Tämänkerran sanaleikissä on koira haudattuna oikein konkreettisesti. Tarkoituksena on laatia minitarina, jonka alkukirjaimista muodostuu KOIRA HAUDATTUNA. Esimerkki:
Kalle Otti Illalla Ravintolassa Alkoholia Huikean Annoksen Unohtaakseen Doriksen Ainiaaksi. Tuttu Tarjoilija Uhkasi Naukkailijaa Anniskelukiellolla.
PS Määrärajoituksia ei tunneta, joten useampikin tarinan/talous on sallittua.
Koira haudattuna
45
2358
Vastaukset
- Elmeri
Koirallani oli ilmeisesti rabies. Aloitin hoidon antamalla useita disperiinejä, apua toivoen. Turhaan uurastin. Nyyh. Amen
- norMix evk
Lemmikin menetys on aina kova paikka.
Jospa oloasi hieman helpottaisi, jos osallistuisit tähän sanaleikkiin, missä koira haudataan vain virtuaalisesti. - Elmeri
norMix evk kirjoitti:
Jospa oloasi hieman helpottaisi, jos osallistuisit tähän sanaleikkiin, missä koira haudataan vain virtuaalisesti.Juu. Määkin otan osaa..
- Määäkiiii
Elmeri kirjoitti:
Juu. Määkin otan osaa..
määääääää.
- Elmeri
Määäkiiii kirjoitti:
määääääää.
kaikki ihan dorkia Mää meen pois
- norMix evk
Määäkiiii kirjoitti:
määääääää.
Turkulainen lähti myymään lammastansa tampereelle. Hän pakkasi lampaan auton takapaksiin ja ajoi manseen. Perillä löytyi ostajaehdokas, mutta lammas olikin tukehtunut paksiin.
- Enhän mää tällaista voi ostaa. eihän tää edes määi enää, sanoi tamperelainen.
- Kyl määki turuus, vastasi turkkulainen - taikis
Koirasi oli ilmiselvästi rakas, annoithan hauvallesi aika urheasti disperiinejä, aivan turhaan :(
Terrieri uusi nyyhkeeseen auttaa.:) - ...hyvä!
Minäkin meinasin mennä ensin halpaan lauseesi kanssa. Suoritus hyvä 10!
- norMix evk
...hyvä! kirjoitti:
Minäkin meinasin mennä ensin halpaan lauseesi kanssa. Suoritus hyvä 10!
Ensilukaisulla en edes huomannut, että taikis iski kaksi kärpästä yhdellä iskulla :))
- norMix evk
Elmeri kirjoitti:
kaikki ihan dorkia Mää meen pois
...meillä on vaan tuo leikki-ikä venähtänyt pikkusen pitkäksi :))
- jo ottaa osaa
norMix evk kirjoitti:
Jospa oloasi hieman helpottaisi, jos osallistuisit tähän sanaleikkiin, missä koira haudataan vain virtuaalisesti.sanaleikkiin, huomasitkohan?
- norMix evk
jo ottaa osaa kirjoitti:
sanaleikkiin, huomasitkohan?
....niinpä ottikin! Hyvä Elmeri, täydestä meni :))
- Marion.T
Kaksi Oravaa Innostui Riehumaan Ahkeran Harakan Asunnon Ulkopuolella, Duo Alkoi Tepposten Tekoon Usuttaa Nokkavaa Asukkia.
Keijo Oli Ihan Rauhallinen Asetuttuaan Hulppeasti Ajamaan Uutta Daimleriaan, Auto Tuotiin Tanskasta Uutena - Naisen Aloitteesta.
Siinähän niitä - tuo D tuottaa päänvaivaa :))- norMix evk
...olla haastetta edes D:n verran. Ja hienostihan sinä haasteesta selvisitkin vallan tuplavastauksella. Mitä mahdollisesti sinulta sitten onkin tuolta matikkapuolelta jäänyt vaille, olet verbaalisuutena ja huumorina saanut korkojen kera takaisin :))
- Naiskuljettaja
KOIRA HAUDATTUNA
Kiinnostuin Oitis Ihanasta Ruosteenpunaisesta Autosta, Herkuttelin Anjalankoskella Uudella Datsunillani. Ajaminen Tuntui Taivaalliselta, Upea Nissan Allani.
Tässä autohullun versio.- norMix evk
...hommasit sitten sen maailman vanhimman automerkin (Napoleonhan jo kuulemma aikanaan sanoi, että tuokaa dratsuni) :))
- n52
oli inhottavaa repäistä alkometri heti aivan uuden donnan alushousuista. Tarjoilija teeskenteli uskovansa nuokkuvaa asiakastaan,koska oikeastaan itsekkin rakasti alkomahoolia.Haaveillessaa alkon uusista drinkeistä autuaan tunteen tilassa uskalsi naukkailija aloittaa kokonaan oikeanlaisen raittiin ajatuksen,himoitsemaansa aamuista uutta dooristaan ajatellen. Tuskin toteutuisi uudestaan neidon aamujumppa,koska oikein ideoituaan retkahtaisi asiakas hienosti ansaitulle uudelle dokaamisen aiheelle, tunnustaen tapojensa uhrina nauttivansa aidosti.
- daami
Kosketti oikeesti, ihan ravisteli asianomaista.
Hänetkö ainiaaksi unohtaisin?
Duhadedään ainaskin tarvitsen todellisuuden ulosajavaa, näpsäyttävää ainetta. - norMix evk
Kuoppasit sen piskin sitten peräti neljästi saman tarinan sisällä :))
- n52
norMix evk kirjoitti:
Kuoppasit sen piskin sitten peräti neljästi saman tarinan sisällä :))
oikein isosti revitetään ahneesti. Haluaa ainakin uskotella diivaillen alussa tekstinsä toimivuudesta,uskoen noin aitoa kehua oikealta ihmiseltä.Ripaus aimo huuhaata auttaisi uudestaan deen aikoessa tunkea tekstini uhaksi!Nyt aamenet.
- norMix evk
n52 kirjoitti:
oikein isosti revitetään ahneesti. Haluaa ainakin uskotella diivaillen alussa tekstinsä toimivuudesta,uskoen noin aitoa kehua oikealta ihmiseltä.Ripaus aimo huuhaata auttaisi uudestaan deen aikoessa tunkea tekstini uhaksi!Nyt aamenet.
...tuplasti kuopattujen hurttien kera :))
- Marion.T
Kerran Olli Issakainen Riensi Alkoon Hiukan Alakuloisena. Usein Dokanneena Alkoi Tuntua Tunkkaiselta, Uusi Nainen Alkossa Katsoi Olli Issakaista Riidanhaluisesti. Alkoholia Himoitessa Ainakin Uusi Drinkki Antoi Tuttua Turvallisuutta. Usein Näytti Alkon Kassa Oikeastaan Ihan Rakastettavalta. Asuinpaikassaan Herra Astui Uuteen Daaliapenkkiin, Akka Tietenkin Tulistui Uhaten Näyttää Alaovea Koikkelehtivalle Omalle
Issakaisen Rentulleen. Akka Hätyytti Apean Ukon Demareiden Aamuistuntoon, Tietenkin Tämä Ukko Noudatti Ajatusta.- norMix evk
Sinäkin päätit sitten järjestää nelinkertaiset kuoppajaiset hurtallesi. On se muuten ikuinen inspiraation lähde tuo alkomahooli :))
- Taatto
Koitan Ottaa Ihan Rauhallisesti Aluksi. Helkkari, Altistun Uudestaan Dementialle Aina. Tiedä Tuota Uskoisko Näihin Aisteihinsa.
- Marion.T
Taatto kirjoitti:
Koitan Ottaa Ihan Rauhallisesti Aluksi. Helkkari, Altistun Uudestaan Dementialle Aina. Tiedä Tuota Uskoisko Näihin Aisteihinsa.
Ei tuo ihan dementialta kuulostanut, hyvinhän sinä koiraa hautasit:))
- Marion.T
norMix evk kirjoitti:
Sinäkin päätit sitten järjestää nelinkertaiset kuoppajaiset hurtallesi. On se muuten ikuinen inspiraation lähde tuo alkomahooli :))
mutta kun ei sanat osuneet kohdalleen koskaan:)))
Kiva kirjoitustehtävä - mistähän se alkomahooli aina mukaan tulee - kai se on suomalaisen paras keskustelunaihe :)) - Taatto
Marion.T kirjoitti:
Ei tuo ihan dementialta kuulostanut, hyvinhän sinä koiraa hautasit:))
Tuo dementia ja sen mahdollinen esiintyminen joskus tulevaisuudessa mietityttää. Siinä sitten katoaa tatsi elettyyn elämään ja ystäviin.
- Marion.T
Taatto kirjoitti:
Tuo dementia ja sen mahdollinen esiintyminen joskus tulevaisuudessa mietityttää. Siinä sitten katoaa tatsi elettyyn elämään ja ystäviin.
ikääntyvillä ihmisillä, itse olen varma että juuri minuun se iskee, koska olen aina ollut huonomuistinen - tai siis mulla on hirvittävän valikoiva muisti...
Työasiat olen aina muistanut ihan tarkkaan ja sellaiset asiat jotka kiinnostavat, mutta ellei kiinnosta en muista mitään!!!!
Dementiahan on monta kertaa kiinni myös virikkeiden puutteesta, tai masennuksesta.
Altzhaimerin tauti on taas sairaus erikseen, ja vakavampi juttu.
Paljon ristikoiden täyttöä ja kaiken kiinnostavan uuden opiskelua ja paljon vihanneksia ja vihreää ruokavalioon, niin dementiariski putoaa puoleen.
Niin joku professori kertoi, ja varmasti oikeassa onkin.
Kun syö oikein niin mielikin pysyy virkeämpänä:))
(kirjoittaa Marion.T ex-kasvissyöjä joka syö nykyään grillimakkaraa, pekonia ja kaikkea mahdollista epäterveellistä HUH..)
Joten älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon:))
- yksitypy evk
olikin illalla raskas aloitus.
Hieman ahdistaa uusi duuni. Aamulla toivotettiin tervetulleeksi uuteen nimekkääseen anniskeluravintolaan :=))))- norMix evk
...asiantuntijaksiko :)))
- yksitypy evk
onnellinen, iloinen rakkaani aamulla halusi
aina uudelleen drinkin.
Aavistin, tuskaa tulikin.
Unelmat, ne aikaansaamattomat. - yksitypy evk
norMix evk kirjoitti:
...asiantuntijaksiko :)))
oikeassa. Ihmeellistä raadantaa. Aamuun hanakasti annoksia utelivat. Dylan auttoi tuossa tunnin ulkolaisia. Nautiskelin Albalia. :=))))
- norMix evk
yksitypy evk kirjoitti:
oikeassa. Ihmeellistä raadantaa. Aamuun hanakasti annoksia utelivat. Dylan auttoi tuossa tunnin ulkolaisia. Nautiskelin Albalia. :=))))
oletkin innostunut ruumiillisesta aherruksesta! Haluatko ansaita uutteruudellasi diskonmelussa aamuyön tunteina? Tunnetko univajetta nukuttuasi aamupäivän?
- miekii
kun olen ikäiseni raakku albiino,haluan anella uskollista diplomia ainoaa tähän turmiolliseen uskolliseen nykyhetkeen auvoiseen.
- norMix evk
...otettu käsittelyyn :))
- iloa
Kyllä Olen Ihan Rajoituksetta Aina Havainnut, Ainakin Useimmat Diivat Alinomaa Tuppaavat Toisia Ulkoistamaan, Naisetkin, Aiai!
Kunpa Olisi Ihan Rauhallista Aina, Haudattaisiin Alkaneet Uhat Dakotan Aavikolle, Tuntemattomien Tuttujen Uhrien Näkymättömille Asuinsijoille!- norMix evk
...ja kaikki ulkoistetaan. Voivoi!
- iloa
Keihäänheitto On Ilmeisesti Reilusti Aina Hieno Asia Urheilussa.. Duotko Auttaisi Teroa Tomeroitumaan Upeaan Näyttävään Avaukseen!?!?!
- sirkku:)
Kerran Ollessani Illassa Rion, Alaston, Himokas Adonis Utareitani Diggaili. Ajoinkin Tuon Tomeran Uroksen Napajäätikölle Asti!
Koska Oltuani Illalla Rohkeasti Alasti, Himokas Adonikseni Utareilleni Diivaili - Ajaen Tämän Tytön Unhoon Napapiirin Arjesta...- norMix evk
...samassa tarinassa :))
- doctor de circulation
Kauhea onnettomuus Itämeren rannikolla.
Roottori aiheutti helikopterin alassyöksyn?
United Divers aloitti tutkimukset tapahtumapaikalla. Uhrien nosto aloitettu. - doctor de circulation
Kauhea onnettomuus Itämerellä.
Roottori aiheutti helikopterin alassyöksyn?
United Divers aloitti tutkimukset tapahtumapaikalla. Uhrien nosto aloitettu.- norMix evk
...ajankohtaisuutta!
- iida tuppura
kadotin onneni illalla rannalla.
alasti huudan ankealle ulapalle.
däm..antaa tuulla.
tämä uni nuupahtaa aamuun.- norMix evk
...tunnelma :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754