Miksei koskaan punapää?

redari^^

Jauhetaan blondiesta ja bruneteista, ah kun ovat niin ihania?

Mutta miksei koskaan punapäistä? Eivätkös etenkin aidot punapää naiset ole todella kiihottavia? Sanotaanhan, että punapäät on parhaita sängyssä.

Mitä mieltä olette luonnonpunaisista hiuksista omistavista naisista? Millainen kuva teillä miehillä on? Mitä tulee mieleen kun kuulet sanan "punahiuksinen nainen"? :)

16

3676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieleen

      värjätyt punapäät ovat usein aika seksyn näköisiä, nam!
      Jos on luonnollinen punapää niin tulee valitettavasti mieleen ruotsalainen jääkiekkoilija jönssonin näköiset ihmiset.
      Toki jos on sellainen kaunis irkkuneidon näköinen niin sitten ihan nusastava..

    • M28

      Punapäät on helmiä!
      Mulla ainakin tarttuu silmä punaiseen väriin aina kun jossain vilaukselta näkyy. Oli sitten värjätty tai luonnollinen. Ei mulla muita värejä vastaan mitään ole, mutta jos kahden välillä joutuu valitsemaan ja ovat muuten samanlaiset niin kyllä otan sen jolla on punaiset hiukset. :)

      Ja eikös se ajatus ole jostain lähtöisin, että punapäät on jotenkin "tuhmia"?
      Oli miten oli, tykkään punaisesta. Mun silmissä punaiset hiukset on iso plussa.

    • Eddie

      ovat sexyjä. Huomionarvoista on, että punatukkaisilla on usein myös punainen tupsu...

    • ukkonen

      Punapääthän nimenomaan ovat aivan erityisen ihailun kohteena. Teitä vain on niin harmittavan vähän. Punapäät ovat aivan järisyttävän ihania!

    • komistus

      brunetit/punapäät/ym on tarkotettu vain niille rumille jätkille joilla ei oo mahkuja blondeihin.

      • värjätty punapää

        Blondithan ovat niin bimboja, että nehän antaa kaikille. Brunetit ja punapäät ovat taasen aika valikoivia ja vaativia muutenkin noissa sänkyhommissa. Olen luonnostaan tumma ja tulinen.


    • XYZ

      Mielestäni aito punahiuksinen nainen on näyttävän näköinen, varsinkin jos on pitkät hiukset. Niin ja jos ne karvatkin ovat "sieltä" punaiset, olen myyty mies ;).

      Aidosta punahiuksisesta naisesta tulee mieleen jotensakin eroottinen petipeto, semmonen hieman tuhma...nam :)

      jos edes kerran reissuillansa vois saada "punaista paholaista"....

    • Punapääthän on just parhaita. Tai oikeammin se, kun punapäillä on yleensä pisamia ja vaalea iho. ja pisamat tekee muhun heti vaikutuksen, nam!

    • Tero

      Se on luonnoton väri. Ei miehet tunne vetoa punapäihin.

      • gegs

        En usko että asia ihan noinkaan on (: mä oon aito punapää. Itse en kuitenkaan pidä todellakaan itseäni mitenkään viehättävänä, mutta kyllä miehet ovat kehuneet hiusteni väriä ja sanoneet, että ensimmäisenä ovat kiinittäneet huomiota hiuksiini. :D Toiset arvostaa, toiset ei.


    • Tupsukkakultaa

      Hmmm.. Ei oo kyllä koskaan ilman huomiota jäädä, ja kuumana ovat miehet olleet ku nähneet kultaa jalkojenkin välissä 😀

    • pillunnuolia

      mä myös pidän punapääistä. jotain ihkua siinä on, en tiedä mitä mut se kiehtoo.ex .llä oli punertavat pillu karvat kun se anto niiden kasvaa mut kun otti hampailla kiinni johan karvat hävis:)

    • punapäistä

      Jauhetaan blondiesta ja bruneteista, ah kun ovat niin ihania? Mutta miksei koskaan punapäistä?
      °°° arvaan, että jauhajat eivät tunne punapäitä. Punapäistä ei jauheta kun heitä on kovin vähän

      Eivätkös etenkin aidot punapää naiset ole todella kiihottavia?
      °°° sanoisin, että hankalia kesyettäviä, mutta se kannattaa
      Sanotaanhan, että punapäät on parhaita sängyssä.
      °°° keskimäärin kyllä, jos uskaltaa luopua kontrolloinnista

      Mitä mieltä olette luonnonpunaisista hiuksista omistavista naisista?
      °°° tykkään eniten sellaisesta jolla on vihreät silmät ja porkkanan väriset karvat. Vaatii hieman kärsivällisyyttä mieheltä.

      Millainen kuva teillä miehillä on?
      °°° ikävä kyllä vain harvat ovat aitoja
      Mitä tulee mieleen kun kuulet sanan "punahiuksinen nainen"? :)
      °°° aidosta punapäästä tulee mieleen: vaikea saalis, haluaisin ”omaksi”, hankala kesytettävä, harmi ettei punapäitä ole enemmän.

    • VastaajaX

      Kun nyt toli puheeksi niin tajusin että kaikilla naisilla jotka ovat olleet minulle aloitteellisia on ollut punainen tukka. Otanta aivan liian pieni kyllä yleistykseen. Oli silti mukava ottaa.

      Erittäin haluttavia ovat.

    • Punapäät on parhaita! Nuoresta asti vain punapäät ovat saaneet kiinnostukseni heräämään. Ja nimenomaan aidot punapäät!

    • Punapäät ovat seksikkäitä.. Siihen vielä hieman pisamia niin avot! Mistä sellainen nainen löytyisi??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      133
      1991
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      310
      1970
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      121
      1846
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      86
      1748
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      36
      1648
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      72
      1338
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      91
      1078
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1075
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1042
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      958
    Aihe