Mitä valokuvaustarvikkeita mielestänne kannattaa ostaa Japanista, jos on mahdollisuus itse paikan päältä ostaa-ei netitse siis?
Mietin vaan kun olen sinne menossa, että jos voisin lomailua hyödyntää jotenkin-lennoista on kuitenkin maksettu jonkin verran.
Japanista
2
853
Vastaukset
- Olli
eli siis suotimia saa aivan laittoman halvalla Japanista liikkeistä :(
- kaikkea
Valokuvausvälineiden ja -tarvikkeiden hintataso on yleisesti ottaen jonkin verran Suomea alempi. Sen sijaan malliston vaihtumisen vuoksi tai muusta syystä poistomyynnissä olevat tavarat voivat olla tosi halpoja.
Esimerkiksi Canon EOS 10D oli vajaa vuosi yleisesti alennuksessa, kun 20D oli tulossa tilalle. 10D-rungon olisi parhaimmillaan saanut lähes puoleen hintaan Suomen tasoon verrattuna.
Toisaalta laadukkaat käytetyt, niin kamerat kun objektiivitkin, ovat vähintään Suomen hinnoissa. Isoissa käytettyjen kameroiden liikkeissä voi nähdä uskomattoman laajan valikoiman laitteita eri puolilta maailmaa. Jos jahtaat vaikkapa tietynlaista 30-luvun luvun Leicaa, voit löytää sen Japanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513565Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1092397Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5922266Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192016KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar741664Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201638
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361512- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921401