ÄLÄ LUE!

...............

Niin siis, tällä palstalla te vannotte olevanne Eminem-faneja henkeen ja vereen. Eli te pidätte siitä musiikista, mutta ei kai Marshall Mathersin elämä teitä kiinnosta? Tottakai kiinnostaa, eihän täällä paljon muuta puhutakaan kuin Eminemin lapset ja vaimo ja oikeuteen ja mitä kaikkea. Ette te hyvät ihmiset ole Marshall Mathers faneja vaan Eminem faneja. Tajutkaa se ja lopettakaa toisen yksityisyyden loukkaaminen. Sama koskee vaikkapa Tupacia tai ketä tahansa julkisuuden hahmoa. Eminem on julkkis, Marshall Mathers on kuin kuka tahansa muu. Antaisitte rauhan yksityiselle ihmiselle, sillä Eminemillä ja Marshall Mathersilla ei ole paljonkaan yhteistä, Eminem on vain kova julkinen ulkokuori. Haluaisitteko te koko maailman ja kaikki mediat ja kaikki tavalliset kadun tallaajat tutkimaan ja juoruilemaan teidän asioistanne? Ette varmaankaan, joten tuskin haluaa Marshall Matherskaan.

14

2127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räpmiäs

      jos menee julkisuuteen, siitä saa mitä tilaa. Totta kai kaikki fanit ovat kiinnostuneita myös Eminemin siviiliminästä. Sitäpaitsi, se on joku jenkki joka asuu jossan 5000 kilsan päässä, eikä sitä kiinnosta pätkääkään, mitä siitä keskustellaan jollain suomi24.fi -palstalla.

      • .....???.....

        Jonkun täytyy olla aika tyhmä jos ei tajua mitä tämän topicin aloittaja tarkoittaa, ja ihan tiedoksi vain; Vaikka Em onkin julkkis niin ei se tarkoita sitä että sitä ei kiinnosta jos ihmiset jotka väittävät olevansa faneja puhuvat paskaa tälläsellä keskustelupalstalla!


    • Nimetön

      Mitä ihmettä sä selität??

    • metallitotuuss

      en tajunnu sanaakaan HAh?

    • meebu83

      ihme selitys...

    • night~shadow~

      oot oikeessa! muutes, se kirjotetaan Marshall Matters! (kai)xD
      mut on lehissä ollu empun haastatteluja ihan pelkkänä marshall matterssina!! ja marshall on hyvä tyyppi!!

      • laratus

        Se ei todellakaa ole Matters! Vaan Mathers!!!


      • ;;;;;;
        laratus kirjoitti:

        Se ei todellakaa ole Matters! Vaan Mathers!!!

        se on Marshall Bruce Mathers III


    • ~night_shadow~

      alux ymmärsin ton viestin väärin ja vastasin siihen vähä tyhmästi..! nyt luin ton uuestaan ja tajusin mitä se tyyppi tarkotti! sii kai faneja nyt kiinnostaa minkälainen eminem on tavallisena ihmisenä, marshall matherssina!! ja netis on tietoo emistä tavallisena ihmisenä, joten ei kai se mikää rikos oo jos tutkii sen taustoja!! sama juttu kaikilla julkkiksilla, kyl mä ainaki otan selvää jostain julkkiksest, minkälainen se on tavallisena tyyppinä! ja emi voi haastaa sen tietojen levittelijät vaikka oikeuteen tai jotain, jos se ei tykkää et me tiietään sen "yksityis juttuja" ja enpä usko et sitä haittaa..!

    • (o)

      Jos mies kirjoittaa biisejä perheestään, niin eiköhän se osaa olettaa että suurta yleisöä alkaa asia hieman kiinnostamaan. Eminem käyttää perhettään ja taustaansa taitavasti vetoamalla ihmisten tunteisiin ja tuntuu siltä että se olettaa ihmisten tietävän ainakin suhteensa tyttäriinsä (sekä biologiseen että adoptoituun), vaimoonsa ja äitiinsä. Niin että turha vetää tyhjästä hernettä nenään.

    • joooooooo

      no onhan tossa sinänsä perää et eminem sanoo sen biiseissäki et se on vaan Marshall Mathers ja et se haluu olla välillä rauhassa julkisuudelta. Se sanoo että sillä on kolme persoonaa, Marshall Mathers ja Slim Shady ja Eminem, ja se sanoo et kukaa joka luulee tuntevansa Marshall Mathersin kuuntelemalla Eminemiä/Slim Shadyä tai lukemalla juoruja, ei tiiä siitä paskaakaa.

      ja mua ärsyttää ku kaikki sanoo et "Em on niin ihanan näkönen!" "mä rakastan sitä!". Ette te ees tunne sitä. Ja mitä välii minkä näkönen se on, musiikkihan on tärkeintä??

    • rosu""

      niinpä kukaan ei varmaan halua että toisen yksityisyyteen puututaan olet oikeassa en ole marshall mathersin fani vaan EMINEMIN!!

    • Setästepa

      Kuulehan hönö,
      Jos mulle maksettas miljjonia ja miljoonia,
      sais kuule kuka tahansa ronkkia mun elämää ja mun juttuja ihan rauhassa


      rahalla saa ja lambolla ja spiidillä pääsee...

      • xdidd

        vittu sekoilette saatanan nulikaaat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe