Editoin kotivideoita Pinnacle Studio 9 Plus -ohjelmalla. Aiempi versio (Studio 8) tuli myyntiin keskeneräisenä ja vasta versio 8.5 oli toimiva. Sama ongelma Studio 9:n kanssa: ensimmäinen versio oli onneton, eli kaatuili jatkuvasti. Nyt siitä on olemassa jo versio 9.4. Se ei enää kaatuile, mutta jumiutuu toistuvasti renderöintivaiheessa. Onko muilla kokemusta siitä, että Pinnacle laskee myyntiin keskeneräiset ja puutteelliset ohjelmat. Olen aikonut vaihtaa editointiohjelman. Aikoinaan käytin Uleadin kokeiluversiota, jonka kanssa ei ollut ainoatakaan ongelmaa. Voisiko joku suositella Pinnaclea vakaampaa editointiohjelmaa harrastajalle!
Pinnacle ottaa päähän
6
1252
Vastaukset
- mieli½
Esimerkiksi tämä:
http://www.digivideo.fi/content/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=43 - Sam
ehdokas. Voit testata ilmatteeksi 30 päivää.
http://www.sonymediasoftware.com/Products/ShowProduct.asp?PID=983&keycode=6135-3000- Sam
Tässä olis käyttöohjeet videolla.
http://www.digivideo.fi/content/index.php?option=com_content&task=view&id=3481&Itemid=43
- NIPPE
Tuli vaan mieleen kun olen harkinnut editointi ohjelman ostoa, ET PYSTYYKÖ NÄISSÄ TUOMAAN MP3 ÄÄNIRAITOJA JA MUUTTAMAAN NE ESIM JOKSIKIN MUKSI.
- kylläpä kyllä
Voit hyvin editoida mp3 ääntä ja waweja vaikka samaan pakettiin. Tallennus ja video dvd:lle. Ei mitään onkelmaa ainakaan Uleadin media studio ohjelmalla .
- noviisi
Teinkö virheen ostaessani pinnacle 9 SE-version?
Nyt kun oo lukenu täältä muiden mielipiteitä ja kokemuksia, sehän tuntuu olevan aivan *aska?
Eka ongelma tuli vastaan, kun yritin saada sitä pöytäkoneelleni ja se jumittu samassa Hollywood-kohdassa kolme kertaa. Kannettavaan se meni kerta laakista?
Mitä mä teen väärin, vai teinkö väärin jo ostaessani tän ohjelman?
ISO kiitos etukäteen vastauksista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545029- 1914031
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403695Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472965Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362307- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319