"vihellys biisi"?

Women

mikä sen biisin nimi on mikä alkaa vihellyksellä. naa,naa,naa tai jotain sinne päin. Se soi joka paikassa;)Thanks

19

4521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko

      carolina marques killer's song on sellanen vihellysbiisi mut ei se ala vihellyksellä??

      • Women

        Biisin laulaa ja viheltää mieslaulaja.


      • Anonyymi

        joo eikseoose killbillu kakkosen kipale se


    • ...

      se on se mikä menee vähän niin ku lällää lällällää, lää, lää, lällällää;)mut viheltäen.ja sit laulua, sorry en tiä nimeä.
      odotellaan jos joku tietäis..

      • dljdbvokv

        lauletaanko siinä jotain?? nyt mua häiritsee ihan kauheesti et mikä se on :D Olisko sellanen kun underground project remember.. se menee jotenkin näin "in a while... maybe u remember when we met.. on the beach when u showed me the way.." anyways mahtava biisi ja varmasti tonkin kuulit siellä:D


      • **girl
        dljdbvokv kirjoitti:

        lauletaanko siinä jotain?? nyt mua häiritsee ihan kauheesti et mikä se on :D Olisko sellanen kun underground project remember.. se menee jotenkin näin "in a while... maybe u remember when we met.. on the beach when u showed me the way.." anyways mahtava biisi ja varmasti tonkin kuulit siellä:D

        se on muuten the underdog project.. ja turkissa soi summerloven remember.


    • just me..

      Voisiko kyseinen kappale olla Dj Aligator: The Whistle Song? Soi ainakin toukokuussa koko ajan esim baareissa..

      • Women

        ole se biisi. Kyl sen joku tietää, se soi ainakin Marmariksessa koko ajan baareissa.


      • arash??
        Women kirjoitti:

        ole se biisi. Kyl sen joku tietää, se soi ainakin Marmariksessa koko ajan baareissa.

        Arashin bora bora biisi? soi koko ajan joka paikassa, mies laulaa arabiaks alkaa jollain pilliin viheltämisellä:D IHANA BIISI!


      • Women
        arash?? kirjoitti:

        Arashin bora bora biisi? soi koko ajan joka paikassa, mies laulaa arabiaks alkaa jollain pilliin viheltämisellä:D IHANA BIISI!

        Olisko se mies laulanut espanjaa/italiaa..Mun mielestä siinä kyllä vihelletään?Se on ihana biisi.Eix kukaan tiedä sitä:(


      • musaaaa
        Women kirjoitti:

        Olisko se mies laulanut espanjaa/italiaa..Mun mielestä siinä kyllä vihelletään?Se on ihana biisi.Eix kukaan tiedä sitä:(

        Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.


      • Women
        musaaaa kirjoitti:

        Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.

        se on se biisi:)KIITOS En kyllä tiedä mistä muistan sen vihellyksen..taitaa biisit mennä sekaisin.
        On muuten tosi ärsyttävää olla täällä vesisateessa ja kylmässä kun juuri palattiin Turkista missä ihanat fiilikset ja lämmintä.


      • oli jo tuolla aiemmin..
        Women kirjoitti:

        se on se biisi:)KIITOS En kyllä tiedä mistä muistan sen vihellyksen..taitaa biisit mennä sekaisin.
        On muuten tosi ärsyttävää olla täällä vesisateessa ja kylmässä kun juuri palattiin Turkista missä ihanat fiilikset ja lämmintä.

        mut et varmaan huomannut sitä..:D alkoi vaan häiritsemään että mikä biisi se vois olla.. ihan samaa mieltä muuten täällä suomessa olemisesta, masentavaa mutta ehkä se kohta helpottaa:)


      • kitsa
        oli jo tuolla aiemmin.. kirjoitti:

        mut et varmaan huomannut sitä..:D alkoi vaan häiritsemään että mikä biisi se vois olla.. ihan samaa mieltä muuten täällä suomessa olemisesta, masentavaa mutta ehkä se kohta helpottaa:)

        Kun se biisi oli tuolla aikaisemmin niin sitten tämä on massapostitusta. älkää rikkoko palstan sääntöjä!


      • turkey
        musaaaa kirjoitti:

        Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.

        Paitsi et ton Remember biisin esittäjä on Summerlove, EI Underdog Project! Mut mun mielestä tossa ei kyllä vihelletä..


      • ciez
        arash?? kirjoitti:

        Arashin bora bora biisi? soi koko ajan joka paikassa, mies laulaa arabiaks alkaa jollain pilliin viheltämisellä:D IHANA BIISI!

        Halusin vain korjata ton että se laulaa persiaksi ei arabiaksi :)


      • zizilizko
        musaaaa kirjoitti:

        Katso sivulta 8,nimimerkki Neranjan kysymys ja vastaus;tässä remember.Jos se olis se,siinälauletaan espanjaa ja enkkua.UNDERDOG PROJECT;REMEMBER. Todella ihana biisi,tilasin sen soitto-ääneksi,tulee vähän Turkki muistoja mieleen,kun alkaa puhelin soida.

        Olen yrittänyt metsästää kyseistä biisiä soittariksi mutta en ole löytänyt. Mistä sinä sen hankit?


    • meiju

      se on carolina marquez-the killer's song

    • Anonyymi

      Minä kans haluan tietää kappaleen jossa myös vihelletään, mieslaulaja ja englanniksi ja siinä myös lauletaan butterflyestä. On tullut joskus 2010 vuonna ja ehkä radio novasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe