Missä menee raiskauksen raja?

mä79

Oletetaan jos molemmat osapuolet ovat nauttineet alkoholia normaalia enemmän ja nainen on illan aikana ehdotellut miehelle ja tehnyt elkeitä seksin suhteen, myöhemmin on kontillaan lattialla alastomana levitellen herkkujaan ja mies kännipäissään tulee sisään vaikka hetkellisesti, niin onko tämä sitten raiskaus vai ei? Nainen väittää miehen raiskanneen hänet.

11

8437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

Raiskaus on tapahtunut, kun nainen niin sanoo. Eli vaikka illalla lyyli olisi vongannut sinut sänkyynsä ja väen väkisin istunut tattisi päälle, niin jos hän aamulla krapulapäissään väittää, että ukonketku pani väkisin, niin raiskarihan sinä olet.

Mutta eipä huolta. Suomen lainsäädäntö on puolestaan niin vinksahtanut, että selviät enintään ehdollisella ja hyvässä lykyssä ei tule sitäkään. Erityisen helppoa sarjaraiskareilla on Itä-Suomessa, missä hommasta annetaan pikapuoliin varmaan mitali.

• Julli

Renki oli pellolla ja ruokatauolla hän otti alasti aurinkoa ja nukahdettuann näki eroottista unta ja kulli nousi juhlakuntoon. Piika sattui kulkemaan ohitse ja huomasi rengin ja käytti tilaisuutta hyväkseen ja meni hajareisin rengin päälle ja nai, kunnes rengiltä lensi mälli.
        Kaikki olisi muuten ollut hyvin, mutta piika tuli raskaaksi syytti rengin raiskanneen hänet. Asia meni oikeuteen ja renki todettiin lapsen isäksi, mutta koska raiskaukselle ominaisia tunnusmerkkejä ei renkiä vastaan löytynyt, niin hänet kuitenkin tuomittiin metsästylain nojalla. Varmistamattoman aseen heitteille jätöstä.

• wööring

Ei kai se varsinaisesti raiskaus,mutta ladatun aseen heitteillejättö,täytyis olla lukitussa kaapissa ja kantolupa,lisäksi kaatolupa,täällä vapaassa suomenmaassa,kalastuskortti ja lupakin olisi hyvä olla.

• niksu

mun mielestä raiskaus. Mitäs ehdottelee ja esittelee itseään. Kyllä naiset tosiaan voi olla ääliöitä.
      Itse olen nainen, mutta jos tyrkyttää itseään vaikka kännipäissään, on turha mennä jälkeenpäin mennä syyttämään raiskauksesta.

• eijuu

se ei mikään raiskaus ole! mulle käyny niin et naine aamulla itkeny,et "hyväkses käytit" tms. sanoin vaan "et älä tuu mulle ku nii ei käyny" oli hiljaa, mut vihasta katsetta satanu päälle!!

• poika

miesltäni raiskauksen ja rakastelun selvä raja menee siinä että, kumpikin osapuoli haluaa sitä, ja seksin harrastamiseen kuuluu alkulämmittelyt ns. esileikit, jotka saattavat joskus kestää pitempään kuin itse acti

Ja seksin lopetus on kaiken A ja O

Seksi pitää lopettaa aivan kuin vanhoissa suomalaisissa elokuvissa

• Flikka

Jos henkilö kieltää sanoin tai selkein elein jatkamasta seksuaalista kanssakäymistä on sen jatkaminen raiskaus.

Eli vaikka nainen on ollut suostuvainen esileikkiin yms., mutta sen jälkeen kieltää jatkamasta on jatkaminen raiskaus, jos kieltoa ei kuulu ei raiskausta ole tapahtunut. Tajuttoman (sammuneen tms) naisen (tai miehen) seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos.

Nykyisen rikoslain mukaan kumpaa sukupuolta tahansa oleva henkilö voi raiskata kumpaa sukupuolta tahansa olevan henkilön. Eli myös nainen voi raiskata miehen tai mies voi raiskata toisen miehen jne.

• RAJAA

Jos olet sukupuoliyhteydessä naisen kanssa, nainen voi AINA halutessaan syystä tai toisesta syyttää sinua raiskauksesta.
      Miten ja missä teko on tapahtunut, sillä ei ole merkitystä.
      Naisen kertomus ja sana ratkaisee 100% asian.

• AROSUSI-09

tollaset naiset...nykyisin taidetaan olla aina naisen puolella,vaikka tilanne olis ollu just toi tai vaikka mikä...

• Minna+

Tuskinpa kukaan tuollaista tekee huvikseen..Järki käteen!
        Siis kertauksen vuoksi: nainen,joka esim.baarissa juo itsensä tolkuttomaan humalatilaan on mitä luultavimmin aikuinen, ja vastaa omista teoistaan.
        Humalapäissään suoritettua seksiaktia ei voi laskea hyväksikäytöksi,mikäli nainen on tajuissaan ja suostuu rakasteluun.Sen sijaan naista,joka ei ole tajuissaan, panevaa epäsikiötä voi hyvin nimittää jo raiskaajaksi.
        Nainen ilmaisee(vaikkapa sitten kesken jyystämisen)suostumattomuutensa seksiin sanomalla"ei" tai "en halua seksiä" tai "lopeta", tai jotakin muuta samankaltaista.Nämä ilmaukset kannattaa noteerata,sillä kaikki seksuaalinen toiminta tämän käskyn jälkeen on vastoin naisen tahtoa ja näin ollen raiskaus.
        Näin yksinkertaista.

• Anonyymi

Entä kun mies väittää naisen raiskanneen vaikka on todisteita että on yhdessä suunniteltu raskautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      417
      9191
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2268
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1403
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1198
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1155
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1132
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1128
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55