laivalle mukaan

olen taas tekemsässä sen mitä pidän eli tuki tuntematomia laivaan ja menoksi jonnekekin joksikin aikaa ja katsotaan mitä tuleman pitää.
Mutta nyt 9,08 on sellainen tilanne että paikoja on jäljellä siksi ajtelin tarjoita teille minun cahti tuttuni loppuja paikoja ota nopeasti yhteyttä koska matka pitäisi maksaa hyvin pian minunkin tallink yhtiölle

40 eurosta ylös päin on hyttejen hinta ja 50 paikaa on varattu hih .
ja noin 20 paikaa on jo viety eli muutman paikkao lisi viellä tarjolla. ikää sinulla pitää olla 21(muutamalle 18 vuotiaalekin on sovittu että huoltaja löytyy omasta ryhmästä.) ja omistaa passin. no oma on viellä hakusessa.
maksu minulle pitäisi tulla 5 .8 koska kuukauta aiksemin pitää maksaa matka laiva yhtiölle.
ja ilmoitaa keitä on tulossa mukaan. nimi ja syntymä aika.
4 hengen hytti on henkilö 40 e
2 hengen hytti on 67 euroa henkilö
ikkuna hytti ulos kahdelle on 76 e henkilö
sen lisäksi voi varata ruoka paketin joka ei sisällä ruoka juomien hintaa . eli ne pitää viel siten maksaa erikseen.
tallikin laivalla lähtö ja maissa ollan siten se sunnutai aamu eli lähtö helsingistä on 18 eli satamaan pitää tulla jo kello 16.30 ja palataan takaisin helsinkiin kello 15.45

7

2689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksun pitää tulla mahdolisiman pian koska minun laskuni tallikille eräntyy ihan pian. siis tuo 5.8 ei pidä paikanssa.

    • Anne7777

      Luin tota ilmutusta kolme kerta, silti en ymmärä sanakaan. Koska se matka tapahtuu ja miksi ne liput täytyy sun kauta varataa, kun Tallinki matkoille saa jokainen itse osta liput ja paljon halvemalla?? Mitä tässä matkassa on erikoista?? Näytää siltä, ettei oo kyllä paljon kiinostuneita.

      • karhumuori/nallis

        kyllä matkaan on kiinostusta ollut mutta viesti on tuleet yksityisesti.
        laivalle saapi tulla han itsekeenkin mutta olen vienyt ennenkin ryhmämatkoja tällä tavalla .
        ja ihan ok kaikki mennyt.
        matkaan on siis varattu 30 paikaa josta on jo puolet varattu.

        jos olet kiinostunut lähetemään mukaan niin ota yhteytä [email protected] niin kerron lisää.
        t nallis


    • siis laiva on lähtö 01.10- 02-10
      mukana on jo porukaa mutta lisää mahtuu.

    • fffffkkkfffff

      Aika sekava viesti...siis olisiko syytä pikkasen opetella oikeinkirjoitusta ja selkeyttä.... siis matka on välillä Hki-Tallinna, ja tää selvii vasta viimeisellä rivillä.Aika kallis reissu, suoraan tilaamalla saa paljon halvemmalla.

      • kaikki ei osaa kirjoitaa oikein vaikka ken ties haluaisinkin.=0)
        niin matkan hintaa en ole itse valinut ja ylimäärstä siinä ei ole.
        todellakin helsinki tallina on matkan väli .
        ja jos haluat tilaa matka ja tule mukaan toimimaan meidän porukan kanssa.
        jos laivassa on meinaan tilaa aika täysi näytää olevan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe