Ostin kirpputorilta vihreän maljakon, jonka pohjassa lukee Riihimäen lasi oy Finland ja numerosarja 3305. Onko kellään tietoa kenen tuotantoa tämä on vai onko kenenkään ?
Riihimäen Lasi 3305
Jarudis
4
3346
Vastaukset
- jarudis
Tarkemmin kun katsoo niin numerosarja saattaa olla 2305. Kyseessä kuitenkin vihreä keskeltä pullea 22 cm korkea maljakko.
- Riihimäenlasi
Onko Riihimäen kotitölkkejä jollakin tarjolla edullisesti. Ostaisin.
- xxxrrrr
Riihimäenlasi kirjoitti:
Onko Riihimäen kotitölkkejä jollakin tarjolla edullisesti. Ostaisin.
käy katsomassa huuto.netissä siellä on useamman hintaista
- Ikämiesfutaaja
Itse sain samaisen vaasin Riihimäellä jokavuotisessa nappulaturnauksessa v.1969.Äitini tuossa taannoin kyseli,onko se tallella vielä.Oli nähnyt sellaisen jossain liikkeessä varustettuna 390 euron hintalapulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258