Bomberit

Sivusta seurannut

Mikä se pyörä keskustelu oli täällä aikaisemmin?Onko Lappeenrannassa muka jotain Bombereita?Pari hassua pyörää vähä kaasuttelee kylillä,on kyllä ihan hyvän näköisiä mutta ei kai ne nyt niitä ole?

19

3512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setä

Onko ne niitä jotka ajaa pitkin jalkakäytäviä eturengas ilmaan kytkettynä?Ja keskisormeakin ovat minulle näyttäneet.

• Matti8v.

Olen Matti 8v. ja meidän alakerrassa on moottoripyöräkerhon talli. Siellä käy paljon motoristeja. Motoristit on kivaa
        porukkaa. Siksi istunkin siellä tallilla aina kun äidin silmä välttää. Motoristit kertovat jänniä juttuja. Olenkin jo oppinut paljon moottoripyöristä ja motoristeista.

Moottoripyörässä pitää olla loivennettu keula. Topi-sedän Harrikassa on jo tosi loiva keula. Kerhon sedät kun aina sanoo, että Topin pitää joka aamu loiventaa, että se lähtee käyntiin.

Moottoripyörässä pitää olla ääni. Kerhon sedät jaksavat aina vertailla ja puhua äänistä. Meidän mummulan lähellä on varmaan kanssa moottoripyöräkerho. Kun äiti sanoo, että se on huolissaan meidän mummusta kun se kuulee ääniä joka yö. Ei äidin pitäisi olla huolissaan. Motoristit on kivoja ihmisiä.

Motoristit maalaavat itse pyöränsä. Ainakin luulen niin koska kaikilla kerholaisilla on eri väriset pyörät vaikka ne on kaikki tuotu maahan harmaana.

Kerhon parasta jätkää sanotaan Kingiksi. Kingi uskaltaa ajaa sisälläkin. Kuulin, kun kerhon sedät juttelivat, että viime kesän rotkorallissa ne oli kuunnelleet mökin ulkopuolella kun Kingi antoi Leenalle kyytiä aamuun saakka. Moottoripyörän renkaan rikkoutuminen on vaarallista. Sinä yönä Kingiltä oli kumi puhjennut ja Leena joutui käymään aamulla lääkärissä.

Kerhon sedät pitävät moottoripyöristään hyvää huolta. He puhuvatkin koko ajan "hoidoista". Kingin Arielissa on kai jäykkä perä. Joidenkin hoidoista en osaa sanoa, mutta kerhon sedät puhuvat jatkuvasti hyvistä peristä. Leenankin kohdalla ne sanoi niin vaikkei Leenalla olekaan moottoripyörää. Mutta niin ne sedät välillä puhuu puskureistakin eikä moottoripyörissä edes ole puskuria.

Motoristit pitävät luonnosta ja ympäristöstä hyvää huolta. Eilen Topi-setä sanoi, että nyt ei voi polttaa ruohoa kun on
        kulovaroitus. Kaikki sedät nauroivat ja joku sanoi Topi-sedälle että kun on näin lämmin, sille ei voi edes antaa ryyppyä tai kone tukehtuu. Sitten joku korjasi, ettei Topi-setä käytä ryyppyä, kun sillä on ruiskunsa.

Äiti ei tykkää kun minä istun tallilla kerhon setien kanssa. Näin pienelle ei kuulemma saisi puhua niin rivoista asioista.
        Minä en ymmärrä mitä äiti tarkoittaa. Eikä siellä ole mistään rivoista puhuttu paitsi kerran jostain jäähdytysrivoista mistä minä en käsittänyt mitään.

Mutta sanoi äiti mitä hyvänsä, minusta tulee isona motoristi. Minun moottoripyörässä on ääni, loiva keula ja hyvä perä. Minä liityn isoon moottoripyöräkerhoon nimeltä kuusysi. Vaikka luulen että se on jotenkin uskonnollinen kerho. Aina kun kerhon sedät puhuu kuusysistä, ne puhuu myös lähetyssaarnaajasta.

• zuppadui
        Matti8v. kirjoitti:

Olen Matti 8v. ja meidän alakerrassa on moottoripyöräkerhon talli. Siellä käy paljon motoristeja. Motoristit on kivaa
        porukkaa. Siksi istunkin siellä tallilla aina kun äidin silmä välttää. Motoristit kertovat jänniä juttuja. Olenkin jo oppinut paljon moottoripyöristä ja motoristeista.

Moottoripyörässä pitää olla loivennettu keula. Topi-sedän Harrikassa on jo tosi loiva keula. Kerhon sedät kun aina sanoo, että Topin pitää joka aamu loiventaa, että se lähtee käyntiin.

Moottoripyörässä pitää olla ääni. Kerhon sedät jaksavat aina vertailla ja puhua äänistä. Meidän mummulan lähellä on varmaan kanssa moottoripyöräkerho. Kun äiti sanoo, että se on huolissaan meidän mummusta kun se kuulee ääniä joka yö. Ei äidin pitäisi olla huolissaan. Motoristit on kivoja ihmisiä.

Motoristit maalaavat itse pyöränsä. Ainakin luulen niin koska kaikilla kerholaisilla on eri väriset pyörät vaikka ne on kaikki tuotu maahan harmaana.

Kerhon parasta jätkää sanotaan Kingiksi. Kingi uskaltaa ajaa sisälläkin. Kuulin, kun kerhon sedät juttelivat, että viime kesän rotkorallissa ne oli kuunnelleet mökin ulkopuolella kun Kingi antoi Leenalle kyytiä aamuun saakka. Moottoripyörän renkaan rikkoutuminen on vaarallista. Sinä yönä Kingiltä oli kumi puhjennut ja Leena joutui käymään aamulla lääkärissä.

Kerhon sedät pitävät moottoripyöristään hyvää huolta. He puhuvatkin koko ajan "hoidoista". Kingin Arielissa on kai jäykkä perä. Joidenkin hoidoista en osaa sanoa, mutta kerhon sedät puhuvat jatkuvasti hyvistä peristä. Leenankin kohdalla ne sanoi niin vaikkei Leenalla olekaan moottoripyörää. Mutta niin ne sedät välillä puhuu puskureistakin eikä moottoripyörissä edes ole puskuria.

Motoristit pitävät luonnosta ja ympäristöstä hyvää huolta. Eilen Topi-setä sanoi, että nyt ei voi polttaa ruohoa kun on
        kulovaroitus. Kaikki sedät nauroivat ja joku sanoi Topi-sedälle että kun on näin lämmin, sille ei voi edes antaa ryyppyä tai kone tukehtuu. Sitten joku korjasi, ettei Topi-setä käytä ryyppyä, kun sillä on ruiskunsa.

Äiti ei tykkää kun minä istun tallilla kerhon setien kanssa. Näin pienelle ei kuulemma saisi puhua niin rivoista asioista.
        Minä en ymmärrä mitä äiti tarkoittaa. Eikä siellä ole mistään rivoista puhuttu paitsi kerran jostain jäähdytysrivoista mistä minä en käsittänyt mitään.

Mutta sanoi äiti mitä hyvänsä, minusta tulee isona motoristi. Minun moottoripyörässä on ääni, loiva keula ja hyvä perä. Minä liityn isoon moottoripyöräkerhoon nimeltä kuusysi. Vaikka luulen että se on jotenkin uskonnollinen kerho. Aina kun kerhon sedät puhuu kuusysistä, ne puhuu myös lähetyssaarnaajasta.

kiitos, kiitos ! piristit tuolla kirjotuksellas mun päivää huomasti.

• kkh
        zuppadui kirjoitti:

kiitos, kiitos ! piristit tuolla kirjotuksellas mun päivää huomasti.

..sen kirjoitus ole. Ikivanha netissä pyörivä tarina.

• terooo

Se lihava setä sillä kiksurilla kun keulit?keuliiko sulla muu kun pyörä?

• zuppadui
        kkh kirjoitti:

..sen kirjoitus ole. Ikivanha netissä pyörivä tarina.

silti se piristi mun päivää, olkoon kuin vanha ja kenen hengentuote tahansa.

• äijä
        zuppadui kirjoitti:

silti se piristi mun päivää, olkoon kuin vanha ja kenen hengentuote tahansa.

Zuppadui,osaatko imeä nännejä ja soittaa läskibassoa?

• tiedän asian

Hei sellane juttu, et ne ei todellakaa oo mitään vitin rikillisia. ne on ihan tavallisia kansalaisia niinku muutkin ihmiset. ne haluavat näyttää vaan taidot.

• tralalalaaa
        tiedän asian kirjoitti:

Hei sellane juttu, et ne ei todellakaa oo mitään vitin rikillisia. ne on ihan tavallisia kansalaisia niinku muutkin ihmiset. ne haluavat näyttää vaan taidot.

Syökö ne jauhilihiä?

• hans v
        tralalalaaa kirjoitti:

Syökö ne jauhilihiä?

mie tykkään makrasta,nii.

• kuviokelluja

Minkäslaisia ne bomperipyörät on?Onko niissä ne sivuvaunut?

• pampper

niissä on sivari.niissä on myös peräkärry varo että et jää alle,ääliö.

• Pomperi

Me lappeen Rannan pomperit ollaan hurjaa joukkoa! Taidokkaita kaikki tyynni, ei kannata tulla eteen. Mopot on tiukasti viritettyjä, tukka on kammattu ja kellokin näkyy, jos nahkarotsin hihaa vähän nostaa. Ja kerroinko jo, että me ollaan taidokkaita? Ja vaatimattomiakin, vaikka tykätään näyttää meidän taitoja. Niin, ja niitä taitojahan riittää. Osataan meinaan keulia! Ja sitähän ei joka jeppe osaakaan. Mutta me ei ollakaan mitään "joka jeppejä", sillä me ollaan pompereita!

Sellaisia pommeja joka poika että oksat pois.

• miekii

Nii ollaa vitti joo,miul on viriputki perseessä.Totuus on se että tämän kaupungin "Bomber"-tyylisillä pyörillä ajavat tyypit on laskettavissa yhden käden sormilla,näistäkin vain muutama osaa ajaa oikeasti.Ja he eivät halua kuulua tähän karvakypärä wannabebomber mopopaskaporukkaan.

• sivusta seuraaja

Lappeenrannan Pamperssit olla vain rakentajaharrastajia, oikeat vetomiehet löytyy tavallisten pärrien selistä.

• rakentelijaharrastaja

Missäs ne sitten lymyilee,yhtään en ole vielä nähnyt?Vai onko ne niitä jotka kävelee satamassa nahkapuku päällä polvet koukussa polvipalat uutuuttaan kiiltäen ja ovat niin vitun race-jätkiä.

• sivusta seuraaja
        rakentelijaharrastaja kirjoitti:

Missäs ne sitten lymyilee,yhtään en ole vielä nähnyt?Vai onko ne niitä jotka kävelee satamassa nahkapuku päällä polvet koukussa polvipalat uutuuttaan kiiltäen ja ovat niin vitun race-jätkiä.

Ei kaikki ajele Kauppakadulla hytti pystyssä,ei oo näkynyt B-illoissakaan tunkua Lappeenrantalaisista pommittajista.

• rajottajaan
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Ei kaikki ajele Kauppakadulla hytti pystyssä,ei oo näkynyt B-illoissakaan tunkua Lappeenrantalaisista pommittajista.

B-ilta saako siellä b-rappua,vai??

• kuokka
        rajottajaan kirjoitti:

B-ilta saako siellä b-rappua,vai??

Joo,b-illassa vedetään siuta b-rappuun niin kauan että huudat rajottajaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      274
      4967
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      110
      2543
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1550
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1100
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      335
      1011
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      139
      936
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      273
      903
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      807
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      39
      775
    10. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      78
      765
    Aihe