harry potter ja ihastus

harry--potter--fani

Harry potter ja ihastus osa:1

Harry heräsi kirkkaana aamuna.Aamuna jolloin hän vähiten halusi nousta.Häntä väsytti vieläkin mutta tiesi oikein hyvin miksi:Hän oli juhlinut Ronin ja Hermionen ja muitten kanssa puoli neljään aamuun asti koska he olivat voittaneet Luihuiset selvällä piste erolla.Harrya otti suunnattomasti päähän koska Ron ja Hermione olivat jo yhdessä ja Harrylla ei ollut ketään.Vaikka olihan Harry jo ihastunutyhteen tyttöön mutta Harry ei edes tiennyt saisiko hän hänet ja mitä ron ajattelisi?Nämä kaikki ajatukset pyörivät Harryn ympärillä.Tässä vaiheessa saatatte jo arvata kuka oli Harryn ihastus nimittäin se oli Ginny Weasley.
"HERÄÄ HARRY"Ron sanoi uneliaasti
"Joo joo mä oon ollu koko ajan hereillä"Harry sanoi ja nousi istumaan sängylleen ja laittoi lasit päähän.
"Tota....meijän pitäis mennä alas kun ginny ja hermione oottaa meitä siellä!
"ginny?"
"joo"Ron sanoi
"Meneekö sulla hyvin Chon kanssa?"Ron kysyi
"CHON......?en mä sitä enää tapaile ja sitä paitsi sillä on jo joku toinen kundi ja mulla on uus kohde!
"ahaa...kuka??"Ron kysyi uteliaasti
Harry oli hetken hiljaa kunnes sanoi
"tota.....öh....sun.....siskos"harry sanoi
"tosi mahtavaa harry!"ron innostui
"ai on vai.....?no mut puetaan nyt kuitenki ja mennää alas"Harry sanoi
"Joo tehään se!hyvä idis eihän sitä kalsareillakaan viitti mennä aamupalaa syömään"
Niin he pukivat ja menivät alas

Jatkanko?? oliko hyvä alku?

7

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalo

Ite oon joskus kirjottanu vähän ton tapasta. Oon pahoillani, mut älä jatka. Todella huono. :(

• menoo

noo.... noooo.... Sori mutta hämää toi kirjotustyyli ku ei tuu YHTÄÄN harry potter mieleen... Sitä paitti ne puhuu aika pal kirjakieltä. Ja liian nopeesti tapahtu kaikki. Tietty voit jatkaa jos joku haluu mut mun takii ei tarvi =P

• nad

jatka vaan... Ei siitä kyl mitää kunno tarinaa
      tuu, mut ihan hyvä! Mä haluu tietää
      miten jatkuu.

• harry--potter--fani

joo en taida jatkaa kun kaikki mielipiteet on negatiivisia :( kyllä ois hyvä tullut

• ei mitään
        harry--potter--fani kirjoitti:

joo en taida jatkaa kun kaikki mielipiteet on negatiivisia :( kyllä ois hyvä tullut

Onpa tosi järkevää että tyyppi herää ja ekaksi kysytään, että kuinkas menee tyttöystävän kaa.. tosi tyhmä

• ihiminen
        harry--potter--fani kirjoitti:

Siitä vaan jatkat, jos haluat. Mitä sillä on väliä tykkäävätkö muut? Täytyy kyllä sanoa, että taksti oli täysin surkeaa. Ei millään pahalla...

• slivery

Jatka, jatka.
      Haluan aivan välttämättä tietää mitä tuossa tapahtuu. Ei missään nimessä mitenkään ennalta-arvattavaa. -.-'

(Alku oli todella huono, puhekieltä, kirjoitus- ja kielioppivirheitä, huonoa kerrontaa, epäselviä lauseita ja tönkköä tekstiä. Hyvin epäomeperäistä ja kulunut aihe. Eikä tämä ole ficcifoorumi. Ja teksti etenee liian nopeasti ja huonolla tavalla.)

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe