harry potter ja ihastus

harry--potter--fani

Harry potter ja ihastus osa:1

Harry heräsi kirkkaana aamuna.Aamuna jolloin hän vähiten halusi nousta.Häntä väsytti vieläkin mutta tiesi oikein hyvin miksi:Hän oli juhlinut Ronin ja Hermionen ja muitten kanssa puoli neljään aamuun asti koska he olivat voittaneet Luihuiset selvällä piste erolla.Harrya otti suunnattomasti päähän koska Ron ja Hermione olivat jo yhdessä ja Harrylla ei ollut ketään.Vaikka olihan Harry jo ihastunutyhteen tyttöön mutta Harry ei edes tiennyt saisiko hän hänet ja mitä ron ajattelisi?Nämä kaikki ajatukset pyörivät Harryn ympärillä.Tässä vaiheessa saatatte jo arvata kuka oli Harryn ihastus nimittäin se oli Ginny Weasley.
"HERÄÄ HARRY"Ron sanoi uneliaasti
"Joo joo mä oon ollu koko ajan hereillä"Harry sanoi ja nousi istumaan sängylleen ja laittoi lasit päähän.
"Tota....meijän pitäis mennä alas kun ginny ja hermione oottaa meitä siellä!
"ginny?"
"joo"Ron sanoi
"Meneekö sulla hyvin Chon kanssa?"Ron kysyi
"CHON......?en mä sitä enää tapaile ja sitä paitsi sillä on jo joku toinen kundi ja mulla on uus kohde!
"ahaa...kuka??"Ron kysyi uteliaasti
Harry oli hetken hiljaa kunnes sanoi
"tota.....öh....sun.....siskos"harry sanoi
"tosi mahtavaa harry!"ron innostui
"ai on vai.....?no mut puetaan nyt kuitenki ja mennää alas"Harry sanoi
"Joo tehään se!hyvä idis eihän sitä kalsareillakaan viitti mennä aamupalaa syömään"
Niin he pukivat ja menivät alas

Jatkanko?? oliko hyvä alku?

7

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalo

      Ite oon joskus kirjottanu vähän ton tapasta. Oon pahoillani, mut älä jatka. Todella huono. :(

    • menoo

      noo.... noooo.... Sori mutta hämää toi kirjotustyyli ku ei tuu YHTÄÄN harry potter mieleen... Sitä paitti ne puhuu aika pal kirjakieltä. Ja liian nopeesti tapahtu kaikki. Tietty voit jatkaa jos joku haluu mut mun takii ei tarvi =P

    • nad

      jatka vaan... Ei siitä kyl mitää kunno tarinaa
      tuu, mut ihan hyvä! Mä haluu tietää
      miten jatkuu.

      • harry--potter--fani

        joo en taida jatkaa kun kaikki mielipiteet on negatiivisia :( kyllä ois hyvä tullut


      • ei mitään
        harry--potter--fani kirjoitti:

        joo en taida jatkaa kun kaikki mielipiteet on negatiivisia :( kyllä ois hyvä tullut

        Onpa tosi järkevää että tyyppi herää ja ekaksi kysytään, että kuinkas menee tyttöystävän kaa.. tosi tyhmä


      • ihiminen
        harry--potter--fani kirjoitti:

        joo en taida jatkaa kun kaikki mielipiteet on negatiivisia :( kyllä ois hyvä tullut

        Siitä vaan jatkat, jos haluat. Mitä sillä on väliä tykkäävätkö muut? Täytyy kyllä sanoa, että taksti oli täysin surkeaa. Ei millään pahalla...


    • slivery

      Jatka, jatka.
      Haluan aivan välttämättä tietää mitä tuossa tapahtuu. Ei missään nimessä mitenkään ennalta-arvattavaa. -.-'

      (Alku oli todella huono, puhekieltä, kirjoitus- ja kielioppivirheitä, huonoa kerrontaa, epäselviä lauseita ja tönkköä tekstiä. Hyvin epäomeperäistä ja kulunut aihe. Eikä tämä ole ficcifoorumi. Ja teksti etenee liian nopeasti ja huonolla tavalla.)

      Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe