Mielipiteenne haulikoista Mossberg 859 12/89 ja Winchester 12/76(en muista tarkempaa merkkiä), molemmat pumppuja. Ostotehdään pikapuoliin...mutta kumpi?
kiitti
Mossberg vas. Winchester
5
1422
Vastaukset
- Nimetön
siis mossber malli on 835
- juuuuuuuuuuuuuuu
no mossberg tietenkin
- tähän
minulla on ollut winchester 1300 ranger ja mossberg m500.
Mossberg oli minusta paljonkin parempi.Mutta tämä oli tietysti vain yksi mielipide,ei välttämättä totuus.
Mossberg oli muovitukkinen turkey malli 24 tuuman piipulla.Ampui todella tiukkoja kuvioita ja pitkältä matkalta turkey supparilla.Muita suppareita ei mukaan tullutkaan.Varmistin oli tukin kaulalla.Ase ei ollut erikoisen kevyt jos ei painavakaan.Tuli myytyä se yhelle kaverille mielenhäiriössä.
Winsu oli pidemmällä 26 tuumaisella piipulla.Kuviot ei olleet kummoisia.Etutukki hölskui reilusti.Kiskossa oli hyppyri josta en pitänyt.Meni vaihdossa,eikä ole ollut ikävä.
Molemmat aseet toimivat moitteettomasti. - AndyS
Miksi se on tietenkin?
- TavinTappaja
Itellä on mossberg ja sinunakin kallistuisin sen puolelle jos et oo vielä asehankintaa tehny. Winchestereissä on kaikissa nuita etutukin hölskymis/löystymis ongelmia, mutta mossberg pysyy "tiukkana" pakettina vielä monien vuosien kovan käytön jälkeenkin. Ja tehoja löytyy, vaikka piippu näyttää "hololta" se on kuitenkin kovavetoinen haulikko, voi huoleta ampua pitemmillekin matkoille tiukemmilla supistajilla ;)... Ainoa ongelma tuossa mossberg 835 eli ulti-mag mallissa on hylsyn "ulosottajan" kynsi joka on liian kapea ainakin vanhemmissa malleissa ja se tekee sen takia häiriöitä joillakin panoksilla. Mutta niitä kynsiä muistaakseni vaihtoivat joskus maahantuojalla isompiin ja parempiin eli voi olla ettei siitäkään tartte välittää jos ostaa käytetyn johon on jo kynsi vaihdettu... Ja voihan olla että uusissa ei tätä ongelmaa enää olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819