Meille on suunniteltu laminaattitasoa kylpyhuoneeseen pesukoneen ja kuivausrummun päälle. Mitenkähän onnistuisi parhaiten ilman että laatat menisivät rikki? Taso on aika painava ja kiinnitys runkotolppiin asti ei onnistu kuin vain tason takaosassa, sivuilta kiinnitys pitäisi laittaa vain laattaan kipsilevyyn. Tason päälle ei suuria painoja kasaudu, mutta kun tuo levy itsessään on aika painava, pituus n. 2,5m. Millaisia kiinnityksiä pitäisi laittaa, että kestäisi? Mikään jalkaratkaisu ei houkuttele...
Tason kiinnitys?
4
2755
Vastaukset
- ssp
miten ois ainaki jalka p.koneen ja k.rummun välistä? (siis ymmärsin, että koneet on vierekkäin)
- Jocu_
Kovametalliporalla reiät laattoihin. Se taisi olla vaikein vaihe.
- Christian31
Reiän teko kaakeliin. Kiviporalla ilman täryä. Ensin kannattaa se lasitus kaakelin pinnasta rikkoa reiän kohdalta esim. puukon kärjellä niin loppu menee itsekseen. Saattaapi olla kyllä vaikeuksia saada taso koneiden päälle riittävän tukevasti ilman jalkoja tai levyjä. Mut yrittänyttä ei laiteta...
- vaikeeta
Christian31 kirjoitti:
Reiän teko kaakeliin. Kiviporalla ilman täryä. Ensin kannattaa se lasitus kaakelin pinnasta rikkoa reiän kohdalta esim. puukon kärjellä niin loppu menee itsekseen. Saattaapi olla kyllä vaikeuksia saada taso koneiden päälle riittävän tukevasti ilman jalkoja tai levyjä. Mut yrittänyttä ei laiteta...
Juu ei ole vaikeaa reiän poraaminen kun ostaa rautakaupasta kaakelin poraamiseen tarkoitetun terän.
Uppoaa akkuporallakin kaakeliin kuin juustoon eikä tarvitse rapsutella lasitusta ennen poraamista.
Laadukas terä porautuu siihen mihin sen asettaa eikä lähde "juoksemaan" pitkin laattaa niinkuin tavallinen kivipora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275