Säilytä ulosottokuitit aina!

UO asiakas

Kannattaa säilyttää kuitit. Meikä jälkikäteen tarkisteli, mitä peritty ja mihin mennyt ja hups, löytyikin eroa.... Sen jälkeen sain 4 sivua korjauskuitteja ja vielä enemmän sekaisin.... Sen jälkeen sain pitkät listat laskelmia perinnän alusta asti. Ne on vielä tarkistamatta!

Kävin uo-toimistossa. Sanoivat, että heidän uusi atk-ohjelmansa tekee mitä tykkää... Mä en voinu kun nauraa päin naamaa. Mut tarkistan taas kaikki laput ja laskelmat kun on aikaa. Säästäkää tekin ja katsokaa, että menee oikein.

12

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman kokenut

Todella hyvä neuvo kaikille!
      Minulle on käynyt samoin.
      Kannattaa siis säilyttää kaikki kuitit ja tarkastaa!

• itsekin uossa

Mua on jäänyt vaivaamaan tälläinen asia, kun meillä vaihtui uo-mies useampaankin kertaa, ja yhdessä vaiheessa käydessäni läpi perittävänä olevan asian loppusummaa, huomasin että viite millä perittiin oli eri kuin ensimmäisissä lapuissa ko.asiassa, tämän liikkeen, josta perintä laitettu, omistaja vaihtunut, miten voin selvitää maksatetaanko mulla sama lasku kahteen kertaa?

• UO asiakas
        itsekin uossa kirjoitti:

Mua on jäänyt vaivaamaan tälläinen asia, kun meillä vaihtui uo-mies useampaankin kertaa, ja yhdessä vaiheessa käydessäni läpi perittävänä olevan asian loppusummaa, huomasin että viite millä perittiin oli eri kuin ensimmäisissä lapuissa ko.asiassa, tämän liikkeen, josta perintä laitettu, omistaja vaihtunut, miten voin selvitää maksatetaanko mulla sama lasku kahteen kertaa?

Viitteet on ainakin siinä vaiheessa vaihtuneet kun ulosotossa tosiaan tämä atk-järjestelmä vaihtui. Itse kävin tämän(kin) asian tiimoilta ulosottajan luona ja pyysin, että katsotaan, mikä vanha viite vastaa nyt nykyisiä viitteitä. Kävin kysymymässä, koska en pirullakaan saanut selvää, että minne mun rahat oikein oli käytetty. Näin sitten tehtiinkin. Kannattaa kysyä vaan reilusti tai pyytää esim. tapahtumalista. Ulosottomiehellä on velvollisuus ne antaa kun velallinen niitä pyytää.

• juttu uo:sta
        UO asiakas kirjoitti:

Viitteet on ainakin siinä vaiheessa vaihtuneet kun ulosotossa tosiaan tämä atk-järjestelmä vaihtui. Itse kävin tämän(kin) asian tiimoilta ulosottajan luona ja pyysin, että katsotaan, mikä vanha viite vastaa nyt nykyisiä viitteitä. Kävin kysymymässä, koska en pirullakaan saanut selvää, että minne mun rahat oikein oli käytetty. Näin sitten tehtiinkin. Kannattaa kysyä vaan reilusti tai pyytää esim. tapahtumalista. Ulosottomiehellä on velvollisuus ne antaa kun velallinen niitä pyytää.

Mulle ainaski uo-mies palautti liikaa perityt rahat ja sepä vasta ilonen yllätys oliki ku se soitti ja sano että ois tulossa palautuksia.

• UO asiakas
        juttu uo:sta kirjoitti:

Mulle ainaski uo-mies palautti liikaa perityt rahat ja sepä vasta ilonen yllätys oliki ku se soitti ja sano että ois tulossa palautuksia.

Kyllä mäkin haluan uskoa niiden rehellisyyteen ja ajattelenkin, että virheitä sattuu niillekin. Sen takia on itsekin hyvä olla selvillä, että missä mennään omien asioiden kanssa.

• mutkun, mutkun
        UO asiakas kirjoitti:

Kyllä mäkin haluan uskoa niiden rehellisyyteen ja ajattelenkin, että virheitä sattuu niillekin. Sen takia on itsekin hyvä olla selvillä, että missä mennään omien asioiden kanssa.

Kaveri 90-luvulla kyseli maksamiensa maksujen perään, ei niitä löytynyt mistään. Kaveri kuoli pian sen jälkeen ja sen jälkeen selvisikin että kangasalan ulosotto oli kavaltanut rahoja.

Minulla nyt treen ulosotossa asiat, viime käynnillä vouti ei löytänyt tietoja Hänelle maksetuista lyhennyksistä, nyt ITSE pitää hankkia pankista kuitit ja selvittää voudin sotkuja, huh, huh.

• ex ulosotettu

Ulosoton uusi ATK- järjestelmä on todella luvattoman puginen. Minäm en saanut yhdessä vaiheessa ollenkaan kuitteja maksetuista suorituksista.

Ja sitten siellä kummittelee kuukaudesta toiseen ulosottoja,jotka on jo aika päivää sitten maksettu. Onneksi sain velkojilta todistukset siitä, että velat on hoidettu.

• mutkun *

Kävin ulosotossa, josta ei löytynyt tietoa voudille maksamistani lyhennyksistä.
      Esitettiin vain muutaman tonnin velka joka pitää maksaa heti. Nyt neuvottelen pankin kanssa, jonne pitäisi saada oikeaa tietoa,

kun av ulosottoviranomainen ei suostu erittelemään velkoja, ei suostu antamaan paperilla mihin maksamani summat ovat menneet,
      mistä voin asiaan saada selvyyttä ? Minun pitäisi todellakin pankkiin viedä todellinen velkasummani, ei vain jotakin NOIN summia.
      Ei yhtään lohduta tieto että saan muutaman kympin takaisin, kun omaisuus on pakkohuutokaupattu. Kyllä tarkoitukseni on hoitaa asiat ennen huutokauppaa, mutta kun viranomaiset eivät joudu vastuuseen aiheuttamistaan vahingoista, niin, tällaista se sitten on.

• Anonyymi

Millä niitä säilyttää,kun Kangasalla ei ole tullut yhtäkään kuitia?

• Anonyymi

Löytyvät suomi.fi viesteistä

• Anonyymi

Kuitteja ei tosiaan löydy kuin viime vuosilta. En itse ainakaan saa ulos uo-sivuilta kuin viimeiset vuodet. Niissäkin on sekaantuminen, koska viite tai käsittelynumero on eri kuin ennen. Välillä velat ovat myyty, välillä passiiviperinnässä ja toiset uudella merkinnällä. Itse alan uskoa, että olen maksanut vaihtuvien ulosottohenkilöiden ruokalaskut tms.

• Anonyymi

Käsittely/asianumero vaihtuu välillä mutta siellä on kyllä viite mikä se oli aiemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe