Eli otsikossa asia jo olikin, eli olisin kiinnostunut tietämään mitä eroa on xx ja xx blackbirdillä, kun tuppaa olemaan jonkun verran kalliimpia nämä blackit? Olisi tarkoitus hankkia vaan jompi kumpi kyseisistä pyöristä. Mistä vuosimallista vaihtuu ruiskuvehkeiksi ym ym. kaikenlainen info auttaa?
Mitä eroa XX ja Blackbirdillä?
Tietämätöntä
5
2829
Vastaukset
- eroa
Ne tarkoittaa yhtä ja samaa mallia. CBR 1100xx Blackbird on koko nimi. Ja 99 tulee ruisku ja mittaristo vähän muuttuu. Muuten aikalailla pysynyt samana.
- Tietämätöntä
No selvähän se sitten on, kun vaan noita ilmoituksia seuraillut nii on vaan tuntunut että ilmoitus missä myydään xx blackbirdiä on 1000-2000€ kalliimpi kun pelkällä xx varustettu, vaikka on kilometrit ja vuosi luvut samoja. Taisi olla vaan joku "luulotauti" kun meinasin että vehkeillä olisi jotaan eroa.
Pelkkä XX on "nakupyörä" ja blackbird katettu, muuten taitaa tekniikka olla sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586