motorola v100

make

moro. voisiko joku kertoa minulle kokemuksistaan edellämainitusta gsm-puhelimesta? olen aikeissa hankkia sellaisen kakkoskännyksi ja haluaisin tietää ainakin sen että voiko sen laittaa äänettömäkxi
ja onko siinä tärinä hälytys? ym... olisin kiitollinen jos voitte vastata kysymyksiin

9

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JH

On värinä ja äänetön toiminto. Huippu puhelin!!!
      pelejä... soittoääniä voi tilata.

• jjj

.... käytössä! Minä hetken mielijohteesta myin mun nokia 3310:n ja ostin niillä rahoilla ton v100:n. Muuten ihan hyvä puhelin, mutta akku ei kestä mitään, ja, kun akku on vähissä niin kellon tilalle tulee teksti "akkuteho alhainen" ja silloin ei näe enään kelloa. Ja akkuteho loppuu jos sitä värinää pitää päällä. Peleistä sen verran sanoisin, että siinä on kolme peliä, joista kaksi on ihan hyviä.... varsinkin jos pitää aikaa tuhlata, mutta eivät voita kyllä nokia 3310:n snake2 tai space impactia tai mikä siinä se olikaan. Tekstiviestejä on helppo kirjoittaa, mutta miinusta siitä, että ei ole euromerkkiä eikä Ä:ä tai Ö:ä saa pelkästään yhdestä napista vaan pitää painaa kolmea nappia ennenkuin saa ne. Wappia en ole saanut tässä toimimaa ja iso miinus siitä, että ei pysty soittamaan jos hands free ei ole puhelimessa kiinni. Ei kannata tästä puhelimesta maksaa yli 60euroa sillä se ei ole sen arvoinen. Itse ostin 49-eurolla tapiolan stocmannilta.

• elmastinen

joo itsellänikin on motorola v100.Ostin huhtikuussa ja tällä hetkellä puhelimestani on jo hajonnut kuulokkeen pidike ja ja napin pehmuste kadonnut. wap-liittymää minulla ei ole joten en pysty käyttämään wap:pia. hieman hankalahko kuljetella taskussa ja nappia pitäisi aina pitää korvassa jotta voisi vastata nopeammin. Puhelimessa on käytönestolukitus ja se on tosi hyvä.soitossa värinähälytyksen ja äänen yhdistelmä on huono jollei puhelin ole taskussa, sillä puhelin värisee kauan ennen kuin alkaa soida. Äänimuistio on kiva sillä siihen voi tallentaa musiikkia tai puhetta 3 minuutiksi.Tekstiviestien kirjoitus on kyllä nopeaa mutta ä/ö ja muut merkit ärsyttäviä kirjoittaa. Pystyy kirjoittamaan pitkiä viestejä, mutta itselläni en saa muutakuin 160 merkin mittaisia viestejä. Mukava kun koko viesti mahtuu näytölle. Herätyskello ei toimi jos puhelin on pois päältä, normaalilla äänellä hälyttää ja värinähälytyksellä vain hälyttää värisemällä. Herätys myös lakkaa itsestään jonkun aikaa soituaan.Maksoi 69 euroa mutta vanhalla puhelimella sai hilattua hintaa hieman alas.

• jjj

Sulla maksoi alunperin 69e? Eihän se noin kallis kai ole.....? Itse maksoin 49e ja en vaihtanut mitään puhelinta siihen.... Tapiolan stockmannilta.....

• elmastinen
        jjj kirjoitti:

Sulla maksoi alunperin 69e? Eihän se noin kallis kai ole.....? Itse maksoin 49e ja en vaihtanut mitään puhelinta siihen.... Tapiolan stockmannilta.....

no sen suositushinta on jotain parisataa euroo kun kattelin suositushintoja.mitenkä siinä saisi toimimaan pitkien viestien kirjoituksen?

• jjj
        elmastinen kirjoitti:

no sen suositushinta on jotain parisataa euroo kun kattelin suositushintoja.mitenkä siinä saisi toimimaan pitkien viestien kirjoituksen?

..... on vain 160-merkkiä.... En vain itse ole pidempiä voinut laittaa. Jos se on sitten uudessa v100:a? Meinaan, kun mainoksessa puhuttiin, että motorola v100:a olisi myös kalenteri (mulla sitä ei ole) ja sen mainoksen v100 maksaa 90e.... Erittäin outoa, mutta sen tiedän, että jos et saa yli 160-merkkisiä viestejä lähetettyä niin ei pidempiä sitten voi lähettää.....

• elmastinen
        jjj kirjoitti:

..... on vain 160-merkkiä.... En vain itse ole pidempiä voinut laittaa. Jos se on sitten uudessa v100:a? Meinaan, kun mainoksessa puhuttiin, että motorola v100:a olisi myös kalenteri (mulla sitä ei ole) ja sen mainoksen v100 maksaa 90e.... Erittäin outoa, mutta sen tiedän, että jos et saa yli 160-merkkisiä viestejä lähetettyä niin ei pidempiä sitten voi lähettää.....

no minulla on puhelimessa kalenteri ja jossain puhelimen esittely lapussa oli että puhelimella saa pidempiäkin viestiä tehdyksi

• Patrik jyränti

MIkä sun sukunimes on

• molkki

pillumunaaaahahahhhajæJ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe