Olen tilannut keittiö-kalusteet (uuteen taloon),kodinhoitohuoneen kalusteet,jääkaapin,uunin ja lieden, maksanut osan (2000€) mutta olen nyt alkanut katumaan mun valintaa(keittiöön)..Tietääkö kukaan kehtaako perua keittiökaapit tässä vaiheessa (toimitus vasta marraskuu,mutta ehkä firma tilannut ne ulkomailta) Haluasin pitää kodinhoitohuoneenkalusteet ja keittiökoneet..
Voiko perua keittiökaupat??
7
3470
Vastaukset
- sussi62
Ota kiireesti yhteyttä myyjäliikkeeseen ja kysy heiltä.Toden-näköisesti olet kuitenkin sitoutunut
tilaus-sopimuksella ja käsirahalla,joten on mahdollista että he eivät voi perua kyseistä, kauppaa mutta ehkä voit vielä valita myyjäliikkeen valikoimista jonkin muun vaihtoehdon. Toimitus aika on yleensä 5-6 vkoa
keittiökaapeissa joten on mahdollista ettei kaappejasi ole vielä ehditty valmistaa tai tilata. - vähän ihmettelen...
Yleensä kyllä olet sitoutunut tilaukseesi jos tilaus on jo mennyt tehtaalle läpi ja tilausvahvistus on kirjoitettu ja tarkastettukin. Ja ehkä olet allekirjoittanut sopparinkin.
Tuota vain ihmettelemään jäin, että miksi olet joutunut maksamaan käsirahan...ei kyllä ole ihan normaalikäytäntö, etenkään jos toimitus on vasta kuukausien päästä... minä tarkistaisin kyllä tuon käsiraha jutun ja että se varmasti näkyy sinulla jossain sopimuksessa...- Optimisti
jos kohtuullisella rahalla saisit keittiösopimuksen purettua.
- käytäntö jollain
tuo käsiraha, en ole minäkään kuullut sellaisesta Keneltä tilasit
- ---------------------------...
Tiedän sen verran, että joillakin firmoilla osa täytyy maksaa etukäteen jos rahoitus ei mene läpi (seim. luottohäiriömerkinnät jne...), mutta tuosta perumisesta: En usko, että ilman kuluja onnistuu!?
- Tsero
Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi. Mutta voi olla että joudut maksamaan 10% keittön hinnasta korvauksena. Tutustu toimitusehtoihin, ja sopimukseen. Niissä pitäisi olla mainittuna muutosten teko ja tilauksen peruuttaminen.
- sam
Itse en tilaisi käsirahan kanssa mitään kalusteita, kannattaa ottaa firmasta jossa laskutetaan vasta toimituksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415