Tupakoinnista..

rinjariettaantytär

Miksi olette niin paljon vastaan tupakoivia ihmisiä kohtaan.
Väitätte, että olette kymmenen kertaa parempia, kuin he/me, vaikka olette paljon pahempia valittajia.
Tupakka haisee pahalle, tumppeja on joka paikkassa, räkää, jne.. Tota te valitatte. Samalla ite heittelette paljon isompia roskia ympäri maita ja mantuja. Juotte paljon enemmän, rikotte kalja pulloja joka paikkaan. jne edelleen..
Mitä haette takaa valittamalla?
Ette saa sillä mitään aikaan.

67

2719

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja eläimet

Joo, siinä se vastaus tuli jos oot tarpeeks viisas päättelemään mitä se tarkotti.

• ainaskii

tupeekkia, en sademetsiä tai elikoita. Ja itelleni teen vain pahhaa, enkä toisille, niin ko alkkohoolimiähet!
        T: Tupeekkimiäs

• Sammakko.

Sademetsiä kaadetaan kymmenistä muistakin syistä, kuin tupakan viljelyn takia.

• Mutta jos ei tupakoitaisi
        Sammakko. kirjoitti:

Sademetsiä kaadetaan kymmenistä muistakin syistä, kuin tupakan viljelyn takia.

Mutta jos ei tupakoitaisi niin niitä kaadettaisiin vähemmän

• gfdsfgdfg

Tupakka valmistetaan kasvista, ei puusta.

• .................

Miksi kaikki narkkarit ovat savuttomia ja absolutisteja vastaan kun aina ollaan mollaamassa nössöiksi ym. vain koska toinen on järkevämpi. Teidät kaikki pitäisi polttaa jättiläistupakalla.

• Female

Narkkarit??

Itse poltan, mutta en TODELLAKAAN ole savuttomia tai absolutisteja vastaan.
        Miks oisin?!

Jokainen tekee mitä tykkää. Kaikilla on omat valinnat.

Miten niin on nörtti jos ei vaikka polta? Se ei todellakaan ole totta!

Mullakin on paljon kavereita jotka ei polta, ja se on OK niin. Mä pidän huolta vaan omista asioistani eikä kiinnosta polttaako toiset vai ei.

Ihan tyhmiä luuloja teillä... No ehkä jossain ala-asteella on tollasta touhua vielä!!

• Sammakko.

Ilmeisesti olet iältäsi voin 13- vuotias, koska suunnilleen tuossa iässä tuollainen nössöksi haukkuminen tapahtuu.
        Ja miten narkkarit ylipäätään liittyvät tupakointiin ? Itse tunnen useita henkilöitä, jotka polttavat pilveä, ja satunnaisesti muitakin ''huumeita'', mutta eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa.

• ..................
        Sammakko. kirjoitti:

Ilmeisesti olet iältäsi voin 13- vuotias, koska suunnilleen tuossa iässä tuollainen nössöksi haukkuminen tapahtuu.
        Ja miten narkkarit ylipäätään liittyvät tupakointiin ? Itse tunnen useita henkilöitä, jotka polttavat pilveä, ja satunnaisesti muitakin ''huumeita'', mutta eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa.

Pointtini oli että TUPAKOITSIJAT morkkaavat savuttomia nössöiksi mikä tekeekin heistä typeriä ja lapsellisia. Minä taas en ajattele noin mutta suurin osa tupakoivista NUORISTA on wannabekoviksia.

• haha
        .................. kirjoitti:

Pointtini oli että TUPAKOITSIJAT morkkaavat savuttomia nössöiksi mikä tekeekin heistä typeriä ja lapsellisia. Minä taas en ajattele noin mutta suurin osa tupakoivista NUORISTA on wannabekoviksia.

Juurihan sulle selvennettiin että TUPAKOITSIJAT eivät morkkaa SAVUTTOMIA... Ellei nyt sitten olla jossain ala-asteella. Taidat olla.

• .......................
        haha kirjoitti:

Juurihan sulle selvennettiin että TUPAKOITSIJAT eivät morkkaa SAVUTTOMIA... Ellei nyt sitten olla jossain ala-asteella. Taidat olla.

että ala-asteelaisten käytös on käytössä myös ylemmillä opintoasteilla kuten lukiossa ja yliopistoissa.

• ..,,
        ....................... kirjoitti:

että ala-asteelaisten käytös on käytössä myös ylemmillä opintoasteilla kuten lukiossa ja yliopistoissa.

tota en usko!

missäköhän ihmeen perähikiällä sä sitten asut...

oon 100 varma että asia ei oo noin, kuvittelet vaan!!!

• Sammakko.

Olet tainnut aivan itse keksiä tuon lukio- ja yliopisto syytöksen, vain ollaksesi oikeassa.

• .................
        Sammakko. kirjoitti:

Olet tainnut aivan itse keksiä tuon lukio- ja yliopisto syytöksen, vain ollaksesi oikeassa.

Niin näette miten vajaita "nuoria aikuisia" täällä on.

• asd

Olen tupakointia vastaan sen takia, että tupakan savu vaikuttaa negatiivisesti ilmastoon yms.
      Ja toiseksi te tupakoitsijat ette vain pahenna omaa terveyttänne vaan myös muiden ei tupakoivien. Passiivinen tupakointi lienee yhtä vaarallista terveydelle kuin polttaminen. Ja muuten minä en juo enkä roskaa ym. Joten älä yleistä!!!!!

• jokunen

Olen tupakointia vastaan sen takia,että se vaikuttaa ilmastoon ja muuhunkin ympäristöön. Et todellakaan pahenna vain omaa terveyttä,vaan myös muiden,sillä passiivinen tupakointi on yhtä vaarallista tupakointiin verrattuna. Se on todistettu monissa tutkimuksissa,joita on kerrottu lehdissä ja muissa tiedotusvälineissä,joita en ilmeisesti seuraa,kun et tiedä asiasta mitään. Sitä paitsi minä en juo enkä roskaa,joten älä yleistä!!!!!!

• jokunen

Olen tupakointia vastaan sen takia,että se vaikuttaa ilmastoon ja muuhunkin ympäristöön. Et todellakaan pahenna vain omaa terveyttä,vaan myös muiden,sillä passiivinen tupakointi on yhtä vaarallista tupakointiin verrattuna. Se on todistettu monissa tutkimuksissa,joita on kerrottu lehdissä ja muissa tiedotusvälineissä,joita en ilmeisesti seuraa,kun et tiedä asiasta mitään. Sitä paitsi minä en juo enkä roskaa,joten älä yleistä!!!!!!

• Nelly.F
        jokunen kirjoitti:

Itse on polta vakituisesti silloin tällöin,kun huvittaa. Ei mua kiinnosta vaikka sademetsä tuhoutus just yhen tupakan takia.Tupakka mun mielestä hyvää ja haisee hyvälle.

• miu_
        Nelly.F kirjoitti:

Itse on polta vakituisesti silloin tällöin,kun huvittaa. Ei mua kiinnosta vaikka sademetsä tuhoutus just yhen tupakan takia.Tupakka mun mielestä hyvää ja haisee hyvälle.

monta miljoonaa muutakin ihmistä ja sen vuoksi niitä metsiä tuhoutuukin. :( Mua ällöttää tää maailman meno, ei se kyllä yhdestä tupakoitsijasta ole kiinni, mutta on toisia ihmisiä kunnoittavaa olla tupakoimatta mm. ihmisvilinässä ja bussikatoksissa. Jos tupakoi, olisi viisasta tehdä se jossain kauempana. Tupakoitsijat (eivät kaikki) ovat hiukan itsekkäitä.

Jos itse tupakoisin, mua hävettäisi tehdä se jopa omalla parvekkeella, josta savut viskaantuisi ylöspäin toisten asuntojen ikkunoista sisään. Samaten mua hävettäisi istua linja-autossa ja haista ei-tupakoitsijan kyljessä.

• Himopolttaja
        miu_ kirjoitti:

monta miljoonaa muutakin ihmistä ja sen vuoksi niitä metsiä tuhoutuukin. :( Mua ällöttää tää maailman meno, ei se kyllä yhdestä tupakoitsijasta ole kiinni, mutta on toisia ihmisiä kunnoittavaa olla tupakoimatta mm. ihmisvilinässä ja bussikatoksissa. Jos tupakoi, olisi viisasta tehdä se jossain kauempana. Tupakoitsijat (eivät kaikki) ovat hiukan itsekkäitä.

Jos itse tupakoisin, mua hävettäisi tehdä se jopa omalla parvekkeella, josta savut viskaantuisi ylöspäin toisten asuntojen ikkunoista sisään. Samaten mua hävettäisi istua linja-autossa ja haista ei-tupakoitsijan kyljessä.

Mua ei hävetä polttaa tupakkaa ihmisten naaman edessä se on just kivaa ja on ihanaa! älkää turhaan valittako .

• sade
        Nelly.F kirjoitti:

siis sua ei haittaa vaikka sademetsät tuhoutuu?!!?
        Entäkö meillä ei oo enään vihreää joka keräis CO2:sta ja vapauttas happea ETTÄ SUN TUPAKKIKI PALAIS!?

• rinjariettaantytär

Itse en polta, jos se vaivaa jotain ystävääni.
        En ravintolassa, jos en ole tupakkakopissa.
        En polta lasten lähellä.
        Mikset ole autoja vastaan, kun niiden kaasut heikentävät myös otsonikerrosta?

• rinjariettaantytär
        sade kirjoitti:

siis sua ei haittaa vaikka sademetsät tuhoutuu?!!?
        Entäkö meillä ei oo enään vihreää joka keräis CO2:sta ja vapauttas happea ETTÄ SUN TUPAKKIKI PALAIS!?

Sademetsät eivät tuhoudu pelkästään tupakin takia, jos olette huomanneet.

• Urpo
        rinjariettaantytär kirjoitti:

Sademetsät eivät tuhoudu pelkästään tupakin takia, jos olette huomanneet.

Sademetsiä tuhotaan toki monista muistakin syistä kuin tupakanviljelyn takia, mutta sademetsiä tuhoavien taloudellisten toimintojen eliminointi kannattaa aloittaa siitä varmasti turhimmasta eli juurikin tupakanviljelystä. Siitä ainakin ennemmin kuin karjankasvatuksesta ja muusta ravinnontuotannosta.

• asd

Itse en polta, jos se vaivaa jotain ystävääni.
        En ravintolassa, jos en ole tupakkakopissa.
        En polta lasten lähellä.
        Mikset ole autoja vastaan, kun niiden kaasut heikentävät myös otsonikerrosta?

Kuka on sellaista väittänyt, että en ole autoja vastaan... Itseasiassa olen enemmän autoja vastaan kuin tupakkaa, mutta tässä keskustelussa oli tupakoinnista kyse niin en viitsinyt alkaa jauhaa siitä kuinka paljon autot saastuttavat.

Itse pyöräilen kesäisin töihin ja talvella käytän julkisia, olen joukkoliikenteen kannattaja vaikkakin hkl, tai siis pitäisikö sano helsingin bussiliikenne oy, kuka hemmetti tuokin nimityksen on keksinyt: BUSSIliikenne, hei pliis, nostaa taas hintojaan... Mutta en todellakaan voisi kuvitella ostavani autoa, paitsi sähköllä käyvän ehkä, huom ehkä!...

Ja mainittakoon nyt sitten samalla, että olen ydinvoimaakin vastaa. Ja kaikkea muuta sellaista joka tuhoaa tätä maapalloamme...

• asd
        asd kirjoitti:

Kuka on sellaista väittänyt, että en ole autoja vastaan... Itseasiassa olen enemmän autoja vastaan kuin tupakkaa, mutta tässä keskustelussa oli tupakoinnista kyse niin en viitsinyt alkaa jauhaa siitä kuinka paljon autot saastuttavat.

Itse pyöräilen kesäisin töihin ja talvella käytän julkisia, olen joukkoliikenteen kannattaja vaikkakin hkl, tai siis pitäisikö sano helsingin bussiliikenne oy, kuka hemmetti tuokin nimityksen on keksinyt: BUSSIliikenne, hei pliis, nostaa taas hintojaan... Mutta en todellakaan voisi kuvitella ostavani autoa, paitsi sähköllä käyvän ehkä, huom ehkä!...

Ja mainittakoon nyt sitten samalla, että olen ydinvoimaakin vastaa. Ja kaikkea muuta sellaista joka tuhoaa tätä maapalloamme...

Vaikka et polta ystäviesi seurassa luulen, että poltat juuri esim. bussipysäkeillä, jossa sattuu olemaan usein muutakin porukkaa, kävellessäsi kaupungilla yms.

• rinjariettaantytär
        asd kirjoitti:

Vaikka et polta ystäviesi seurassa luulen, että poltat juuri esim. bussipysäkeillä, jossa sattuu olemaan usein muutakin porukkaa, kävellessäsi kaupungilla yms.

mutta yleensä kyllä katson, että olisin hieman kauempana muista.
        Onneksi asun hieman kaupungista etäämpänä, ja yleensä lähden koiran kanssa mieluiten metsään, enkä välttämättä polta yhtään jos aion hölkätä. Perustelit kantasi tarpeeksi hyvin, enkä yhtään ihmettele, että ns. yrität pelastaa maailman. Sinussa on siihen ainetta! Toisaalta on ihana huomata, että tälläisiä ihmisiä vielä on! Onnea yritykselle! Ehkä minäkin vielä joskus parannan osaltani maailmaa, kun en vielä ole sitä tehnyt.. ;o)

• ......................

mutta yleensä kyllä katson, että olisin hieman kauempana muista.
        Onneksi asun hieman kaupungista etäämpänä, ja yleensä lähden koiran kanssa mieluiten metsään, enkä välttämättä polta yhtään jos aion hölkätä. Perustelit kantasi tarpeeksi hyvin, enkä yhtään ihmettele, että ns. yrität pelastaa maailman. Sinussa on siihen ainetta! Toisaalta on ihana huomata, että tälläisiä ihmisiä vielä on! Onnea yritykselle! Ehkä minäkin vielä joskus parannan osaltani maailmaa, kun en vielä ole sitä tehnyt.. ;o)

Kuinka voit käydä hölkkälenkillä jos astmaiset keuhkosi räkivät röökin aiheuttamaa paskaa?

• rinjariettaantytär
        ...................... kirjoitti:

Kuinka voit käydä hölkkälenkillä jos astmaiset keuhkosi räkivät röökin aiheuttamaa paskaa?

Niin, sinähän toki luulet tietäväsi, että mulla on astma. ei, ei oo.
        Enkä niin kamalasti omasta mielestäni räikkään.

• Henna

Tupakoivat ihmiset luulee olevansa jotenki "cool" ku ne polttaa... siinä on syy miks teille vittuillaan. Äläkä väitä muuta, kukaan ei ala polttamaan minkään muun syyn takia.

Kun vähän kasvat niin ymmärrät... usko mua... :)

• rinjariettaantytär

että en enää polta sen takia, että se on hienoo, vaan sen takia, että oon tullu riippuvaiseks.
        Nikotiinilaastarit ja nikotiinipurkka on täyttä p*skaa.

• Henna

että en enää polta sen takia, että se on hienoo, vaan sen takia, että oon tullu riippuvaiseks.
        Nikotiinilaastarit ja nikotiinipurkka on täyttä p*skaa.

"että en ENÄÄ polta sen takia, että se on hienoo..."

Niinpä!! Asian ytimeen... Sinäkin siis aloitit kun luulit olevas coooool kun vedät röökiä. Ja pahemmistakin riippuvuuksista on ihmiset selvinneet, joten selviät sinäkin mikäli vain haluat. Se on nääs omasta tahdosta kiinni.

• .......................
        Henna kirjoitti:

Niinpä!! Asian ytimeen... Sinäkin siis aloitit kun luulit olevas coooool kun vedät röökiä. Ja pahemmistakin riippuvuuksista on ihmiset selvinneet, joten selviät sinäkin mikäli vain haluat. Se on nääs omasta tahdosta kiinni.

upakoitsijat ovat erittäin heikkoluonteisia narkkaripaskoja.

• johku

vai että tällaisista asioista kiistelette...
        itse olen 15v. ja olen polttanut 2 vuotta... en polta yleisellä paikalla koska se ei ole kovinkaan hienon näköistä jos menee esim. kauppaan ja vetää viimeiset savut ja heittää tumpin siihen liukuovien viereen...

ja itse "aloitin" tupakoinnin koska halusin tietää mille se tuntuu/maistuu ja se vaan tuntui niin hyvälle tai oikeastaan rentoutti...en sen takia että se olisi hienoa, enkä kertonut kenellekkään (mitä hienoa siinä on tai miten voi olla kovis jos polttaa piilossa yms...) nykyisin kyllä kaveritkin tietävät(/polttavat itsekkin mutta useimmat eivät) ja vanhemmat mutta siis tottakai ne välittää asiasta mutta eivät voi asialle mitään jos haluan "silloin tällöin polttaa" niin minä niille olen sanonut...

paitsi poltin jo 3vuotta sitten mutta en silloin vakituisesti. eikä siinä mitään hienoa ole mutta en ole aikonut lopettaakkaan vielä...

onko mahdollista että tupakka "tuhoaa" eläimiä ja metsiä...ja otsonikerrosta tuntuu että näiden tuhoamiseen on kyllä enemmänkin syitä juuri esim. autojen päästöt yms...???

ja mielestäni EI edelleenkään tupakoitsijat ole narkkaripaskoja ja narkkarihuoria mitä muut/jotkut väittävät vaikka niistä nyt ei pitkä matka ole huumeisiin mutta silti se että ne olisivat narkkareita menee vähän yli... siis jotai ajatusksen juoksua niille jotka haukkuvat tupakoitsijoita NARKKAREIKSI!!!!!

vois lähteä tuhoamaan METSIÄ, OTSINIKERROSTA JA ELÄIMIÄ NYT TUONNE ULOS... HEH ei herranjumala:)

• ......................
        johku kirjoitti:

vai että tällaisista asioista kiistelette...
        itse olen 15v. ja olen polttanut 2 vuotta... en polta yleisellä paikalla koska se ei ole kovinkaan hienon näköistä jos menee esim. kauppaan ja vetää viimeiset savut ja heittää tumpin siihen liukuovien viereen...

ja itse "aloitin" tupakoinnin koska halusin tietää mille se tuntuu/maistuu ja se vaan tuntui niin hyvälle tai oikeastaan rentoutti...en sen takia että se olisi hienoa, enkä kertonut kenellekkään (mitä hienoa siinä on tai miten voi olla kovis jos polttaa piilossa yms...) nykyisin kyllä kaveritkin tietävät(/polttavat itsekkin mutta useimmat eivät) ja vanhemmat mutta siis tottakai ne välittää asiasta mutta eivät voi asialle mitään jos haluan "silloin tällöin polttaa" niin minä niille olen sanonut...

paitsi poltin jo 3vuotta sitten mutta en silloin vakituisesti. eikä siinä mitään hienoa ole mutta en ole aikonut lopettaakkaan vielä...

onko mahdollista että tupakka "tuhoaa" eläimiä ja metsiä...ja otsonikerrosta tuntuu että näiden tuhoamiseen on kyllä enemmänkin syitä juuri esim. autojen päästöt yms...???

ja mielestäni EI edelleenkään tupakoitsijat ole narkkaripaskoja ja narkkarihuoria mitä muut/jotkut väittävät vaikka niistä nyt ei pitkä matka ole huumeisiin mutta silti se että ne olisivat narkkareita menee vähän yli... siis jotai ajatusksen juoksua niille jotka haukkuvat tupakoitsijoita NARKKAREIKSI!!!!!

vois lähteä tuhoamaan METSIÄ, OTSINIKERROSTA JA ELÄIMIÄ NYT TUONNE ULOS... HEH ei herranjumala:)

Alistukaa vain suosiolla kohtaloonne palavalla patukalla itseääntyydyttävät pissisteinit.

• Mies

Minä en luule, vaan tiedän olevani cool. Se ei johdu tupakoinnistani, vaan asenteestani. Kyllä sen ainakin minusta huomaa, etten esitä, vaan olen oma itseni, ja se tekee minusta "viileen". Eikä minulle muuten vittuilla, koska en ole altis sellaiselle. Jos joku vittuilee, niin osaan ottaa asian huumorilla, ja annan muiden pitää mielipiteensä ominaan.

• rinjariettaantytär
        Henna kirjoitti:

Mulla ei oo sitä tahdon voimaa viä tarpeeks. Mutta ei se lopettaminen niin helppoo oo.

• rinjariettaantytär

Kuitenkaan täysin narkkareita.
        Sillä luulen, että sinäkin olet johonkin asiaan koukussa.

• rinjariettaantytär
        ...................... kirjoitti:

Alistukaa vain suosiolla kohtaloonne palavalla patukalla itseääntyydyttävät pissisteinit.

tepsut yritä olla täydellisiä, niin ainakin oli meijän koulussa?
        Ja kyllä, alistun, Tyydytän itseäni tupakalla.
        Mutta ei, en ole pissisteini.
        Miksi olet noin kauheasti vastaan?

• rinjariettaantytär kirjoitti:

tepsut yritä olla täydellisiä, niin ainakin oli meijän koulussa?
        Ja kyllä, alistun, Tyydytän itseäni tupakalla.
        Mutta ei, en ole pissisteini.
        Miksi olet noin kauheasti vastaan?

Oikeastaan oli ihan hyvä kuulla näitä kommentteja täältä. Minua vaan jotenkin ihmetyttää, miksi näistä tupakkakeskusteluista aina syntyy jupakka ja ikäänkuin syytöspuolustus-tappelu. Samanlaisia me kaikki täällä. Ehkä haluamme vain puolustella asiota, jotka ovat meille tärkeitä, ja samalla haluamme ottaa asioihin kieltävää kantaa, jos ne eivät kuulu meille. MUTTA: en kirjoita tätä siksi, että nyt pitäis lopettaa, VAAN jatkakaa ihmeessä. Maailmassa on asioita, joista pitää kuuluu ja on kiva puhua!

(Psst! Onko muuten nuo äkäiset tekstit joltain 8-12vee vuotiailta tupakoitsijoilta? Haluatteko väistää totuuden? Ei siinä mitään, sillä tupakoidahan saa minun puolestani vaikka mistä syystä, haettiin sillä sitten kavereita vai jotain 'kovan jätkän' mainetta vaan!)

Oli vaan mukavaa ottaa minunkin taas kantaa näihin teksteihin, vaikka olen jo oikeastaan sanonut mielipiteeni. =)

• Mies
        rikkakasvi kirjoitti:

Oikeastaan oli ihan hyvä kuulla näitä kommentteja täältä. Minua vaan jotenkin ihmetyttää, miksi näistä tupakkakeskusteluista aina syntyy jupakka ja ikäänkuin syytöspuolustus-tappelu. Samanlaisia me kaikki täällä. Ehkä haluamme vain puolustella asiota, jotka ovat meille tärkeitä, ja samalla haluamme ottaa asioihin kieltävää kantaa, jos ne eivät kuulu meille. MUTTA: en kirjoita tätä siksi, että nyt pitäis lopettaa, VAAN jatkakaa ihmeessä. Maailmassa on asioita, joista pitää kuuluu ja on kiva puhua!

(Psst! Onko muuten nuo äkäiset tekstit joltain 8-12vee vuotiailta tupakoitsijoilta? Haluatteko väistää totuuden? Ei siinä mitään, sillä tupakoidahan saa minun puolestani vaikka mistä syystä, haettiin sillä sitten kavereita vai jotain 'kovan jätkän' mainetta vaan!)

Oli vaan mukavaa ottaa minunkin taas kantaa näihin teksteihin, vaikka olen jo oikeastaan sanonut mielipiteeni. =)

Mitä minä olen tupakoitsijoita tavannut niin aika heikkoja he ovat. Huomaa miten he vapisevatkin. Selvähän se on että jos keuhkot ovat täynnä mustaa "mönjää" niin eipä sieltä paljoakaan happea lihakseen riitä!

• -------------

Mulla ei oo sitä tahdon voimaa viä tarpeeks. Mutta ei se lopettaminen niin helppoo oo.

Mene terkkarille juttelemaan että haluat päästä tupakasta eroon.

Tytöt jotka välittävät itsestään eivät tupakoi koska ne tietävät että tupakointi aiheuttaa mm ryppyjä , huononta ihoa jne (http://www.ryppy.net/ ) sekä he haluavat olla terveitä mahdollisimman kauan. Miksi sinä et haluat?

• heikkouden merkki
        Mies kirjoitti:

Mitä minä olen tupakoitsijoita tavannut niin aika heikkoja he ovat. Huomaa miten he vapisevatkin. Selvähän se on että jos keuhkot ovat täynnä mustaa "mönjää" niin eipä sieltä paljoakaan happea lihakseen riitä!

"Tupakointi on heikkouden merkki" - kuten niin moni muukin asia tässä maailmassa... ihan vaan esimerkkinä alkoholi.

• ....................
        ------------- kirjoitti:

Mene terkkarille juttelemaan että haluat päästä tupakasta eroon.

Tytöt jotka välittävät itsestään eivät tupakoi koska ne tietävät että tupakointi aiheuttaa mm ryppyjä , huononta ihoa jne (http://www.ryppy.net/ ) sekä he haluavat olla terveitä mahdollisimman kauan. Miksi sinä et haluat?

Onko mukavaa sitten kolmikymppisenä näyttää joltain 50-v rupsahtaneelta keski-ikäiseltä jonka rinnat roikkuu 2 metriä maassa ja kukaan ei varmaan pilluakaan sulta tahtoisi. Sitten kaikki terveet, normaalit ihmiset joita sinä nuoruudessasi pilkkasit nössöiksi koska eivät polttaneet ovat seksikkäitä malleja jotka poseeraavat playboyssa ja seurustelevat rikkaiden miesten kanssa. Näin se elämä vain muuttuu.

• rinjariettaantytär
        .................... kirjoitti:

Onko mukavaa sitten kolmikymppisenä näyttää joltain 50-v rupsahtaneelta keski-ikäiseltä jonka rinnat roikkuu 2 metriä maassa ja kukaan ei varmaan pilluakaan sulta tahtoisi. Sitten kaikki terveet, normaalit ihmiset joita sinä nuoruudessasi pilkkasit nössöiksi koska eivät polttaneet ovat seksikkäitä malleja jotka poseeraavat playboyssa ja seurustelevat rikkaiden miesten kanssa. Näin se elämä vain muuttuu.

Ole ketään haukkunut, sorry vaan.

• niinpäh

Juu onhan se koomista että murhamiehiä ja raiskaajiakin paapotaan mutta annas olla kun poltat savukkeen!:) Tietenkin tupakka on pahasta ja itse lopettanut asian. Mutta tuo vainoaminen on mennyt kyllä liiallisuuksiin. Yhden seikan perusteella ja sillä että on sattunut tupakoinnin suhteen tyhmästi ei tarkoita että ihminen olisi tyhmä, rakkaat immeiset!:) Jos vain otat mahdollisimman paljon huomioon toiset polttaessasi. Kyllähän sitä vuoskymmeniä sitten, kun AIDS:ista ei ollut tietoa, tartunnan saanneita halveksuttiin ja heitä pidettiin syyllisenä kohtaloonsa koska olivat homoja. Ihminen osaa olla niin tarpeettoman julma lajitoveria vastaan.

• Sammakko.

Tässä se taas nähdään: koko ketju on täynnä tupakkaa/tupakoitsijoita pakkomielteisesti vastustavia.

• johku

noh yleensä(siis en yleistä mutta kuitenkin) tällaiset tekstit varmaan lukevat juuri sellaiset jotka ovat himo surffailijoita ja kilttejä tai muuten vain erikoisia ihmisiä?

koska tupakoitsijat eivät paljoa kerkeä nettiin kun täytyy tuhota metsiä... hehheh

tällaiset palstat keräävät eemmän sakkia jotka eivät polta siinä se nähtiin... elkää ottako vakavasti mua vaan naurattaa teidän EI-tupakoitsijoiden outo asenne...

• ....................
        johku kirjoitti:

noh yleensä(siis en yleistä mutta kuitenkin) tällaiset tekstit varmaan lukevat juuri sellaiset jotka ovat himo surffailijoita ja kilttejä tai muuten vain erikoisia ihmisiä?

koska tupakoitsijat eivät paljoa kerkeä nettiin kun täytyy tuhota metsiä... hehheh

tällaiset palstat keräävät eemmän sakkia jotka eivät polta siinä se nähtiin... elkää ottako vakavasti mua vaan naurattaa teidän EI-tupakoitsijoiden outo asenne...

Että tupakoitsijanarkkarit pitävät savuttomia nörtteinä ja kaikenlaisina muina nössyköinä. Ei teidänkään kuva normaaleista ihmisistä sen värikkäämpi näytä olevan.

• rinjariettaantytär
        .................... kirjoitti:

Että tupakoitsijanarkkarit pitävät savuttomia nörtteinä ja kaikenlaisina muina nössyköinä. Ei teidänkään kuva normaaleista ihmisistä sen värikkäämpi näytä olevan.

Älä yleistä.. En pidä sinua sen kummallisempana, kuin ketään muutakaan tällä.

• NoFeari_

moni tuolla afrikan maassa elävä köyhä viljelijä tienaa elantonsa kasvattamalla tupakkaa, et miettikää sitä vitun tupakkaaktivistit :P

• Näihän se on!

Niin näiden pitäisi tuottaa ruokaa omille nälkää näkeville mutta raa'at tupakoitsijat härskisti käyttävät heitä hyväkseen ja ihmiset näkevät nälkää!

• rinjariettaantytär
        Näihän se on! kirjoitti:

Niin näiden pitäisi tuottaa ruokaa omille nälkää näkeville mutta raa'at tupakoitsijat härskisti käyttävät heitä hyväkseen ja ihmiset näkevät nälkää!

Eihän siä taida kasvaa ruoka kunnolla, jos oikein muistan?

• Näinhän se on!

Eihän siä taida kasvaa ruoka kunnolla, jos oikein muistan?

Niin voisi sanoa esim. Suomestakin mutta siitä huolimatta täällä viljellään. Tosiasiahan vaan on se että tupakan (tai erityisesti huumeiden) viljelystä saa paljon enemmän rahaa (kuin ruokakasvien viljelystä).

• rinjariettaantytär
        Näinhän se on! kirjoitti:

Niin voisi sanoa esim. Suomestakin mutta siitä huolimatta täällä viljellään. Tosiasiahan vaan on se että tupakan (tai erityisesti huumeiden) viljelystä saa paljon enemmän rahaa (kuin ruokakasvien viljelystä).

suomessa kannata tehdä sellasta, kun se ei oo täällä laillista. Jos olis niin sittenhän täälläkin tehtäs niin.

• Nofeari_

Mun mielest se on jokaisen oma asia polttaako vai ei. itse yritän välttää tupakan kammoisten lähellä polttamista ja pikkulasten läheisyydessä. Mutta se on totta, että ihmiset jotka tupakoivat esim. työpaikalla tai koulussa, niin tutustuvat helpommin uusiin ihmisiin tupakan merkeissä :)

• Tupakoitsijat haisevat.

Tupakoitsijat haisevat. On se kauheaa kun joutuu haistelemaan sitä lemua parin kolmen metrin päästäkin!

• rinjariettaantytär

Haisevat. Hielle.

• --------

Haisevat. Hielle.

Minua ei hien haju haittaa. Ei siinä ole edes terveydelle vaarallisia aineita!

• rinjariettaantytär
        -------- kirjoitti:

Minua ei hien haju haittaa. Ei siinä ole edes terveydelle vaarallisia aineita!

haittaa tupakankaan haju (tarkoitan nyt sellatteita, jotka eivät polta). mm. mulle on sanottu, "ei haittaa, kun mä rakastan tupakin hajua."

• --------------

haittaa tupakankaan haju (tarkoitan nyt sellatteita, jotka eivät polta). mm. mulle on sanottu, "ei haittaa, kun mä rakastan tupakin hajua."

On hyvä että monissa palvelu ja hoitotehtävissä tupakointi on kielletty koska jotkut saavat siitä allergiaoireita! Lisäksi olisi hyvä että lisääntyisi se tapa että maksettaisiin tupakoimattomille lisäliksaa. (Näinhän jo tehdään joillakin työpaikoilla!)

• mennään bussilla

Onneksi tupakointi on kielletty julkisissa liikennevälineissä! Jos joku tupakoi samassa pysäkkikatoksessa sateella, huokaisen melkein helpotuksesta päästessäni savuttomaan tilaan - bussiin. Se on aika surkuhupaisaa katseltavaa, kun joku vielä matkan aikana asettelee tupakan valmiiksi suuhun sytytääkseen sen heti ulos astuessaan...

• NoFeari_

itse kyllä usein poltan bussipysäkin katoksen alla, jos siinä ei ole muita, mutta yleensä vain jos mahdollista menen pysäkin ulkopuolelle jotta savu ei muita haittaisi. Ja olen myös iloinen, että bussissa tai ratikassa ei saa polttaa, mutta pitkillä junamatkoilla pieni tupakkatila on kyllä ihan kiva. :)

• asd
        NoFeari_ kirjoitti:

itse kyllä usein poltan bussipysäkin katoksen alla, jos siinä ei ole muita, mutta yleensä vain jos mahdollista menen pysäkin ulkopuolelle jotta savu ei muita haittaisi. Ja olen myös iloinen, että bussissa tai ratikassa ei saa polttaa, mutta pitkillä junamatkoilla pieni tupakkatila on kyllä ihan kiva. :)

En tiedä mistä paikkakunnalta olette kotoisin, mutta kerrottakoon, että Helsingissä ainakin bussikatosten alla ei saa polttaa...
        Te (en yleistä jotkut siis) olette näemmä lukutaidottomia tai sitten muuten vaan niin tupakanne lumoissa, että ette viitsi edes vaivautua lukemaan saako tässä polttaa vai ei.

Voi herran lettas sentään siis kerrottakoon, ettö todellakin tupakoitsijoita on sellaisia, jotka eivät vaivaudu siirtymään metriä toiseen suuntaa jossa on kyltti tupakka-alue (tai jotain sinne suuntaaan) vaan pitää siinä sitten esim. oven edessä sitä röökiä vetää täyttä vauhtia keuhkoihinsa.
        Ja toinen asia joka todellakin tupakoitsijoissa (ei kaikki siis) ärsyttää on räkiminen, räkäklimppejä siellä täällä monta 'litraa'. Siis yök, oikein ällöttää jos joku kulkee takana tupakka kädessä sitten alkaa köhii ja röhisee ja sitten kuuluu kauhee räkäklimpin lento, sitä pelkää, että omaan selkään osuu... Ei minkäänlaisia käytöstapoja joillakin.

• rinjariettaantytär
        asd kirjoitti:

En tiedä mistä paikkakunnalta olette kotoisin, mutta kerrottakoon, että Helsingissä ainakin bussikatosten alla ei saa polttaa...
        Te (en yleistä jotkut siis) olette näemmä lukutaidottomia tai sitten muuten vaan niin tupakanne lumoissa, että ette viitsi edes vaivautua lukemaan saako tässä polttaa vai ei.

Voi herran lettas sentään siis kerrottakoon, ettö todellakin tupakoitsijoita on sellaisia, jotka eivät vaivaudu siirtymään metriä toiseen suuntaa jossa on kyltti tupakka-alue (tai jotain sinne suuntaaan) vaan pitää siinä sitten esim. oven edessä sitä röökiä vetää täyttä vauhtia keuhkoihinsa.
        Ja toinen asia joka todellakin tupakoitsijoissa (ei kaikki siis) ärsyttää on räkiminen, räkäklimppejä siellä täällä monta 'litraa'. Siis yök, oikein ällöttää jos joku kulkee takana tupakka kädessä sitten alkaa köhii ja röhisee ja sitten kuuluu kauhee räkäklimpin lento, sitä pelkää, että omaan selkään osuu... Ei minkäänlaisia käytöstapoja joillakin.

räkii muutenkin

• Big-Brother

"Miksi olette niin paljon tupakoivia ihmisiä kohtaan" Yksinkertaisesti siksi, että tupakka haisee. Vaikka tupakoisit ulkona haiset kuitenkin koko ajan tupakalta, tuot hajun mukanasi. Se ärsyttää... Vaikka ei haluaisikaan, jokainen kuitenkin joskus altistuu passiiviselle tupakoinille, se on yhtä epäterveelistä, kuin itse tupakointi.

• pro

tupakointi on heikoille ja sen voi lopettaa milloin vain, tupakka selvinpäin on noodeille!

t. hax0r

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe