.
        Kannattaa lukea.


      • pks
        Iltatähti-91 kirjoitti:

        Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
        Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.

        Loru Sorbusten Herrasta oli niin SURKEA että kukaan ei voi ylittää sen rajaa.
        Olen sanonut suoraan sen ennenkin:
        Alapäävitsit ja vessahuumori ei naurata jos se on tehty mauttomasti ja rumasti.
        Minusta koko kirja on yhtä roskaa.
        Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
        Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.

        Googlesta sanaksi Taru mainonnan uhreista.
        Kannattaa lukea.

        Noi Taru mainonnan uhreista jutut oli iha hyvii, tosin jutut revitty mainoksista joita ei enää oikeestaan musta, joten eivät ehkä olleet niin hauskoja kuin olisivat voineet olla...


      • banaanimies2
        Iltatähti-91 kirjoitti:

        Itse en ole lukenut vielä kertaakaan hyvää parodiaa Tsh:oosta mutta mainitsin tuossa parhaimmat kohdat päiväkirjoista.
        Onhan niitäkin täällä esitelty moneen otteeseen, yhdessä vaiheessa niitä oli suomeksikin.

        Loru Sorbusten Herrasta oli niin SURKEA että kukaan ei voi ylittää sen rajaa.
        Olen sanonut suoraan sen ennenkin:
        Alapäävitsit ja vessahuumori ei naurata jos se on tehty mauttomasti ja rumasti.
        Minusta koko kirja on yhtä roskaa.
        Kirjan "vitsit" saivat kulmat kurttuun eivätkä nauramaan,vain muutama tyylikkäämpi vitsi sai edes hymähtämään.
        Itse en ole parodioista niinkään kiinnostunut mutta ainoa lukemisen arvoinen on Taru Mainonnan Uhreista.

        Googlesta sanaksi Taru mainonnan uhreista.
        Kannattaa lukea.

        oli ihan hyviä. lsh on vain ihan liian lyhyt niinkuin on toi toinenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe