aseella uhkailu

mä vaan

oletteko koskaan uhkailleet vanhempianne aseilla, itselläni on joskus käyny se mielessä

16

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drivex

Milläköhän aseella ajattelit vanhempias uhkailla?
      Luultavasti lähettävät sut psykiatrille jos meet uhkailemaan.

• Ihminen välissä

En ookkaan aatellu asetta, mutta lyöminen, kunnon turpaan veto tekis joskus hyvää niillekki...huh...

• drivex

Kyllähän sitä joskus, kun oikein raivostuttaa, niin tekisis mieli lyödä vanhempiaan, mutta ei kannatta, siinä voi käydä niin, että oikeasti sattuu jotain.
        Huutaa niille voi, jos on hyvä syy.

• pullamössö

pois omaan kotiis, jos kykenet. Sit ei tarvii uhkailla niitä, jotka kustantaa sun elämäs.

• Unohda koko juttu

Kerran kuulin sellaisesta tapauksesta. Pojan äiti soitti poliisille, kun pelkäsi, että poika tekee itsellensä jotain ja sitten se olikin menoa, poliisit tulivat ja piirittävät koko kerrostalon. Siinäpä olikin naapureilla ihmettelmistä. Poika pääsi sitten oikeuteen ja sai rangaistukset sen mukaan. Nolo tilanne koko perheelle.

Aseilla ei saa uhata edes huviksensa, kaikki otetaan vakavana uhkana. Tuossakin tapauksessa aseessa ei ollut edes lukkoa paikallaan, mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen tietänyt.

• ÄLÄ EDES AJATTELE!!! Näin sanon minäkin.

Aseilla ei saa uhkailla ketään eikä missään tapauksessa. Uhkailut muuttuvat melko nopeasti teoiksi joko vahingossa tai tahallaan!

Kukaan ihminen ei ole koskaan tehnyt kenellekään mitään niin pahaa, että sitä pitäisi uhkailla aseilla, ja vaikka olisikin, en silti ole milloinkaan aseellauhkailijan puolella. Vaikka oma henkini olisi uhattuna, en uhkailisi sitä henkilöä, joka aikoo tappaa minut.

Ihmiset eivät ole tulleet tänne tappelemaan ja tappamaan toisia, vaan tekemään yhteistyötä toistemme parhaaksi.

Minua käy sääliksi niitä lapsia, joiden vanhemmat käyttävät väkivaltaa ja laiminlyövät kasvatustaan.

Minua käy sääliksi niitä vanhempia, jotka saavat lapsiltaan aseellauhkailuja.

Siis pyydän hartaasti, että te kaikki jätätte aseet rauhaan. Minä en mitään niin inhoakaan, kuin ajatusta, että jossain perheessä käytetään tällaista väkivaltaa. Vaikka minä en olekaan uhkailun kohteena, tunnen että teette vääryyttä jopa minua kohtaan, jos nostatte sen miekkanne pystyyn. Pyydän, ettette tee niin. Keksikää jokin muu konsti. Käyttäkää puolustusaseenanne sydäntä ja omaa ruumistanne...

Jos kotona ei tule toimeen vanhempiensa kanssa, aina on mahdollisuus ottaa yhteyttä viranomaisiin. Muistakaa vain pitää huolta itsestänne!

• ...

Ei ole. Mutta lyödä kyllä joskus on tehnyt mieli. Mutta että aseella. Ei kiitos.

• niiskuneiti

meillä se meni usein toisinpäin.. eli isä uhkas usein aseella. :| kerran pari oli ase ohimolla.. eli en suosittele edes pelottelemaan aseella. sillon oot itse vastuussa jos jotain todella tapahtuu.. tollasilla asioilla ei pelleillä!

• Pääsis pois

Isä on on tullu muutaman kerran pääle ja vääntäny käsiä, laittanu sähköt ja vedet pois, koska mun pitäs ite maksaa kaikki. Haluisin pois täältä enkä oo koskaan tuntenu tätä paikkaa kodiks... Tuntuu ku oisin vankilassa ja enkä pääsis täältä millään pois... Ootan vielä sitä päivää ku isä hakkaa mut kunnolla... en pääse täältä pois...

• jos pääsisit...

Oletko jo niin vanha, että voisit muuttaa kotoa pois? Miten niin sun pitäis maksaa elämises?

• Pääsis pois
        jos pääsisit... kirjoitti:

Oletko jo niin vanha, että voisit muuttaa kotoa pois? Miten niin sun pitäis maksaa elämises?

Oon 16v. vanha. Menisin sossulle jos uskaltaisin, mutta tiiän et tää juttu ei oo vielä niin paha että ne ottas mut huostaan... Pitää vähintään yrittää itsaria tai viillellä itteänsä ennen ku sossu ottaa tosissaan. Pystysin kyllä muuttaan omaan kämppään, mutta millä rahalla..? Ja jos meen sossuun niin koko suku alkaa halveksiin mua... En tiiä mitä teen..

• Pääsis pois
        Pääsis pois kirjoitti:

Oon 16v. vanha. Menisin sossulle jos uskaltaisin, mutta tiiän et tää juttu ei oo vielä niin paha että ne ottas mut huostaan... Pitää vähintään yrittää itsaria tai viillellä itteänsä ennen ku sossu ottaa tosissaan. Pystysin kyllä muuttaan omaan kämppään, mutta millä rahalla..? Ja jos meen sossuun niin koko suku alkaa halveksiin mua... En tiiä mitä teen..

"Mä elän isän rahoilla ja mun pitäs olla kiitollinen siitä että se maksaa mulle kaiken." Ja heti vastaan jotain niin mut melkein heitetään pihalle, mut ei silti päästetä mihinkään...Tää on ku vankila.

• Keisari_Kristian

Olen mä ainakin uhkaillut äitiäni veitsen kanssa... Mutta ei se ole mitään verrattuna siihen mitä se on tehnyt mulle.

• Muuan Mukula

En ole uhkaillut, mutta mutsilta olen murskannut nenän paistinpannulla... Se vitun uskovainen sai just mitä ansaitsikin. Tein ruokaa himassa porukoille, kun tulee äippä taas kerran hymyillen sössöttämään siihen, että "vain Jeesuksen veren kautta pelastuu", ja se oli viimeinen tikki. Muutin muutenkin kotoa pois parin viikon päästä silloin. Se oli vain pakko tehdä, ymmärsivätpä aika hyvin, etteivät tule saarnaamaan mun kämppään sitten =D

• lyskatytsi

joo ei oo käyny mielessä vaan ehkä jotenkin lyödä tai jotain mut yleensä on liian raivostunut tehdäkseen mitään... mut tsemppii sulle ja älä rupee uhkailee sun vanhempia aseella tai ketään muutakaan!! siitä ei seuraa kun vaan harmia ja murhetta...

• antti_a_94

Mutta tuon jälkeen sinulla pitäisi olla aina ase mukana, koska vanhemmat antavat kunnolla selkään, jos olet uhkaillut ja he näkevät, että sinulla ei ole asetta mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe