KOULUKIUSAUS??

eräs ihminen

Onko teitä kiusattu koulussa? Mistä aiheista?

Luulette nyt varmaan että olen joku 8v mutta en, olen 13. Kyllä muitakin kiusataan koulussa kuin 1-2 luokkalaisia, vaikka opettajat eivät tunnu tajuavan
sitä!!

167

14017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Iso

      Väkivalta lopettaa vittuilun!! Huitasee kerran kiusaajaa pataan nieivät kiusaa enää!!

      • Eli viha loppuu vihalla. Olet väärässä. Ja kiusattu ei tiedä että hänessä ei se vika ole. Kiusattu tietää että hänen täytyy muuttua ettei häntä kiusattaisi.Hän yrittää kaikensa, mutta se ei auta.Hänet aina löydetään. Lun kiusattu on 40v, häntä aletaan kiusaamaan ja alistamaan työpaikalla. Koska aina löytyy ihmismulkkuja,torakoita.


    • Kiusattu--RE

      Minua on koulukiusattu, ja kiusataan vieläkin. Kaikki haukkuu, hakkaa ja käy laitaa juoruja sun muuta. En jaksa enää.. Monta kertaa itsari on käyny mieles'.

      • malegria

        älä hyvä ihminen itsaria harkitse. kaikki saman kokeneet varmasti allekirjoittaa että paremmat ajat vielä koittavat. voisitko harkita koulun vaihtamista tai pyydä apua joltain aikuiselta. toivottavasti ne pässit tajuaa lopettaa pian. siihen saakka voimia=)


      • skuubi

        oli miten oli älä nyt ainakaan katolta hyppää. koita ajatella vitsit ja juorut huumorilla. tosin jos jotain väkivaltaa tulee niin siihe ei oikeesti auta joku aikuisten väliintulo ja väkivalta ja jälkinmäinen niistä tuottaa erittäin huonosti tulosta. paitsi jos olet 3metrinen kaappi. pärjäile. XD


      • has..
        skuubi kirjoitti:

        oli miten oli älä nyt ainakaan katolta hyppää. koita ajatella vitsit ja juorut huumorilla. tosin jos jotain väkivaltaa tulee niin siihe ei oikeesti auta joku aikuisten väliintulo ja väkivalta ja jälkinmäinen niistä tuottaa erittäin huonosti tulosta. paitsi jos olet 3metrinen kaappi. pärjäile. XD

        no entäs jos asuu yks kerroksisessa omakoti talos,jos sen katolt hyppää nii ei siihen ainakaa sata prosenttisesti kuole..kannatan junan alle hyppäämistä tai korkealta sillalta.moni kerroksinen kerros talon kattokin käy..


      • huh huh

        vanha viesti, mutta jos joku vastaavassa tilanteessa oleva lukee

        tiedän että masentuneena viimeinen asia mitä jaksaa on taistella tai puskea eteenpäin. Ehkä ei tarvikaan, valitat koulun ulkopuolella niin monelle taholle ja kerrot kuinka paha tilanne on ja että itsemurhakin käy mielessä. Et lopeta valittamista ennen kuin joku tekee asialle jotain. Kerta kaikkiaan kun tilanne on noin kriittinen, niin kukaan ei voi pakottaa sua meneen kouluun ja voit ehkä hankkia lähestymiskiellon kiusaajille myös koulun ulkopuolella.

        Itselläni on käynyt itsemurha muutaman kerran mielessä, kerran koulukiusaamisen takia, kerran muiden vaikeiden elinolosuhteiden takia. Ja olen nyt helvetin iloinen että en ole tehnyt itsemurhaa, vaan laiskottelemalla ja ottamalla iisisti lutvin karikkojen ohi ja tein tarvittavat ponnistukset niistä pois pääsemiseksi. Pahinta mitä koulukiusaamisen kannsa voi tehdä on vaan antaa asian olla. En tiedä mikä on oikea ratkaisu kenellekään tarkemmin, mutta sen verran tiedän että sun täytyy tehdä asian eteen jotain tältä istumalta. Joko haet ulkopuoliset tahot apuun, tai sitten kun masennuksesi on noin syvää, niin et varmaan paljoa välitä hengestäsi, joten voisit ihan vapaasti vetää kuonoon kiusaajia turhia pelkäämättä. Ei se tapa, vaan saa tuntemaan itsensä vähemmän avuttomaksi. Muistan kun yhtä pikkukaveria kiusattiin mun koulussa, mutta se iski takasin aina välittömästi esim. aataminomenaan tai jotain, aina löysi tavan tapella niin likaisesti vastaan, että se jätettiin rauhaan. Sitten pian sen kiusatun maine oli jo niin hälventynyt, että tytöt alkoivat pitää sitä mystisenä ja seurustelivat sen kanssa, vaikka tyyppi ei vaikuttanut miltään naistenmieheltä, mutta käyttäytyi miehekkäästi ja rohkeasti, ei nöyristellyt kenellekään, ja eikä ollut niin läpiluettavissa persoonana että tytöillä jäi mielikuvitukselle sijaa.

        Itse olen pasifisti, mutta mitä yksittäisen ihmisten välisiin taistoihin tulee, niin saa vaikka hyökätä ensin. Joko kunnon kovakärkisten turpiinpotkukenkien avulla tai sitten viranomaisten. Esim. voi soittaa kriisikeskus mobileen (kato googlesta numero) ja kysyä neuvoa mielensisäisissä asioissa tai saada neuvoa mihin tahoihin kannattaa olla yhteydessä nilkkien kiikkiin saattamisessa. Myös netissä on kriisikeskus mobile, johon voi kirjoitella, jos ei halua soittaa minnekään tai kasvotusten asioda. Kaikki on ilmaisia.


      • dtrfyghju

        ÄLÄ tee sitä! DON'T do it! Sulla on koko elämä eessäs! Sitte ku oot päässy yläasteelta et tuu enää näkemään kiusaamista et ainakaan lukiossa! Koita vaan kestää sinne saakka!


      • dsadsadas
        skuubi kirjoitti:

        oli miten oli älä nyt ainakaan katolta hyppää. koita ajatella vitsit ja juorut huumorilla. tosin jos jotain väkivaltaa tulee niin siihe ei oikeesti auta joku aikuisten väliintulo ja väkivalta ja jälkinmäinen niistä tuottaa erittäin huonosti tulosta. paitsi jos olet 3metrinen kaappi. pärjäile. XD

        olen kaappi, se auttaa :P

        käy kolme vuotta puntilla ja sit kisko niitä turpiin


      • saman kokenut

        mullakin kävi toi itsari kerran mielessä, MUTTA se ei ole oikea ratkaisu koska muuten muut kärsisivät päätöksestäsi ja se olisi sinulle myös hyvin kohtalokas, oikea tapa on vähän niin kuin ajatella että: tämä on sitten vain minun mielipiteeni,
        että olet ns. Admin ja voit vaimentaa jonkun esim. et vastaa kiusaajan lähettämiin viesteihin/puheluihin, suljet hänet ympäriltäsi/et puhu hänelle/et huomioi vähän niinkuin bann ja sitten jos eivät ymmärrä menet ja sanot suoraan miten asiat ovat itse en ole kyllä näin tehnyt mutta tuo minkä kerroin tuo pois sulkeminen ontehonnut ainakin minun kohdalla :)
        Toivon että lopettavat kiusaamisen kohdallasi, Voimia
        Ainiin voit pyytää skype nimeni se on: spetsnaz662


      • Muija(joaikuinen)

        Otan osaa ja oln surullinen puolestasi...mä voisin perustaa sellasen ryhmän missä puhutaan kiusaamisesta ja miten voisimme kiusatut yhteis tuumin pistää hanttiin!!!!!


    • mä vaan

      Mä oon ollu aina koulukiusattu. Edes koulun vaihto ylä-asteen jälkeen ei auttanut ongelmaani, vaikka vaihdoin paikkakuntaakin. Oon ihan samanlainen kun kaikki muutki. Luokkalaiseni aina nauravat mulle päin naamaa, puhuvat musta vähän kaikenmoista paskaa jne..

      • hopita

        Hei. Enpä uskois, että olsiin tänne sivulle tullut.
        Halusin kertoa, että olin ennen ihan suosittu ja kaikenlaista. Sitten lähetin yhden erittäin nolon pervon viestin meiänluokan pojalle ihan tyhmyyttäni. Poika kertoi sen kaikille ja siitä lähtien minua on kiusattu.
        En haluaisi kertoa sitä opelle, koska se on niin pervo ja syytän siitä itseäni, koska lähetin sen itse pojalle.
        Olkaa ihania ja auttakaa minua tässä : / Ja te jotka kommasitte, että potku munille ja kaikkee tämä ei ole oikeasti mikään leikin asia!


      • minäni
        hopita kirjoitti:

        Hei. Enpä uskois, että olsiin tänne sivulle tullut.
        Halusin kertoa, että olin ennen ihan suosittu ja kaikenlaista. Sitten lähetin yhden erittäin nolon pervon viestin meiänluokan pojalle ihan tyhmyyttäni. Poika kertoi sen kaikille ja siitä lähtien minua on kiusattu.
        En haluaisi kertoa sitä opelle, koska se on niin pervo ja syytän siitä itseäni, koska lähetin sen itse pojalle.
        Olkaa ihania ja auttakaa minua tässä : / Ja te jotka kommasitte, että potku munille ja kaikkee tämä ei ole oikeasti mikään leikin asia!

        Terve. En usko että se viesti nyt ihan liian pervo olis. Mua on kiusattu koko koulu aika ja jos teìän luokalla on edes 1 luotettava kaveri niin kyl selvii. muuten ei oo mua paljoo kiusattu jokelan tapahtuman jälkeen, ainakaan niin paljoo.


      • hopita
        minäni kirjoitti:

        Terve. En usko että se viesti nyt ihan liian pervo olis. Mua on kiusattu koko koulu aika ja jos teìän luokalla on edes 1 luotettava kaveri niin kyl selvii. muuten ei oo mua paljoo kiusattu jokelan tapahtuman jälkeen, ainakaan niin paljoo.

        Selkkis :DD Onhan mulla yksi, joka ei varmaan kehtaa mua kiusata, mutta ei se puolustaakkaan usklalla. Olen ajatellut kertoa opelle...
        Sinunkin pitäis


      • kiusattu tyttö
        hopita kirjoitti:

        Hei. Enpä uskois, että olsiin tänne sivulle tullut.
        Halusin kertoa, että olin ennen ihan suosittu ja kaikenlaista. Sitten lähetin yhden erittäin nolon pervon viestin meiänluokan pojalle ihan tyhmyyttäni. Poika kertoi sen kaikille ja siitä lähtien minua on kiusattu.
        En haluaisi kertoa sitä opelle, koska se on niin pervo ja syytän siitä itseäni, koska lähetin sen itse pojalle.
        Olkaa ihania ja auttakaa minua tässä : / Ja te jotka kommasitte, että potku munille ja kaikkee tämä ei ole oikeasti mikään leikin asia!

        Minulla oli sama juttu minä olin suosittu
        mutta sitten minua alettiin kiusaamaan syy ei ollut minun. :(
        mitä tehdä kun en kouluun uskalla mennä.


      • duudsonit: Jukka
        hopita kirjoitti:

        Selkkis :DD Onhan mulla yksi, joka ei varmaan kehtaa mua kiusata, mutta ei se puolustaakkaan usklalla. Olen ajatellut kertoa opelle...
        Sinunkin pitäis

        moi täs pieni juttu teille kaikkile? ei kekään saa kiusata eikä haukua ja nimitellä jos joku on nimitellyt ja kiusanut tai haukunut niin outuu poliisin puhutteluun. Eikä koulusa saa kiusatta !!!!!!!!!!! muistakaa tämä viesti -__- -__- -__- -___-


      • hyvä mies
        duudsonit: Jukka kirjoitti:

        moi täs pieni juttu teille kaikkile? ei kekään saa kiusata eikä haukua ja nimitellä jos joku on nimitellyt ja kiusanut tai haukunut niin outuu poliisin puhutteluun. Eikä koulusa saa kiusatta !!!!!!!!!!! muistakaa tämä viesti -__- -__- -__- -___-

        MOI ONKO TETITTÄ KUKAAN KIUSANNUTT. MUA KIUSATIIN EKALLA JA KOKALLA MUT MUA EI ENÄÄN KIUSATTU KUN MÄ MENIN TOISEEN KOULUUN..... MÄ KERROIN MEINAAN OPELLE KUN MUA KIUSATIIN EKALLA JA KOKALLA TERVEISN ESPOON KOULUN OPETTAJA???????


      • Z)
        hyvä mies kirjoitti:

        MOI ONKO TETITTÄ KUKAAN KIUSANNUTT. MUA KIUSATIIN EKALLA JA KOKALLA MUT MUA EI ENÄÄN KIUSATTU KUN MÄ MENIN TOISEEN KOULUUN..... MÄ KERROIN MEINAAN OPELLE KUN MUA KIUSATIIN EKALLA JA KOKALLA TERVEISN ESPOON KOULUN OPETTAJA???????

        SIIS MIKÄ "RATKAISU" TÄMÄ KOULUN -VAIHTO- ON!? SEHÄN ON VAIN ASIOIDEN PAKENEMISTA! ASIAT PITÄÄ SELVITTÄÄ EIKÄ LÄHTEE KARKUUN..(tyhmää vaihtaa kouluu -kiusaamisen- takii..)


      • turha pelko
        hopita kirjoitti:

        Hei. Enpä uskois, että olsiin tänne sivulle tullut.
        Halusin kertoa, että olin ennen ihan suosittu ja kaikenlaista. Sitten lähetin yhden erittäin nolon pervon viestin meiänluokan pojalle ihan tyhmyyttäni. Poika kertoi sen kaikille ja siitä lähtien minua on kiusattu.
        En haluaisi kertoa sitä opelle, koska se on niin pervo ja syytän siitä itseäni, koska lähetin sen itse pojalle.
        Olkaa ihania ja auttakaa minua tässä : / Ja te jotka kommasitte, että potku munille ja kaikkee tämä ei ole oikeasti mikään leikin asia!

        kun ikää karttuu huomaa että mikään ei ole liian pervoa, ellei se ole lailla kiellettyä. Seksuaalisuus on voimavara kun ei häpeile

        Luonnossakin sattuu kaikenlaisia asiota mitä eräät väittävät olevan luonnonvastaista. Esim. järjestään kaikilla eläinlajeilla joilla on peräaukko, joka mahdollistaa anaaliseksin on myös homopariskuntia keskuudessaan.


      • APUA JA PIAN!!!!!
        turha pelko kirjoitti:

        kun ikää karttuu huomaa että mikään ei ole liian pervoa, ellei se ole lailla kiellettyä. Seksuaalisuus on voimavara kun ei häpeile

        Luonnossakin sattuu kaikenlaisia asiota mitä eräät väittävät olevan luonnonvastaista. Esim. järjestään kaikilla eläinlajeilla joilla on peräaukko, joka mahdollistaa anaaliseksin on myös homopariskuntia keskuudessaan.

        tai olin.... sillä pari viikkoa sitten kaikki vaa alko vittuilee mulle. oon ollu n. 6-7 luokat iha masentunu ja melkein (OIKEESTI) yrittäny itsaria ja miettiny sitä illat ja yöt. Itken herkästi. Kaikki vaa yht.äkkiä on ruvennu: "Sä laitat luomivärin samalla tavalla", "Miks vitus hankit samanlaiset kengät ku mulla", "EI SUN VITTU TARVII VENATA MEITÄ, MEE POIS SUA EI KUKAA KAIPAA", "Onko --- sun kaveri?" sit seläntakana "Se sano että se ei oo enää sen kaveri" Ystävät käänty vastaan ja vittuilee sen minkä kerkee ja ne siis polttaa. (pissiksii..) mä kokeilin jonku viikon tai kaks ja sit ne kertoo kaikille ku liikun niiden kans hiljaa enkä puhu mitää ettei ne huuda ja nolaa mua, nii niille joille ne ei oo vielä kertonu nii "--- polttaa poskareita, hihihiii" Mä yritän sit olla vaa hiljaa ja pelkään että ne jättää mut yksin... Sit mä ainaki tapan itteni!!!! Koko luokka kääntyy mua vastaan ja itken illalla itteni uneen. Voisimpa selvitä tästä itse, en halua kertoa kenellekään. Parille tyypille olen kertonu ja he tukee mua, onnesta. Tosin he on toiselta luokalta ja ei oo tunnin aluissa/lopuissa/välikillä paikalla. Löydänkö koskaan apua ja oikeaa ihanaa elämää?


      • dydydydydydy
        Z) kirjoitti:

        SIIS MIKÄ "RATKAISU" TÄMÄ KOULUN -VAIHTO- ON!? SEHÄN ON VAIN ASIOIDEN PAKENEMISTA! ASIAT PITÄÄ SELVITTÄÄ EIKÄ LÄHTEE KARKUUN..(tyhmää vaihtaa kouluu -kiusaamisen- takii..)

        tunnen montaki jota on kiusattu ihan vaa sen takia että on totuttu että se hklö on kiusattu... sitte ku vaihtaa koulua ja kukaan ei tunne sua, eikä tiiä että sua on kiusattu, pitää vaa antaa hyvä ensivaikutelma ja ta-daa, ootki suosittu... ei tietty aina, mut usein jotain kiusataan vaan sen tavan takia, et ku sitä on aina kiusattu, ni miks nyt yhtäkkiä alkais sen kaveriks


      • pelkur1
        hopita kirjoitti:

        Hei. Enpä uskois, että olsiin tänne sivulle tullut.
        Halusin kertoa, että olin ennen ihan suosittu ja kaikenlaista. Sitten lähetin yhden erittäin nolon pervon viestin meiänluokan pojalle ihan tyhmyyttäni. Poika kertoi sen kaikille ja siitä lähtien minua on kiusattu.
        En haluaisi kertoa sitä opelle, koska se on niin pervo ja syytän siitä itseäni, koska lähetin sen itse pojalle.
        Olkaa ihania ja auttakaa minua tässä : / Ja te jotka kommasitte, että potku munille ja kaikkee tämä ei ole oikeasti mikään leikin asia!

        No siis olin itekki viel joskus 2-3 kuukautta sitten ihan perus suosittu... Tai no mul oli luokal kavereit yms, mut sit menin kerran laittaa ihan läpäl yhelle mun kaverin ihastukselle kaverin faces yksärii et se mun kaveri tykkäis siit ja se mun kaveri kosti sit samalla mitalla, ei vaan mun ihastukselle, vaan siis luokkalaiselle, yhen tokasuosituimman ( osittain mun kaveri ) ihastukselle... Siit asti mua oltiin syrjitty... Ja sit kerran pierasin tunnil ja no siitki on jo hetki aikaa mut mua kiusataan edelleen siit... :( Nykyään välkätki menee jossain ulko-oven ( koulun ) vieressä seisoskellessa YKSIN... Ja siis kun oon yrittäny mennä jengiin ni ne kävelee tai juoksee pois eikä päästä mua mihinkään. Mun hyvät kaveritki on eri koulus... Enkä oikeesti uskaltais kertoo opellekkaan.. :( Mitä mä teen ?


    • ...

      minuakin kiusataan koulussa olen 12v

    • tyttö_16vee

      Olen itse ollut ala-asteella ja Ylä-asteella koulukiusattu. Niistä ajoista on jäljellä vain huonoja muistoja ja henkiset arvet. Minua on kiusattu nenän takia, sukunimen ja jopa kenkien takia! Kävelin koulun käytävillä saappaat jalassa ja olin muka heti joku huora! Aika paksua ! En ymmärrä, heti kun joku meikkaa hiukan enemmän tai on persoonallinen, täytyy haukkua! Mikä idea siinä on? Kateutta ja tai rasismia taustalla! Se on minun mielipiteeni! Pääsin eroon kiusaamisesta kun päätin peruskoulun, olen mielestäni ihan nätti ja tavallinen 16-vee tyttö, en ymmärrä miksi juuri minua kiusattiin! En ollut tehnyt mitään pahaa kiusaajilleni! Ihmiset rakkaat miettikää asiaa omalle kohdallenne! Minä olen puheenvuoroni pitänyt!

      • vastasitmulle

        Kiusattiin saappaiden takia????????Joo tiedän tunteen, Muakin on kiusattu vaateiden takia vaikka pukeudun ihan normaalisti ja vielä hienonpiin vaatesiin oikeastaan kuin toiset. Mutta kiva kun sua ei enää kiusata , minulla se jatkuu varmaan vielä 2 v..


      • pokerinaama_16

        Tosin ymmärrän tunteen. Itsekin olen tyttö ja 16vuotias ja kuulen yhä päivittäin kuittailua ulkonäöstäni ja musiikkimaustani vaikka olen lukion toisella luokalla. Luulisi että ihmiset olisivat aikuistuneet sitten ylästeiän..

        Kiusaamisesta jää tosiaankin hekiset arvet. Se kaikki vaikuttaa yhä vaikka pääkiusaajat olisivatkin lopettaneet aktiivisen haukkumisen.. he eivät vain arvaa kuinka paljon se sattuu. Itse vaivuin vakavaan masennukseen ja se orjuuttelee minua vieläkin. : / Eli syön periaatteessa lääkkeitä koska minua syrjittiin, haukuttiin julkisesti ja internetissä, soiteltiin herjaavia puheluita keskellä yötä,piiloteltiin tavaroita ja käännytettiin ihmiset minua vastaan koska satun poikkeamaan massasta.

        Kukaan tuskin tietää miten paljon se vaikuttaa nykyäänkin vaikka ihmiset eivät latele herjauksia ihan niin usein kuin yläasteella.. Silloin jopa paras ystäväni kääntyi minua vastaan ja haukkui minut huoraksi,läskiksi ja typeräksi.


    • apuapls

      MItä mä teen ku mua kiusataan lähes joka päivä? ja kiusaajat ovat mun ``kavereita``..he sanovat ilkeitä lauseita viitaten siihen että painan noin 10 kg enemmän kuin muut ja en ole luukeppi niinkuin muut .. meidän luokalla on toinen minun kokoinen kanssa mutta hän dominoi toisia niin ettei toisia kiusata.. Mulla ei oo ketään kenelle puhua koska mulla ei oo kavereita ollenkaa kuka ei kiusais .. oon ollu tosi masentunut monta kertaa jo ja kotiin tultuani mennyt sänkyyn vain itkemään. En viitsi kertoa vanhemmille tai opettajalle koska he ketkä kiusaavat ovat välillä ihan ok eivätkä kiusaa koko ajan... Pelkään että he suuttuisivat vain kovemmin ja menettäisin viimeisetkin ``kaverit``.. Isänikin haukkuu minua välillä läskiksi kun on kännissä..vanhempani ovat eroneet ja samaan aikaa toiset kiusaavat ... Tuntuu pahalle kun ei ole kavereita eikä kenellekkään kenelle puhua ;..((

      • tyttö_16vee

        Tyttöpien, älä näytä kiusaajille että sinuun sattuu, kun he huomaavat ettei sinua haittaa heidän paskan jauhanta, he lopettavat ennen pitkää kyllä! Tai voithan tietenkin sanoa, että lopettaisivat, koska sinuun sattuu! Jos eivät ymmärrä niin puhu jollekin aikuiselle!!! He eivät ole sinun oikeita kavereita kun sinulle noin tekevät! Olet arvokas omana itsenäsi! Muista se ! Tiedät itse kuka sinä olet, Sanoisivat muut mitä tahansa!


      • Mitä pitäisi tehdä
        tyttö_16vee kirjoitti:

        Tyttöpien, älä näytä kiusaajille että sinuun sattuu, kun he huomaavat ettei sinua haittaa heidän paskan jauhanta, he lopettavat ennen pitkää kyllä! Tai voithan tietenkin sanoa, että lopettaisivat, koska sinuun sattuu! Jos eivät ymmärrä niin puhu jollekin aikuiselle!!! He eivät ole sinun oikeita kavereita kun sinulle noin tekevät! Olet arvokas omana itsenäsi! Muista se ! Tiedät itse kuka sinä olet, Sanoisivat muut mitä tahansa!

        Minua kiusataan koulussa mutta olen koittanut olla välittämättä mutta kun he huomaavat että en kuuntele he läiskivät ja haukkuvat. En ole uskaltanut kertoa opettajalle etteivät he suutu enempää. Väkivaltaa en edes ole harkinnut koska hetä on paljon ja suurin osa on hyviä tappelijoita.


      • en kadu
        Mitä pitäisi tehdä kirjoitti:

        Minua kiusataan koulussa mutta olen koittanut olla välittämättä mutta kun he huomaavat että en kuuntele he läiskivät ja haukkuvat. En ole uskaltanut kertoa opettajalle etteivät he suutu enempää. Väkivaltaa en edes ole harkinnut koska hetä on paljon ja suurin osa on hyviä tappelijoita.

        kiusaajat ovat vain kateellisia, ahdasmieleisiä ihmisiä katkeria, koska heillä itsellään menee kotona huonosti (isä tai äiti vittuilee), he siis yrittävät romuttaa luokan ainutlaatuista henkilöä..purkavat häneen kaiken pahan olonsa mikä kalvaa kiusaajan sisällä. taukoamatta, hänen itseinhonsa saa vittuilemaan ainutlaatuiselle henkilölle, että se vika eiole minussa vaan sinussa."en minä ole oikeasti paha ihminen"..enhän????? enhän??
        (katso nyt, kuinka sinä olet omituinen ja sinä et kertakaikkiaan ole normaali)loppujenlopuksi todellisuudessa kaikkivihaavat tätä kiusaaja the kingiä..
        mutta pelkäävät tätä säälittävää raukkaa The Kingiä :D eivätkä uskalla vastustaa tätä.
        mutta siis jos olet tämän kyseisen, muka coolin tyypin the kingin, jolle oikeasti nauretaan.. puolella ja joudut olemaan samaamieltä tämän kyrväkkäänihmisen kanssa.
        Tehkää vastarinta, tehkää the kingille tepposet ja kääntäkää se niinpäin, että hänessä se vika on.
        Niin the king purskahtaa itkuun toivottavasti kotonaan itkee sängyssään ysin the king ison egonsa "munansa" kanssa :D:D
        The kingillä nimittäin ei ole oikeasti isoa munaa.
        Ja jos the kingillä oikeasti olisikin iso muna niin hän on säälittävä, ison munansa kanssa ja typerien säälittävien teinityttöjen kanssaan.
        Heistä ei nimittäin tule mitään. koskaan.


      • Apua saatkyllä. toimi älä p...
        Mitä pitäisi tehdä kirjoitti:

        Minua kiusataan koulussa mutta olen koittanut olla välittämättä mutta kun he huomaavat että en kuuntele he läiskivät ja haukkuvat. En ole uskaltanut kertoa opettajalle etteivät he suutu enempää. Väkivaltaa en edes ole harkinnut koska hetä on paljon ja suurin osa on hyviä tappelijoita.

        Tuota tuota.. mene terveydenhoitajasi vastaanotolle ja kerro, että asiasi on vakava ja liittyy kiusaamiseen.
        Pyydä aikaa koulu- psykologille, sillä hän kuuntelee ja voit rauhassa kertoa kaiken. Hän puuttuu asiaan, eikä jätä asiaa sikseen.
        Hän kyllä ymmärtää asianvakavuuden ja ryhtyy toimeen mikäli niin haluat..
        voittekeskustella toimenpiteistä, mikä olisi sinulle parasta.


        [ennekaikkea kerro, että koulussasi ei ole turvallista olla]


      • Minävaah
        tyttö_16vee kirjoitti:

        Tyttöpien, älä näytä kiusaajille että sinuun sattuu, kun he huomaavat ettei sinua haittaa heidän paskan jauhanta, he lopettavat ennen pitkää kyllä! Tai voithan tietenkin sanoa, että lopettaisivat, koska sinuun sattuu! Jos eivät ymmärrä niin puhu jollekin aikuiselle!!! He eivät ole sinun oikeita kavereita kun sinulle noin tekevät! Olet arvokas omana itsenäsi! Muista se ! Tiedät itse kuka sinä olet, Sanoisivat muut mitä tahansa!

        Hei! Olen aivan samaa mieltä! Kannattaa esittää, että ei välittäisi ollenkaan, silloin he voivat lopettaa. Ainakin ne jotka minua kiusaavat innostuvat, jos sanon jotain vastaan!
        Onko teidän mielestä pahaa kiusausta, jos "kaverit" vittuilevat koulussa, kertovat messenger keskusteluja kaikille ja heittelevät tavaroitani roskikseen? En itse tiedä!


      • kiusatun äiti

        On erittäin tärkeää, että kerrot heti koulussa opelle, koulukuraattorille, terkalle ja vanhemmille. Kerro, miten se vaikuttaa elämäääsi ja sano, että et jaksa yksin. Kiusaaminen on niin yleistä tänäpäivänä, kun niin monilla lapsilla ja nuorilla on paha olla. Tästä syystä he kaatavat sen jonkun kiltin tai tasapainoisen kaverinsa niskaan. Muista, että syy EI OLE SINUSSA.
        ÄLÄ SUOSTU VAIN KÄRSIMÄÄN, VAAN TUO ASIA JULKI!
        Jos et kerro siitä, ei apuakaan ole näkyvissä.
        Oma lapseni otettiin kotiopetukseen kesken lukukauden, vaikka vaikea päätös olikin, niin heti helpotti. Joskus asia ratkeaa, kun koulu puutuu siihen, meidän tapauksessa se vaan ei toiminut. Voimia sinulle, ja rohkeutta puhua.


    • heidaa-

      joo minuakin on kiusattu ja siitä en tykkää minuakin varmaan pidetään ihan pienenä lapsena ja näin.mutta kun oon vaihtanu koulua niin kaikki on menny hyvin ! sun vaan kannattaa miettiä mitä tehä ja sanoo jollekkin muuten se ei ikinä tuu loppumaan ! Voimia sulle :)

    • Brecle

      Ensimmäiseksi, ota hyvä asento, nyrkit siinä kohassa missä haluaa. Tee Flying Knee potku, jatka jollain Rapid Punchilla, sit lopuks Tornado potku. (VAROITUS, KYSEINEN SARJA VOI TAPPAA)

      • -dark-tear-

        muakin kiusataan ja nyt on jatkununut jo 4 kuukautta.
        kaikki alkoi kun kavereillani ja minulla tuli riita mutta ajattelin että se oli niin pieni että huomenna ollaan taas kavereita. no ei ollut niin vaan tyypit käänsivät kaikki mua vastaa. tämäkin on pieni kaupunki jossa kaikki on periaaatteessa toistensa kavereita. eli olin pitkään yksinäinen kunnes meille tuli uuusia oppiölaita joissa oli kaksi minun tuttuani.
        kaiken tämän paskan jälkeen elämä on vielä kurjempaa kuin silloin kun kiusattiin. edelleen kukaan ei pidä/välitä minusta, vaan kaikki HUOM kaikki puhuvat paskaa.
        itsari on alkanut jo monta kertaaa käydä päässä ja kaikille keiden tarvitsee tietää siitä niin heille olen jo kertonut että lähtö voi olla pian.
        Olen miettinyt sitä niin kauan että tiedän jo nyt että jumalan luona mun on parempi olla.

        En kirjaimmelisesti jaksa enää !
        toivon että tulee vastauksia , että joku saisi mulle jotain elämäniloa takaisin kun nykyään ei ole .
        käyn psykologilla 3 kertaa viikossa koska olen niin itsetuhoinen. verta on paljon kulutettu koska kipu sisällä on niin kamalaa että se pitää tasoittaa fyysisen kanssa

        A-U-T-T-A-K-A-A !


      • halukas
        -dark-tear- kirjoitti:

        muakin kiusataan ja nyt on jatkununut jo 4 kuukautta.
        kaikki alkoi kun kavereillani ja minulla tuli riita mutta ajattelin että se oli niin pieni että huomenna ollaan taas kavereita. no ei ollut niin vaan tyypit käänsivät kaikki mua vastaa. tämäkin on pieni kaupunki jossa kaikki on periaaatteessa toistensa kavereita. eli olin pitkään yksinäinen kunnes meille tuli uuusia oppiölaita joissa oli kaksi minun tuttuani.
        kaiken tämän paskan jälkeen elämä on vielä kurjempaa kuin silloin kun kiusattiin. edelleen kukaan ei pidä/välitä minusta, vaan kaikki HUOM kaikki puhuvat paskaa.
        itsari on alkanut jo monta kertaaa käydä päässä ja kaikille keiden tarvitsee tietää siitä niin heille olen jo kertonut että lähtö voi olla pian.
        Olen miettinyt sitä niin kauan että tiedän jo nyt että jumalan luona mun on parempi olla.

        En kirjaimmelisesti jaksa enää !
        toivon että tulee vastauksia , että joku saisi mulle jotain elämäniloa takaisin kun nykyään ei ole .
        käyn psykologilla 3 kertaa viikossa koska olen niin itsetuhoinen. verta on paljon kulutettu koska kipu sisällä on niin kamalaa että se pitää tasoittaa fyysisen kanssa

        A-U-T-T-A-K-A-A !

        kiusaaminen on varastamista toiselta.ja kun varastaa tarpeeksi ei ole henkisesti enää ihmisestä mitään jäljellä kuin se mitä ihminen pystyy enää olemaan. Hyvä että sinulla on edes niin hyvä itsetunto että pystyt tänne kirjoittamaan.

        Kuule tear, koko kylä käyttää sua tavallaan ihmisenä jota voi alkaa aina haukkumaan kun itsellään ei ole tarpeeksi hauskaa.Olet kuin palapeli josta voi avonaisesti ottaa lisää ja lisää paloja.Muut ovat kasaajia ja he eivät halua koota sinun palojasi vaan heitellä niitä ja leikkiä niillä.Sinulla leikitään jatkuvasti koska sinä et saa kasaajia suostumaan lopettamaan.Et voi lopettaa peliä koska se olisi tuskallista kun kaikki jäisi näin.Ei kannata peittää vihaa sillä että luottaa kasaajiin että he palauttavat ne takaisin.Tai ajattelee tämän paskan jälkeen että heissä on vielä jotakin hyvää jäljellä.Ehdotan että jos et koko kylästä löydä yhtäkään ihmistä joka kasaisi sinun palasiasi takaisin on odoteltava aikaa jolloin muuttuisi kaikki.Ja kaikille muillekkin kiusatuille tieto että kiusaaminen on melkein kuin peliä.Ei välttämättä palapeliä mutta esimerkiksi.


      • -im-not-okay-
        halukas kirjoitti:

        kiusaaminen on varastamista toiselta.ja kun varastaa tarpeeksi ei ole henkisesti enää ihmisestä mitään jäljellä kuin se mitä ihminen pystyy enää olemaan. Hyvä että sinulla on edes niin hyvä itsetunto että pystyt tänne kirjoittamaan.

        Kuule tear, koko kylä käyttää sua tavallaan ihmisenä jota voi alkaa aina haukkumaan kun itsellään ei ole tarpeeksi hauskaa.Olet kuin palapeli josta voi avonaisesti ottaa lisää ja lisää paloja.Muut ovat kasaajia ja he eivät halua koota sinun palojasi vaan heitellä niitä ja leikkiä niillä.Sinulla leikitään jatkuvasti koska sinä et saa kasaajia suostumaan lopettamaan.Et voi lopettaa peliä koska se olisi tuskallista kun kaikki jäisi näin.Ei kannata peittää vihaa sillä että luottaa kasaajiin että he palauttavat ne takaisin.Tai ajattelee tämän paskan jälkeen että heissä on vielä jotakin hyvää jäljellä.Ehdotan että jos et koko kylästä löydä yhtäkään ihmistä joka kasaisi sinun palasiasi takaisin on odoteltava aikaa jolloin muuttuisi kaikki.Ja kaikille muillekkin kiusatuille tieto että kiusaaminen on melkein kuin peliä.Ei välttämättä palapeliä mutta esimerkiksi.

        kiitos , ja iha tosi toi sun kirjoittama juttu :o mut mul on niin että joka aamu on kauhea ahdistus kun tietää että sä joudut menemään sinne paikkaan mistä se kaikki paska alkoi.pyysin vanhemmiltani että voisimmeko muuttaa koska en vain pysty käymään enää normaalisti koulussa mutta se ei onnistunut koska sisareni aloitti jo lukio opinnot täällä.
        Mulle tuli viime todistukseen muistutus että poissa oloja on ollut jo liikaakin silloin , mutta mä tarvisin ne kaikki poissa olot että saisin itteni koottua seuraavaan koitokseen, mennä seuraavalle tunnille. tunnen itteni vieläkin niin syylliseksi että miksi menin koskaan kertomaan että mua kiusattiin/kiusataan mut musta se olis ollu väärin pitää sitä sisällä vielä pidempään. se alkuun tosiaan helpotti että sain kerrottua tuskastani , mutta nykyään itken joka ilta että miksi juuri minut otettiin kiusatuksi ja miksi minä menin kertomaan siitä ? eniten mietityttää tulevaisuus , saanko koskaan sitä posiitivista minua takaisin? olin ennen kiusausta itsevarma, sosiaalinen ja itserakasta mutta kai se niin oli? mutta olin tosiaan siihen aikaan suosittu. suosi hiipui heti tapauksen jälkeen ja näytän tosi väsyneeltä , suorastaan narkkarilta koska nukun tosi vähän , otan kaapista ne nuhruisimmat vaattet koska ei ole rohkeutta pistää uusia koska pelkään herättäväni liikaa huomiota.

        ainut mitä tahdon on vain palata ajassa taakseppäin.

        onko sulla neuvoa miten saisin koottua itseni?


      • sssssassasasdasd
        -im-not-okay- kirjoitti:

        kiitos , ja iha tosi toi sun kirjoittama juttu :o mut mul on niin että joka aamu on kauhea ahdistus kun tietää että sä joudut menemään sinne paikkaan mistä se kaikki paska alkoi.pyysin vanhemmiltani että voisimmeko muuttaa koska en vain pysty käymään enää normaalisti koulussa mutta se ei onnistunut koska sisareni aloitti jo lukio opinnot täällä.
        Mulle tuli viime todistukseen muistutus että poissa oloja on ollut jo liikaakin silloin , mutta mä tarvisin ne kaikki poissa olot että saisin itteni koottua seuraavaan koitokseen, mennä seuraavalle tunnille. tunnen itteni vieläkin niin syylliseksi että miksi menin koskaan kertomaan että mua kiusattiin/kiusataan mut musta se olis ollu väärin pitää sitä sisällä vielä pidempään. se alkuun tosiaan helpotti että sain kerrottua tuskastani , mutta nykyään itken joka ilta että miksi juuri minut otettiin kiusatuksi ja miksi minä menin kertomaan siitä ? eniten mietityttää tulevaisuus , saanko koskaan sitä posiitivista minua takaisin? olin ennen kiusausta itsevarma, sosiaalinen ja itserakasta mutta kai se niin oli? mutta olin tosiaan siihen aikaan suosittu. suosi hiipui heti tapauksen jälkeen ja näytän tosi väsyneeltä , suorastaan narkkarilta koska nukun tosi vähän , otan kaapista ne nuhruisimmat vaattet koska ei ole rohkeutta pistää uusia koska pelkään herättäväni liikaa huomiota.

        ainut mitä tahdon on vain palata ajassa taakseppäin.

        onko sulla neuvoa miten saisin koottua itseni?

        Koulukiusaus on AINA kiusatun syytä. Rumaa, huonosti pukeutuvaa tai muuten outoa tyyppiä on kiva kiusaa :)


      • J.Doe
        sssssassasasdasd kirjoitti:

        Koulukiusaus on AINA kiusatun syytä. Rumaa, huonosti pukeutuvaa tai muuten outoa tyyppiä on kiva kiusaa :)

        Taas se nähtiin mitä koulukiusaus tekee. Kaikki kiusaajat voisivat katsoa peiliin jos nämä tapakset järkyttävät. Jostain se viha ihmisiä kohtaan kumpuaa. sinulle joka väität että kiusaus on aina kiusatun syytä, toivottavasti joudut itse todella pitkän ja rankan kiusauksen kohteeksi, mieti sitten mikä syy sinussa on??? Tai kun koulutoveri osoittaa sinua aseella ampuaksesi sinut, oliko sitä niin kiva kiusata...


      • Raita
        -im-not-okay- kirjoitti:

        kiitos , ja iha tosi toi sun kirjoittama juttu :o mut mul on niin että joka aamu on kauhea ahdistus kun tietää että sä joudut menemään sinne paikkaan mistä se kaikki paska alkoi.pyysin vanhemmiltani että voisimmeko muuttaa koska en vain pysty käymään enää normaalisti koulussa mutta se ei onnistunut koska sisareni aloitti jo lukio opinnot täällä.
        Mulle tuli viime todistukseen muistutus että poissa oloja on ollut jo liikaakin silloin , mutta mä tarvisin ne kaikki poissa olot että saisin itteni koottua seuraavaan koitokseen, mennä seuraavalle tunnille. tunnen itteni vieläkin niin syylliseksi että miksi menin koskaan kertomaan että mua kiusattiin/kiusataan mut musta se olis ollu väärin pitää sitä sisällä vielä pidempään. se alkuun tosiaan helpotti että sain kerrottua tuskastani , mutta nykyään itken joka ilta että miksi juuri minut otettiin kiusatuksi ja miksi minä menin kertomaan siitä ? eniten mietityttää tulevaisuus , saanko koskaan sitä posiitivista minua takaisin? olin ennen kiusausta itsevarma, sosiaalinen ja itserakasta mutta kai se niin oli? mutta olin tosiaan siihen aikaan suosittu. suosi hiipui heti tapauksen jälkeen ja näytän tosi väsyneeltä , suorastaan narkkarilta koska nukun tosi vähän , otan kaapista ne nuhruisimmat vaattet koska ei ole rohkeutta pistää uusia koska pelkään herättäväni liikaa huomiota.

        ainut mitä tahdon on vain palata ajassa taakseppäin.

        onko sulla neuvoa miten saisin koottua itseni?

        Moi.
        Noh, muakin ollaan kiusattu... tytöt syrji ja pojat nauroo selän takana... Mä olin ennen (omasta mielestäni) hauska, energinen, puhelias ja ennen kaikkee ilonen. Sit tuli koulu; Multa vietiin kaikki noi asiat ja menetin luottamukseni muihin ihmisiin. Musta on ikään kuin tullu sellaanen lähes kuolleelta nousseen näkönen v-mäinen gootti, joka vittuilee lähes jokaiselle vastaan tulijalle. Itsarikin on käynyt monta kertaa mieles. En edes halua (enää) etsiä itselleni miesystävää. Julmasti sanottu, mutta ei mulla riitä rakkautta tai luottamusta miehiin. (Omaa isää ei lasketa). Enkä halua edes hankkia normaaleita naispuolisia ystäviä. Minulla on ollut parikin kaveria, mutta hekin ovat jättäneet mut kuin vanhan rätin. Olen yksin mieluummin omasta tahdostani, kuin muiden...


      • sinulle joka olet itsetuhoi...
        -dark-tear- kirjoitti:

        muakin kiusataan ja nyt on jatkununut jo 4 kuukautta.
        kaikki alkoi kun kavereillani ja minulla tuli riita mutta ajattelin että se oli niin pieni että huomenna ollaan taas kavereita. no ei ollut niin vaan tyypit käänsivät kaikki mua vastaa. tämäkin on pieni kaupunki jossa kaikki on periaaatteessa toistensa kavereita. eli olin pitkään yksinäinen kunnes meille tuli uuusia oppiölaita joissa oli kaksi minun tuttuani.
        kaiken tämän paskan jälkeen elämä on vielä kurjempaa kuin silloin kun kiusattiin. edelleen kukaan ei pidä/välitä minusta, vaan kaikki HUOM kaikki puhuvat paskaa.
        itsari on alkanut jo monta kertaaa käydä päässä ja kaikille keiden tarvitsee tietää siitä niin heille olen jo kertonut että lähtö voi olla pian.
        Olen miettinyt sitä niin kauan että tiedän jo nyt että jumalan luona mun on parempi olla.

        En kirjaimmelisesti jaksa enää !
        toivon että tulee vastauksia , että joku saisi mulle jotain elämäniloa takaisin kun nykyään ei ole .
        käyn psykologilla 3 kertaa viikossa koska olen niin itsetuhoinen. verta on paljon kulutettu koska kipu sisällä on niin kamalaa että se pitää tasoittaa fyysisen kanssa

        A-U-T-T-A-K-A-A !

        Voitko kertoa mikä koulu on kyseessä ensinnäkin?Nyt on aika lähteä poliisin puheille ja tehdä rikosilmoitus .. oletko puhunut vanhemmillesi tai opettajille ( tai ne opethan EI MITÄÄN TEE ) Voisiko tai olisiko koulun vaihto mitenkään kohdallasi mahdollista ?? Toiseen kaupunkiin tms ? HALUAN AUTTAA! ... Olen itsekin ollut koko kouluajan koulukiusattu ja se tuhosi itsetuntoni, opiskeluni, kaiken... Olen nyt vasta päässyt jaloilleni nyt nelikymppisenä, huh huh .. Kuinka saisin sinuun yhteyden ? Voisin yrittää auttaa ..


      • myös kiusattu
        -im-not-okay- kirjoitti:

        kiitos , ja iha tosi toi sun kirjoittama juttu :o mut mul on niin että joka aamu on kauhea ahdistus kun tietää että sä joudut menemään sinne paikkaan mistä se kaikki paska alkoi.pyysin vanhemmiltani että voisimmeko muuttaa koska en vain pysty käymään enää normaalisti koulussa mutta se ei onnistunut koska sisareni aloitti jo lukio opinnot täällä.
        Mulle tuli viime todistukseen muistutus että poissa oloja on ollut jo liikaakin silloin , mutta mä tarvisin ne kaikki poissa olot että saisin itteni koottua seuraavaan koitokseen, mennä seuraavalle tunnille. tunnen itteni vieläkin niin syylliseksi että miksi menin koskaan kertomaan että mua kiusattiin/kiusataan mut musta se olis ollu väärin pitää sitä sisällä vielä pidempään. se alkuun tosiaan helpotti että sain kerrottua tuskastani , mutta nykyään itken joka ilta että miksi juuri minut otettiin kiusatuksi ja miksi minä menin kertomaan siitä ? eniten mietityttää tulevaisuus , saanko koskaan sitä posiitivista minua takaisin? olin ennen kiusausta itsevarma, sosiaalinen ja itserakasta mutta kai se niin oli? mutta olin tosiaan siihen aikaan suosittu. suosi hiipui heti tapauksen jälkeen ja näytän tosi väsyneeltä , suorastaan narkkarilta koska nukun tosi vähän , otan kaapista ne nuhruisimmat vaattet koska ei ole rohkeutta pistää uusia koska pelkään herättäväni liikaa huomiota.

        ainut mitä tahdon on vain palata ajassa taakseppäin.

        onko sulla neuvoa miten saisin koottua itseni?

        Minulle voi soittaa ja mietitään yhdessä ratkaisuja tilanteeseesi. Olen entinen koulukiusattu ja se vei itsetuntoni pohjalukemiin ja tein paljon vääriä ratkaisuja ja tuhosin ITSEÄNI. Nyt olen pienen tytön äiti ja elämä sujuu, suunnitelmissa lähihoitaja opinnot. Haluaisin auttaa, tukea ja kuunnella Sinua Nuori Ihminen joka olet nyt samassa tilanteessa kuin minä joskus.0417013209


      • brokenheartsparade
        -im-not-okay- kirjoitti:

        kiitos , ja iha tosi toi sun kirjoittama juttu :o mut mul on niin että joka aamu on kauhea ahdistus kun tietää että sä joudut menemään sinne paikkaan mistä se kaikki paska alkoi.pyysin vanhemmiltani että voisimmeko muuttaa koska en vain pysty käymään enää normaalisti koulussa mutta se ei onnistunut koska sisareni aloitti jo lukio opinnot täällä.
        Mulle tuli viime todistukseen muistutus että poissa oloja on ollut jo liikaakin silloin , mutta mä tarvisin ne kaikki poissa olot että saisin itteni koottua seuraavaan koitokseen, mennä seuraavalle tunnille. tunnen itteni vieläkin niin syylliseksi että miksi menin koskaan kertomaan että mua kiusattiin/kiusataan mut musta se olis ollu väärin pitää sitä sisällä vielä pidempään. se alkuun tosiaan helpotti että sain kerrottua tuskastani , mutta nykyään itken joka ilta että miksi juuri minut otettiin kiusatuksi ja miksi minä menin kertomaan siitä ? eniten mietityttää tulevaisuus , saanko koskaan sitä posiitivista minua takaisin? olin ennen kiusausta itsevarma, sosiaalinen ja itserakasta mutta kai se niin oli? mutta olin tosiaan siihen aikaan suosittu. suosi hiipui heti tapauksen jälkeen ja näytän tosi väsyneeltä , suorastaan narkkarilta koska nukun tosi vähän , otan kaapista ne nuhruisimmat vaattet koska ei ole rohkeutta pistää uusia koska pelkään herättäväni liikaa huomiota.

        ainut mitä tahdon on vain palata ajassa taakseppäin.

        onko sulla neuvoa miten saisin koottua itseni?

        mulle tapahtui melkee samanlaittiin, paitsi että en halunnu muuttaa kumminkaa pois. menetin kaikki (ihan KAIKKI) ystäväni, mutta noin puoltoista vuotta kaiken jälkeen kaikki onkin kääntynyt parhain päin ! :) kesti pitkään rakentaa itse luottamusta, ja kaiken luottamuksen miehiin olen menettänyt enkä ole vieläkään saanut takaisin koska kaiken sotkun aikana poikaystäväni petti minua kiusaajani kanssa, voiko olla mitään kamalempaa kokemusta?
        muistan vieläkin kun tein itselleni kiusauksen aikana tahallisesti haavoja sun muita, en syönyt koska ajattelin että vika on minussa, miks muuten minua kiusattaisiin? mutta kun nyt ymmärrän tarkemmin yleisin syy kiusaukseen on kateus! kiusaajani ovat kaikki yli painoisia ja rumia, ja kiusaajilla on selvästi jotai päässä vikaa. on todettu että kiusaaja porukalla yhteisin yleisin syy on esim. se että vanhemmat ovat eronneet, joten pyritään samanlaiseen joukkoon. Mutta jos kiusaksesi vieläkin jatkuu, toivon vaan että pysyt vahvana ja pidä pääsi korkealla ! et tule koskaa olemaan samalla tasolla kiusaajien kanssa, olet aina ylempänä kuin nuo idiootit


      • jonttuhghg

        joo muaki on kiusattu 1lk asti , oon nyt menossa 7 luokalle, niin 6lk lopussa pistin kaikille vittuilijoille nyrkin ottaan, niin loppu vikinä


      • Ei kiusattu
        myös kiusattu kirjoitti:

        Minulle voi soittaa ja mietitään yhdessä ratkaisuja tilanteeseesi. Olen entinen koulukiusattu ja se vei itsetuntoni pohjalukemiin ja tein paljon vääriä ratkaisuja ja tuhosin ITSEÄNI. Nyt olen pienen tytön äiti ja elämä sujuu, suunnitelmissa lähihoitaja opinnot. Haluaisin auttaa, tukea ja kuunnella Sinua Nuori Ihminen joka olet nyt samassa tilanteessa kuin minä joskus.0417013209

        "Kiusattiin saappaiden takia????????Joo tiedän tunteen, Muakin on kiusattu vaateiden takia vaikka pukeudun ihan normaalisti ja vielä hienonpiin vaatesiin oikeastaan kuin toiset. Mutta kiva kun sua ei enää kiusata , minulla se jatkuu varmaan vielä 2 v.."

        Yleensä tavallis kouluis kiusataankin rikkaampii, kun ollaan kateellisii. Mun isää ja setää on kiusattu koulus, isää sen takii että se oli rikas, ja setää "ihan muuten vaa". Isä ei kunminkaa ollu täysin kiusattu, koska sillä oli kyllä kavereita, mutta ne kaikki oli semmosii huume ja tupakka veikkoja. Mua on kiusattu ekalla luokalla, sen jälkee aloin ystävystyy luokan "kingin" kaa vähän paremmin, ja samalla loppu kiusaaminenkin heti. Meiän luokalla on kaks "kingii" toinen on semmonen joka tyttää ärsyttää muita, ja toinen on semmonen joka ei pidä siit et muita kiusataan, ja vaikka se ei pidä että muita kiusataan, niin sillä on jotenkin jännästi eniten vaikutus valtaa, kun esim. jos jotakin hakataan, niin se kingi tulee ja sanoo "lopettakaa vitun apinat" niin kaikki lopettaa ja lähtee vaan jonnekki. On se jännää....


    • Elämään väsynyt

      Itseäni on kiusattu siitä lähtien kun tulin yläasteelle, ei se aluksi haitannut... Oli mulla pari kolme kaveria jolle voin puhua vapaasti.. sitten nekin alko pikkuhiljaa välttelemään mua.. sitte viimenenki kaveri alko levittelee kaikenlaista paskaa.....vasta 8. luokan alku menossa enkä tiedä jaksanko enää kauaa, oon koittanu puhua kuraattorille, vanhemmille ja rehtorille mutta mitään ei o käyny...
      Kellään MITÄÄN ehdotuksia miten saada kiusaus loppumaan?

      • J.Doe

        Mulla autto harrastus, partio siellä uudet kaverit.
        Jos rehtori ja kuraattori ei ota vakavasti niin valita vaikka koululautakuntaan, Tai huuda vaikka kuraatrille ettet jaksa enää kiusaamista niin luulis ottavan paremmin asian perille. sen olen huomannu että oikeuksista saa tapella.


      • kiusatun äiti

        Ymmärrän todella sinua, on varmaan parasta(jos tilanne yhä sama), että otat asian uudestaan esiin vanhempiesi kanssa. Kerro heille, että et jaksa enää kauan, jää vaikka pois koulusta hetkeksi, jos muu ei auta. Vaadi rohkeasti apua ja puuttumista vanhemmiltasi.


      • minäkin koulukiusattu

        Olin aikoinani koulukiusattu, tyypillinen uhrin osaan sopiva:hiljainen, syrjäänvetäytyvä, arka. Olen ajatellut, että turpaanveto on paras tapa, koska muu ei auta! Täytyy valitettavasti alentua samalle tasolle kiusaajien kanssa ja PUOLUSTAA itseään eli turpaan veto ja haista pitkä vittu päälle.Kukaan ei tee esim. opet tälle asialle mitään, kaikki vain levittelee käsiään terapeutti tantat on samanlaista lässyn lässyä.Yks vaihtoehto vois olle jos mahdollista muuttaa koulua tai toinen mennä ja tehdä rikosilmoitus.


    • ei saa kiusata95

      Minun pikkuveljeä haukutaan ja siihen ei puututa itse olen 13 v ja minua välillä kiusataan se ei ole kivaa vaikka joku olisi erilainen niin silti ei saa kiusata.Hänen opettaja ja rehtori väittävät että hänen pitää mennä terapiaan koska hänellä ei ole kavereita,häntä kutsutaan transuksi ja homoksi.Niin että kiusaajat älkää enää kiusatko ketään ,ihmisen elämä voi muuttua paljon jos häntä kiusataan hän voi alkaa kohdella toisia ihmisä kaltoin.NINN ÄLKÄÄ KUKAAN ENÄÄKIUSATKO KETÄÄN NIIN ON HYVÄ!!!!!

    • Raita

      Mun kouluajat oli yhtä helvettiä 9 luokan loppuun asti. pahinta oli ala-aste. Mua syrjittiin. Luultavasti sen takia, että olin vähän pullea lapsi. kaikki muut sellaasia "normaaleja". Tuo ny ei ollu vielä mitään verrattuna siihen, millaasia eräät opettajat olivat; rehtori ja äikän ope. Ne v***n pässit väänsi puukkoa haavas. Kerran välkällä, kun pihalle ajoi kirjastoauto, seisoin koulun oven vieressä ja näin äikän open tulevan kohti syli täynnä kirjoja. No ajattelin kohteliaana tyttönä avata hänelle oven ja "kiitos" sanan sijasta tulikin seuraavaa tekstiä; "Mene ny sinäkin juoksemaan tonne muiden kaa ku oot tollainen pulska, he he". Se akka tuntui aina olevan ainoastaan mulle ilkee.... Ja sitten tää meidän isoo herra. Se selvästi näki, että mua syrjitään, mutta se %&#!=%#* ei tehny asialle mitää. Kyseli vaan jatkuvasti, että käykö aika pitkäksi? Ja voitte varmaan jotkut arvata kuinka vaikeaa sitä on valehdella omille porukoille, että kaikki on koulus hyvin..... Sanon tämän nyt kaikille opeille; TEHKÄÄ NY V***U TÄLLE KIUSAAMIS-ASIALLE JOTAIN!!!!!!!

      • ypö v

        Vaikka kuinka toivonkin opettajien tai muiden näkevän huolesi, eivät he parhaista pyrkimyksistäänkään (if any) huolimatta ole ajatustenlukijoita! Surukseni voin todeta, että saattaisin tehdä itsekkin vastaavanlaisen virhearvioinnin. Kertokaa siis, tavalla tai toisella. Vaikka sitten rautalangasta vääntämällä, mutta useissa tapauksissa juuri asian TAJUAMINEN on ollut vastuuhenkilöiltä hukassa.


    • ärsyttäää

      Hei! olen koulukiusattu monestakin syystä eikä ne syyt ole järkeviä. esim. harrastuksen takia, parin erisukupuolta olevan kaverin takia ja tuulesta temmattujen juttujen takia. Ja homoks saatetaan haukkua?! vaikka on niinku tyttö ystävä tai ei virallisesti. Ja välillä joku voi olla mun paras kaveri ja seuraavana päivänä sama tyyppi haukkuu mua.

      YLEENSÄ AAMULLA OLEN VIRKEÄ JA ILOINEN JA OON IHAN KILTTI MUILLE JA SITTEN KOKO PÄIVÄ MENEE PILALLE KU JOKU TULEE HAUKKUU SUA JNE....

      Mulle ois iha sama jos joku mein kuolusta makais eläinten kanssa tai ois vaikka homo ni sama se mulle ois eihän se asia mulle ees kuulu. Niin miksi sitä kiusaamaan!!!

      JOS OLET KOULU KIUSAAJA NI SUOSITTELEN ETTÄ LOPETAT SEN KIUSAAMISEN SE ON LAPSELLISTA JA VOIT KUVITELLA MILTÄ SE TUNTUIS KU KIUSAAMINEN KOHDISTUISI SINUUN ITSEESI!!!

      • suosittu tyttö

        YLEENSÄ AAMULLA OLEN VIRKEÄ JA ILOINEN JA OON IHAN KILTTI MUILLE JA SITTEN KOKO PÄIVÄ MENEE PILALLE KU JOKU TULEE HAUKKUU SUA JNE....

        täydellisesti sanottu mua kohtaan!


    • Jerkules

      Mua kiusattiin niin paljo, että olin tehrä itsarin viime vuonna. Edelleenkään ei elämä maistu, vaikkei enää ihan niin pahasti ole jännityksiä. Kiusaajilta pitäis leikata kieli ja kädet poikki. Koska Suomesta tulee muslimivaltio? :D

      • ypö v

        Tervehtyminen näistä kokemuksista vie helposti kaksikertaa sen ajan mitä kidutettuna on joutunut olemaan. Jos rohkeutta riittää, koeta hakeutua jollekkin terapeutille, se nopeuttaa paranemista. Yksin näissä helposti vaan kierii tai toivoo, että niitä ei muistaisi enää.
        Helposti jälkeenpäin alkaa tehdä itselleen sitä, mitä muut ovat hetken tehneet. Pitäneet pientä kevyt kivaa ruumiillasi, saaneet parit naurut ja tod.näk. unohtaneet sinut (ja sinuun pikkuhiljalleen istuttamansa ahdistuksen ja paskan) siinä samassa kun ovat kääntäneet iloisena selän.

        Tunnen halusi reagoida väkivallalla, se on oikein ja väärin samalla kertaa. Mutta usein AINOA toimiva vaihtoehto.


    • Ongelmallista

      Omalla kohdalla kävi yksinkertaisesti huono tuuri. Jouduin muutamaan tilanteeseen henkilöiden kanssa, joiden kanssa ei olisi pitänyt. Ja ystävystyin henkilön kanssa, joka osoittautuikin varkaaksi ja jolla oli jonkinnäköisiä henkisiä vaikeuksia ymmärtää, mikä on oikein ja mikä väärin. Lisäksi tämä henkilö oli hyvin kaksinaamainen valehtelija, joka pystyi valehtelemaan todella hyvin jopa vanhemmilleen. Hän pystyi silmänräpäyksessä muuttumaan "parhaasta kaverista" todella väkivaltaiseksi.

      Ikää oli tuolloin 13-15v (yläasteella). Opettajista ei ole mitään apua tilanteessa. Ainoastaan äiti ymmärsi, mutta hänellekään en uskaltautunut kunnolla avautua. Jätin kaiken oikeastaan sisälleni, ja selviydyin itsekseni. Pysyin poissa hankaluuksista. No, kyllähän se helvettiä oli, mutta nyt se on ohi kun eri kouluissa ollaan ja uusia kavereita tullut... ja kyllähän se toisaalta niinkin on, että kovia kolhuja kokeneet ihmiset ovat aina nöyrempiä ja asioista viisastuneimpia. Jotain henkistä arpea varmasti jätti, mutta yli oon koittanu päästä. Ja aika hyvin onnistunutkin, kun ne ihmiset eivät enää ole mun elämässä (kadulla tosin kierrän heidät kaukaa jos tulevat vastaan, heh!)

      • tyhmästä syyst.

        mua kiusattiin koulussa 2-3lk. koska olin eri paikkakuntalainen! ne kaksi vuotta siinä toisessa koulussa olivat elämäni hirveimmät koulu vuodet. ja nyt pitäisi taas vaihta uuteen kouluun mutta se vähän pelottaa..olen nyt 12v ja meen kuutoselle.mua kiusattiin eri tavoilla esim.eristettiin ihmisistä,potkittiin,kamplittiin,hakattiin,haukutiin jne..


      • tyttö16veee.
        tyhmästä syyst. kirjoitti:

        mua kiusattiin koulussa 2-3lk. koska olin eri paikkakuntalainen! ne kaksi vuotta siinä toisessa koulussa olivat elämäni hirveimmät koulu vuodet. ja nyt pitäisi taas vaihta uuteen kouluun mutta se vähän pelottaa..olen nyt 12v ja meen kuutoselle.mua kiusattiin eri tavoilla esim.eristettiin ihmisistä,potkittiin,kamplittiin,hakattiin,haukutiin jne..

        menin seiskalle ja ihastuin melkein heti yhteen poikaan en meinannu ekaks kertoo sille että tykkään siitä enkä toisaalta ees halunnu kertoo mutta mun kaveri meni möläyttämään sen ja siinä sen pojan ympärillä oli kaikki sen kaverit arvatkaa hävettikö
        no sitte mä en halunnu tietenkään luovuttaa ja yritin saada sen pojan huomion se oli virhe koska siitä se kiusaaminen sitte lähti se poika ja sen 2 muuta kaveria alkoi haukkumaan mua lesboksi,rumaksi,lihapullaksi
        varmaan sen takii kun en uskonu ettei se jätkä oo musta kiinnostunu MUTTA OLIKO NIITTEN PAKKO ALKAA HAUKKUMAAN!
        ja sit yks tyttö sanoi mua rumilukseksi ja sekin liittyi varmaan tähän edelliseen juttuun
        en usko että kukaan olisi kiinnittänyt muhun mitään huomiota jos mun kaveri olisi pitäny suunsa kiinni ja asiaa ei yhtän auttanu se että mun kaveri sanoi mua myös läskiksi ja rumaksi.
        yhtä helvettiä koko 7,8 ja 9 alkupuoli
        mutta 9 loppuvuodesta ne jätti mut rauhaan sen takia kun olin jättäny sen pojan rauhaan :) kun menin toiseen kouluun sain sieltä heti kavereita ja sain mahdollisuuden puhuu pojille..ihanaa oli!

        sitte tajusin että en mä ruma ja läski ollutkaan...ne vaa sano sen sen takia että tykkäsin siitä pojasta enkä jättäny sitärauhaan se olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin

        mä en vihaa niitä enkä sitä tyttöä koska se tyttö pyysi kuitenkin anteeksi
        vaikka sen kaveri sitä pyysi mutta ainakin se teki sen

        näin myös joitakin rinnakkaisluokkalaisia oppilaita viime kesänä
        eikä nekään näyttäneet vihaavan mua

        joten loppu hyvin kaikki hyvin

        älkää koskaan kääntäkö selkää kiusaamiselle JA SE VIKA EI OLE TEISSÄ.

        ainii pakko vielä kertoo yks juttu
        sen pojan ja mun välillä tais olla jotai puhelimes kun se oli niin ihana sillo ku juteltiin kerran yöllä mutta seuraavana päivänä koulussa se oli niinku mitään ei ois tapahtunutkaan se vähän hämmenti asioita. sitte yks meiän luokan tyttö aina sillei yritti saada mua ja tätä poikaa yhteen ja jotkut opettajatkin ja sitte mä välillä näin kun se poika hymyili :)
        yhtenä kesänä näin tätä poikaa prismassa musta tuntui siellä että joku kattoo mua sitte kun nostin katseeni lattiasta huomasin tämän pojan kattovan mua ja siinä se oli yhen kaverinsa kaa
        mä olin sillei että tän täytyy olla kohtaloa :D
        esittiköhän se vaa kavereille?

        sori että tää teksti on aivan sekava mutta nyt huomasin mikä mun mieltä tänään paino ja se oli tämä asia.

        kiva jos jaksoitte lukea ja ymmärsitte jutun ja jos haluutte vastailla niin siitä vaa mutta ei mitään vittuilu viestejä niitä ei jaksa lukea :)

        hyvää kesää kaikille!


      • huh huh
        tyhmästä syyst. kirjoitti:

        mua kiusattiin koulussa 2-3lk. koska olin eri paikkakuntalainen! ne kaksi vuotta siinä toisessa koulussa olivat elämäni hirveimmät koulu vuodet. ja nyt pitäisi taas vaihta uuteen kouluun mutta se vähän pelottaa..olen nyt 12v ja meen kuutoselle.mua kiusattiin eri tavoilla esim.eristettiin ihmisistä,potkittiin,kamplittiin,hakattiin,haukutiin jne..

        määkun luulin jo että ihmiset muuttelee vapaasti suomessa ilman tällaisia ulkopaikkakuntalaisjuttuja. No on todella tyhmää. Turpiin vaan takaisin, tai valitat rehtorille ja kaikille mahdollisille ja kerrot kuinka vakava tilanne on kunnes joku tekee asialle jotain (joskus voivat tehdä hetikin ja tehokkaasti). Poliisikin on velvollinen puuttumaan. Kannattaa ehkä kysyä ilmaista apua kriisikeskus mobilesta (kato puhelinnumero googlesta), ne osaavat neuvoa tarkemmin keihin tahoihin ottaa yhteyttä ja toimivat myös psykologeina. Jos ei halua puhua puhelimessa, on myös olemassa kriisikeskus tukinet, jonne voi kirjoitella

        Ja sillä aikaa kun vapautat itsesi kiusaajistasi ja taistelet asian eteen, niin älä unohda harrastaa, tehdä paljon asioita koulun ulkopuolella uusien ihmisten kanssa (esim. netissä) yms.


      • NoobMaster
        huh huh kirjoitti:

        määkun luulin jo että ihmiset muuttelee vapaasti suomessa ilman tällaisia ulkopaikkakuntalaisjuttuja. No on todella tyhmää. Turpiin vaan takaisin, tai valitat rehtorille ja kaikille mahdollisille ja kerrot kuinka vakava tilanne on kunnes joku tekee asialle jotain (joskus voivat tehdä hetikin ja tehokkaasti). Poliisikin on velvollinen puuttumaan. Kannattaa ehkä kysyä ilmaista apua kriisikeskus mobilesta (kato puhelinnumero googlesta), ne osaavat neuvoa tarkemmin keihin tahoihin ottaa yhteyttä ja toimivat myös psykologeina. Jos ei halua puhua puhelimessa, on myös olemassa kriisikeskus tukinet, jonne voi kirjoitella

        Ja sillä aikaa kun vapautat itsesi kiusaajistasi ja taistelet asian eteen, niin älä unohda harrastaa, tehdä paljon asioita koulun ulkopuolella uusien ihmisten kanssa (esim. netissä) yms.

        Suosittelen väkivaltaa, mua kiusattiin aluks, mutta potkasin aina kiusaajaa munille ja kaadoin sen semmosella jännällä liikkeellä. Siihen se kiusaaminen sitten loppu, ja nyt on kuulun luokan "tavis" jengii.


      • harvoimpa
        NoobMaster kirjoitti:

        Suosittelen väkivaltaa, mua kiusattiin aluks, mutta potkasin aina kiusaajaa munille ja kaadoin sen semmosella jännällä liikkeellä. Siihen se kiusaaminen sitten loppu, ja nyt on kuulun luokan "tavis" jengii.

        sitä kukaan tollanen kiusaaja rupee kiusaamaan vahvempaansa ja isompaansa. no mulle kyllä kävi tällei seiskan alussa, mutta eipä se kiusaaminenkaan kestäny sit paria viikkoo kauempaa, ku vittuilin samalla mitalla aina takas ja si se tietenki kävi niitten pienen egon päälle ja ne suuttu ja yritti tulla hakkaamaan mut eipä siitkään tullu hirveesti mitään vahvempi ku olin. Mutta siis aina ei käy näin, monesti oon nähny et pienempi on yrittäny nousta kiusaajaa vastaan ja vaik vetää turpaanki mut loppujen lopuks se on jääny pahasti alakynteen.


      • pieni lisäys
        harvoimpa kirjoitti:

        sitä kukaan tollanen kiusaaja rupee kiusaamaan vahvempaansa ja isompaansa. no mulle kyllä kävi tällei seiskan alussa, mutta eipä se kiusaaminenkaan kestäny sit paria viikkoo kauempaa, ku vittuilin samalla mitalla aina takas ja si se tietenki kävi niitten pienen egon päälle ja ne suuttu ja yritti tulla hakkaamaan mut eipä siitkään tullu hirveesti mitään vahvempi ku olin. Mutta siis aina ei käy näin, monesti oon nähny et pienempi on yrittäny nousta kiusaajaa vastaan ja vaik vetää turpaanki mut loppujen lopuks se on jääny pahasti alakynteen.

        mut siit voin olla ylpee että aina ku oon nähny että pienempää kaveria kiusataan isolla porukalla oon menny väliin, ja varsinki jos ne kiusaajat on ollu samat ku mulla aikoinaan ne on jättäny sen homman kyllä äkkiä kesken ja lähteny menemään, ja tästä tulee kyllä todella hyvä olo, paskapuhetta sellanen että sitäkin ruvettas kiusaamaan joka menee puolustamaan jotain toista.


      • enkerrooooooo
        pieni lisäys kirjoitti:

        mut siit voin olla ylpee että aina ku oon nähny että pienempää kaveria kiusataan isolla porukalla oon menny väliin, ja varsinki jos ne kiusaajat on ollu samat ku mulla aikoinaan ne on jättäny sen homman kyllä äkkiä kesken ja lähteny menemään, ja tästä tulee kyllä todella hyvä olo, paskapuhetta sellanen että sitäkin ruvettas kiusaamaan joka menee puolustamaan jotain toista.

        Noh, kun minulla on 2 kaveria, ja halaan heitä YSTÄVINÄ, niinkuin kaikki ystävät tekevät ym :) Niin nuo pojat(tai poika) haukkuvat meitä LESBOIKSI!! Vaikka olemme vain ystäviä.

        Kaikki muut tytöt saavat halata "normaalisti", mutta me ei!!


      • ...
        enkerrooooooo kirjoitti:

        Noh, kun minulla on 2 kaveria, ja halaan heitä YSTÄVINÄ, niinkuin kaikki ystävät tekevät ym :) Niin nuo pojat(tai poika) haukkuvat meitä LESBOIKSI!! Vaikka olemme vain ystäviä.

        Kaikki muut tytöt saavat halata "normaalisti", mutta me ei!!

        meiänkin luokalla oli tyttöjä jotka halaili ja istuivat sylikkäin xD

        mutta ei niitä koskaan sanottu lesboiksi paitsi ihan leikillään vaa

        mutta sitte ku minä ja mun kaveri oltiin JUTTELEMASSA välkällä nii sitte jotkut idioottit pojat huusivat että noi on lesboja siis voitteko kuvitella me vaa juteltiin..en usko niitten olevan tosissaan..mut ei siitä sen enempää.


    • Kiusaajille

      KIUSAAJAT LUKEKAA TÄMÄ!!!
      Muistatteko kauhajoen ja jokelan ampumiset? Kannattaa lopettaa kiusaaminen tai saatatte olla seuraavia jotka tapetaan.

      • robocopk

        Sinuna en rupeisi neuvomaan täällä. Luusereita kiusataan syystä tai toisesta, mua ei kiusata ja olen jopa itse alentanut kiusaamaan peruskoulussa. Kiusatuille annan sellasen neuvon että koulussa kannattaa lähteä tappelemaan vaikka tulis turpaan kiusaaminen loppuis siihen, jos esim. rehtori ei aiemmin ole ottanut kantaa, väkivallan avulla hän kyllä tajuaa puuttua siihen. Siitä jokaiselle kotiin ilmoitus ja jos ne hakkaa sut ni käräjille vaan.


        "Väkivalta lopettaa vittuilun."


      • kuristaja waan
        robocopk kirjoitti:

        Sinuna en rupeisi neuvomaan täällä. Luusereita kiusataan syystä tai toisesta, mua ei kiusata ja olen jopa itse alentanut kiusaamaan peruskoulussa. Kiusatuille annan sellasen neuvon että koulussa kannattaa lähteä tappelemaan vaikka tulis turpaan kiusaaminen loppuis siihen, jos esim. rehtori ei aiemmin ole ottanut kantaa, väkivallan avulla hän kyllä tajuaa puuttua siihen. Siitä jokaiselle kotiin ilmoitus ja jos ne hakkaa sut ni käräjille vaan.


        "Väkivalta lopettaa vittuilun."

        meidänkin luokal oli yks prl päänaukoja kiusaaja, no yhtenä päivänä sain tarpeekseni ja otin sen kuristusotteeseni, ja onneks muut sai mut irti muuten siitä olis tullu raato. Kyllä kiertää vieläkin kaukaa jos vapaa aikana nähdään. Siitä sain kuristajan maineen enkä sure asiaa yhtään


    • --

      Itse olen 13 ja mua on kiusattu koulussa siitä asti kuin vaihdoin pienemmälle paikkakunnalle asumaan. Tällä hetkellä olen vieläkin samassa koulussa kahdeksannella ja kiusaus jatkuu.

      Esiintyi JATKUVANA päänsoittona, kukaan ei oikeastaan kehdannut olla seurassani koska pelkäsivät joutuvansa kiusatuksi. Liikuin luokkalaisten seurassa väkipakolla, näin kuitenkin naamasta etteivät tahtoisi minua mukaan mutta roikuin sinnikkäästi perässä. Sain kuitenkin hyvän kaverin (joka onkin ainoa ystäväni) joka joutui kuitenkin kiusatuksi liikkuessaan kanssani, hyvänä ystävänä jatkaa silti kanssani ja arvostan sitä suuresti. Ollaan yhdessä puskettu eteenpäin. On varsin helpottavaa, että saa nauraa vain säälittäville aivovajakeille jonkun kanssa.

      On kuitenkin sellainen olo, että joku päivä suutun ja teen jotakin pahaa kiusaajilleni.

      Kiusaus kuitenkin kasvattaa. Tiedän olevani kiusaajiani älykkäämpi ja huomattavasti nokkelampi. Tiedän olevani yhtä hyvä ihmisenä kuin muutkin ja tiedän valitettavasti ettei kiusaamista saada enää loppumaan. Jäljethän tuo on jättänyt, kävely koulussa ja kadulla on tuskaa koska pelkään ihmisten nauravan jatkuvasti minulle. Inhoan ihmisten läheisyyttä ja torjun lähes kaikki lähestymisyritykset. Ahdistun jos joku on ihastunut minuun, sillä eihän kukaan minuun, vialliseen, rumaan ja säälittävään läskiin ihastuisi.

      Joten elän kaiketi pessimistinä (toisaalta, pessimisti ei pety) lopunelämääni, enkä anna ikinä tekoa anteeksi. Syytän asiasta tätä paikkakuntaa, muuttoa tänne ja ihmisiä koulussa. Opettajat ja rehtori eivät saaneet kiusaamista loppuun ja se jatkuu lähes samanlaisena niin kauaksi asti kuin vain pääsen pois paikkakunnalta.

      • --

        Ja en tunne lisäksi sympatiaa kouluampujia kohtaan. Heissä oli vika, siksi heitä kiusattiin, he aiheuttivat itselleen pahan olon ja kostivat sen tavallaan.

        Minäkin olen aiheuttanut kiusaamisen itselleni, minussa on vika ja siitä minua rangaistaan.


      • vitun yhteenlaskeminen
        -- kirjoitti:

        Ja en tunne lisäksi sympatiaa kouluampujia kohtaan. Heissä oli vika, siksi heitä kiusattiin, he aiheuttivat itselleen pahan olon ja kostivat sen tavallaan.

        Minäkin olen aiheuttanut kiusaamisen itselleni, minussa on vika ja siitä minua rangaistaan.

        Saatanan paska poista se mehupilli silmästäs ja katso vähän ympärilles.
        Ei se oo kiusatun vika että kiusataan. Se on hyvin sairaiden kusipäiden vika jotka haluaa tehdä muiden elämästä helvettiä.


      • ypö v
        -- kirjoitti:

        Ja en tunne lisäksi sympatiaa kouluampujia kohtaan. Heissä oli vika, siksi heitä kiusattiin, he aiheuttivat itselleen pahan olon ja kostivat sen tavallaan.

        Minäkin olen aiheuttanut kiusaamisen itselleni, minussa on vika ja siitä minua rangaistaan.

        Kun tarpeksi järjestelmällisesti ja säännöllisesti hakkaa, pystyy vahvimmankin nujertamaan. Pala palalta. Tässä on surullinen esimerkki siitä, ettei enää erota puukkoa haavasta.

        Tämä on ryhmäilmiö joka vaatii useita asioita voidakseen lähteä käyntiin, useita. Sinä ,uhri, olet vain statistin roolissa, merkityksetön hahmo näytelmän kannalta. Jollet se olisi sinä, se olisi joku toinen.

        Mitään ´vikaa´ ei rinki uhriltaan vaadi, vian he aiheuttavat kyllä ihan itse!


    • jjjjjjjjjjjjjjjj

      Meidänluokkalaista poikaa kiusattiin koulussa (muut pojat lääppi, huuteli, vittuili) ja huusin niille takasin aina kun bongasin kiusaustilanteen. Lopulta meni hermot ja marssin rehtorin kansliaan sanomaan että kiusaaminen lopetetaan viikon sisällä tai teen lastensuojeluviranomaiselle valituksen.
      Nytpä ei poikaa enää kiusata kun jokainen opettaja antoi vuorollaan kiusaajamulkuille huudot.

      • huoh21

        Mua kiusataan koulussa esim.syrjitään,haukutaan jne.Sit on viel huono itsetunto ku jatkuvasti on haukuttu,en liikuntaan mene kun mua kiusataan sielläkin koska olen hieman alipainoinen :( masentaa koska koulukin menee sen takia pieleen


      • mustilainen
        huoh21 kirjoitti:

        Mua kiusataan koulussa esim.syrjitään,haukutaan jne.Sit on viel huono itsetunto ku jatkuvasti on haukuttu,en liikuntaan mene kun mua kiusataan sielläkin koska olen hieman alipainoinen :( masentaa koska koulukin menee sen takia pieleen

        rasittavaa.Mutta jos jotenkin vaan pääset asian yli.Eli menet liikkaan jne.jos sua mollataan yritä olla välittämättä..vaikeeta ,mutta anna mennä ohi vaan.Tai niin kun mä tein ,että vedin huumoriks ja aloin mollaan itteeni ennenkun muut kerkes .Sillon meni teho kiusaajilta.olin kanssa laiha,pisamainen jne.Elikkä olet ottanut siivilän läpi aurinkoo ,sua ei näy lyhtypylvään takaa,miten tulevan lapses imetät kun oot lauta jne.jne.Musta myös tuli kovis yläasteella.Ja minusta oli tullut kaunis..olin pelkkää mustaa päästä varpaisiin ja jos joku vittuili näpäytin nenään.Puolustin aina kuitenkin heikompia.Mutta näitä muita koviksia vastaa matsattiin tiuhaan.No se meni sitten sitä rataa ..kuraattori,koulukoti,tyttökoti,vankila..nyt aikuisena..ok...et sillai.Mutta jos niin koita sivuuttaa .Tai iske takas arimpaan kohtaan .Se löytyy ihan varmasti jokaiselta.


      • tytsyyy-
        mustilainen kirjoitti:

        rasittavaa.Mutta jos jotenkin vaan pääset asian yli.Eli menet liikkaan jne.jos sua mollataan yritä olla välittämättä..vaikeeta ,mutta anna mennä ohi vaan.Tai niin kun mä tein ,että vedin huumoriks ja aloin mollaan itteeni ennenkun muut kerkes .Sillon meni teho kiusaajilta.olin kanssa laiha,pisamainen jne.Elikkä olet ottanut siivilän läpi aurinkoo ,sua ei näy lyhtypylvään takaa,miten tulevan lapses imetät kun oot lauta jne.jne.Musta myös tuli kovis yläasteella.Ja minusta oli tullut kaunis..olin pelkkää mustaa päästä varpaisiin ja jos joku vittuili näpäytin nenään.Puolustin aina kuitenkin heikompia.Mutta näitä muita koviksia vastaa matsattiin tiuhaan.No se meni sitten sitä rataa ..kuraattori,koulukoti,tyttökoti,vankila..nyt aikuisena..ok...et sillai.Mutta jos niin koita sivuuttaa .Tai iske takas arimpaan kohtaan .Se löytyy ihan varmasti jokaiselta.

        Itteäni on myös kiusattu kolmannesta luokasta lähtien (oon nyt seiskalla) enimmäkseen kiusaajat on ollu poikia. Nyt kun syksyllä pääsin yläasteelle kiusaaminen vain jatkui. Kattelin sitä touhua tasan kaks päivää, kunnes yks kiusaajista sano tunnilla mulle jotain tosi kamalaa... Sitte mulla sytty lamppu päässä, että nyt on tilaisuus lopettaa se. Mun ois tehny mieli hyökätä sen kimppuun :), mut tyydyin sanomaan sille koko luokan kuullen, et pitää päänsä kiinni ja jos on jotain sanottavaa nii tulee sanoo sitte koulun jälkeen. Must tuntuu et se hiukan pelästy, vaikka onki luokan "kovin poika". Opettajaki oli hiukan hämmästyny, mut ei mitää sen vakavampaa.
        Parin päivän päästä kiusaaja pyysi multa jopa anteeks ja sen jälkeen oon ollu tosi hyvissä väleissä kaikkien kiusaajien kanssa (paitsi niitten, jotka ei ole enää samalla luokalla/koulussa).


        Mun itsetunto on kasvanut sairaasti ja mun pelot on kadonnu käytännössä kokonaan, vaikka mä luulin, etten koskaan pystyis selviytymään siitä helvetistä. Mä hämmästyin, miten helposti sain sen vit*n kiusaamisen loppumaan. Riitti että sano tarpeeks tosissaan, vaikka olisin mä ollu valmis lyömään sitä turpiinki, vaikka tyttö oonki (niin oudolta kun se ehkä kuulostaaki). Nyt kuiteski yläaste on muuttunu ihan mukavaks paikaks ja kavereitaki on paljon.

        Tää kiusaaminen ei johtunu mitenkään siitä, et oisin jotenki omituisen näkönen tms, vaan siitä että menetin kolosella parhaan kaverini ja sitte se alko kiusaamaan mua jostain tosi mitättömästä syystä.Sillon en uskaltanu puollustautua, koska olin niin ujo. Mut nyt on asiat paremmin. Nykyään myös seurustelen samalla luokalla olevan pojan kanssa, joka on aivan ihana


    • Punyiu

      Jos kohtaatte koulukiusaamista jonkun ihmisen toimesta, jonka elämänarvot ovat päin vittuja, asettautukaa kiusaajan/kiusaajien yläpuolelle, vaikka vain omassa mielessänne. Sinä olet kiusaajan yläpuolella, olet häntä viisaampi. Vähät välitä kiusaajien puheista, vaikka se on hemmetin vaikeaa etenkin, jos he osaavat hyökätä heikoimpaan kohtaasi (esim. paino, vaatetus, muu ulkonäkö, käyttäytyminen, menneisyytesi jne.). Miellä kiusaajan herjaus toisen tyhmyydenosoitukseksi ja virnistä nätisti takaisin. Väkivaltatapaukset ovat aina rikoksia. Silloin sinulla on oikeus puolustautua. ..Jos koulu ei ota kantaa väkivaltaan, on koulussa jokin todella pahasti pielessä.

      Uhrina olemista ei kannata ottaa tappiona, päinvastoin se kannattaa kääntää voitoksi. Koulukiusaamisen uhriksi joutuminen kasvattaa elämänarvoja ja lopulta vahvistaa teitä ihmisenä. Koulu on sekä kettumaisinta, että ihaninta aikaa elämässänne. Jokainen nuori saa näinä aikoina tunnekuohuja. Nämä tunnekuohut tekevät joistakin nuorista pelokkaita, ahdistuneita, masentuneita, kiusaajia tai mitä muuta tahansa. Jos joudut jonkun tunnekuohun vallassa olevan ääliön kimppuusi, sinä et ole siihen syyllinen. Kaikki johtuvat vain hormoneista, sähköimpulsseista aivoista ja muista jännistä tekijöistä. : D

      Vaikka tuntuisi rankalta, yksi keino pitää mieli paremmin koholla: toivo kiusaajallesi hyvää elämää, vaikka et hyväksyisi hänen toimintamallejaan.

      Koulu on nopeasti ohi. Nuoruus on nopeasti ohi. Luota siihen, että tulette kaikki kasvamaan aikuisiksi (ainakin suurimmilta osin... *huoh*).

      Se, minkä annatte vaikuttaa itsetuntoonne, lähtee usein sinusta itsestäsi. Olen itse tehnyt virheen olemalla liian herkistynyt kaikelle ulkopuoliselle, joka tulee minuun. Olen ottanut/otan vieläkin kaiken itseeni. Tämä on romuttanut itsetuntoni. En itsekään ole vielä kovin vanha (18 vuotta), mutta olen tunnistanut nämä aikaisemmat ongelmat itsestäni. Olin itse salakavalasti koulukiusattuna noin päälle seitsemän vuotta: he pitivät minua rumana, epämuodikkaana, outona ja mitä kaikkea. Harva sitä minulle sanoi, mutta näin tämän kaiken pieninä tekoina, katseina, käytöksinä, sanoina jne. Minusta puhuttiin paljon pahaa. Luojan kiitos kiusaaminen ei ollut niin näkyvää tai selvää, mutta silti sellainen epämääräinen... outo kiusaaminen tuntuu hämmentävältä. Etsin paikkaa, miten minun tulisi olla, miten minun tulisi käyttäytyä ja miltä minun tulisi näyttää. Opettajani oli yksi narsistinen paska, joka ei halunnut toimia minulle hyödyllisimmällä tavalla.

      Tämä outo "kiusaaminen" pisti minut etsimään hyväksyntää - kaikkialta. Sairastin syömishäiriötä (joka minulla on luultavasti edelleenkin), rehkin itseni puhki harrastuksissani, harrastin seksiä kenen tahansa kanssa ja itkin sitten illat väsyneenä tuosta kaikesta. Tuollaiset teot eivät anna muuta kuin pinnallista hyväksyntää. Tämänsorttinen hyväksyntä ei kestä kovinkaan kauaa, eikä jätä loppujen lopuksi hyvää jälkeä itsetuntoon, enemmänkin vain kipeän jäljen.

      Olen oivaltanut jo osan hyväksynnän tarpeestani. Nyt minulla on ihana mies, en petä häntä, olen normaalinpainoinen ja uskallan nauttia elämästä hieman enemmän elämällä minulle hyödyllisemmillä keinoilla. Erittäin moni ihminen pitää minusta, ja pitää minusta yksilönä. Jotkut ovat sanoneet minua neroksi, multi-talentiksi ja jopa superystäväksi.

      Siis. Se, että joku jättää sinut miettimään hämmentyneenä, mitä sinun tulisi olla... Se on vain se hämmennys. : ) Hyväksyntää ei haeta. Saat sen olemalla oma itsesi. Oikeasti.

      Tämä viestini oli aika off-topicia suurimmaksi osaksi.. Haluan kuitenkin enemmän painottaa siihen, miten koulukiusaaminen vaikuttaa sinuun myöhemmin. Olisi ihana jutella ja auttaa koulukiusattua! Ottakkee yhteyttä.

      • Twilight in me<3

        Hei, tulix mieleen tyypit et olkaa yht veemäisii ku ne on!!! Ja niille vitun shelockeille aukokaa päätä iha vapaasti!!! Siit ei oo pelkoo et kertoo maikoille, sil niil o niin iso "ego" et ei ne sitä tee! Ja se viel nostaiski osakkeita jos joutuisitte rexille, ja saisit puoltoist tuntii jälkkää!!! Mut sen sanon, et ei kanttii fyysist väkivaltaa koittaa, koska siihe sotketaa viel poliisit mukaa... (Uskokaa, sen ne tekee nekin "kiusaajat"!!!)

        Mulla on kokemust kiusaamisesta ala- asteella...(ei fyysisestä onneksi)


      • Tuula_ahon
        Twilight in me<3 kirjoitti:

        Hei, tulix mieleen tyypit et olkaa yht veemäisii ku ne on!!! Ja niille vitun shelockeille aukokaa päätä iha vapaasti!!! Siit ei oo pelkoo et kertoo maikoille, sil niil o niin iso "ego" et ei ne sitä tee! Ja se viel nostaiski osakkeita jos joutuisitte rexille, ja saisit puoltoist tuntii jälkkää!!! Mut sen sanon, et ei kanttii fyysist väkivaltaa koittaa, koska siihe sotketaa viel poliisit mukaa... (Uskokaa, sen ne tekee nekin "kiusaajat"!!!)

        Mulla on kokemust kiusaamisesta ala- asteella...(ei fyysisestä onneksi)

        Hei! Minä marssin kiusatun lapseni kanssa suoraan poliisilaitokselle, teimme rikosilmoituksen kiusaamisesta.
        Koulu ei tehnyt asian eteen oikein mitään, jokunen "keskustelu" kiusaajan kanssa ja siinä se. Luokanvalvoja ei ottanut kantaa sanoi rehtorin hoitavan asian.. Sillähän ei kiusaamista saanut loppumaan -tietenkään! No tämä rikosilmoitus ja samalla lastensuojeluun tehty ilmoitus ilmeisesti auttaa. Kiusaaja on saata ainakin toistaiseksi kuriin!! Tässä tapauksessa lapset olivat alle 15 vuotiaita eli Poliisi piti vain puhuttelun ja keskustelun lasten ja vanhempien kanssa. Periaatteessa tämän asian hoitaa jotkut koulut itse, mutta kuten sanoin meidän koulumme ei halunnut puuttua asiaan! Yli 15 vuotiaiden kiusaaminen on sitten eri juttu, he joutuvat vastaamaan siitä sitten ihan oikeasti..

        Eli puhukaa vanhemmillenne vaikka se on varmaan vaikeaa. Ainakin minun lapseni ei olisi millään puhunut tästä asiasta. Jos vanhemmat eivät kykene auttamaan puhukaa terveydenhoitajlle, kuraattorille heidän on PAKKO puuttua asiaan.
        Kukaan ei saa kärsiä kiusaamisesta! Kaikilla lapsilla/nuorilla on oltava oikeus turvalliseen koulunkäyntiin.


      • kiinostelee
        Twilight in me<3 kirjoitti:

        Hei, tulix mieleen tyypit et olkaa yht veemäisii ku ne on!!! Ja niille vitun shelockeille aukokaa päätä iha vapaasti!!! Siit ei oo pelkoo et kertoo maikoille, sil niil o niin iso "ego" et ei ne sitä tee! Ja se viel nostaiski osakkeita jos joutuisitte rexille, ja saisit puoltoist tuntii jälkkää!!! Mut sen sanon, et ei kanttii fyysist väkivaltaa koittaa, koska siihe sotketaa viel poliisit mukaa... (Uskokaa, sen ne tekee nekin "kiusaajat"!!!)

        Mulla on kokemust kiusaamisesta ala- asteella...(ei fyysisestä onneksi)

        vittu ketä kiinostaa tee itsari jos haluut tai vittu tapa kiusaajas luuletko netistä apua löytäväs ei se kestä ikuisesti kummiskaa.... tai sit vaan et välitä eine jaksa kiinostuu jos ne ei saa sun huomioo


      • o.g.winde
        kiinostelee kirjoitti:

        vittu ketä kiinostaa tee itsari jos haluut tai vittu tapa kiusaajas luuletko netistä apua löytäväs ei se kestä ikuisesti kummiskaa.... tai sit vaan et välitä eine jaksa kiinostuu jos ne ei saa sun huomioo

        Olikohan tuo ihan järkevä viesti? Kyllä täältä apua saa. Mene hiekkalaatikolle itkemään, kakara.


    • 1995

      Hei kaikki!Kerronpa omankin tarinani tähän muiden joukkoon.Eli mua on kiusattu pariinkiin otteeseen olen saanut kokea kiusaamista koulun hammaslääkäri reissulla sekä koulu matka kiusaamista taksissa.Eli ylä-asteella jouduin joka aamu kulkemaan taksilla ensin Oikaraiseen ja sit sieltä linkulla kouluun.Taksiin tuli joka aamu kaksi pikkulasta jotain ykkösluokkalaisia luulisin.Ne kiusas mua mummoassa:lyömällä,pistelemällä terävillä esineillä,pöllimällä laukkuni ja sit ne repi pipoa päästä.Kuski ei tehnyt asian eteen mitään ennen kuin äitini ilmoitti asiasta sen jälkeen kuski pisti kiusaamisen poikki.Sitten tämä toinen juttu tapahtui myös ylä-asteella eli hammaslääkärissä oli mukana sellaisia tyyppejä joilla oli selvästi taipumusta kiusata mua.Siellä minua kohti heiteltiin kaikenlaista ja lisäksi yksi ala-astelainen tyttö Emma kiusas mua sanallisesti ko me istuttiin taksissa oltiin just lähössä sieltä nii joku poika meni taksista ulos ni se Emma löi sitä ja väitti et se oli mä.Luokanvalvojani sai pian kuulla asiasta vaikkei kylläkään minulta vaan jostain muualta.Tapausta selviteltiin ja se Emma tuli pyytään anteeks mut muilta kiusaamiseen osallistuneilta en pahemmin anteeksi pyytöjä kuullut.Sekin saatiin loppumaan.Siinä mun tarina.Voimia kaikille kiusatuksi joutuneille!

      • yytyrddu

        Olen 6-luokkalainen poika.

        Minua on kiusattu koulussa viime tammikuusta lähtien lähes päivittäin. Valitettu siitä, miksi koulussa seuraan muita oppilaita joka paikkaan esim. tunnille mentäessä ja sieltä tullessa, yritetty kurkkia tunnilla pulpettiin (Kukaan ei tosin ole vielä onnistunut näkemään sitä!), hoettu kaikkea sellaista, mitä en kestä kuulla, päästelty suusta pierun ääniä ja sitten väitetty, että minä olisin pieraissut, huomauteltu lähes kaikista tekemisistäni, laitettu toisten oppilaiden, jotka eivät kiusaa minua, tavaroita minun pulpetille ja sitten väitetty, että minä olisin varastanut ne, puhuttu pahaa selän takana (Ja minä olen kyllä kuullut sen!) jne jne jne...! Opettaja on kyllä huomannut sen, mutta ei ole koskaan tehnyt asialle mitään sen suurempaa, kuin sanonut: "Jätä nyt se *Minun nimi* rauhaan!".

        Menen ensi elokuussa yläasteelle kouluun, johon kukaan muu oppilas meidän koulusta ei tule, joten en kohtaa näitä tämänhetkisiä kiusaajiani kesäloman alkamisen jälkeen enää ikinä... Minun pitää vielä näiden tämän lukuvuoden viimeisien viikkojen aikana kostaa se! Olen jo kiusaamisen alkamisesta lähtien miettinyt sitä, että joskus sanoisin kiusaajille kostoksi tämän lauseen: "Saatanan läski fägäri tynnyrissä asunut vitun jumasiima rasvanaama läski esipuberteetista kärsivä perkeleen kekkosen hoitaja takapenetroinista nauttiva vitun pallinaama rintaruokintaa 7-vuotiaaksi jatkanut saakelin kusimummo saatanan mikkihiiri-lakanoihinsa kuseva runescapen ääressä itkevä keskittymishäiriöinen ravunmetsästäjä oot iha sika ärsyttävän näkönen nii et vois hirttää palleist nii et ykskää karva ei näy haastan sut oikeuteen". Vaikka se ei ehkä lopettaisi kiusaamista, on se kuitenkin hyvä kostomenetelmä!

        Tosin voisin naada tuon lauseen sanomisesta koulussa ties kuinka kamalan jälkän tai jotain muuta. Pitänee kai vain yrittää kestää nämä viimeiset viikot kiusaamista, minkä jälkeen en enää koskaan kohtaa niitä kiusaajia. Palataan asiaan, jos uudessa koulussa yläasteellakin kiusataan.


      • Chan Chan
        yytyrddu kirjoitti:

        Olen 6-luokkalainen poika.

        Minua on kiusattu koulussa viime tammikuusta lähtien lähes päivittäin. Valitettu siitä, miksi koulussa seuraan muita oppilaita joka paikkaan esim. tunnille mentäessä ja sieltä tullessa, yritetty kurkkia tunnilla pulpettiin (Kukaan ei tosin ole vielä onnistunut näkemään sitä!), hoettu kaikkea sellaista, mitä en kestä kuulla, päästelty suusta pierun ääniä ja sitten väitetty, että minä olisin pieraissut, huomauteltu lähes kaikista tekemisistäni, laitettu toisten oppilaiden, jotka eivät kiusaa minua, tavaroita minun pulpetille ja sitten väitetty, että minä olisin varastanut ne, puhuttu pahaa selän takana (Ja minä olen kyllä kuullut sen!) jne jne jne...! Opettaja on kyllä huomannut sen, mutta ei ole koskaan tehnyt asialle mitään sen suurempaa, kuin sanonut: "Jätä nyt se *Minun nimi* rauhaan!".

        Menen ensi elokuussa yläasteelle kouluun, johon kukaan muu oppilas meidän koulusta ei tule, joten en kohtaa näitä tämänhetkisiä kiusaajiani kesäloman alkamisen jälkeen enää ikinä... Minun pitää vielä näiden tämän lukuvuoden viimeisien viikkojen aikana kostaa se! Olen jo kiusaamisen alkamisesta lähtien miettinyt sitä, että joskus sanoisin kiusaajille kostoksi tämän lauseen: "Saatanan läski fägäri tynnyrissä asunut vitun jumasiima rasvanaama läski esipuberteetista kärsivä perkeleen kekkosen hoitaja takapenetroinista nauttiva vitun pallinaama rintaruokintaa 7-vuotiaaksi jatkanut saakelin kusimummo saatanan mikkihiiri-lakanoihinsa kuseva runescapen ääressä itkevä keskittymishäiriöinen ravunmetsästäjä oot iha sika ärsyttävän näkönen nii et vois hirttää palleist nii et ykskää karva ei näy haastan sut oikeuteen". Vaikka se ei ehkä lopettaisi kiusaamista, on se kuitenkin hyvä kostomenetelmä!

        Tosin voisin naada tuon lauseen sanomisesta koulussa ties kuinka kamalan jälkän tai jotain muuta. Pitänee kai vain yrittää kestää nämä viimeiset viikot kiusaamista, minkä jälkeen en enää koskaan kohtaa niitä kiusaajia. Palataan asiaan, jos uudessa koulussa yläasteellakin kiusataan.

        Huh, tiedän tunteen.
        Toivon että löytäisit yläasteelta itsellesi uusia (ja parempia) ystäviä :)
        Voin sanoo että kiusaajat ovat niin säälittäviä ja naurettavia itse...


      • yytyrddu
        Chan Chan kirjoitti:

        Huh, tiedän tunteen.
        Toivon että löytäisit yläasteelta itsellesi uusia (ja parempia) ystäviä :)
        Voin sanoo että kiusaajat ovat niin säälittäviä ja naurettavia itse...

        Kesäloma on alkanut, enkä enää koskaan kohtaa niitä, jotka kiusasivat minua viime kevätlukukaudella. Mutta minusta se ei ole oikein, että he saivat kiusata minua puoli vuotta, eikä kukaan rankaissut heitä siitä! Vielä jonain päivänä menen heidän koteihinsa ja kostan...


      • Mll97
        yytyrddu kirjoitti:

        Kesäloma on alkanut, enkä enää koskaan kohtaa niitä, jotka kiusasivat minua viime kevätlukukaudella. Mutta minusta se ei ole oikein, että he saivat kiusata minua puoli vuotta, eikä kukaan rankaissut heitä siitä! Vielä jonain päivänä menen heidän koteihinsa ja kostan...

        Uhkaa kutsuvasi poliisit paikalle. Jos ei usko nii mee vanhempien tai opettajan puheille ja käske soittaa lasten suojeluviranomaisille.


      • dorac
        Mll97 kirjoitti:

        Uhkaa kutsuvasi poliisit paikalle. Jos ei usko nii mee vanhempien tai opettajan puheille ja käske soittaa lasten suojeluviranomaisille.

        mua on kiusattu jo 5 vuotta kerran mut tönäistiin koulun portaat alas pääsin sairaalaan olin tajuttomana 4 tuntii ja nyt mul ei oo enään toista kulmakarvaa. sitten jos en juo maitoo yhellä kerralla muut sylkee siihen. kerran kun olin liikkatunnin jälkeen suihkussa mun paita vietiin jouduin lainaamaan koulun näytelmä varastosta jotain paitaa mikä oli ainakin 4 kokoo liian iso. ja mä oon monesti pyytänyt reksii apuun ei se valitä niinkuin ei suurin osa opeistakaan.äiti on ilmoittanut jo lasten suojeluun. saan vaihtaa kouluu mut vasta kun olen ollut vielä 1viikko vanhassa koulussa. olen siis laajavuoren ala asteen oppilas. ja pääsen uomariteen kouluun toivon että kun kuolu alkaa saan viimeinkin nautti siitä sillä mä tykkään koulusta.


      • yytyrddu
        dorac kirjoitti:

        mua on kiusattu jo 5 vuotta kerran mut tönäistiin koulun portaat alas pääsin sairaalaan olin tajuttomana 4 tuntii ja nyt mul ei oo enään toista kulmakarvaa. sitten jos en juo maitoo yhellä kerralla muut sylkee siihen. kerran kun olin liikkatunnin jälkeen suihkussa mun paita vietiin jouduin lainaamaan koulun näytelmä varastosta jotain paitaa mikä oli ainakin 4 kokoo liian iso. ja mä oon monesti pyytänyt reksii apuun ei se valitä niinkuin ei suurin osa opeistakaan.äiti on ilmoittanut jo lasten suojeluun. saan vaihtaa kouluu mut vasta kun olen ollut vielä 1viikko vanhassa koulussa. olen siis laajavuoren ala asteen oppilas. ja pääsen uomariteen kouluun toivon että kun kuolu alkaa saan viimeinkin nautti siitä sillä mä tykkään koulusta.

        Terve taas yli vuoden jälkeen.

        Hylkäsin kostosuunnitelmani jo ajat sitten. Ei kannata alentua kiusaajan tasolle.

        Nyt on yksi vuosi "uudessa" koulussa takanapäin. Jostain syystä en uskaltanut ottaa osaa mihinkään keskusteluihin. Sellaisen hyvän asian kyllä huomasin, että kevätkuukausina puhuin kuitenkin ehkä vähän enemmän luokkalaisteni kanssa. En vaikuttanut saavani huonoa mainetta koulussa, vaan kaikki kuitenkin vaikuttivat pitävän minua ihan normaalina tyyppinä. Nyt vain täytyy pitää erittäin tarkkaan huolta siitä, että he pitävät jatkossakin.

        Yläasteen luokassani oli koko seiskaluokan ajan kiusaamistapaus, jossa itse olin ulkopuolisena. Pahin tapaus oli varmaan se, kun kiusattu työnnettiin vaatteet päällä uima-altaaseen... Enkä sitten varmana aio puuttua asiaan jotten vain joutuisi itsekin näiden kiusaajien silmätikuksi. Opettajia tai muuta koulun henkilökuntaa ei vaikuttaisi kiusaamistapaus voivan vähempää kiinnostaa.


    • samurai123

      No itse olen 12 v ja minua on kiusattu ja lähinnä siitä että olen bi seksuaali. Elikkä jos joku ei tiedä selitän vielä Bi voi rakastua saamaa sukupuolta olevien ja eri sukupuolta olevien kanssa.

      • Muori.

        Mutta eihän noin nuori lapsi vielä rakastele ?


      • ffffff54
        Muori. kirjoitti:

        Mutta eihän noin nuori lapsi vielä rakastele ?

        Mitä vittuu ei rakastele?? Mä nussin mun opee pilluun 11-vuotiaana!


    • dsdddddddddddd

      Ihan koulukiusaajana sanon ettei kannata lähteä tappelemaan niiden kanssa.. Saavat vaan syyn hakata sut ja sit ne on puhuttelussa niitä uhreja.. Ps. Älä huomioi kun ne kiusaa, koska kun et reagoi siihen niin niiden mielestä siitä kiusaamisesta tulee vitun mautonta viikon parin jälkeen.

    • koulukiusattu

      Kun meidän luokalle tuli Jonin niminen hän alkoi haukkua minua ja olen 8v. Enkä voi enää olla melkein koulussa kun olen menettänyt itsetunnon. Tahtoisin päästä oppilaskuntaan jotta minulle tulisi edes vähän itsetuntoa mutta en pääse. Sitten hän alkoi potkia,lyödä ja haukkua paljon enemmän eikä opettajat välitä mitä minä teen. Sitten vielä hän alkoi kerätä porukkaa jotta oisi minua vahvempi. Hän alkoi jopa kiusata kavereita mutta minulkla on 10v kummi joka puolustaa mutta hän ei enää pian jaksa eli mitä minä teen.

    • KOSTO16

      VITTU 8v kiusaamista rupee pikku hiljaa keittää... koko luokka vittu lähteny melki siihen mukaa enää 1v peruskouluu mut ne saa maksaa. Suunnitelin aluks että puukotan yhen tyypin mut joutuisin kusee... aattelin kiskasta viini pullolla päähä.
      Ehkä pääsisin ees johonki vitun erityis luokalle tai vidu johonki... rauhaa.
      Oon ollu masentunu ja viillelly mutta tiedän ettei vika oo mussa. NE KIUSAAJAT ON VITUN MULKVISTEJA! KOSTO!!!11

    • mahoneno

      Mä oon kans koulukiusattu.
      ala-asteella mua kiusattiin enemmän fyysisesti.
      Nyt kasilla mua kiusataan sillein et puhutaan paskaa selän takana ja ilkutaan..-.-''
      Oon aina ollu koulussa se ujo ja hiljanen, ni tottakai mua on kiusattu.
      Joskus kutosella yks poika vaan tökki mua kynällä ja potki mua, ku meil oli jotkut ryhmät, ni opettaja ei ollu sillon luokas ja me istuttiin sellases pyörees pöydäs.
      Ja kerran se sama poika teki sillein, ku olin menos välkälle ja laitoin siin kenkiä, ni se vaan tuli jalkapallon kans siihen ja potkas jalkappallon muhun päin tahalleen.
      Ja nyt kasilla syksyllä, ku menin tohon uuteen kouluun, ni olin siel jonkun aikaa ja mua alettiin kiusaamaan siellä ja ku kerroin äidille siitä, ni äiti kerto opettajalle ja sit opettaja puhu niitten kiusaajien kanssa, ni sen jälkeen yhel välkällä ne vaan seiso siin ja sit se yks tyyppi kutsu ne muut ja ne meni kauemmas musta ja sit ne siel puhu jtn ja tiesin et ne puhu musta paskaa..-.-''
      Sen jälkeen ne vaan tuli mun lähelle sanomatta sanaakaan ja ne kaikki vähän katto mua sillein oudosti vähä aikaa ja sit ne vaan rupes siin juttellee keskenään..se tuntu tosi pahalta ja en tietenkään uskaltanu kysyy tai sanoo mitään, ku oon niin ujo koulus.
      Oon ruvennu lintsaamaan koulusta, ku musta tuntuu niin HELVETIN ahdistavalta mennä sinne ja muutenki aina jännittää..joo tiiän et se ei kannatta.
      Mä oon ruvennu miettiin et jos menisin koulukotiin, mut ei se välttämättä auta ja en välttämättä pääse sinne.
      Haluaisin kyl mennä sinne.. : //
      ja oon nyt maanantain ja tiistain lintsannu taas...):
      Mun äiti on todella vihainen siitä ja ihan syystäki, ku oon valehellu sille et oon muka menny kouluun, mut sit se on saanukki opettajalta viestin et en oo ollu koulus...-.-''
      Ja mul on TODELLA huono omatunto siitä ja muutenki se on nyt vaikeampaa mennä kouluun, ku oon ollu niin paljon pois sielt..),:
      Mul on tosi huono itsetuntoki..): ja oon masentunu.. ._.
      Oon monta kertaa miettiny itsemurhaa ja tiiän sen et se ei oo mihinkään ratkasu ja oon raapinnu itteeni, ku mul on niin paha olla..):
      Mut onneks ysillä vaihan kouluu ja toivottavasti siel ei niin paljon kiusattais.
      Mä tarvisin hyvän ystävän jonka kans vois jakaa omia murheita ja joka kuuntelis mua ja ymmärtäis ja aidosti välittäis, mut ei mul oo sellasta.
      Ja en tiiä oikeesti enää mitä mä teen..):

      • Sama Asia

        Sama


    • -.-

      se on nii monta kertaa todistettu ettei se opeille sössöttämine auta se kiusaamine vaa jatkuu ja jatkuu ja jossei jatku se kiusaaja kertoo kaikil muil et oot valittanu siitä opettajalle ja sun kiusaaja joukkos vaa kasvaa -.- .....

      • jasknkajsnkdnkan

        Huomattu on. Varsinkin jos opettaja on puolueellinen (tai puolueeton!) tai ainakin vähänkin vaikuttaa siltä, kiusatulle turhat syyt niskaan ja lisää stressiä. Kiusaajat pääsevät tilanteesta kuin koira veräjästä ja kiusaaminen jatkuu hienovaraisena piilokiusaamisena. Näin voi käydä varsinkin jos ei kerro kaikkea mitä kiusaajat ovat tehneet ja on epävarma ja miettii liikaa. Aikamoinen taakka...


    • tytötovatmukavia.

      Luuseri-armeija metsästys -poijat monesti yrittävät kiusailla ja silläkin mielellä että saisi pimppiä sitten tytöltä uhkailemalla.

      Minulla ainakin on ollut sellaista kokemusta, että tuollaiset YK-ihmiset jäävät luusereina kotiinsa äidin luokse sitten asumaan.

      Ikinä eivät löydä omaa elämää eivätkä rakkautta.

      Itse kyllä olen ollut ihastunut moniinkin tyttöihin, ja aina tytöt ovat antaneet vastaan rakkautta tai jotain mukavaa kuitenkin.

      Kannattaa varoa kotona asuvia äijiä.

    • koulukiusattu

      Kiusaaminen o vakavaa!!! Ite oon ollu jo 7 vuotta kiusatttu...ekalta luokalta saakka. Tai no, kyllä joskus 2- 3- ja 4-luokilla oli hieman hyviä välejä kiusaajien kanssa mut kuiteski. Ala-asteel se oli semmosta syrjintää, nimittelyy ja pipon ottamist, mut yläasteella se tuli vakavammaks. Seiskalla mua kiusattii fyysisesti, ja mua loukattii ja mun tavaroit varastettii. kyl opelle kantsii kertoo, mut meijän, koulus se ei auta...meijä koulu on täynnä semmotteita kusipää-häiriköitä, eikä niitä vaa saa kurii :( opelle kertomine ei auta, ainoo keino ois yrittää olla niitä vahvempi (fyysisesti), mut ne o aika isokokosia.... ja eihä se väkivalta oo ratkasu, vaikka se auttaa asiaa kummasti...no, nyt oon 8. luokall ja kiusaamist on tullu vähemmä, mut silti jonki verra...kumpa se vaa loppuis

    • vapaudenkaipuu

      On kiusattu. Ala-asteen vikan vuoden aikana hypin väärän tyypin silmille. Yläasteella taas mun pandasilmillä ja yläasteelaisten röökimuijien ja skinipoikien uusnatsismiasenteella kaikkeen mahdolliseen saatto olla jotain tekemistä asian kanssa (ottaen huomioon sen, että olin 13-v emolookkia ylläpitävä bissetyttö, kuten asiaan kuuluu).

    • joni-sami

      kakkaa juon es :D:D:D:D:D:D:D:

    • mini_Linkki
    • Hevimijäs

      Oon meidän koulun ainoa hevari, kaikki muut oppilaat on näitä saatanan lissuja ja jonneja. Ja minusta on ironista, että itse pidän lissuja ja jonneja kaikkein noiliompina, ja he taas pitävät minua nolona, ja siitä saan kuulla päivittäin. ugh

    • koulukiusattu

      Meidän ylä-koulussa iisalmessa, mua kiusataan koko ajan. Ja pahinta on että se kiusaajan äiti on mun lv ja sitä ei kuulema kiinosta. Se poika joka kiusaa mua uhkaa hakata mut uudelleen jos kerron jollekkin ja se varastaa mun tavaroita ja rahaa. Mitä pitäisi tehdä??

      • ystävä2213

        toivottavasti keksit.. mutta mitä ikinä teetkin
        älä edes ajattele itsemurhaa on niin paljon hyviä ajstuksia sano vanhemmillesi ja ajattele keinoja heidän kannssa he eivät ainakaan puhu asiasta ilman lupaasi kiusaamiseen ei olesyytä ja kaikki kusaajat ovat alhaisia älä välitä kiusaamisesta ikävä sanoa mutta jos olet välittämättä löytävät pian uuden kiusattavan ei sekään hyvä ole mutta itse.ainakn saat levähtää ole kiusatun puolella jos et koulussa uskala niin hanki esim kyseisen numero ja soita vapaa-ajalla jos pääsette kiusaamisesta eroon jakakaa tietoa älkääkä alistuko kohtaloon jokaisessa on jotain hyvää käytä sitä vahvuutena esim jos olet hyvä jalkapallossa mene aina mukaan sitä koskeviin keskusteåuihin ja anna muiden huomata kuinka mukava olet näin saat ystäviä ja pääset niskanpäälle


    • 12v. Tyttö

      No siis mua on kiusattu varmaa tokalt lähtie. Aluks se oli vaa semmost pientä mut nykyää se on ihan hirveetä. Koko meijä luokka on mua vastaa ja se kiusaamine on semmost pois jättämist. Mulle ei kerrota mitää ja koko aja mää kuulen ku jotkut puhuu mun selän takana täyttä paskaa. Mun yks huvä kamu (siis minkä mää LUULIN olevan mun kamu) nii seki on ruvennu ns. kiusaa mua, tai ei varsinaisest vaa sillee et se vaa on hiljaa eikä puollusta mua.
      ps. Sori jos on kirjotusvirheitä!!

    • tee niin

      sano niille haistakaa paska.

    • Kiusaus on pahaa.

      Kyllä kiusaukset on pahinta koulussa.
      Aina kun on kinkkukiusausta jää ruokalassa syömättä.
      Valitettavan pahoja ruokia ne koulukiusaukset.

      Suurin kiusaus on se, kun en halua mennä syömään.

    • EX_Kiusattu

      Ala-asteella minä olin aika suosittu eikä kiusattu yhtää jne... Mut heti kun pääsin ylä-asteelle 2 minun luokkalaistani alkoivat kiusaamaan ja sitte se joukko koko ajan suureni suureni. Hyvä kaverinikin liittyi porukkaan. Mutta 8-luokalla se loppui kun lämäytin yhtä kiusaajaa lättyyn! Tuli kyllä hyvä olo kun se tipahti. Kyllä se kiusaus vielä 9-luokalla jatkui vähän mutta ei niin paljon koska he pelkäsivät että lyön! Onneksi nyt pääsin ylä-asteelta pois nii ei tarvi enää kestää niitä! Kesälomalla yritän vältellä niitä hinttejä!
      Voimia niille jotka ovat vielä Ylä-asteella.

      Välillä kävi mielessä mennä sanomaan reksille mutten raaskinut kun vapaa-ajalla kiusaaminen olisi ollut rajumpaa! Käyttäkää väkivaltaa nii eiköhän kiusaaminen ainakin hetkeksi aikaa lopu. PESARI PÄÄHÄN VAAN! :)

    • agghagrharh

      Eikö täällä puhuttukaan kiusauksista??!!! Mitkäs on muuten ihmisten lempikiusauksia? Itse pidän eniten janssoninkiusauksesta, kinkkukiusaus on aina kouluissa liian pippurista ja kasviskiusaustahan ei kukaan järkevä ihminen syö.

    • saman kokenut

      Mulle voi tulla puhumaan murheistaan skypessä jos vain on sellainen, koska tiedän miltä tuntuu olla päivittäin kiusattu
      Skupe nimeni: spetsnaz662
      tulkaa rohkeasti vain

    • aikansa kutakin

      minuakin kiusattiin ollessani 7 luokalla. Sitä jatkuin aina 8 luokalle asti kunnes kilahdin ja pieksin yhden kiusaajistani tajuttomaksi. Sen myötä rispekti kasvoi ja kiusaaminen loppui sen siliän tien.

      • Like A Boss

        Kiva :D


    • Saman kokenut

      Juu olen se sama tyyppi taas :D
      No olen kuitenkin päättänyt nyt elämässäni sellaisen asian että jos ja kun minua esim. kiusauksen yhteydessä lyödään hakataan niin aion antaa sille mololle samalla mitalla takaisin, tai oikeastaan hiukan enenmänkin ja tämä hakkaus on siis ihan sellaista minkä pitää olla totista lyömistä eli siis hänellä joka tulee lyömään minua hänen täytyy olla sillä mielin että hän aikoisi ''hakata minut verille'' muuten saataisin vaan antaa olla ja lähteä pois :D tälläinen pieni juttu minulta vain ei tarvitse välittää jos ei halua eikä tarte heti alkaa ''angstaa'' tästä minun jututstani :D

    • Treeni

      Hanki voimia itsellesi. Ala urheilemaan. Voimakasta ihmistä ei juurikaan kiusata, varsinkinkun nykyajan nuoret eivät juurikaan kehtiä fyysisiä voimiaan. Voit tehdä palveluksen itsellesi monessa suhteessa, kun alat urheilemaan ahkeraan.Ja urheilun parissa löydät myös reiluja ystäviä.Pistäs itsesi liikkeelle.

    • WannabeEmo xD

      Hellou.. oon nyt 12 vuotias (marraskuussa 13) ja mua kiustattii... joskus 10-12 ikävuosien aikaa. seoli aik hirvee kokemus vaikkei paljoo tapahtunukkaa. No se alko siitä ku mä olin viel aik pieni ja mul oli blondit ja pitkät hiukset jota en harjannu usein, no sittehä mua alettii haukkua liimaletiks heviletiks homoletiks rasvaletiks yms. leikattii sit hiukset aloin pitää parempaa huolta ni kyllä se silti sit vielä jatku. Mä oon osittain aika pasifisti ni en osaa pistää vastaa kiusaajille. Palataa siihe myöhemmin. Nyt täs ku 11 ikävuos alko ni aloin mennä saksan tunneille. Se oliki jo sitte toisella koulul minne mentii bussilla. Tulin bussista kaverin ja yhen tytön kaa ulos ja joka kerta sama kaava: Meen kaverini kanssa nojaamaa puuhun ja puhumaan kaikesta randomista mistä nyt sillon teki mieli puhua. Noh, siihen aina ilmesty jtn mun ikäsii kääpiöitä vittuilemaan ja yms mun tukast ja et vtu mä oon nolo yms. sit se alko mennä siihen suuntaa et sillon joskus nelosella talvella oltiin vuorenvallotusta. Oli sellaset kaverit ku Jerry ja Niklas (en muista oliko jerri tuskin sil on välii) , joka tapaukses me leikittii kavereiden kaa leikkii iha normisti, ja vaikka ne nyt sitte oli mua kaks vuot vanhempia ni ne hyppi mun päälle. Mun on klaustrofobia ja tein sen niille siel selväks, silti se läski Niklas päätti istuu mu koko kehon yläosan (including naama) päälle ja samoin myös jerri ja "pomppii" siin pääl ja pitää mua sellasena saatanan rikkinäisen pulkkana jolla päätti sitte laskee sitä jäistä "vuorta" ja piti mua siel vähä aikaa, tulin aina paniikkii ja näin mut sitte päätti opettajat lopettaa koko leikin näiden vammasten jonnejen takia jotka meitä paljo pienempii oli vahingoittanu (pahastikin), eikä ny niide nazien takia voide leikkii sitä enää just niiden ylä-asteelaisten takia, onneks ne nyt on siel toisel koululla jossa kävin saksassa. Ok toi oli saksaa aiemmin.. joskus ku olin jtn 10. Sitte sitä saksa juttuu lisää. Jatkuu

      • Samajätkä...

        Yhtäkkii kaikki tunsi mut hauhol ja oli sillee Moro Santerii!! (nimi muutettu) ja eka luulin et iha asiallisii tervehdyksii oli. sit tajusin et must oltii puhuttu selän takan ja näytetty mun fb-profiilikuvat yms. Ni sit siel oli mun verivihollisia pari joka kerta ku meni saksaa ja joka kerta tuli vastaa ja haukku jnejne.. sitte ne mun ikäset jonnet tuli vastaa, täl kertaa vaa vähä kovemmal otteel. NYT voidaan puhuu siit ku olin sillon aika pasifisti. Ne alko siis yrittää kaataa mua pisti varmaa vittu 200200241 lumipesua sit mun paras kaveri yritti auttaa mua. Ne kävi mun kimppuu ku servailtii niit iha jatkuvasti ni ei varmaa ollu vaihtoehtoja kuin 1. näyttää vitun tyhmältä 2. käydä mun päälle. pystyin mä ne sillo hoitelee. annoin niien viel tietää etten haluu nyt satuttaa ketää ne vaa jatko ja jatko. sit sellane blondi jonnekääpiö hyppäs mun selkää ja annoin periks sit toinen tulee eteen nyrkki pystyssä ja lyö naamaa. ikenet veressä jäin siihen makaa ja ne juoksi pois. Mun paras kaveri oli siin vieres samal tuulel ku mä .. jtn sellast et tollasten ei pitäs antaa elää....... joo sit menin tunnille ja se huomattii ku multa vuos verta suusta ja siit tehtii joku juttu. mua alettii haastattelee tästä koko scheissesta ja oli sitte loppuje lopuks pakko kertoo näist kahest lätkäskeittijonnest jotka kävi kimppuu. nyt sitä sit tutkittii varmaa tähä kutosluokkaa asti. mut vähä taaemmas siihen kuulustelujuttuu. koulujen välil on semmone "yhteisö" ku KiVa ni meiän koulul oli yks nainen sieltä. Ni se sit piti joskus mun kaa keskusteluu asioist mitä tapahtu sinä päivän ja sit sitä ennen ne haukkumiset ja pienesti väkivaltaset kiusaamiset. Juu sitte vielä mentii vissii sen toisen koulun reksin kaa puhutteluu sinne piti tulla ne kaks jonnee ja mä, se parempi jätkä niist tuli sinne ja se toine jäi himaa. No me puhuttii kaikesta mitä oli vuoden aikan tapahtunu. Sain sen kaa iha hyvän synkan joka tuli sinne. Mut sitte, päätettii iha tän rankan illan jälkeen käydä sen kylän S-Marketist hakee jtn ja ihmettelin sit matkan sinne miksei se pask.a tullu sinne. ja yllätysyllätys, siel se oli kaveriporukan kaa palauttamas pulloja... katoin sillee sitä silmii et haista vit.tu se ei näyttäny olevan hirveen innoissaa.. mentii ostaa kaikki ja sanoin mutsille et se oli siellä, ja sit seki alko ihmettelee et mikä porukan vanhempia ja niitä itteensä vaivaa. No kaikkee sellast sitte. en jaksa samast aiheest höpöttää ja tappaa sun aikaa. Sitte toisiks pahin... nettikiusaaminen... ihmiset ei tajua et se satuttaa henkisesti oikeesti se oli iha hemmetin hirveetä. Jatkuu...


      • Sama edelleen...
        Samajätkä... kirjoitti:

        Yhtäkkii kaikki tunsi mut hauhol ja oli sillee Moro Santerii!! (nimi muutettu) ja eka luulin et iha asiallisii tervehdyksii oli. sit tajusin et must oltii puhuttu selän takan ja näytetty mun fb-profiilikuvat yms. Ni sit siel oli mun verivihollisia pari joka kerta ku meni saksaa ja joka kerta tuli vastaa ja haukku jnejne.. sitte ne mun ikäset jonnet tuli vastaa, täl kertaa vaa vähä kovemmal otteel. NYT voidaan puhuu siit ku olin sillon aika pasifisti. Ne alko siis yrittää kaataa mua pisti varmaa vittu 200200241 lumipesua sit mun paras kaveri yritti auttaa mua. Ne kävi mun kimppuu ku servailtii niit iha jatkuvasti ni ei varmaa ollu vaihtoehtoja kuin 1. näyttää vitun tyhmältä 2. käydä mun päälle. pystyin mä ne sillo hoitelee. annoin niien viel tietää etten haluu nyt satuttaa ketää ne vaa jatko ja jatko. sit sellane blondi jonnekääpiö hyppäs mun selkää ja annoin periks sit toinen tulee eteen nyrkki pystyssä ja lyö naamaa. ikenet veressä jäin siihen makaa ja ne juoksi pois. Mun paras kaveri oli siin vieres samal tuulel ku mä .. jtn sellast et tollasten ei pitäs antaa elää....... joo sit menin tunnille ja se huomattii ku multa vuos verta suusta ja siit tehtii joku juttu. mua alettii haastattelee tästä koko scheissesta ja oli sitte loppuje lopuks pakko kertoo näist kahest lätkäskeittijonnest jotka kävi kimppuu. nyt sitä sit tutkittii varmaa tähä kutosluokkaa asti. mut vähä taaemmas siihen kuulustelujuttuu. koulujen välil on semmone "yhteisö" ku KiVa ni meiän koulul oli yks nainen sieltä. Ni se sit piti joskus mun kaa keskusteluu asioist mitä tapahtu sinä päivän ja sit sitä ennen ne haukkumiset ja pienesti väkivaltaset kiusaamiset. Juu sitte vielä mentii vissii sen toisen koulun reksin kaa puhutteluu sinne piti tulla ne kaks jonnee ja mä, se parempi jätkä niist tuli sinne ja se toine jäi himaa. No me puhuttii kaikesta mitä oli vuoden aikan tapahtunu. Sain sen kaa iha hyvän synkan joka tuli sinne. Mut sitte, päätettii iha tän rankan illan jälkeen käydä sen kylän S-Marketist hakee jtn ja ihmettelin sit matkan sinne miksei se pask.a tullu sinne. ja yllätysyllätys, siel se oli kaveriporukan kaa palauttamas pulloja... katoin sillee sitä silmii et haista vit.tu se ei näyttäny olevan hirveen innoissaa.. mentii ostaa kaikki ja sanoin mutsille et se oli siellä, ja sit seki alko ihmettelee et mikä porukan vanhempia ja niitä itteensä vaivaa. No kaikkee sellast sitte. en jaksa samast aiheest höpöttää ja tappaa sun aikaa. Sitte toisiks pahin... nettikiusaaminen... ihmiset ei tajua et se satuttaa henkisesti oikeesti se oli iha hemmetin hirveetä. Jatkuu...

        No värjäsin hiukset mustaks ja nää ni mua alettii haukkuu hintiks ja emoks. se sitte oliki vitun ärsyttävää sit chatis mussutettii kaikkee pask.aa niskaa ja tämmöst. sit viel korvalävistys ja tällaset emovaatteet. Mua haukuttii entist enemmä ja sit se oikeen elämän kiusaus jatku ja jatku ja se nettikiusaus lisäänty ja sit irl ja fb ja irl ja fb... sitte mietin, et kui paljo ihmiset olis onnelisempii jos tappasin itteni noin vaan... ne luki lehest "Poika kiusattu kuolemaan" Siel on mun nimi ja kuva ja aattelin et ne olis iha vitjan ilosia ja nii.. mut sit lopputuloksena aattelin, et jos tappasin itteni, ni niit alkas kalvaa kaikki tämmöne mitä ne on tehy. eikä siit olis mulle hyötyy muutenkaa. aloin kuvittelee mielessäni et tapoin niit kiusaajia ja menin iha sekasin ja kauhee shokki sängyssä peläten seuraavaa saksantuntia...... no nyt se on jo osaks loppu ja kaikki on ihan hyvin. Mua kyl vielki pilkataa siit et oon emo ja et kuuntelen emo musiikkia ja näitä Asking Alexandrioita ja näitä. Kaiken tän jälkeen mä vaa aattelen että mua ei vois vattuakaa kiinnostaa niiden pilkat ja kaikki, ja mä saan olla erilainen jos vaan uskallan, ja nyt mä uskallan. Uskon, että jos mua mopotetaa seiskalla ni tuun vielä palaamaan tänne. Kuhan se ei ny menis iha överiks. Nomutta nykyään kaikki on hyvin ja elämä iha mallillaa.

        -Poika, joka tajusi uskaltaa olla
        erilainen.. kiitos


      • SAMAAAAAH!....

        Korjaan nyt viel et MAALISKUUSSA oon 13


    • on kiusattu

      on kiusattu sen takia että tein kaikkia tyhmää esim. maalasin seiniä ja varastelin ja sellasta mutta loppuuhan se siihen ku polttaa niitten mopot ja mopoautot ja töhrii talot ja antaa vielä pesismailasta

      • pelkur1

        No siis olin viel joskus 2-3 kuukautta sitten ihan perus suosittu... Tai no mul oli luokal kavereit yms, mut sit menin kerran laittaa ihan läpäl yhelle mun kaverin ihastukselle kaverin faces yksärii et se mun kaveri tykkäis siit ja se mun kaveri kosti sit samalla mitalla, ei vaan mun ihastukselle, vaan siis luokkalaiselle, yhen tokasuosituimman ( osittain mun kaveri ) ihastukselle... Siit asti mua oltiin syrjitty... Ja sit kerran pierasin tunnil ja no siitki on jo hetki aikaa mut mua kiusataan edelleen siit... :( Nykyään välkätki menee jossain ulko-oven ( koulun ) vieressä seisoskellessa YKSIN... Ja siis kun oon yrittäny mennä jengiin ni ne kävelee tai juoksee pois eikä päästä mua mihinkään. Mun hyvät kaveritki on eri koulus... Enkä oikeesti uskaltais kertoo opellekkaan.. :( Mitä mä teen ?


      • Koulukiusattu tyttö
        pelkur1 kirjoitti:

        No siis olin viel joskus 2-3 kuukautta sitten ihan perus suosittu... Tai no mul oli luokal kavereit yms, mut sit menin kerran laittaa ihan läpäl yhelle mun kaverin ihastukselle kaverin faces yksärii et se mun kaveri tykkäis siit ja se mun kaveri kosti sit samalla mitalla, ei vaan mun ihastukselle, vaan siis luokkalaiselle, yhen tokasuosituimman ( osittain mun kaveri ) ihastukselle... Siit asti mua oltiin syrjitty... Ja sit kerran pierasin tunnil ja no siitki on jo hetki aikaa mut mua kiusataan edelleen siit... :( Nykyään välkätki menee jossain ulko-oven ( koulun ) vieressä seisoskellessa YKSIN... Ja siis kun oon yrittäny mennä jengiin ni ne kävelee tai juoksee pois eikä päästä mua mihinkään. Mun hyvät kaveritki on eri koulus... Enkä oikeesti uskaltais kertoo opellekkaan.. :( Mitä mä teen ?

        pelkur1 sun kannattaa kertoa siitä. Mutta se oli kyllä " hieman " väärin että sotkit toisen asioita. Nytkin mua kiusataan varmasti siitä etten tienny mitä tarkoittaa playboy!!


    • karutotuus

      Kävin kuraattorit ja kaikki läpi mutta ei tietenkää auttanu... totuus on se että muitte kunnioitus pitää ansaita eikä vasikointi auta

    • liittomies

      koulukiusatuille pitäisi perustaa liitto, jossa toiset kiusatut auttavat yhtä kiusattua esim. turpaa vetämällä. kyllä vittuilu loppuu kun 200 kiusattua tulee vetää turpaa

    • my question

      Janssonin kiusaus vai janssonin kiusaaminen?

    • opettajan kiusaama

      On myös opettajia, jotka kiusaavat.

    • tepsu

      joka päivä mua kiusataan mua pelottaa ja mä oon 8.v

    • koulukiusattu tyttö

      Muakin on koulukiusattu ja se ei kyllä lopu. Mua kiusataan sen takia koska oon 6 luokalla (tai siis meen just 6 luokalle) ja oon jotai 135 cm pitkä! Eli ainakin 10 cm lyhyempi kuin muut. Tai no onhan mulla monta kaveria mutta ne ei tee sille mitään kun mua haukutaan. Ne haukkujat on poikia ja nimittelee mua joka päivä puutarhatontuksi ja kääpiöksi sun muuksi. Se ei oo yhtään kivaa. Mä oon menettäny myös arvoani koska kun olen lyhyt niin sitten kaikki löytää keinon että ne on ylempiarvoisempia kuin mä. Ja mä oon niiinkun aliarvoinen enkä voi tehdä asioille mitään.

      • Huah.

        Koulukiusattu tyttö:

        On todella kurjaa tämä nimittely vain koska olet hieman lyhyempi kuin muut, mutta jos sinua yhtään lohduttaa , saatat kasvaa viimeistään ylä-asteella pitkäksi (enhän minä sitä voi mennä vannomaan mutta näin väittäisin.)
        Voit mennä puhumaan tästä opettajallesi tai sitten sanoa suoraan niille pojille että mitä ne on sinua aliarvioimaan.
        Muistan kun minulle tultiin sanomaan että olen lyhyt niin sanoinpas; "Mitäs se sua haittaa, heinäseiväs?" Tietenkin tuon "heinäseiväs"-jutun voi jättää pois, mutta eipä sen jälkeen tämä kyseinen henkilö tullut valittamaan lyhyydestäni. (:

        TSEMPPIÄ! (:


    • lumpp4

      Hei kaikki! Mua on kiusattu melkein aina koulussa. Oon nyt kasilla... Onneks mul on yks ystävä joka auttaa. Muy itsemurha tai väkivalta ei oo ratkasu. Eikä ne opettajat oikeesti mitää tee. Tai sit tekee mut ei se auta.
      Mul on konsti joka auttaa ainaki mua. Älä välitä. Ja tanssi. Tanssi autta jaksamaan! Se auttaa olemaan oma itsensä ja selviämään. Silloin voi unohtaa kaiken muun ja vaan tanssia. Ainaki se autto mua. Voin siis ihan rehellisesti sanoa että tanssi pelasti mun elämän.
      Jaksakaa! Läkää antako periks. Te pystytte siihen! Pitkää lippu korkeella hemmot!!

    • Näin on 80

      Minua kiusattiin eka luokalta ysin loppuun asti ja vielä sen jälkeenkin jos sattuivat kylällä näkemään.
      minulla oli epilepsia lapsena ja sen takia jouduin kiusatuksi.Minulle myös pilkattiin vanhempiani.
      Eikä niille sekään riittänyt, vaan tulivat myös kotiini esittäen että haluavat ollakin ystäviäni (hyväuskoinen ja toiveikas kun olin) varastivat isäni lompakon.
      Koulusta kotiin mennessäni sain luistinpussista päähäni.
      Sellaiset muistot kyllä jäi,että raivoa piti pidellä kun yksi paska vuosien jälkeen tahtoi luokkakokoukseen.Pitäisikö niitä aikoja vielä posrukassa muistella??!!
      Yhä edelleenkin pistää vihaksi kun kouluaikoja muistelee, enkä toivo kiusaajilleni sekä heidän kätyreilllen mitään hyvää.Silloiset opettajat vain olkiaan kohauttelivat.

      Nyt sitten oma lapseni on joutunut kiusatuksi jo 8:ta vuotta.

      • Syvälle sydämeen sattuu

        Minun veli teki itsemurhan 2vuotta sitten menemällä junan alle 16vuotiaana.Häntä kiusattiin.


      • Näin on 80
        Syvälle sydämeen sattuu kirjoitti:

        Minun veli teki itsemurhan 2vuotta sitten menemällä junan alle 16vuotiaana.Häntä kiusattiin.

        Otan osaa.
        Voimia ja jaksamista.


    • surullinen

      Mäkin oon 13 ja muakin kiusataan...kaikki alko siitä ku mentii seiskalle, olin mun kavereitten kaa Eka meidän luokan poikien kaveri mut sit ne rupes yhtäkkii kiusaa meitä eikä lopettanu vaikka mitä tehtiin, Sitte Se loppu Nii nopeesti ku oli alkanukki,eikä siinä vielä mitään. Mulla oli muutamia hyviä kavereita, mutta yhtenä iltana mulle ja yhelle mun kaverille tuli riita, ihan naurettavasta asiasta. Ja Se meni niitten muiden mun kamujen luo ja ne päätti yhessä et ne vihaa mua ja tämän jälkeen masennuin pahasti! Itsetuhoiset ajatukset tulevat monesti mieleen ja niistä ei pääse eroon... Ois kiva puhuu jonkun kaa asioista mut ei oo ketään kelle puhua ;(

      • Snif

        Sama Tilanne Paitso et oon kutosella :,(


    • hehehehehehehehehehe

      Joo. Muakin on kiusattu koulussa ennen. Se alko nelosella ja nyt viime syksynä vetäsin sitä the kingiä turpaa. Oon siis 12v tyttö ja vähä alipainonen mut mul on vähän voimaa ja nopeutta nii sain lyötyä sitä kiusaajajengin johtajaa. Nyt se jengi kiertää mut kaukaa.
      Hyvä ne jitka kannustaa väkivaltaa, se auttaa oikeesti.

    • i THINK

      JUMALAUTA! Ite jouduin joo ku vähä tappelin ja muuta mut jrdsidfjkow<
      grjdsoirjgpi

    • Ootteko tyhmiä?

      Itse ajattelen välillä itsemurhaa,mutta Parempi ajatella että ei se kauaa kestä ja ei se itsemurha asiaa paranna

    • tämmöistä sallittaan

      Minua on koulukiusattu noin 9 vuotta. Niin henkisesti kuin myös fyysisesti, mutta kuisaajat on ollut oppilaita ja opettajia. Minun kohdalla koulukuisaus on ollut todella hirveää. minua on potkittu maassa ja hakattuu. Aiheutteettu pysyviä vammoja ja kivitetty. Opettajat on henkisesti pahointidelty ja iheuttaneet traumoja. Opettajat eivät ole välittänyt ja eivät ole puuttunut koulukiusaukseen miteenkään. Tämmöistä on koulukiusaksen nurja puoli.

    • academic

      What?? Apua, tätäkö on nykypäivän sivistynyt Suomi akateemikkoineen. Eivät siis täytä tehtäviään...huh huh.Sosiaalitoimen opetustoimen rahat ja aika menee...fb:n päivityksiin vai mihin???? Herttileijaa, junttila mikä junttila. Puhukaa vanhemmillenne ja poliisille. Jättäytykää pois koulusta, kenenkään EI tarvitse mennä kouluun kiusattavaksi!

    • Onnekas

      itseänikin koulu kiusataan ja itsemurha on ollut monta kertaa ajatuksissa ja oon yrittänykki melkein kun elämä vain on täyttä paskaa kun melkein kaikki kiusaavaat mua mun luokalta ja samaa on ollut 4 luokalta asti onneksi on sentään yksi luotettava kaveri jonka takia en tehnyt itsemurhaa kannattaa vaan sinnitellä :)

      • kiusaaminen on paskaa

        Itseenikin on kiusattu ja oli ihan hirveet ku kiusaajat teki mulle facebookkiin pila käyttäjän ne oli laittanu siihen mun nimen ja ne oli laittanu sinne sillei et kerään pulloi Koska oon niin köyhä... Kauhein on ku se joka alotti ton mun kiusauksen tuli samaan ylä asteeseen ku mä nyt pelkään et se alkaa taas puhuu paskaa musta ku ny tääl kaveritkin on tullu hiljasemmiks ei puhu ja jättää ulkopuolelle.. Must tuntuu et se on jo alkanu puhuu paskaa noille mun "kavereille" mitä pitäis tehä ku oon myös lintsannu mut sit joutuu kaikkiin puhutteluihin miks ne opettajat ei vaan ymmärrä no toivottavasti rämmin tän yläasteen jotenki mitä täs tilantees tulis tehä ku ei uskalla mennä kouluun ku pelkää et aletaan taas kiusaa


      • Anonyymi

        Itsemurha? Koska olet kuullut tai nähnyt esimerkin? Sitten olet yhtä huono kuin ne, jotka sen ovat tehneet.


    • koulukiusaus pois

      En sano nyt nimiä mutta minun tyttöystävää kiusattiin. Kerran hän yritti hirttää itsensä mutta mä ehdin väliin ja en tienny silväkivalta ja hän kertoi sen asian olisi voinu hoitaa nätimmin mutta ne jotka kiusas uhkasin Tappaa ne jollei ne jätä häntä rauhaan ja nyt ollaan ainakin saatu olla rauhassa ja tiedän tappaminen ei ole ratkaisu eikä muu väkivalta Mutta en.voinu katsoa vierestä enää ja kun ketään muu ei tehnyt mitään

      • Anonyymi

        Muistan aikoinaan,kuinka lähikunnassa oli erästä Imppaa aina porukalla kiusattu. Koulun jälkeen tämä sakki oli taas Impan kimpussa ja silloin Imppa tempaisi puukon taskustaan ja yksi kiusaajista pääsi pimeyteen. No siihen loppui sankareitten kiusaaminen ja Impasta en tiedä....


    • perttu11
    • Anonyymi

      mua on kiusattu vasta puol vuotta en haluu kertoo siitä kellekkään mut haluun sen loppuvan

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä kouluun menee johonkin muualle koulupäivän ajaksi jos äiti tai isä kysyy miksi et ole koulussa niin sanot vaan että sinnekö pitäisi mennä kiusan kohteeksi

    • Anonyymi

      Jos jotain koulukiusataan Oulun alueella niin voin tulla hakkaamaan kiusaajasi :)

      • Anonyymi

        Samoin tehtiin kivikaudella. Joten et eroa heistä.


    • Anonyymi

      Minua auttoi että muutettiin pois eikä ikinä tultu takaisin.

    • Anonyymi

      Koulukiusaus näyttää juontavan ajatuksensa kivikaudelta. Kersat eivät ymmärrä mitä on laatukriteerit.

    • Anonyymi

      Jos eksyt tänne, kerro mitä kuuluu tänäpäivänä :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe