Vietämme morsiammen -79- polttareita 12.8 ja tarvitsisin pikaista apua ohjelman luomiseen.
Vietämme pienen budjetin polttarit mökillä.
Kaivataan hullun hauskoja ja muita ideoita illan viettoon!!!
Mökille polttari ohjelmaa??
16
55113
Vastaukset
- roger
Viiniä olutta siideriä hywää ruokaa ja sauna. Tunnelman kohottua kutsutte paikalle ennalta sovittuna pari miestä tuttavapiiristänne.Nämä uskoakseni hieman rohkaisua saatuaan voivat järjestää ns stripteaseshown. Ei tarvi kaikkea riisua jos pojat tuntuu ujoilta...kuitenkin on hyvä muistaa että kunnon aplodien voima on uskomaton. Toki srippaamisen voi kääntää toisinkin päin eli morsian strippaa vieraille.........tai ainakin luulee niin....taluttakaa morsian saunasta pihalle silmät sidottuina.....sitten saunaan takaisin ja pojat istumaan saunan edustalle (silmät sidottuna)
Hämmennys on taattu vaikkei oikeasti ole mitään tapahtunutkaan.....enivei morsiammelle ei saa tehdä mitään sellaista mihin ei itse suostuisi......eli jos morsian strippaa sripatkaa itsekin :)- roger
tehkää suunnistus rata...rasteille erilaisia tehtäviä ...rangaistuksena rastin suorittamatta jäämisestä voi olla vaikka hieman etanolia...(käy myös palkinnoksi) Muistakaa kuvata ja tehdä kansio suunnistuksesta...tai jos porukasta löytyy sen verran ammattitaitoa tehkää video.
Kaikki jutut jotka tehdään silmät sidottuna ovat aina jänniä....tehkää vaikka "muodon tunnistus tehtäviä"...vaikka suun avulla...koittakaa kääntää asioita ns väärinpäin....juus joor imätsineissön :) - roger
roger kirjoitti:
tehkää suunnistus rata...rasteille erilaisia tehtäviä ...rangaistuksena rastin suorittamatta jäämisestä voi olla vaikka hieman etanolia...(käy myös palkinnoksi) Muistakaa kuvata ja tehdä kansio suunnistuksesta...tai jos porukasta löytyy sen verran ammattitaitoa tehkää video.
Kaikki jutut jotka tehdään silmät sidottuna ovat aina jänniä....tehkää vaikka "muodon tunnistus tehtäviä"...vaikka suun avulla...koittakaa kääntää asioita ns väärinpäin....juus joor imätsineissön :)Polttarien ei tarvi olla vain "tyttöjen ilta" tai vain "poikien ilta.." pääasia on ettei tuleva puoliso ole mukana...(ainakaan koko iltaa)
Ps. Onnea matkaan...avioliiton solmiminen on kuitenkin ensimmäinen askel kohti avioeroa. - Kingsi
roger kirjoitti:
Polttarien ei tarvi olla vain "tyttöjen ilta" tai vain "poikien ilta.." pääasia on ettei tuleva puoliso ole mukana...(ainakaan koko iltaa)
Ps. Onnea matkaan...avioliiton solmiminen on kuitenkin ensimmäinen askel kohti avioeroa.Kiitos tuhannesti...hyviä vikkejä ja ehdottomasti kokeilemisen arvoisia!
- jenna
nuo strippari-jutut on NIIIN kuluneita! Ja mauttomia, luojan kiitos säästyin itse sellaiselta.
- tarja
jenna kirjoitti:
nuo strippari-jutut on NIIIN kuluneita! Ja mauttomia, luojan kiitos säästyin itse sellaiselta.
kuin joku ehdottaisi vielä karaokea...
- Vaatteet päälle kiitos
Jos on laulutaitoisia miehiä niin entäpä joku serenadi? Tai hauska lauluesitys. Vaikka itse keksityillä sanoilla. Moni ei kyllä suostu strippaamaan. Paitsi jos on huumorintajua tarpeeksi ja rohkeutta. Ja helpottaa asiaa jos jättää pöksyt jalkaan. Vaikka jotkut hölmöt alushousut. Mä en tykkää strippareista, ällöö... ja tavanomaista. Mutta joku hauska esitys ehkä menis.
- marcenie
voi herran kiesut, miten typerää... hohhoijaa!!!
Mauttominta mitä taas hetkeen olen lukenut... roger on todellakin roger...
hyvää jatkoa vaan!!!
Empä toivois sun olevan mun miesystävän kaveri.... - marcenie
marcenie kirjoitti:
voi herran kiesut, miten typerää... hohhoijaa!!!
Mauttominta mitä taas hetkeen olen lukenut... roger on todellakin roger...
hyvää jatkoa vaan!!!
Empä toivois sun olevan mun miesystävän kaveri....äskeinen kommenttini siis todellakin rogerin ensimmäiseen strippausviestiin.
- perinteikäs
Jos haluatte perinteistä ohjelmaa mitä mökille voisi kuvitella niin ainakin morsiussauna.Tämän ainakin itse haluaisin, jos joskus menen naimisiin.Teette morsiamelle kaikkien taiteen "sääntöjen" mukaan morsiussaunan eli lauteille esim.käpyjä/havuja tms joka vähän nipistelee (muistuttaa avioliiton kiperistä kohdista),pesette morsiamen kananmunalla (tuo hedelmällisyyttä).Koputtelette ja kolistelette saunan ulkopuolella te muut ja pidätte näin avio-onnea uhkaavat pahat henget loitolla.Morsian voi tehdä itselleen vihdan ennen saunomista ja vihtoa sitten tällä itsensä,tämä tuottaa myös naimaonnea.Morsian hierotaan myös jauhoilla ja suolalla;jauhot valmistavat tulevaan elämään ja suola puhdistaa vanhat synnit.Annatte morsiammelle t-paidan ennen saunaan menoa joka päällä hän kylpee ja jonka antaa sitten sulhaselleen huomenlahjaksi.Saunassa ollessaan morsiamen vaatteet käännetään väärin päin, jotta nähdään suuttuuko hän helposti.
Kun morsian nousee lauteilta kilpailee naimattomat tytöt siitä kuka ehtii ensiksi istua hänen paikalleen lauteelle ja joka voittaa pääsee seuraavaksi naimisiin.Saunan jälkeen morsian laitetaan juoksemaan saunan/talon ympäri ja joka kierroksella hän huutaa exänsä nimen niin kauan että kaikki exät on käyty läpi,näin nämä entiset jäävät menneisyyteen.
Morsian voi mökillä myös kirjoittaa runon miehestään/parisuhteestaan.te ystävät valitsette ennen polttareita esim.5 sanaa joiden täytyy tässä runossa esiintyä.Tämän runon voi sitten kehystää ja morsian voi sen sulhaselleen häissä esittää.
Tässäpä esimerkkejä minulta.Morsiussaunasta tietoa löydät tarkemmin vielä jos haluat kun laitat googletat morsiussaunan. - japsu82
Törmäsin tuommoiseen polttarileffaan, toimii kai pääkaupunkiseudulla tai e-suomen alueella.. ainakin tuleva sulho tykkäsi! www.polttarileffa.fi
- Ruiskurusketus.fi
http://www.ruiskurusketus.fi
Tilatkaa ruiskuruskettajat paikan päälle ruskettamaan morsian tai koko polttariporukka. Ruskettaminen onnistuu missä tahansa ilmastoidussa tilassa ilman sotkua, esim. kylpyhuoneessa (hotellissa, jonkun kotona, mökillä jne). Ruiskurusketus kestää iholla 5-10 pvää. Kysy tarjous [email protected].
- ?
pienen budjetin... ??? ruiskurusketus ja sumopuvut... taitaa puhuu ökyset, iskän pussilla käyvät tai just ne jotka ei käsitä rahaa ollenkaan...
- plöil
joku tuttava hieroja/kaunesalan ihminen tulis laittamaa teit hienoks,tms.. :P
- Polttarityttö
Vaihtoehto A) Ensin pidetään "normaali" saunailta, jonka aikana päivänsankari juotetaan känniin (itsekin vedetään hirveet kaatonakit silmille), sitten se puetaan naisten vaatteisiin, sitten: A)vedetään sitä turpaan tai B)sidotaan katuvaloon, lauletaan pilkkalauluja ja vedetään sitä turpaan, sitten A) heitetään se jokeen A)tynnyrissä tai.B)ilman tynnyriä tai B)heitetään se A)junan alle tai B)auton alle. Jos toinen vaihtoehto ei riitä niin tehdään molemmat tai kaikki mallit putkeen. Sitten päivänsankari tungetaan auton suksiboksiin ja viedään kotiinsa, jossa hänet tungetaan koirankoppiin.
B) Hankitaan talo täyteen viinaa, strippareita(naisia), huoria(naisia) ja bilettämisestä pitäviä muodollisesti päteviä naisia, ja annetaan tapahtumien rullata vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289