Corsa C -01 automaattivaihteistolla (Easytronic) hyytyi kesken normaaliajon eikä vaihteet suostuneet menemään enää päälle. Vikavalo syttyi ja huoltoon lähti. Saas nähdä kuinka iso lasku tulee. Autolla on ajettu vasta 50tkm, joten turhan aikaisin hajos.
Muilla vastaavia ongelmia Easytronicin kanssa?
Easytronic hyytyi
7
2033
Vastaukset
- sitten
ostanut nollapelin
- ongelmia
tosi uudempi versio -04
- juupajuu
Vaihteiston ohjausboxi vaihdettiin ja lähti toimimaan. Boxi maksoi 750 ja työ 150. Boxin softa on uudempi ja tuntuu vaihtavan jouhevammin.
- vaimon auto
Vaimolla on samanmallinen Corsa ja kilometrejä huoltoon mennessä oli kertynyt 64.000. Vaihteisto oli jättänyt muutaman kerran vaihteen kytkennän tekemättä. Huollossa laitettiin uusin softa ja autosta tuli kertaheitolla ajokelvoton. Muutaman ajokilometrin jälkeen vaihteet eivät kytkeydy päälle ollenkaan. Tuomio oli uuden vaihteensiirtomoottoripaketin vaihto mikä Tampereella Opelin myyjällä maksaa 820 €!
Taitaa olla ongelma Opelilla...- Pasilan Opeli -01
147 tkm takana, ilmeisesti kerran vaihdettu ko yksikkö. Nuo "jarrunesteet" siihen olen pari kertaa vaihtanut, lisäksi aina startin jälkeen ennen pakille laittoa käytän 1:llä niin ei pakki pamahda. Omassa käytössä ajan itse vaihtaen tällä, tuo automaatti vaihtaa aivan turhaan monesti, kuluu siitä?
- Obelfiiver
Juu tuohan tuntuu vaihtavan vaihteita heti jos kaasua keventää, esim korttelirallissa koko ajan vaihtaa. Juurikin kuten viimeisin kommentti, itse vaihtaen. Ja 1. Ennen pakkia niin ei rusahda. Muuten jos kampiakselin nopeusanturi menee rikki auto menee käytännössä vaan hinaten eteenpäin. Tai kuten itsellä 1. Päällä F näytöllä työntäen käyntiin, köröttäen kotia koko ajan veto päällä. Ei vaihda tällöin vapaalle vaikka jarrua polkee.
- Elektroniik
Kampuran nopeus antura voi kenkkuilla, monella tapaa? Syytä vaihtaa ensimmäiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851