Valehteleva naapuri!!

Naapurin vihaaja

Naapurini on valehteleva kaveri, se lupaa jotakin, sitä luottaa kaverin sanaan että näin tehdään, mutta seuraavana päivänä kaveri vain pokkana sanoo ettei luvannut mitään.
Typerä kaveri, mitä teen?

9

1544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran

Valehtelijaahan uskoo vain kerran. Sen jälkeen ei enää mitää. Näin helppoa se on!

• Naapurin vihaaja

Sillä en luota häneen.
        Tarkoitin sitä että onko muilla sammanlaisia naapureita?
        Ei aleta moittimaan..

• allu77

No sulla sentään VAIN on tällainen pulma, en tietenkään vähättele, mutta kerronpas oman naapuri juttuni...Muutimme uudelle paikkakunnalle, asuimme ensin vuokra kerrostalossa, jossa naapurina oli nuori kossi, jonka harrastuksiin kuului juhliminen.No isännöitsiä kävi rauhoittelemassa tilannetta, ja ajattelimme et ostammepa omakotitalon että siellä on oma rauha ja ihanuus.Pari vuotta meni ihan mukavasti, mutta nyt nämä aikamiespojat(n.20 vee)jumputtavat stereoita autossa ja kotonaan.Ilmoitin sit poliisille kun olen nyt kolmatta kuukautta kuunnellut sitä.Kaveri rupes ajeleen autolla ees takas talon edessä ja oikein katseli et huomataanko me häntä, ja jumputus senkuin lisääntyi!!Vanhemmat ei saa mitään kuria!Se on helppo asua isän ja äidin helmoissa!On se ihana maksaa kovaa asuntovelkaa, kun ei ole rauhaa ja hiljaisuudesta tietoakaan, eli tarinan opetus: Asu kerrostalossa koko ikäsi, äläkä tee asuntovelkaa, kun sama meininki on omakotitalo alueella!!!Säästyy rahat!Ja pystytpähän isännöitsijälle ilmoittaan melusta!Pakko on laittaa talo myyntiin, kun hermothan tässä menee, ja vielä olen viimeisilläni raskaana.En halua kasvattaa lastani tällaisessa ympäristössä, jossa ei oteta huomioon muita ihmisiä!Ja penskat myövät viinaa toisilleen kadulla.Ja toinen naapuri kun ilmoitin liian kovasta stereoiden soitosta, sanoi et MEHÄN SAADAAN SOITTAA JOS HALUTAAN ET LAITA VAAN ISOMMALLE STEREOITA, näin isä opasti omaa poikaansa...

• ella

Niinhän se on ettei sellaiseen naapuriin voi luottaa jos huomaa että toinen valehtelee ja ei pidä lupauksia.
        Pidä sellaiseen naapuriin etäisyyttä ja parempi elää vain omaa elämäänsä ja eikä olla valehtelevan naapurin kanssa missään tekemisissä.

• hättäile

Parikymppiset muuttavat kohtapuolin pois kotoaan, joten äläpä hätäile. Ovat kohta jonkun muun kulmilla soittelemassa.

• allu77
        hättäile kirjoitti:

Parikymppiset muuttavat kohtapuolin pois kotoaan, joten äläpä hätäile. Ovat kohta jonkun muun kulmilla soittelemassa.

Kiitokset rohkasevista sanoista! Mutta pelkäämpä että täällä pohjoisessa se ei pidä paikkaansa, meinaa näyttää siltä et pojat jää aikamiespojiksi ja IKUISIKSI ajoiksi kotiin!!Omista veljeksistä on nimittäin kokemusta ja niilläkin on vielä napanuora kotona kiinni, vaikka jo lähentelevät 40 ikävuotta....

• jiihaaaa

sellanen muikkelo tuolla alakerrassa että voihan vidu!
      Olin viime keväänä italiassa 5 viikkoa ja sinä aikana tämä muikkelo oli tehny musta 2 varotusta ku poltan muka sen ikkunan alla tupakkaa joka ilta. Siitä se sitte valitti ensin mun avopuolisolle ja sitte talkkarille.

Avopuolisoni sitte soitti munulle ja naureskeli että jaa sitä on sitte oltu suomessa tässä välissä ku naapuri väittää että poltat sen ikkunan alla tupakkaa.
      Naureskelin että joo pitäähän sitä aina suomessa käydä tupakalla ku ei viiti Italian ilmastossa polttaa =)

ja miksi polttaisin sen ikkunan alla ku on parvekekki?

• allu77

Mä itse en tupakoi, mutta mun mielestä kun siitä ei lähde MELUA eikä muitakaan ärsyttäviä jump, jump ääniä, niin miksi valittaa.MELUHAITTA ON ÄRSYTTÄVIN JA HERMOJA RAASTAVINTA MITÄ TIEDÄN!!!KIITOKSET NAAPURILLENI JOKA ON SAANUT MINUT HERMOROMAHDUKSEN PARTAALLE!!!Ostaisin jostakin ison tontin ja rakentaisin itselleni rauhallisen paratiisin, mutta tontit on niin kiven alla ja ne hinnat!!!Nytkin oli yks tontti myytävänä hinta 30 000€ ja neliöitä 2000m on se menny hulluksi hommaksi!Ja tästä meidän läheltä myytiin 700m tontti hintaan 70 000€, et silleen!

• Valehtele ja kunnolla takaisin,ja sano sitten valheen paljastuttua,että eikös ookkin kivaa,ku puhutaan paskaa, jospa oppisi jotain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      88
      5747
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3632
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3199
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      209
      2168
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1941
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      34
      1884
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1724
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1693
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      20