Valehteleva naapuri!!

Naapurin vihaaja

Naapurini on valehteleva kaveri, se lupaa jotakin, sitä luottaa kaverin sanaan että näin tehdään, mutta seuraavana päivänä kaveri vain pokkana sanoo ettei luvannut mitään.
Typerä kaveri, mitä teen?

9

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran

      Valehtelijaahan uskoo vain kerran. Sen jälkeen ei enää mitää. Näin helppoa se on!

      • Naapurin vihaaja

        Sillä en luota häneen.
        Tarkoitin sitä että onko muilla sammanlaisia naapureita?
        Ei aleta moittimaan..


    • allu77

      No sulla sentään VAIN on tällainen pulma, en tietenkään vähättele, mutta kerronpas oman naapuri juttuni...Muutimme uudelle paikkakunnalle, asuimme ensin vuokra kerrostalossa, jossa naapurina oli nuori kossi, jonka harrastuksiin kuului juhliminen.No isännöitsiä kävi rauhoittelemassa tilannetta, ja ajattelimme et ostammepa omakotitalon että siellä on oma rauha ja ihanuus.Pari vuotta meni ihan mukavasti, mutta nyt nämä aikamiespojat(n.20 vee)jumputtavat stereoita autossa ja kotonaan.Ilmoitin sit poliisille kun olen nyt kolmatta kuukautta kuunnellut sitä.Kaveri rupes ajeleen autolla ees takas talon edessä ja oikein katseli et huomataanko me häntä, ja jumputus senkuin lisääntyi!!Vanhemmat ei saa mitään kuria!Se on helppo asua isän ja äidin helmoissa!On se ihana maksaa kovaa asuntovelkaa, kun ei ole rauhaa ja hiljaisuudesta tietoakaan, eli tarinan opetus: Asu kerrostalossa koko ikäsi, äläkä tee asuntovelkaa, kun sama meininki on omakotitalo alueella!!!Säästyy rahat!Ja pystytpähän isännöitsijälle ilmoittaan melusta!Pakko on laittaa talo myyntiin, kun hermothan tässä menee, ja vielä olen viimeisilläni raskaana.En halua kasvattaa lastani tällaisessa ympäristössä, jossa ei oteta huomioon muita ihmisiä!Ja penskat myövät viinaa toisilleen kadulla.Ja toinen naapuri kun ilmoitin liian kovasta stereoiden soitosta, sanoi et MEHÄN SAADAAN SOITTAA JOS HALUTAAN ET LAITA VAAN ISOMMALLE STEREOITA, näin isä opasti omaa poikaansa...

      • ella

        Niinhän se on ettei sellaiseen naapuriin voi luottaa jos huomaa että toinen valehtelee ja ei pidä lupauksia.
        Pidä sellaiseen naapuriin etäisyyttä ja parempi elää vain omaa elämäänsä ja eikä olla valehtelevan naapurin kanssa missään tekemisissä.


      • hättäile

        Parikymppiset muuttavat kohtapuolin pois kotoaan, joten äläpä hätäile. Ovat kohta jonkun muun kulmilla soittelemassa.


      • allu77
        hättäile kirjoitti:

        Parikymppiset muuttavat kohtapuolin pois kotoaan, joten äläpä hätäile. Ovat kohta jonkun muun kulmilla soittelemassa.

        Kiitokset rohkasevista sanoista! Mutta pelkäämpä että täällä pohjoisessa se ei pidä paikkaansa, meinaa näyttää siltä et pojat jää aikamiespojiksi ja IKUISIKSI ajoiksi kotiin!!Omista veljeksistä on nimittäin kokemusta ja niilläkin on vielä napanuora kotona kiinni, vaikka jo lähentelevät 40 ikävuotta....


    • jiihaaaa

      sellanen muikkelo tuolla alakerrassa että voihan vidu!
      Olin viime keväänä italiassa 5 viikkoa ja sinä aikana tämä muikkelo oli tehny musta 2 varotusta ku poltan muka sen ikkunan alla tupakkaa joka ilta. Siitä se sitte valitti ensin mun avopuolisolle ja sitte talkkarille.

      Avopuolisoni sitte soitti munulle ja naureskeli että jaa sitä on sitte oltu suomessa tässä välissä ku naapuri väittää että poltat sen ikkunan alla tupakkaa.
      Naureskelin että joo pitäähän sitä aina suomessa käydä tupakalla ku ei viiti Italian ilmastossa polttaa =)

      ja miksi polttaisin sen ikkunan alla ku on parvekekki?

      • allu77

        Mä itse en tupakoi, mutta mun mielestä kun siitä ei lähde MELUA eikä muitakaan ärsyttäviä jump, jump ääniä, niin miksi valittaa.MELUHAITTA ON ÄRSYTTÄVIN JA HERMOJA RAASTAVINTA MITÄ TIEDÄN!!!KIITOKSET NAAPURILLENI JOKA ON SAANUT MINUT HERMOROMAHDUKSEN PARTAALLE!!!Ostaisin jostakin ison tontin ja rakentaisin itselleni rauhallisen paratiisin, mutta tontit on niin kiven alla ja ne hinnat!!!Nytkin oli yks tontti myytävänä hinta 30 000€ ja neliöitä 2000m on se menny hulluksi hommaksi!Ja tästä meidän läheltä myytiin 700m tontti hintaan 70 000€, et silleen!


    • Valehtele ja kunnolla takaisin,ja sano sitten valheen paljastuttua,että eikös ookkin kivaa,ku puhutaan paskaa, jospa oppisi jotain..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe