silmälasit netistä!

rillipiru ;-)

heipä hei muutkin rillipirut ;)

semmosta kysyisin, että mistä kaikkialta voi netistä ostaa/tilata silmälaseja? tiedän www.glasogondirekt.se:n, mutta mitä muita?

tarvitsen kipeästi silmälasit, enkä raski millään ostaa tavallisesta liikkeestä... pitäis löytää hyvät, halvat, kestävät. onko kokemuksia?? :) olisi todella mukava kuulla muiden kokemuksia ja neuvoja!! eräs tuttavani on tilannut juuri tuolta glasogondirektistä silmälasit, jotka ovat olleet hyvät.

kiitos.

21

27613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Eli osta hyvät optikkoliikkeestä ja halvat sieltä glasögöndirektistäsi niin saat sekä hyvät, että halvat.

• täältäkin

Ihan Suomen puoleltakin saa lasit suoraan hiomosta edullisesti osoitteesta www.silmalasikauppa.fi

• TKK_123

Onko silmalasikauppa.fi:stä ostetut lasit miten laadukkaat/kestävät? Ihmetyttää vain tuo halpa hinta. 1-teholasit ohennetuilla kovapinnalla ja heijastusestolla 89 e??? Eihän tuolla hinnalla saa edes yhtä linssiä tavallisesta liikkeestä?

• Coco
        TKK_123 kirjoitti:

Onko silmalasikauppa.fi:stä ostetut lasit miten laadukkaat/kestävät? Ihmetyttää vain tuo halpa hinta. 1-teholasit ohennetuilla kovapinnalla ja heijastusestolla 89 e??? Eihän tuolla hinnalla saa edes yhtä linssiä tavallisesta liikkeestä?

Hei, itse tilasin tuolta www.eyewearcentre.com kahdet merkkisilmälasit, Max Marat ja Oxydot, yhteensä postikuluineen 142,65€, Max Marat oli tarjouksessa n. 70€, ja Oxydot vähä päälle 50€, postikulut yksistä laseista 10,50€, toisista 6€, ja kun voimakkuuskriteerit täyttävät heidän asettamat ehdot sain myös Essilor-merkkiset linssit kaupan päälle, itsellä molemmissa -1. Jos ehdot ei täyty he lähettävät tarjouksen linssien hinnoista sähköpostiin. Itse ainakin uskallan tilata tuolta jatkossa, ja suosittelen myös muillekkin, luottokortti on tosin oltava käytössä jotta voi tilata. Netin kautta pystyin myös seuraamaan lähetystäni, joka tuli kahdessa päivässä kun se lähetettiin DHL:llä. Onkos muilla kokemuksia? Lasit ovat todella hienot ja viimeisen päälle linssit hiottu, mukana tuli originaalit kotelot molemmille sekä puhdistusliinat.

• ja tyytyväisiä ollaan
        TKK_123 kirjoitti:

Sekä itse että mieheni olemme ostaneet silmälasit tuolta silmalasikaupasta ja tyytyväisiä ollaan oltu!Lasit todellakin tulivat parissa päivässä ( toisin kuin tuolta ruotsalaisesta firmasta tilattaessa saa odotella joskus viikkotolkulla).Ja lasit ovat ehdottomasti laadukkaammat kuin tuon toisen firman.Itsellä on ohennettu linssi -3:n vahvuudella; linssit ovat oikeasti ohennetut,reunoissa linssin kiillotus jne.Ja hinnaksi jäi todellakin mainostamansa n.120 euroa.

• Basis
        Coco kirjoitti:

Hei, itse tilasin tuolta www.eyewearcentre.com kahdet merkkisilmälasit, Max Marat ja Oxydot, yhteensä postikuluineen 142,65€, Max Marat oli tarjouksessa n. 70€, ja Oxydot vähä päälle 50€, postikulut yksistä laseista 10,50€, toisista 6€, ja kun voimakkuuskriteerit täyttävät heidän asettamat ehdot sain myös Essilor-merkkiset linssit kaupan päälle, itsellä molemmissa -1. Jos ehdot ei täyty he lähettävät tarjouksen linssien hinnoista sähköpostiin. Itse ainakin uskallan tilata tuolta jatkossa, ja suosittelen myös muillekkin, luottokortti on tosin oltava käytössä jotta voi tilata. Netin kautta pystyin myös seuraamaan lähetystäni, joka tuli kahdessa päivässä kun se lähetettiin DHL:llä. Onkos muilla kokemuksia? Lasit ovat todella hienot ja viimeisen päälle linssit hiottu, mukana tuli originaalit kotelot molemmille sekä puhdistusliinat.

Hei Coco,

Voistko auttaa sen verran tilauksen kanssa...Kun on suomalinen linssimääräys, jossa on SF, Cyl ,Ax ja Add sekä Kv, niin mitä ne vastaavat englanniksi? Suomalaisessa linssimääräyksessä ei myöskään ole tuota PD:tä eli pupillien välimatkaa. tilaisin niin mielelläni lasit....

• Maisaki
        Coco kirjoitti:

Pystyykö tuolta giarrelta tilata kehyksiä sovitettavaksi, ennen kuin päättää mitkä ottaa?

• Gtilaaja
        Maisaki kirjoitti:

Pystyykö tuolta giarrelta tilata kehyksiä sovitettavaksi, ennen kuin päättää mitkä ottaa?

Itse laitoin tänään 27.5.08 tilauksen vetämään. Kehykset eivät olleet heillä varastossa tällä hetkellä, joten odotellaan kauan heillä menee toimittaa ne. Siinäkin tapauksessa toimitus oli arviolta max. 18 pvä... Linssejä en saanut ilmaiseksi, kun on "kehyksetön"-malli kyseessä.
        En tiedä lähettävätkö sovitukseen laseja, mutta kannattaa kierrellä optikoilla katsomassa sopiva malli ja mennä sitten tilaamaan tuolta.

Odotellaan mielenkiinnolla, tuleeko juuri sopivat!
        Puolet halvemmaksi pitäisi tulla...

• palvelua?
        TKK_123 kirjoitti:

Linssien laatu varmaan ihan OK, mutta palvelun laadusta ei voi sanoa samaa. Tilasin uudet linssit vanhoihin kehyksiin, jotka piti lähettää takaisin korjattavaksi (olivat muka postissa vääntyneet, vaikka kehyksen vääntyminen vaatii niin suuren voiman, että linssit hajoaisivat ennemmin) Palautuskuluja ei korvattu ja lopputuloksena ihmeelliseen kulmaan nenän päältä väännetyt kehykset. En voi suositella.

• aina edullisesti
        TKK_123 kirjoitti:

Näköoptiikasta 1-tehosilmälasit 60€ sisältää kaikki pinnat. Kävin katsomassa oli hyviä kehyksiä (ei mitään mummokakkuloita). Mulle tuli tekstari kun sain sieltä avajaisissa ilmaiseksi lasit.

Tarjouksia näkyy myös netissä:

www.nako.fi

• Pipsa

Voit aivan huoletta tilata silmälasit glasogondirektistä, minä olen jo tilanut useita pareja ja olen erittäin tyytyväinen.

• Coco

• Coco
        Coco kirjoitti:

http://www.eyewearcentre.com/

Tuolta löytyy merkkilaseja tosi edullisesti, olen tilannut luottokortilla.

että kun linssit täyttävät tietyt kriteerit, saa ne kaupanpäälle ilmaiseksi =)

• "Toimistolasit"
        Coco kirjoitti:

että kun linssit täyttävät tietyt kriteerit, saa ne kaupanpäälle ilmaiseksi =)

Entäs Tallinnasta? Kannattaako Tallinasta tai Virosta yleensä ostaa silmälasit? Minun ensimmäiseni pitäisi kuulemma olla toimistolasit, eli sellaiset "syväterävät", niissä on jokin liuku linssissä, alaosalla näkee lukea ja yläosalla kirjoittaa tietokoneella. Hieno yhdistelmä, mutta ikävä kyllä 400 euroa.
        Eli tietääkö kukaan uskaltaako tällaista pakettia ostaa Tallinnasta? Tai nettikaupasta?

• Insinööri

Sain tänään Ragusat yo. liikkestä.

Erittäin hyvä valinta moniteholaseiksi

Hinta mausteineen kertyi 166 €

Suosittelen

• en täytä kriteerejä
        Coco kirjoitti:

http://www.eyewearcentre.com/

Tuolta löytyy merkkilaseja tosi edullisesti, olen tilannut luottokortilla.

Voi voi tuonne ei kannata mennä jos on /- yli 4

• scrooge
        Insinööri kirjoitti:

Sain tänään Ragusat yo. liikkestä.

Erittäin hyvä valinta moniteholaseiksi

Hinta mausteineen kertyi 166 €

Suosittelen

Olen tilannut useammat. Linssit ovat todella hauraat.

Jos tarkoitus on hankkia esim pelkät ajolasit tms. Niin sitten suosittelen - osta siis halvin malli ilman mitään pinnoitteita, niin teet hyvät kaupat.

Jos taas haluat kokopäiväiseen käyttöön lasit - pysy erossa ko putiikista.

• Hyvät linssit
        scrooge kirjoitti:

Olen tilannut useammat. Linssit ovat todella hauraat.

Jos tarkoitus on hankkia esim pelkät ajolasit tms. Niin sitten suosittelen - osta siis halvin malli ilman mitään pinnoitteita, niin teet hyvät kaupat.

Jos taas haluat kokopäiväiseen käyttöön lasit - pysy erossa ko putiikista.

Ihmetyttää ko. linssien hauraus

Itse tilasin lasit ko. osoitteesta 2 vuotta sitten kaikilla mausteilla. Ei vieläkään mitään merkkiä hauraudesta

Tilasin vuosi sitten aurinkolasitkin, sis. kovapinnoite. Edelleen hyvää laatua

• Pokat
        Hyvät linssit kirjoitti:

Ihmetyttää ko. linssien hauraus

Itse tilasin lasit ko. osoitteesta 2 vuotta sitten kaikilla mausteilla. Ei vieläkään mitään merkkiä hauraudesta

Tilasin vuosi sitten aurinkolasitkin, sis. kovapinnoite. Edelleen hyvää laatua

Tapoja ostaa silmälasit edullisesti: http://parhaatpokat.blogspot.com/

• Jussilainen**

• fvgbhnjmk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2514
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1779
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1636
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1572
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26