Elääkö yli kymmenvuotiaaksi...
Saksanpaimenkoiran elinikä??
10
5078
Vastaukset
- 2 saksanpaimenkoiran omistaja
...meillä ne on viellä parhaassa iässään (4ja 5), mutta isot koirathan elää vähemmän aikaa. Sakut elää noin 8-12....riippuu yksilöstä. Mutta meijän naapurin koira kuoli 11v ja se näytti tosi vanhalta jo silloin. 10v:kin on jo hyvä saavutus....
- Milla
Meidän lähti 10 vuotiaana, vanhuuteen.
- Mia M
Tämä on kysymys johon ei voida antaa oikeaa vastausta. Riippuu niin monesta tekijästä että kuinka kauan tietty koirayksilö elää, oli rotu mikä tahansa.
Vanhempi saksanpaimenkoiramme kuoli 8 vuotiaana. Tunnen 3 13 vuotiasta saksanpaimenkoiraa: yksi niistä on elämänsä päässä, kaksi ovat niin fyysisesti kuin henkisesti 5 vuotiaan koiran tasolla. - Nansku
Mun saksanpaimenkoira täyttäis syksyl 10...
mut se joudutaan lopettamaan...
kait se lopetetaan jo ens viikol...
Se on sairas ja perheessäni on allergiaa=(- nappulaliiga
aika shittiä ku susikoirat elää niin vähän aikaa sais elää 25v
- koiralius
..sakemanni voi elää vaikka 15vuotiaaksi jos hyvät geenit on kohdallaan ja liikunnasta,ravinnosta ja muusta pidetään huolta.
Kun on hyvä mieli ja hyvä kunto elää pidempään. Omista on yksi elänyt liki 13 vuotiaaksi.- haukkalillukka
no meillä on ittellämme koiratarha jossa on 17v koira ja se on aika ok kunnossa
- sakemannikko
nooh 12-17.v mutta se riippuu miten syöttää.
- sartsamummo
Meillä tänään 10v 1kk ja 4 päivää vanha saksanpaimenkoira. Jaksaa vielä 10km lenkin ravata hyvin :) Tänään "taisteli" ulkona puhjenneesta koripallosta perheen toisen koiran kanssa eli leikkimieltä löytyy :)
- Anonyymi
12 vuotta, 5 kuukautta ja 5 päivää. Sitten syöpä vei takajalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289