Corsa C -01 automaattivaihteistolla (Easytronic) hyytyi kesken normaaliajon eikä vaihteet suostuneet menemään enää päälle. Vikavalo syttyi ja huoltoon lähti. Saas nähdä kuinka iso lasku tulee. Autolla on ajettu vasta 50tkm, joten turhan aikaisin hajos.
Muilla vastaavia ongelmia Easytronicin kanssa?
Easytronic hyytyi
7
2115
Vastaukset
- sitten
ostanut nollapelin
- ongelmia
tosi uudempi versio -04
- juupajuu
Vaihteiston ohjausboxi vaihdettiin ja lähti toimimaan. Boxi maksoi 750 ja työ 150. Boxin softa on uudempi ja tuntuu vaihtavan jouhevammin.
- vaimon auto
Vaimolla on samanmallinen Corsa ja kilometrejä huoltoon mennessä oli kertynyt 64.000. Vaihteisto oli jättänyt muutaman kerran vaihteen kytkennän tekemättä. Huollossa laitettiin uusin softa ja autosta tuli kertaheitolla ajokelvoton. Muutaman ajokilometrin jälkeen vaihteet eivät kytkeydy päälle ollenkaan. Tuomio oli uuden vaihteensiirtomoottoripaketin vaihto mikä Tampereella Opelin myyjällä maksaa 820 €!
Taitaa olla ongelma Opelilla...- Pasilan Opeli -01
147 tkm takana, ilmeisesti kerran vaihdettu ko yksikkö. Nuo "jarrunesteet" siihen olen pari kertaa vaihtanut, lisäksi aina startin jälkeen ennen pakille laittoa käytän 1:llä niin ei pakki pamahda. Omassa käytössä ajan itse vaihtaen tällä, tuo automaatti vaihtaa aivan turhaan monesti, kuluu siitä?
- Obelfiiver
Juu tuohan tuntuu vaihtavan vaihteita heti jos kaasua keventää, esim korttelirallissa koko ajan vaihtaa. Juurikin kuten viimeisin kommentti, itse vaihtaen. Ja 1. Ennen pakkia niin ei rusahda. Muuten jos kampiakselin nopeusanturi menee rikki auto menee käytännössä vaan hinaten eteenpäin. Tai kuten itsellä 1. Päällä F näytöllä työntäen käyntiin, köröttäen kotia koko ajan veto päällä. Ei vaihda tällöin vapaalle vaikka jarrua polkee.
- Elektroniik
Kampuran nopeus antura voi kenkkuilla, monella tapaa? Syytä vaihtaa ensimmäiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258