osaako kukaan suositella jotain vyöhyketerapeuttia vauvalle Turussa päin?
vyöhyketerapiaa turun seudulla vauvalle?
2
938
Vastaukset
- Neuvoja
Oletteko kokeilleet Rela-drops maitohappobakteeritippoja? Meillä auttoi koliikiin ne ja emme tarvinnetkaan vyöhyketerapiaa...
- Justiina35
Vastaus tulee hieman myöhässä, mutta kirjoitan kuitenkin.
Tämä on vain medän omasta kokemuksesta, muilla voi olla toisin mutta en todellakaan suosittele vyöhyketerapiaa vauvan koliikkiin.
Meillä poika huusi kaiket illat kaksiviikkoisesta kolmekuukautiseksi asti.
Käytettiin sitä sitten jonkun neuvosta vyöhyketerapeutilla niin sittenhän se riemu vasta repesikin. Huutoa kuului yötäpäivää aina pari päivää hoitojen jälkeen.
Kolme kertaa kokeiltiin kun joku sanoi että hetken päästä helpottaa, mutta sitten luovuttiin siitä kun huuto tosiaan aina vain lisääntyi.
Kun hoidot lopetettiin saatiin sentään elellä rauhallisesti päivät ja yöt,pelkät iltahuudot enää jatkui ja sekin tuntui jo siinä vaiheessa taivaalliselta. Että sellaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043