Kuunteleeko kukaan mun ikänen suomi iskelmää? Siis tätä vanhempaa iskelmää 60-80 luku. Itse kuuntelen Taiskaa, Muskaa, Kirkaa, Kake Randelinia ym..
Suomi iskelmä 60-70-80 luku
oinas-78
4
1509
Vastaukset
- Kuuntelee -73
Kuuntelen. Välillä kuuntelen sävelradiota, iskelmäradiota ja suomipopin lauantai iltaa. Tosin musta koko iskelmät ja pop-rock jaottelu on hieman häilyvää..
- sdfrgrftgvr
No joskus kuuntelen koneella sitä!
Esim kakea..Sil on jotain pari hyvää kipaletta jota kehtaa huuattaa kuten tilipäivä koittaa!- blackmagictiger
Markku aro.Danny.taiska.Tapani kansa.juha watt vainio.erkki liikanen.Karma < timo tervo.vesa enne ja sävelradiosta myös sekä Frederikkiä,make aroa ja 80-l yhtyeistä mä oon laulanu mm dingoa karaokessa
- djvenla
juuh, kaija koota... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537