ovat luojan kiitos vielä täällä kotona. Kaksi täysmustaa, toinen karkea ja toinen lyhytkarvainen. Nais energiaa parhaimmillaan menossa. Justiinan ja Hugon lähdettyä saa yötkin jo nukkua rauhassa. Pipsa Pippuri on kova niitä hoitelemaan kakara itsekkin.
Hirvittävän kauan kestää rekkarit tulla liitosta. Soitin jo sinne kerran ja sanottiin ainakin kolmen viikon jono.
Kävin tänään tutulla suutarilla taas tilaamassa pehmeät nahkapannat tytöille.
Tyttöjen reviiri laajenee päivä päivältä. Eivät mokomat arkaile ja jumalattoman kovia härnäämään iso-tätiään joka karjuu niille sohvalla maaten eikä tule alas tutustumaan niihin sitten millään. Tintti-mummi on huolissaan tavaroistaan, se on muutoinkin mielettömän tarkka leluistaan, ja sillä on sellainen meininki muihin nähden, että leikkiä saa, mutta ei pitää, ja jos joku meinaa pitää kantelee Tintti ja yrittää ottaa leluaan pois, mutta sen verran se kunnioittaa pentujen naskalin teräviä hampaita ja itseään, ettei hae niitä pois.
Täällä on nyt parhaimmillaan ja tuntuu kauhealta ajatella pennutonta kotia. Nyt niistä nauttii.
Onko ihanampaa kuin pennun luottavaisuus ja pohjaton uteliaisuus uusia asioita kohtaan.
Matami Mimmi ja Milla Magia
4
558
Vastaukset
- Koirakko
Iso musta koira seuraa kahta pientä kattia häntä viuhuten ympäri huushollia. Olen nyt kaksi päivää antanut pikkukisujen tutustua muihinkiin huoneisiin ja koira on intoa täynnä;)
Kyllä se on ihana kuulla tuollaista, meillä kun Pipsaa ja emoa lukuunottamatta pidetään täydellistä hajurakoa pentuihin.
- Koirakko
umalehtinen kirjoitti:
Kyllä se on ihana kuulla tuollaista, meillä kun Pipsaa ja emoa lukuunottamatta pidetään täydellistä hajurakoa pentuihin.
minut iloisesti suhtautumisellaan sekä ihmislapsiin että näihin eläinpentuihin. Vuosi sitten väittivät, ettei voi lähelle päästää;) ja nyt on niin vaaria että.
- Hekotius
Minun äidilläni on hoidossaan kuusi saksanpaimenkoiranpentua, viisi narttua ja yksi uros. Penikat on nyt jotain 6 tai 7 viikon ikäisiä =) Siellä vasta vilinää piisaa: nuo kuusi pentua, kolme kääpiösnautseria, yksi kissa (jolla vasta oli neljä pentua) ja yksi lintu ;)
Kyllä saa minun ja ukon keuhkot kyytiä aina siellä käydessä (ne kissat, ne kissat...)
Harmi on, että pennut loppujen lopuksi aina lähtevät =( Mielellään niitä katsoisi pidempäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745