Etunimeksi tulee Anton, se on selvä mutta toiset nimet, mielellään kaksi pitäisi keksiä. Ehdotuksista olisin kiitollinen!
Anton
10
984
Vastaukset
- tollotar77
Ihan uteliaana kysyn; lausutteko nimen Anton vai Antton? Minusta Anton on todella kaunis nimi, ja jos antaisin sen nimen lapselleni, varmaankin haluisin että kirjoitusasu olisi juuri Anton, mutta lausuisin sen Antton. Anteeksi vain jos eksyin aiheesta :)
Tässä muutama ehdotus:
Anton Kari Kristian
Anton Jaakko Johannes
Anton Kaarle Joonatan
Anton Mikko Matias
Anton Nooa Kasperi
Anton Ville Valtteri - mamma
Anton Miika Oskari
Anton Joel Kristian
Anton Henri Mikael
Anton Jyri Matias - ...
Samu Petteri
- pipsamami
Nooa Anton Kristian? :)
- tollotar77
pipsamami kirjoitti:
Nooa Anton Kristian? :)
Tiedän ettei minulta kysytty, mutta...
Nooa Anton Kristian taitaa olla paras nimi minkä olen ikinä kuullut! :) Kaikki nimet ihania, ja sopivat sekä pienelle pojalle että aikuiselle miehelle. Kutsumanimihän voi olla noista mikä tahansa.
- Poison
Anton Sebastian
Anton Viljami
Anton Samuel
Anton Valentin
Anton Taneli
Anton Sylvester
Anton Patrik
Anton Pyry
Anton Olavi
Anton Nikolas
Anton Mikael
Anton Lukas
Anton Juhana
Anton Juhani
Anton Jesperi
Anton Joakim
Anton Hannes
Anton Aleksanteri
Eiköhän tuosta pitäisi mieleinen löytyä. :)- Poison
3 nimeä olisi pitänyt olla?
No edellä on ehdotuksia toiseksi nimeksi, lisätkää vain jokin kolmas siihen perään. :)
- merita
hei. anton on aivanihana nimi. itse ajattelin sitä toisena nimenä; Etunimi Anton Mikael. sitä etunimeä ei siis olla vielä keksitty. Jos on ehdotuksia etunimelle, saa kirjoitella.
Sukunimi alkaa N:llä
Yksi ihana nimi olisi Anton Kristian Mikael. - Anonyymi
anton eino juhani
- Anonyymi
Anton Aslak Abraham
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798