Tänään kun olin nuorissa, joku 22w mies alko ehdottaan liveseuraa mulle.Kerroin sefu Fremenille ja kopioin sen pervon viestin, mun käskettiin vaan hiljentää se pervo. Onks oikein et tollanen 22w nuorii likkoja jahtaava saa olla siel ja oikeesti nuori sit vaan hiljentelee niitä? Miks siel sefuja sit on? On siel hyviikin sefuja, mut toi Fremen vaan kertoo rekatuille tulijoille niiden minuutteja eikä puutu mihkään.
Nuorten sefu
12
1409
Vastaukset
- sefu
Yleensä selkeät pervot/sexiä ehdottavat bannataan välittömästi.
Ongelma on siinä että joskus nuoret itse muuntavat kopioimisiaan ja joku täysin syytön joutuu bannatuksi.
Kuitenkin mielestäni asiaan sefun pitäisi puuttua vaikka sitten kysymällä/huomauttamalla tälläiselle nikille käytöksestä ja selventää tilanne. - ilmeisesti...
se kuitenkin on ollut joku -50:nen ukko joka on halunnut nuorta ja kyttää niitä siellä vieläkin, minusta toi sefu käyttäyty itse samallalailla, varmaankin samat ajatukset mielessä, sais hävetä tollanen sefu!!!
- Fremen
Kyllä minä voin nämä sefu hommat sullekin sitten jättää jos jotenkin luulet olevasi parempi (omasta mielestäsi) noita kanavia selailemaan.. Ja mitä minsojen ja muiden kertomiseen tulee --> en ole ainut sefu joka niin päiväs aikaan tekee.. T:Fremen alias "Pohjolan äijä"
Sefut eivät voi puuttua yksityisiin keskusteluihin koska silloin todellakin voi tapahtua niin että syytön joutuu pihalle .. ja miten tota asiaa pitäisi ruveta selventämään kertokaapa se?
Kysellä .. valheitahan sieltäkin suunnasta voi sadella takaisin ..
Ja oikein on ollut ehdottaa hiljentämistä!
- Fremen
Poistin kyseisen nickin kanavalta mutta mielestäni kielenkäyttösi oli myös sellaista jota en halua nickeiltä kuultavan! Et kuunnellut vastaustani loppuun asti vaan lähdit kanavalta ennen kuin kerkisin sulle vastata?! Mikäli olen jotenkin mieltäsi pahoittanut tai muuten toiminut väärin voin kyllä vastata kyselyihinne.. T:Fremen alias "Pohjolan äijä"
- Sättäävä
Fremen, otan osaa! Enpä tosiaan tahtoisi olla sefu! Ymmärrän sinua.
- Fremen
Ja sitten kun vastaan ihan julkisesti syytöksiin niin sitten ollaan hissunkissun ja ei osata vasta näihinkään viesteihin?! Hakekaa vaan sheriffi hommiin niin ei tarvii syytellä muita ku nick ei ole edes rekattu ja kaikki muukin "paska" kaatuu sitten niskaan, vai?! Jos ette ymmärrä suomenkieltä niin olkaa poissa.. Syyttäkää vain mua kaikesta - kyllä minä sen kestän.. T:Fremen alias "Pohjolan äijä"
- AnneliLahti
* Elkääpäs kuulkaapas siellä ... hikeentykö :D
* Hyvää PäivänJatkoa :D
(*.*) Kyllä tässä sefuilussa on oltava melkoinen hanhenselkä, eli tämmöiset kommentit on otettava huomioon, mutta ei niistä saa itselleen taakkaa tehdä. Toimit juuri niin kuin minäkin olisin toiminut. Kyllä vastuu on ensisijaisesti kuulijalla itsellään, ja ignorauksen ehdottaminen oli oikein.
- Fremen
Mielestäni olisi kohtuullista rekisteröityä Suomi24:seen? Ei tulisi ongelmia kun tietäisi et kuka minkäkin nickin takana on.. Ilman rekisteroöintiä sä voit olla ihan millä nickillä vaan ja ihan ku vaan.. Mut ku rekkaat nickkis niin kaikki tietää ja tuntee sut. En väittänyt et olisin kaikista paras sefu Nuorten kanavalla mut ainakin pyrin olemaan paikalla aina kun tilanne ja olosuhteet sen sallivat.. Pitää katos välillä olla siin real laiffissakin et saa elämän kondikseen ja jos mä olen jotain rekattu/rekkaamatonta nickkii joskus jotenkin jollain tavoin loukannut niin pyydän nöyrästi anteeksi.. Mie ny vaan oon tälläinen Lapin synkkien salojen, tuntureiden juurella elänyt "Pohjolan äijä"
- sättäri vain
Mikäs nyt on kun täällä hiilenä hillut, vaikkei kukaan enää edes ole palautetta antanut. Tuohon rekkautumiseen otan kyllä senverran kantaa, että mistä hitosta tietää kuka on rekatun nickin takana? Mikään ei estä rekkaamasta vaikka kymmeniä erilaisia nickejä, kuten monet ovat jostain kumman syystä tehneetkin. Rekkautumispakkoa kun ei ole, niin siitä on turha rutista kenenkään. Laitahan Fremen jo jäitä sinne neljäntuulenhattuusi :)
- enimmäkseen harmiton
enpä kyllä mitenkään jaksa ymmärtää miksi 22v hakee 13v ikäsestä liveseuraa ellei ole jotain taka-ajatuksia mielessä.
silloin taas mennään lain rikkomisen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056