Äippä haluaa pojallemme nimen jesse. Mitä mieltä nimestä??? Itsestä se tuntuu jotenkin lapselliselta, mutta äippä saa päättää ekan nimen niin olemme sopineet jo tekovaiheessa:)
Vastaukset 15
- mie taas
Minä pidän Jesse nimestä, eikä se kuulosta minusta liian lapselliselta. Tosin on pakko lisätä, että oma mieheni oli Jesse nimestä samaa mieltä kuin sinä. Meillä tosin mies on mitä nirsoimmasta päästä. :D Nyt ihmettelen miten kahden edellisen lapsen nimistä ollaan oikein päästy sopuun.
Toisaalta tämä nimen etsintä on mukava haaste, koska sitä joutuu tosissaan tekemään töitä löytääkseen nimikokonaisuuden, joka miellyttäisi kumpaakin. - ...
Meilläkin on Jesse 12v. Poika tykkää nimestään kovasti itsekin!
- heijaaa
on loistava nimi!hyvä nimi kokonaisuus olisi Jesse Samuel.Mitä mieltä tästä??
- todella
kiva ekanimi,mutta toki äidin pitää ottaa sinunkin mielipiteesi huomioon,yhteinen lapsennehan se on,joten on isälläkin oikeus nimen päätökseen!!!
- kaino-vieno
olen aikalailla samaa mieltä kanssasi. En pidä nimestä, jotenkin lapsellinen ja mulle tulee koira mieleen (sesse..) mutta ei kaikki pidä niistäkään nimistä joista minä, eli makuasiahan tää on!
- Jane
Jesse assimiloituu itselle heti poikalapseen. Aikuisen nimenä en ole tuota koskaan pitänyt. Kuitenkin kun näitä Jessejä on nyt kastettu paljon tässä viime vuosien aikana, niin kohtahan niitä on aikuisina ja vanhuksinakin yhä enenevässä määrin. Eli Jessestä on tulossa kyllä ihan aikuisten nimikin.
Sinällään ihan kiva nimi - vanha täti x
Jesse on yksi harvoista nimistä,jota todella inhoan. Tämä on vain yhden ihmisen mielipide.
Minusta nimessä on sekaisin Jeesusta ja cowboysaappaista lännensankaria... joten
en pidä.
Keinotekoinen.
Lempinimenä menettelisi joten kuten, mutta ristimänimenä. EI.
Jeremias tai Jussi tai muu vastaava on sentään nimi. - 3-lapsen äiti
Jesse on aivan kamala nimi, kuuluu samaan sarjaan kuin riku, jere, moppe, musti, toni, tessu........
- menna
Jesse on mukava pojan nimi.Tunnen monta Jesseä vanhemmat noin 12 -vuotiaita,pienimmät taaperoikää. Aika suosittu nimi ,ja miehekäs!
- äiti
Mitkähän mahtavat olla tämän äidin lasten nimet, jos Riku, Toni ja jopa Jere kuulostavat pahoilta. Eikös se Jerekin ole vanha suomalainen nimi?
- nico-jimi
Jesse on jenkkiroinaa ja lapsellisuuden osoitus valinnassa. Vaihtakaa toiseen ja kunnon suomalaiseen nimeen.
- ...ole...
...mielestäni hyvä nimi! Tulee koira mieleen!
- Nimi-Fani
Jesse on hyvä nimi,tulee muuten Johanneksesta.
- James
Päätä sinä toiseksi nimeksi James...
- Anonyymi00015UUSI
Jesse on tosi hyvä nimi koiralle.
Tänne Jesse tse tse,hyvä poika.
Pojan nimenä ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301349
- 881232
- 81726
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...10655- 27647
- 47543
Suomessa ei anneta opiskella eikä työskennellä
Johtajat päättävät elämästäsi ja tekevät puolestasi päätöksiä. Johtajat eivät osaa kuunnella, koska ovat narsisteja.120539- 19525
- 44505
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115499