Onko kokemuksia Lasik-, PRK- tai Lasek-leikkauksista Turun Silmälaserissa (siis Pulssissa)?
Minna Sandberg-Lall ei tietääkseni tällä hetkellä tee leikkauksia, tiedättekö syytä tähän? Ja onko kokemuksia Sauli Forsmanista?
TURUN SILMÄLASER
4
6193
Vastaukset
- marsu
Mol.fi-sivulla haetaan vastaanottohoitajaa Turun Silmäeksperteille -> S-L lienee perustamassa omaa yritystä...
Olin hänen lasik-operaatiossaan puoli vuotta sitten ja kaikki meni aivan loistavasti. Turussa oli todella tarkkaa ja ammattitaitoista koko henkilökunnan toiminta. Ystäväni kävi toisessa kaupungissa, koska hinta oli melko paljon halvempi, mutta siellä oli vähän rahat pois -mentaliteetti. Leikkaavan lääkärin hän tapasi ensi kerran leikkaussalissa eli esitutkimuksen teki hoitaja, eikä mistään asioista sen kummemmin keskusteltu. Itse juttelin lähes tunnin S-L:n kanssa ennen leikkauspäätöstä, jolloin hän selvitti seikkaperäisesti kaikki riskit ja päätimme yhdessä tarkkuuden, mihin leikkauksella pyritään. Jälkitarkastuksia on Turussa enemmän kuin muualla, mutta koen sen hyvänä: ennemmin turha käynti kuin jotain hämminkiä, jota kukaan ei seuraa. Operaation jälkeen painotettiin useaan otteeseen, että AINA voi soittaa ja annettiin myös kotinumero! Näkö on aika tärkeä asia ja oli hienoa huomata, miten tarkasti ja asiantuntemuksella koko homma hoidettiin.- Kokemuksia?
Kiitos ensinnäkin asiallisesta palautteesta!
Minulle onkin se lääkärin ammattitaito ja leikkauksen laatu se tärkein, eikä niinkään hinta. Nyt vaan mietityttää se, että olen kuullut pelkkää positiivista palautetta Sandberg-Lallista ja olisin valmis menemään hänen leikattavakseen koska tahansa. Tästä Forsmanista en sen sijaan ole kuullut juurikaan mitään - kuinka kauan hän on mahtanut hoitaa näitä Lasik ym. operaatioita?
Täytynee varmaan vielä odottaa ja ottaa selvää tästä Forsmanista. Milelenkiintoista tuo tieto tuosta uudesta yrityksestä, käsittääkseni Sandberg-Lall on kuitenkin edelleen Turun Silmälaserin toimitusjohtaja...
Hieman mietityttää myös mennä ihan uuteen paikkaan, Pulssista kun on yleensä ollut hyviä kokemuksia...
- Anonyymi
Hänestä on valitettu ainakin paljon. Teettänyt monilla turhia ja kalliita tutkimuksia, esim. glaukoomaepäilyjä perusteetta.
- Anonyymi
On nyt julkista uutisissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758