Mökille polttari ohjelmaa??

Kingsi

Vietämme morsiammen -79- polttareita 12.8 ja tarvitsisin pikaista apua ohjelman luomiseen.
Vietämme pienen budjetin polttarit mökillä.
Kaivataan hullun hauskoja ja muita ideoita illan viettoon!!!

16

53146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roger

      Viiniä olutta siideriä hywää ruokaa ja sauna. Tunnelman kohottua kutsutte paikalle ennalta sovittuna pari miestä tuttavapiiristänne.Nämä uskoakseni hieman rohkaisua saatuaan voivat järjestää ns stripteaseshown. Ei tarvi kaikkea riisua jos pojat tuntuu ujoilta...kuitenkin on hyvä muistaa että kunnon aplodien voima on uskomaton. Toki srippaamisen voi kääntää toisinkin päin eli morsian strippaa vieraille.........tai ainakin luulee niin....taluttakaa morsian saunasta pihalle silmät sidottuina.....sitten saunaan takaisin ja pojat istumaan saunan edustalle (silmät sidottuna)
      Hämmennys on taattu vaikkei oikeasti ole mitään tapahtunutkaan.....enivei morsiammelle ei saa tehdä mitään sellaista mihin ei itse suostuisi......eli jos morsian strippaa sripatkaa itsekin :)

      • roger

        tehkää suunnistus rata...rasteille erilaisia tehtäviä ...rangaistuksena rastin suorittamatta jäämisestä voi olla vaikka hieman etanolia...(käy myös palkinnoksi) Muistakaa kuvata ja tehdä kansio suunnistuksesta...tai jos porukasta löytyy sen verran ammattitaitoa tehkää video.
        Kaikki jutut jotka tehdään silmät sidottuna ovat aina jänniä....tehkää vaikka "muodon tunnistus tehtäviä"...vaikka suun avulla...koittakaa kääntää asioita ns väärinpäin....juus joor imätsineissön :)


      • roger
        roger kirjoitti:

        tehkää suunnistus rata...rasteille erilaisia tehtäviä ...rangaistuksena rastin suorittamatta jäämisestä voi olla vaikka hieman etanolia...(käy myös palkinnoksi) Muistakaa kuvata ja tehdä kansio suunnistuksesta...tai jos porukasta löytyy sen verran ammattitaitoa tehkää video.
        Kaikki jutut jotka tehdään silmät sidottuna ovat aina jänniä....tehkää vaikka "muodon tunnistus tehtäviä"...vaikka suun avulla...koittakaa kääntää asioita ns väärinpäin....juus joor imätsineissön :)

        Polttarien ei tarvi olla vain "tyttöjen ilta" tai vain "poikien ilta.." pääasia on ettei tuleva puoliso ole mukana...(ainakaan koko iltaa)

        Ps. Onnea matkaan...avioliiton solmiminen on kuitenkin ensimmäinen askel kohti avioeroa.


      • Kingsi
        roger kirjoitti:

        Polttarien ei tarvi olla vain "tyttöjen ilta" tai vain "poikien ilta.." pääasia on ettei tuleva puoliso ole mukana...(ainakaan koko iltaa)

        Ps. Onnea matkaan...avioliiton solmiminen on kuitenkin ensimmäinen askel kohti avioeroa.

        Kiitos tuhannesti...hyviä vikkejä ja ehdottomasti kokeilemisen arvoisia!


      • jenna

        nuo strippari-jutut on NIIIN kuluneita! Ja mauttomia, luojan kiitos säästyin itse sellaiselta.


      • tarja
        jenna kirjoitti:

        nuo strippari-jutut on NIIIN kuluneita! Ja mauttomia, luojan kiitos säästyin itse sellaiselta.

        kuin joku ehdottaisi vielä karaokea...


      • Vaatteet päälle kiitos

        Jos on laulutaitoisia miehiä niin entäpä joku serenadi? Tai hauska lauluesitys. Vaikka itse keksityillä sanoilla. Moni ei kyllä suostu strippaamaan. Paitsi jos on huumorintajua tarpeeksi ja rohkeutta. Ja helpottaa asiaa jos jättää pöksyt jalkaan. Vaikka jotkut hölmöt alushousut. Mä en tykkää strippareista, ällöö... ja tavanomaista. Mutta joku hauska esitys ehkä menis.


      • marcenie

        voi herran kiesut, miten typerää... hohhoijaa!!!

        Mauttominta mitä taas hetkeen olen lukenut... roger on todellakin roger...
        hyvää jatkoa vaan!!!

        Empä toivois sun olevan mun miesystävän kaveri....


      • marcenie
        marcenie kirjoitti:

        voi herran kiesut, miten typerää... hohhoijaa!!!

        Mauttominta mitä taas hetkeen olen lukenut... roger on todellakin roger...
        hyvää jatkoa vaan!!!

        Empä toivois sun olevan mun miesystävän kaveri....

        äskeinen kommenttini siis todellakin rogerin ensimmäiseen strippausviestiin.


    • perinteikäs

      Jos haluatte perinteistä ohjelmaa mitä mökille voisi kuvitella niin ainakin morsiussauna.Tämän ainakin itse haluaisin, jos joskus menen naimisiin.Teette morsiamelle kaikkien taiteen "sääntöjen" mukaan morsiussaunan eli lauteille esim.käpyjä/havuja tms joka vähän nipistelee (muistuttaa avioliiton kiperistä kohdista),pesette morsiamen kananmunalla (tuo hedelmällisyyttä).Koputtelette ja kolistelette saunan ulkopuolella te muut ja pidätte näin avio-onnea uhkaavat pahat henget loitolla.Morsian voi tehdä itselleen vihdan ennen saunomista ja vihtoa sitten tällä itsensä,tämä tuottaa myös naimaonnea.Morsian hierotaan myös jauhoilla ja suolalla;jauhot valmistavat tulevaan elämään ja suola puhdistaa vanhat synnit.Annatte morsiammelle t-paidan ennen saunaan menoa joka päällä hän kylpee ja jonka antaa sitten sulhaselleen huomenlahjaksi.Saunassa ollessaan morsiamen vaatteet käännetään väärin päin, jotta nähdään suuttuuko hän helposti.
      Kun morsian nousee lauteilta kilpailee naimattomat tytöt siitä kuka ehtii ensiksi istua hänen paikalleen lauteelle ja joka voittaa pääsee seuraavaksi naimisiin.Saunan jälkeen morsian laitetaan juoksemaan saunan/talon ympäri ja joka kierroksella hän huutaa exänsä nimen niin kauan että kaikki exät on käyty läpi,näin nämä entiset jäävät menneisyyteen.

      Morsian voi mökillä myös kirjoittaa runon miehestään/parisuhteestaan.te ystävät valitsette ennen polttareita esim.5 sanaa joiden täytyy tässä runossa esiintyä.Tämän runon voi sitten kehystää ja morsian voi sen sulhaselleen häissä esittää.

      Tässäpä esimerkkejä minulta.Morsiussaunasta tietoa löydät tarkemmin vielä jos haluat kun laitat googletat morsiussaunan.

    • japsu82

      Törmäsin tuommoiseen polttarileffaan, toimii kai pääkaupunkiseudulla tai e-suomen alueella.. ainakin tuleva sulho tykkäsi! www.polttarileffa.fi

      • Ruiskurusketus.fi

        http://www.ruiskurusketus.fi

        Tilatkaa ruiskuruskettajat paikan päälle ruskettamaan morsian tai koko polttariporukka. Ruskettaminen onnistuu missä tahansa ilmastoidussa tilassa ilman sotkua, esim. kylpyhuoneessa (hotellissa, jonkun kotona, mökillä jne). Ruiskurusketus kestää iholla 5-10 pvää. Kysy tarjous [email protected].


    • ?

      pienen budjetin... ??? ruiskurusketus ja sumopuvut... taitaa puhuu ökyset, iskän pussilla käyvät tai just ne jotka ei käsitä rahaa ollenkaan...

    • plöil

      joku tuttava hieroja/kaunesalan ihminen tulis laittamaa teit hienoks,tms.. :P

    • Polttarityttö

      Vaihtoehto A) Ensin pidetään "normaali" saunailta, jonka aikana päivänsankari juotetaan känniin (itsekin vedetään hirveet kaatonakit silmille), sitten se puetaan naisten vaatteisiin, sitten: A)vedetään sitä turpaan tai B)sidotaan katuvaloon, lauletaan pilkkalauluja ja vedetään sitä turpaan, sitten A) heitetään se jokeen A)tynnyrissä tai.B)ilman tynnyriä tai B)heitetään se A)junan alle tai B)auton alle. Jos toinen vaihtoehto ei riitä niin tehdään molemmat tai kaikki mallit putkeen. Sitten päivänsankari tungetaan auton suksiboksiin ja viedään kotiinsa, jossa hänet tungetaan koirankoppiin.
      B) Hankitaan talo täyteen viinaa, strippareita(naisia), huoria(naisia) ja bilettämisestä pitäviä muodollisesti päteviä naisia, ja annetaan tapahtumien rullata vapaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe