Nii haluisin mielipiteitä asiasta et kestää kaukosuhteet?! Mul ja mun Poikakamulla on yli 400 kilometrin väli matka mut mä ainakin välitän mun jätkästäni TOOOSI paljon.. Ja oon ennenkin ollu kauko suhtees ja se ei kestänny vaik nähtiin useemmin... Kun tän mun uuuden poitsun kans.. Paitsi et asiaan vaikutti sekin et tää mun exä petti mua koko sen ajan ku oltiin yhes :/ Ja koko aika pelkään et mun kultani pettäis kans, :/ mä välitän siittä todella paljon ( ja se on sanonnu et sekin välittää musta) enkä haluais edes ajatella et se pettää mutta... Onko kokemuksia kestääkö kauko suhteet?! Varsinki näin pitkillä välimatkoil?!?
KiiTos jo etukätteen vastauksist!!!
Kauko suhteist?!
6
583
Vastaukset
- Milkakuu
Kaukosuhteet riippuu aika paljon kaikesta. Iästä, vanhemmista, luottamuksesta jne.
Tiedän, että kun yksi pettää, pelkää että toinenkin pettään, mutta onko jäppi tehnyt mitään mikä olisi pilannut luottamuksesi? Kaukosuhteissa luottamus on varmaan tärkein rakkauden kanssa. Että sinä luotat toiseen.
Mä olen nykyisin suhteessa, jossa meillä on ikäeroa se 6 vuotta ja välimatkaa 200 km. Mutta meillä menee hyvin. Ei kummallakaan ole minkäänlaista syytä pettää toista(miksi olisi?). Ja ollaan tässä jo jonkun aikaa oltu suhteessa. Nyt kun koulut taas alkavat, palaan Espoooseen, miekkonen jää tänne Turkuun, mutta luotan häneen.
Mutta toisaalta, kuten sanoin se riippuu myös iästäsi ja vanhemmistasi? Jos olet esim. täysi-ikäinen, eivät vanhempasi voi estää, mutta jos tosiaan olet alaikäinen(veikkaanpa, että olet 14-16 vuotias) he voivat estää teitä tapaamasta toisianne. Ja 400 km on aika pitkä matka. Oletteko usein nähneet tms? :) - Fimius
kestää jos toisianne rakastatte mutta onggelmia voi tulla välimatkan kanssa olisi kiva tietää ikänne sun muuta
- NoFeari_
Olen pian seurustellut 2v pojan kanssa, ja meillä on 300 kilometriä välissämme. Tärkein kaukosuhteessa on se että on tosiaan valmis siihen, koska tuskin pystyy näkemään toista joka päivä tai edes joka viikonloppu ja tärkeä on se luottamus, ilman luottamusta ei ole mitään, sama pätee myös "lähisuhteessa". Eikä se tarkoita että jos sun ex on pettänyt sua, että tämä uus pettäis.
- mikrosusi
Minulla ja poikakaverillani ei ollut kuin reilu 200km välimatkaa, mutta meillä suhde onnistui hyvin. :) Hankittiin molemmat sama kännykkäliittymä, joka lupasi uusille asiakkaille ilmasta puheaikaa ja höpöteltiin paljon puhelimessa. Tietokoneellakin nähtiin ja aina silloin tällöin toistemme luokse päästiin. Sitten alkoi pojalla armeija, välimatka kasvoi yli 400 kilometriin, mut samalla linjalla jatkettiin ja siitä selvittiin.
Tänä päivänä yhteisen katon alla asustellaan ja todetaan ettei kaukosuhteessa eläminen ole helppoa, mutta kun luottaa toiseen, niin se voi onnistua :) Tsemppiä teille ja toivottavasti onnistutte! :)- Rakas, tuolla kaukana jossa...
Kyllä arvasitte oikein emme ole kumpikaan täysi ikäisiä ( 15 vuotiaita)mutta kun perus kouluni loppuu (vuoden päästä)lähden opiskelemaan lähemmäs hänen koti kaupunkiaan... :D minä olen saannut luvan nähdä poikaa ja hän onkin tulossa parin viikon kuluttua vklopuksi meille ja vanhempani ovat luvanneet että saan lähteä käymään syksyllä hänen luonaan, mutta he haluavat nähdä pojan ensin... :) Minä todella toivon että tämä kestäisi mutta exäni pettäminen painaa edelleen.. :( pitäisikö minun kertoa nykyiselle että exäni on pettännyt minua ja olen erittäin epäluuloinen että hänki saattaisi pettää?! :/ Kiitos ja onnea muille kauko suhteissa eläville!!! Toivon minuun ja Rakkaani jutun kestävän!!! :)
kyl yleensä kaukosuhteet toimii jos luottaa toiseen ettei se petä jne. jos pelkäät koko ajan et se pettää nii sä et nauti siit suhteesta. kaukosuhde toimii jos on rehellinen ja välittää ja ei halua pahaa toiselle. t.kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286