Punapiste

vasta-alkaja

Auttakaa mua nyt vähän..ostin tuossa tascon red dot punapisteen ja kun katson sen läpi niin minkä takia se piste heiluu siellä edes takas? mun ymmärtääkseni sen pisteen pitäis pysyä keskellä liikkumatta koko ajan??? Onko tämä susi vai? AUttakaa jotka tietävät..jos täältä nyt sellasia löytyy?

2

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AndyS

Tämä on ihan normaalia ja laitteen kuuluukin toimia noin. Piste näkyy keskellä vain silloin,kun katsot aivan tähtäimen keskilinjan läpi.

Periaatteessa tämä ei kuitenkaan haittaa,vaan voit ampua pisteen ollessa linssin reunassa, kunhan se vain on maalin päällä.

Edellinen periaatteessa siksi, että on olemassa parallaksiksi nimitetty ilmiö, joka tarkoittaa, ettei osuma olekaan ihan siinä, missä piti, kun piste on linssin reunassa. Paremman luokan vehkeillä, kuten Aimpoint, tämä ilmiö on hyvin pieni tai jopa olematon, mutta Tascon ruputähtäimellä se voi olla isokin.

• vasta-alkaja

hankkia sen aimpointin comp pisteen mut hinta on perkeles aikas suolainen 460e! Onkohan se pakko ostaa...tekeekö tuolla tascolla mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      370
      2025
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1077
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe