Elikkäs, mitäs mieltä ootte tosta time stranger kyoko mangasta joka on vähän aika sitten ilmestyny? (en oo varma onko tästä jo keskusteltu täällä, mutta kuitenkin) ^_^
Time stranger Kyoko
12
879
Vastaukset
- tomoe
ei ollut mitenkään hääppöinen juoneltaan, mutta aion ostaa kaksi seuraavaa osaa myöskin.
- miu
ihan kiva!
- .::sasuke::.
musta se on aivan mahtava sarja
- inu-yasha
Minusta se oli aivan mahtava vaikka suomennos ei ollukkaa mikää maailman paras ^^
- reiko_90
Must time stranger Kyoko on tosi hyvä siihen jää heti koukkuun..Mä en pystyny ostaa sitä ekaa osaa mut mä lainansin sen ja jäin kiinni siihen.Nyt mä aijon säästää rahaa seuraavaan Kyokoon. Toivottavasti muutkin ostaa :D
- Mii
Minä pidin ainakin. Oikein hyvä manga! :)
- Rina-chan
Kiva sarja.Mukavaa piirrosjälkeä!
- Nti Kuutamo
Ei mikää paras manga, mutta ihan jees, kyllä sitä lukee, jos ei ole muuta tekemistö, eikä ole pituudella pilattu, joten kai ne kaikki kolme osaa tulee hankittua
- wapaa92
No on se ihan ok... :)
Mutta ei hakkaa Ranma½:ta eikä Gingaa!!!!
Hihii! - Kurumi
ihan hauska manga. aion kyllä ostaa ne kaks viimeistäkin!
- Sirilla
Kyoko on ihan hyvä joo, vaikkei juoni kummoinen ole. Rakastan vain Arina Tanemuran piirros jälkeä. Voittaa kyllä Rumikon...
- Nezda
Kaunis on Arinan kädenjälki.
Hauskoja puheenvuoroja ja romanttisia
kohtauksia.Itse en ole mikään romantikko,
mutta tämä kyllä upposi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145