Onko kenelläkään kokemuksia akupunktiosta lapsettomuuden hoidossa??? Olen kuullut että: "Mun kaverin kaveri kokeili ja tuli raskaaksi" ym juttuja mutta tässä aihe piirissä noi on niin yleisiä. Haluaisin siis kuulla jos joku itse on kokeillut ja kokemuksia siitä, niin hyviä kuni huonojakin.
Lapsettomuushoitona???
4
1059
Vastaukset
- Entinen Neitsyt
Hyvin tehoaa. Nyt on liuta lapsia. Kävin kolme kertaa ja heti tulin raskaaksi...!
- Tero.Inkeri
On. Taas täytyy muistaa, että lapsettomuuteen on useita syitä, joista jotkut on huomattavasti helpompi hoitaa kuin toiset. Jos syynä on esim. stressi, niin jokainen ymmärtää että hoito on helpompaa kuin lapsettomuuden aiheutuminen vaikkapa vaikeasta endometrioosista tai kasvaimista. Yleensä hoitoon tarvitaan kuuri. Tietenkin potilas on tarkistuttanut tilansa koululääketieteen keinoin ennen akupunktiota. Esimerkiksi rakenteellisten vikojen poissulkemiseksi.
- sadutar78
Itse olen juuri käynyt kaksi kertaa "piikillä" ja kuohunta munasarjoissa on selvästi havaittavissa ;) mun "piikittäjä" sanoi että aluksi tehdään viiden kerran hoito ja sitten katsotaan jatkoa.
itselläni on oikea munasarja tukossa kystien takia, ja siksi myös koululääketieteen hormonihoidot meneillään.
itse uskon näihin vaihtoehtolääketieteen TÄYDENNYShoitoihin, ja siksi otankin akupunktiota hormonaalisen hoidon TUEKSI!
vielä en osaa sanoa, onko piikit tehonneet raskaaksi tulemiseen, mutta energia selvästi liikkuu alavatsassa ;)
ja pääasiahan on, että itse uskoo ;) se ainakin edistää tehoa ;)
toivon totisesti että tämä täydennyshoito auttaa koululääketieteen keinoja, sillä on raskasta todeta joka kuu että ei oo tehoa!
mene rohkeasti vain akupunktioon!!!!! tai jos piikitys kammoksuttaa, ni vyöhyketerapiasta on myös apua! - Ninttu28
Olen käynyt lapsettomuushoidoissa 2,5 vuotta tämän vuoden toukokuulle. Työkaverini vei minut mukanaan akupunktioon ja YHDEN AINOAN kerran jälkeen olen nyt raskaana ja viikolla 12. Suosittelen! Itse olen neulakammoinen, mutta akupunktiossa käytettävät neulat ei tunnu lainkaan pahalta, ja minulla oli niitä korvassakin seitsemän kerrallaan...Aion mennä uudestaan. Siellä voi käydä myös raskaana ollessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892