Huonoin suom. Bändi

Annika

Mikä on mielestänne huonoin suomalainen bändi kautta aikojen. Minusta se on MAMBA. Sitä ei kuuntele pirukaan. Niin hirveetä musaa että oikein tulee huono olo kun sitä kuulee.

32

2734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irina

      Olen samaa mieltä, kyllä se on mamba.

    • juppe

      Joo, kyllähän toi mamba on ihan hirveetä musaa mutta entäs Antti Tuisku, siinä se vasta surkea esitys on.

      • hjk

        Nylon beat!


      • HanZoo
        hjk kirjoitti:

        Nylon beat!

        Kyl se on apulanta, siitä ei pääse yli eikä ali!


    • Milla

      A.Tuisku,Uniklubi,Nylon Beat,Mamba
      Siinä muutama.

    • Ruoskrous

      Ehdottomasti nämä suomalaiset poikabändi viritelmät 90-luvulla...

      • Thewo_

        Et olis sanonut tota. Heti tuli mieleen nämä: XL5, Seitsemäs Taivas ja Boom.


      • Ruoskrous
        Thewo_ kirjoitti:

        Et olis sanonut tota. Heti tuli mieleen nämä: XL5, Seitsemäs Taivas ja Boom.

        Näitä siis tarkoitin. Alemmaksi ei enää pääse.


      • Thewo_
        Ruoskrous kirjoitti:

        Näitä siis tarkoitin. Alemmaksi ei enää pääse.

        Paitsi Indx


    • Black pearl

      Otsikossa tulikin jo aika pitkä lista. Tuommoiset tekemällä tehdyt bändit ärsyttävät ja niitä on hankala arvostaa.

      • tarkemmin

        KAIKKI suomalaiset bändit on surkeita, ihan kaikki jokaikinen a:st ö:hön, ei ainoatakaan hyvää bändiä. Paitsi Eikan pumppu.


      • Liini
        tarkemmin kirjoitti:

        KAIKKI suomalaiset bändit on surkeita, ihan kaikki jokaikinen a:st ö:hön, ei ainoatakaan hyvää bändiä. Paitsi Eikan pumppu.

        Sanoisin, että Indx, Jane ja Nylon Beat ovat suomalaisen musiikin häpäisy. Tuiskukin, mutta ei se ole bändi... n___n


    • Sonata

      Lauluyhtye Rajattomat. Kuunnelkaas vaikka

    • ....

      ei hitaampi sysy miesten tyylimuutoksissa mukana.Miehet vanhenee ja tytöt nuorenee.Yäk.

    • sapeli

      Kyllähän toi mamba on tosi p..ka pändi.

    • suomen huonoin

      on ROCTUM!!

    • illu

      Kyllä se on ehdottomasti Dingo.

      • Lena

        Ehdottomasti,varmasti ja aina ollut YÖ(k)!!!


    • Jaana

      Huonoin on DINGO. Neumann määkii kun lammas.

    • Annu

      Kaikki porilaiset bändit on tosi surkeita. MAMBA, DINGO, YÖ ja mitä niitä muita onkaan.

    • bomfunk mc's

      siinä kaksi "parasta" näin äkkiseltään. myös nykynen yö yököttää.

    • huonoin

      rasmus on paskin ja yö tulee hyvänä kakkosena.

    • Juuso

      Mamba, hyi halavattu mikä "bändi". Tekee musaa mummoille.

    • aaarggghhh

      Disco on aika järkyttävää p**kaa,samoin Maija Vilkkumaa.

    • mies

      Eikö ole kummallista että ne bändit mjoita monet sanovat huonoimmaksi ovat myös suosituimpia??

      Ja sana "huonoin" on ehkä väärä, bändi joka eniten ärsyttää olisi sopivampi..

      Mä en tykkää vilkkumaasta pätkän vertaa, mutta ymmärrän niitäkin ihmisiä jotka siitä tykkäävät..

      Huomaatteko, ei tarvitse aina haukkua ja nimitellä jos vain sanoo oman mielipiteensä.. *vink*

    • Anonyymi

      KYL POPEDA ON POHJANOTEERAUS, LAURI TÄHKÄ HIPOOHOOHOPEAA, MUT ARTTU WISKARI VOIS LOPETTAA.

    • Anonyymi

      JOS JA KUN TODENNÄKÖISESTI OLETTE KUULLEET PATEN" NS. RÄÄKYMISTÄ" NI TOIVOTTAVASTI HERÄÄTTE TODELLISUUTEEN . KIITOS KUN HÄNEN HISTORIA JÄÄ VAIN MUISTIKRJAA MINKÄ MÄ KÄYTIN UUNIN SYTYKKYESIIN.

    • Anonyymi

      Bändit mitkä ei oikeasti soita eivätkä osaa soittaa. Eli nämä kaikki nykyiset "muistitikku" bändit. Kaikki musiikki tulee taustanauhalta ja on tietokoneella tehty.

    • Anonyymi

      Mamba on huikea bändi niin musiikillisesti kuin biisien osalta.

    • Anonyymi

      Jaa, Ultra bra oli karsein ikinä,yhtä huutoa.

      • Anonyymi

        minusta huikea bändi


    • Anonyymi

      POPTÄHTI Antti Tuisku kertoi viime syksynä päättävänsä artistiuransa ja nousevansa lavalle viimeistä kertaa heinäkuussa järjestettävässä Ruisrockissa.

      Nyt tuisku kertoo
      mitä hän haluaa tehdä tulevaisuudessa.
      kaiken maailmam ex missit somettajat puputtajat inflensserit tulevat minulle hoitoo , sairasta itteää koko ajan kuvat alsti lähe persettä kuvataa lähes 24 tun joka päivä se on täysin saiarsta , töitä vieroksuvaa naisia lorttoja muka rikkait no way..hummereilla ja puuttin koira irvokasta puuttinismin ihailua ,,, saira shemmo tänne espanjaan vaan hoitoon munlaitoksee.








      – Aktiivisen artistiurani jälkeen ajatukseni ovat terapiatyössä ja valmentamisessa. Olen tätä nykyä osakkaana hyvinvointi- ja mielenterveysalan start up -yrityksessä. Alan syksyn tienoilla jakaa siellä omaa asiantuntijuuttani ja osaamistani. Siirryn myös pysyvästi Espanjan kamaralle. Kotini on ollut Espanjassa jo viisi vuotta, Tuisku kertoo lehdelle ja sanoo, että hän voi tulevaisuudessa esimerkiksi kasvattaa manteleita, sillä uuden kodin tiluksilla on manteli-istutuksia.

      Kilometrin korkeudelle tulee parantola jonka rakennutan jossa toimin terapeuttina eli voisi sanoa mielenterveydestä kärsiville suomailisille artisteille näyttelijöille yms, sairaille terapiakeskus
      Kyllä he ovat sairaita lähes työkyvyttömiä , eivät kykene uuteen tuotantoon vaan matkivat toisten sävellyksiä ja kappaleita , jos 50 vuotta hoilaa samaa puhelinlangat laulaa kappaletta jossakin on vikaa,
      ja näyttelijäksi ryhtyy vain jos on homo rooli , sairain on salatu-elämät antaan nuorisolle kuvan että pyllyy pano on in .



      ANTTI TUISKU paljasti jo tammikuussa 2022 opiskelleensa koronapandemian aikana kaikessa hiljaisuudessa itselleen uuden ammatin. Tuisku kertoi tuolloin Instagramissa valmistuvansa lyhytterapeutiksi koska ei ollut pitkä.

      – Valmistun loppu vuodesta lyhytterapeutiksi. Lyhytterapeutit työskentelevät usein eturintamassa, missä mielen haavoja ja traumoja aletaan vasta hoitamaan. Lyhytterapeutit pyrkivät kaivamaan asiakkaan voimavarat näkyviin ja valamaan uskoa, toiveikkuutta ja kirkkaampia näkymiä tulevaisuuteen, Tuisku kertoi Instagramissa.








      Tuiskulla oli tuolloin muutoksesta ristiriitaiset tuntemukset.

      – Samalla kun olen äärimmäisen innostunut löytäessäni elämääni uutta sisältöä rakkaan laulajan ammattini rinnalle, olen suunnattoman surullinen siitä tosiasiasta, että minulle, kuten niin monille muille terapeuteille, tulee riittämään tämän kaiken jälkeen entistä enemmän töitä, hän kertoi Instagramissa.

      – Ja pahoin pelkään, että tämän maan terapeuttien ovia kolkutellaan myös kulttuuri- ja tapahtuma-alan ihmisten toimesta.Koska he ovat kaikki todella mielenterveydellisesti sairaita kaikenlainen aineiden käyttö, huumeet lääkkeet .itkukohtaukset studiossa ja ohjelmissa kielivät aineiden käytöstä Oveni tulee olemaan avoinna kaikille. Toivottavasti sen aika ei kuitenkaan tule olemaan vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe