MEGAMOKAT

juupsis

nyt kaikki kirjottaa omat megamokat tänne niinku vaikk demis ja tämmösis....
mun moka sattu just äskön.... me asumma maalla j aäiti oli lähdössä kauppaan ja huusi mulle et hae pyykit pois kohta varmaan sataa mä sanoin et juu juu kohta sit mä unohin ne ja sit yhtääkkii huomaan et nyt siell sataa ja äkkii pyykit pois oon just vaihtamassa vaatteit ja en löyä mistään paitaani niimpä aattelen et ei siell kuitenkaan oo ketään et voin juosta rintsikat pääl hakeen ne.. no mä sit juoksen ja rypeen irrottaan niit narult ni kuulen vihellyksen siel yiel kävelee mun kamun poikakavesri josta itekki oon tykäänny ja kysyy et mitäs sä tääl hommailet... vitsit mua hävetti ja oon varma et saan kuulla tästä viel....

9

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomävaan

      laittakaa nyt muutki toi eka oli huippu hyvä vaikk siin oli vähä kirjotus virheitä....

    • muija89

      mul käyny vähä samal taval. Eli asutaa "maalla", ja olin sitte ettiis yhtä paitaa minkä aattelin laittaa päälle, ja tajusin että se on ulkona narulla kuivumas, niinku farkutki. no olin sitte yksin himas ja aattelin et ketä meijän pihal nyt muka liikkuis... juoksen sitte narulle, ja takas tullessa melkein juoksin isoveljen kaveria päin, rintsikat ja alkkarit päällä.

    • Wohoo

      PERVOT -00 POJAT (GAY)

      HOXBOX. Tätä tekstiä lukevat -00, älkää ottako tosissanne sitä, kuinka hieman "dissaan teitä" :DDD Olen kuullut,että näitä tapauksia riittää, joten voin paljastaa olevani Stadista(;
      PS.Tämä on kirjakieltä/sekotettu jotain muutakin.En sitä yleensä kyllä käytä.
      PPS.Tarinaa on hieman muokattu

      Olin tapojeni mukaan aina harjoituksissa palloiluhallilla ja uudet ystäväni tulivat hyvin usein muka "leikkimään hippaa", mutta todellisuus olikin toinen. Nämä Stalkkerit tulivat todellisuudessa katsomaan minua. Kun harkat loppuivat, tulivat juttelemaan ja olivat muka esittävinään koviksia. Hetken juteltuamme poika, joka oli ihastunut minuun, sanoi, että olin huippu.Sitten romahdin, kun poika kertoi vaihtaneensa harkkahousuja näkemättäni ja nähnyt, kuinka housut olivat revenneet.Siinä tilanteessa en ollut hänen mielestään huomannut mitään, vaan olin jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten poika oli katsonut rintojani ja niiden herumista juostessani. Sanoin, että nyt riitti, kun poika yritti tarrata kauluksestani, mutta saikin otteteen jostain muualta(joo oli mulla vaatteet päällä;DD). Silloin paras ystäväni tuli siihen ja kysyi mitä me teemme. Lähdin nopeasti pois. Oli hieman vaikeaa kontrolloida. Puhuimme illalla kyseisen pojan kanssa chatissa. Hän lähetti minulle videon (joo siitä tapahtuneesta)ja kertoi, että he olivat näyttäneet ne jo niiden tyttöystäville. Tietääkseni nämä tytöt olivat pikku lissuja,jotka kertoivat muille kaiken, minkä pystyivät...
      Odotellessa mitä tapahtuu...

    • blonfdddd

      Vähä hyvä !!:DD^^

    • Noloooo O.o

      Mun noloin moka on tää:

      Kerran puukässässä menin vessaa, mutta sitä pa*ka ovee ei saa lukkoo. Nii mä sitte oli pissannu ja nousin ylös ja tutkin mun housuja, koska olin äsken istunut yhen märän tuolin päällä, nii katoin, että oliks mun housut märät. Just sillo ku olin kumaralla nii mun bestiksen ihastus avaa oven. Mä vaa katon sitä nolona ja se vaa juoksee pois ja jättää oven auki. Mä suljin oven ja mietin, sanookihan tää täst mitää. Onneks ei oo sanonnu, tää tapahtu joskus syksyllä 2012...

    • nimet sekasin

      no mokii kyl riittää mut tää tapahtu tos vähä enne jouluu:Pp
      oltii siis liikas luistelemas ja pelattii jotai jääpalloo yms..meen ain sekasi 2 tyypi nimist ja pokkan siäl vaa kannustan ja huutelen omajoukkuelaiselle. älysin ehk puoles välis pelii et hetkonen toi jok onki mu joukkuees ei okkaa sen nimine mit oon huudellu vaan se seisoo tuol jään laidal tyylii käsikipsis.omg oli kyl pikkase noloo. e sit paljoo huudellu mitää loppuaikan ;)

    • : D

      Voi hitsi on kyl hyvii! *taputusta*
      Oisko mitään omia... En nyt muista mitään... O.O

    • Enainakaanmä

      Mulle ei varsinaisesti sattunut sitä mut yks meijän koulun vammanen oppilas oli vessassa😰ja toinen vammainen oli siinä ovessa aukomassa ja näytteli kaikille ohikulkioille vessassa olian asioita ja sit kun menin siitä ohi se vaan pakotti mut sinne vessaan ja työnsin sen oven kiinni siitä ulkopuolelta ja..

      Hyi että haisi paska

    • Anonyymi

      No siis olin kävelemäs kouluun ja mulla on tapana välil vaa randomisti hyräillä tai laulaa jotai biisii koulumatkoil ja tottakai sit yhtenä aamuna mun luokanope kuuli mut, vitsi mua hävetti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe