"vihellys biisi"?

Women

mikä sen biisin nimi on mikä alkaa vihellyksellä. naa,naa,naa tai jotain sinne päin. Se soi joka paikassa;)Thanks

19

3934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko

carolina marques killer's song on sellanen vihellysbiisi mut ei se ala vihellyksellä??

• Women

Biisin laulaa ja viheltää mieslaulaja.

• Anonyymi

joo eikseoose killbillu kakkosen kipale se

• ...

se on se mikä menee vähän niin ku lällää lällällää, lää, lää, lällällää;)mut viheltäen.ja sit laulua, sorry en tiä nimeä.
      odotellaan jos joku tietäis..

• dljdbvokv

lauletaanko siinä jotain?? nyt mua häiritsee ihan kauheesti et mikä se on :D Olisko sellanen kun underground project remember.. se menee jotenkin näin "in a while... maybe u remember when we met.. on the beach when u showed me the way.." anyways mahtava biisi ja varmasti tonkin kuulit siellä:D

• **girl
        dljdbvokv kirjoitti:

lauletaanko siinä jotain?? nyt mua häiritsee ihan kauheesti et mikä se on :D Olisko sellanen kun underground project remember.. se menee jotenkin näin "in a while... maybe u remember when we met.. on the beach when u showed me the way.." anyways mahtava biisi ja varmasti tonkin kuulit siellä:D

se on muuten the underdog project.. ja turkissa soi summerloven remember.

• just me..

Voisiko kyseinen kappale olla Dj Aligator: The Whistle Song? Soi ainakin toukokuussa koko ajan esim baareissa..

• Women

ole se biisi. Kyl sen joku tietää, se soi ainakin Marmariksessa koko ajan baareissa.

• arash??
        Women kirjoitti:

ole se biisi. Kyl sen joku tietää, se soi ainakin Marmariksessa koko ajan baareissa.

Arashin bora bora biisi? soi koko ajan joka paikassa, mies laulaa arabiaks alkaa jollain pilliin viheltämisellä:D IHANA BIISI!

• Women
        arash?? kirjoitti:

Arashin bora bora biisi? soi koko ajan joka paikassa, mies laulaa arabiaks alkaa jollain pilliin viheltämisellä:D IHANA BIISI!

Olisko se mies laulanut espanjaa/italiaa..Mun mielestä siinä kyllä vihelletään?Se on ihana biisi.Eix kukaan tiedä sitä:(

• musaaaa
        Women kirjoitti:

Olisko se mies laulanut espanjaa/italiaa..Mun mielestä siinä kyllä vihelletään?Se on ihana biisi.Eix kukaan tiedä sitä:(

Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.

• Women
        musaaaa kirjoitti:

Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.

se on se biisi:)KIITOS En kyllä tiedä mistä muistan sen vihellyksen..taitaa biisit mennä sekaisin.
        On muuten tosi ärsyttävää olla täällä vesisateessa ja kylmässä kun juuri palattiin Turkista missä ihanat fiilikset ja lämmintä.

• oli jo tuolla aiemmin..
        Women kirjoitti:

se on se biisi:)KIITOS En kyllä tiedä mistä muistan sen vihellyksen..taitaa biisit mennä sekaisin.
        On muuten tosi ärsyttävää olla täällä vesisateessa ja kylmässä kun juuri palattiin Turkista missä ihanat fiilikset ja lämmintä.

mut et varmaan huomannut sitä..:D alkoi vaan häiritsemään että mikä biisi se vois olla.. ihan samaa mieltä muuten täällä suomessa olemisesta, masentavaa mutta ehkä se kohta helpottaa:)

• kitsa
        oli jo tuolla aiemmin.. kirjoitti:

mut et varmaan huomannut sitä..:D alkoi vaan häiritsemään että mikä biisi se vois olla.. ihan samaa mieltä muuten täällä suomessa olemisesta, masentavaa mutta ehkä se kohta helpottaa:)

Kun se biisi oli tuolla aikaisemmin niin sitten tämä on massapostitusta. älkää rikkoko palstan sääntöjä!

• turkey
        musaaaa kirjoitti:

Paitsi et ton Remember biisin esittäjä on Summerlove, EI Underdog Project! Mut mun mielestä tossa ei kyllä vihelletä..

• ciez
        arash?? kirjoitti:

Halusin vain korjata ton että se laulaa persiaksi ei arabiaksi :)

• zizilizko
        musaaaa kirjoitti:

Olen yrittänyt metsästää kyseistä biisiä soittariksi mutta en ole löytänyt. Mistä sinä sen hankit?

• meiju

se on carolina marquez-the killer's song

• Anonyymi

Minä kans haluan tietää kappaleen jossa myös vihelletään, mieslaulaja ja englanniksi ja siinä myös lauletaan butterflyestä. On tullut joskus 2010 vuonna ja ehkä radio novasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8176
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2551
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1980
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe