Koitin katella näitä vanhoja kirjoitelmia että saisin tietää millainen on hotelli pelican. Eli lähinnä kiinnostais tietää perheiden kokemuksia kyseisestä hotellista. Kertokaa mahtuuko perhehuoneeseen 5 ihmistä ( 2 aikuista ja 3 lasta)vai joutuuko joku nukkumaan lattialla? Jos joutuu niin onko ahdasta? Ottaa päähän kun kaikki huoneet on mitoitettu 4 hengelle...
kokemuksia pelikcanista
kika
2
540
Vastaukset
- kika
toinen vaihtoehto olis modern hotelli? kysyisin samoja asioita...
- Paikalla käynyt
Vierailin Modern'in aulassa ja viihdyin. Se on
siistin oloinen hotelli ja ehkä viimeisimpiä
korjattuja hotelleja alueella. Se on varjoisa
puiden ansiosta ja eteläseinäkin on kohtalaisen
varjossa.
Pelican näytti hieman nuhjuisemmalta, mutta muuta
en uskalla sanoa.
Itse olin Majestic'issa, mutta olisin mielelläni
mennyt myös Modern'iin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921