osaako kukaan suositella jotain vyöhyketerapeuttia vauvalle Turussa päin?
Vastaukset 2
- Neuvoja
Oletteko kokeilleet Rela-drops maitohappobakteeritippoja? Meillä auttoi koliikiin ne ja emme tarvinnetkaan vyöhyketerapiaa...
- Justiina35
Vastaus tulee hieman myöhässä, mutta kirjoitan kuitenkin.
Tämä on vain medän omasta kokemuksesta, muilla voi olla toisin mutta en todellakaan suosittele vyöhyketerapiaa vauvan koliikkiin.
Meillä poika huusi kaiket illat kaksiviikkoisesta kolmekuukautiseksi asti.
Käytettiin sitä sitten jonkun neuvosta vyöhyketerapeutilla niin sittenhän se riemu vasta repesikin. Huutoa kuului yötäpäivää aina pari päivää hoitojen jälkeen.
Kolme kertaa kokeiltiin kun joku sanoi että hetken päästä helpottaa, mutta sitten luovuttiin siitä kun huuto tosiaan aina vain lisääntyi.
Kun hoidot lopetettiin saatiin sentään elellä rauhallisesti päivät ja yöt,pelkät iltahuudot enää jatkui ja sekin tuntui jo siinä vaiheessa taivaalliselta. Että sellaisia kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493