NYT VASTATKAA!!! IMPORTANT!

sagamandy

Tyhmä aihe varmaankin, mutta ihan sama! ja näin aluksi, ei vittuiluja kiitos! Ja myöskään en jaksa kuunnella mitään että "säännöt on sinun hyväksesi, blaa blaa blaa" vaan haluaisin vastauksen kysymykseeni:

eli: miten saatte vanhemmiltanne tahtonne läpi? Ja vanhemmilta joilta ei helpolla saa tahtoaan läpi? tai ei millään?
onko kenelläkään vaastaavia keinoja,jotka toimivat, esim "isken käteni ikkunan läpi jos pistät mut tekemään sitä ja sitä.." (kuten Nancy Spungen teki).

TOIMIVIA KEINOJA, KIITOS!

Ei mieluiten sellaisia että "karkaan kotoa jos.." koska kokeiltu on!!

tack så mycket!

-Sagamandy-

19

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repee

      "meen si kapungille huoraan ja kokeileen PIRIII"

      toimii varmasti tosin voit joutuu kasvatus kotiin :D

    • puer86

      Jos vanhemmat uskovat voivansa luottaa sinuun, niin varmaan saat heti mennä ja tulla vähän vapaammin. Vastaanpaneminen ja tuollaiset karkaamiset ja uhkailut eivät auta mitään. He vain haluavat huolehtia sinusta, eivätkä varmasti luota sinun voivan tehdä itse mitään, jos käyttäydyt noin.
      Alapa siis käyttäytyä, niin saatat joskus saada tahtosi läpi.

    • Hmmm. En kyllä keksi mitää hyvää konstii, mut muuta sanottavaa mulla on.

      Sagamandy, kuule. Sun pitäis hakee apuu lastensuojaviranomaisilta, sillä jos nyt suinkin olet se sama sagamandy, joka kirjoitti noita huumejuttujakin, niin tarvitset hyvin pikaista apua.

      Haluatko siis tahtosi lävitse sitä varten, että voisit mennä värittämään elämääsi hulluttelulla? Toivon, että vanhempasi eivät anna sinulle sellaiseen periksi, sillä se saattaisi olla sinun loppusi. Ja minä kun uskon, että sinua vielä tarvitaan täällä.

      Ajattele nyt lähimmäsiäsi, jotka välittävät sinusta. Ajattele yhteiskuntaa, joka on elättänyt sinua tähän asti (sillä kirjoituksistasi olen saanut selville, että et ole vielä täysi-ikäinen). Yhteiskunta on elättänyt sinua taloudellisesti tähän päivään asti, ja sinunko pitäisi vain elää ja ottaa hyöty irti? Ei, vaan nyt on sinun aika tehdä vastapalvelus. Tee jotain, mistä nautit, ja mistä on ainakin jollekin hyötyä!

      Näin teet elämästäsi varmasti mielenkiintoisen ja elämisen arvoisen!

    • -------->

      ett mikä tässä on pohjalla? Eli missä asiassa sinä niin kiivaasti haluat tahtosi läpi. Ja vielä haluaisin tietää ikäsi - nuori kumminkin olet, sen jo hokasin...

    • ei luoja.

      ai jaha, neiti aikoo iskeekätensä ikkunan läpi jos joutuu tekeen kotitöitä. hyvää loppuelämää.

    • johannes85
    • sansku

      punkin kuningatar mikään paras esikuva? hänestä ei kannata ottaa mallia! vai oletko lukenut kirjan "Nancy"? se on nancyn äidin kirjoittama, aika surullista luettavaa, väkisinkin tulee itku silmään...

      tiedätkö nancyn tarinaa? kuinka hänelle kävi, miksi niin kävi ja kenen takia?

      • En tiedä! Kirjoitit jotenkin niin mielenkiintoisesti tuon, että minulla heräsi kiinnostus. Kuka sen kirjan on kirjoittanut? Menen heti etsimään sitä kirjastosta ;).


      • puer86
        rikkakasvi kirjoitti:

        En tiedä! Kirjoitit jotenkin niin mielenkiintoisesti tuon, että minulla heräsi kiinnostus. Kuka sen kirjan on kirjoittanut? Menen heti etsimään sitä kirjastosta ;).

        kirjoittaja on Deborah Spungen.
        Luen aika vähän, mutta sen olen lukenut.
        Uskoisin että puhutaan samasta kirjasta...


      • puer86 kirjoitti:

        kirjoittaja on Deborah Spungen.
        Luen aika vähän, mutta sen olen lukenut.
        Uskoisin että puhutaan samasta kirjasta...

        Nyt tuli niin outo nimi, että toivon, saan todella toivoa, että sellaisen kirjan löydän pienen kuntani kirjastosta. En jaksa lähteä hakemaan kauempaa!

        Suurkiitos sulle!!!


      • sansku
        rikkakasvi kirjoitti:

        Nyt tuli niin outo nimi, että toivon, saan todella toivoa, että sellaisen kirjan löydän pienen kuntani kirjastosta. En jaksa lähteä hakemaan kauempaa!

        Suurkiitos sulle!!!

        kirja, mutta eiköhän löydy, ja jos varaat, ne tilaavat sen sinne ja mikä parasta, se ei maksa sinulle muuta kuin varausmaksun :)

        Deborah Spungen on nancyn äiti, mutta ei uskoisi että se olisi äidin kirjoittamaa tyttärensä elämästä! todella hyvä kirja, kannattaa lainata :)


      • sansku kirjoitti:

        kirja, mutta eiköhän löydy, ja jos varaat, ne tilaavat sen sinne ja mikä parasta, se ei maksa sinulle muuta kuin varausmaksun :)

        Deborah Spungen on nancyn äiti, mutta ei uskoisi että se olisi äidin kirjoittamaa tyttärensä elämästä! todella hyvä kirja, kannattaa lainata :)

        Ooke. Tää oliki hyvä kuulla. Tuota, mä voin antaa mielipiteen sit ku oon lukenu ;)! meenki nyt kirjaston sivuille tarkistaan onko kirjaa...


      • sansku kirjoitti:

        kirja, mutta eiköhän löydy, ja jos varaat, ne tilaavat sen sinne ja mikä parasta, se ei maksa sinulle muuta kuin varausmaksun :)

        Deborah Spungen on nancyn äiti, mutta ei uskoisi että se olisi äidin kirjoittamaa tyttärensä elämästä! todella hyvä kirja, kannattaa lainata :)

        Juu kiitos sinulle vielä kerran! Lukemisen arvoinen se oli!

        (Nyt olen laittanut arvion kirjat ja novellit osastolle kirja-arvostelujen kohtaan.)


      • Alkuperäinen PunkRocker
        rikkakasvi kirjoitti:

        Juu kiitos sinulle vielä kerran! Lukemisen arvoinen se oli!

        (Nyt olen laittanut arvion kirjat ja novellit osastolle kirja-arvostelujen kohtaan.)

        Oli skitsofreniasta kärsivä nuori nainen - viihdykettä kyllä meille kaikille teoillaan/jutuillaan, mutta siltikin mielenterveyspotilas! !!Sellainenhan kannattaa ottaa esikuvaksi :/

        Hauskaa nähdä, miten uusi sukupolvi kohtaa korjan kuin se olisi fiktiota - me alkuperäiset punkkarit muistamme kun jutut tapahtui!


      • Anni
        rikkakasvi kirjoitti:

        En tiedä! Kirjoitit jotenkin niin mielenkiintoisesti tuon, että minulla heräsi kiinnostus. Kuka sen kirjan on kirjoittanut? Menen heti etsimään sitä kirjastosta ;).

        ....Niin kyl tos varmaan selitetty. Varmaan 75% nuorisosta sen lukenu....itse tuli luettua Sex Pistols-bändin kautta. Semmosta tosielämän surullisia tapauksia ja pääasiassa yrittää järkyttää... Itselle kyl paremmin toimi se oliko se nyt paha poika/lapsi vai pimeyden.....no jokatapaukses se mis alkoholisoitunut seonnut äiti pahoinpiteli todella rankasti poikaansa.....Kyl täält joku varmaan koht sen nimen sanoo.


    • Nanniinatytta

      ei mitkään uhkailut auta, luottamusta pitää olla. ainakin meillä ei toimi semmonen. porukat luottaa muhun ja saan mennä niin kuin haluan, kunhan ilmoitan että koska tulen. ja tulen kotiin aina aika aikasin ihsan oman järjen mukaan. että näin.

      hanki luottamusta niin saat mennä enemmän.

    • Tohonkin kirjaan olis vissiin pitänyt asettaa ikäraja...Näyttää vaikuttavan aika negatiivisesti nuoriin.
      Kirjan tarkoituksena oli kertoa äidin järkyttävä tarina, ei antaa nuorille esikuvaa sairaasta tyttölapsesta.

    • hjjj

      oot idiootti oo hiljaa ja tyydy asemaasi

    • eräs..

      Jos esimerkiksi haluat päästä jonnekin niin osoita että sinusta on toimimaan fiksusti JA OLE MYÖS FIKSUSTI. Siten pääset helposti myös seuraavalla kerralla. Pakko kyl sanoa, että ärsyttäviä tollaset jotka eivät tajua että aina ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Ehkä ajan myötä sinäkin tajuat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      182
      1398
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1090
    3. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      28
      1087
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1044
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      97
      918
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      891
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      855
    8. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      126
      851
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      838
    10. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      93
      814
    Aihe